• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim bana asosyalsin diyor

Eşinizin cebi para görünce g.tü başı ayrı oynamaya başlamış, totosu kalkmış. Bu adamın gözü dışarıya da kayar. Size tavsiyem iş hayatına dönün, birikim yapın ve parasını yiyin bir güzel. Spora gidin, güzellik merkezine kuaföre gidin, kendinize yatırım yapın ki sizin gücümüzün farkına varsın.
 
Eşimin şu an işleri iyiye gidiyor ama beni beğenmemeye başladı. Bana her seferinde senin psikolojin bozuk, psikolağa git, sen asosyalsin, hani hiç arkadaşın yok eve hiç arkadaşın gelmiyor, dışarıda da hiç arkadaşlarınla falan görüştüğünü görmedim falan diyor.
İşleri iyiye gidince poposu kalkmış erkek modeli. Arkadaşların dediği gibi ye parasını, talep et her şeyi. Gözünü de asla üstünden ayırma bu süreçte, ben şüpheli buldum eşini.
İnsan hiç karısına sen asosyalsin der mi.
Der. Kendisini müthiş gören narsistik eğilimli erkekler ne yazık ki karısını kötü göstermeye çalışır ve bu şekilde olumsuz özellikler bulup ordan vurur.
 
Merhaba arkadaşlar.. Yardımınıza ihtiyacım var.. 7 yıllık evliyim ve evlenmeden önce güzel bir işim, arkadaşlarım vardı. Gerek iş de gerekse iş dışında görüşürüz güzel vakit geçirirdik. Ne zaman ki evlendim, hamile kaldım pandemi başladı, işten çıkmak zorunda kaldım bir şekilde. Zaten ailemden uzakta bir yere taşındık. Aynı şehirdeyiz ama aramızda 45-50 dakikalık bir mesafe var. Eşimin bu zamana kadar her türlü yanında oldum, destek oldum. Çok iyi kazanan biri değildi ama ben hep idare ettim maddi manevi zorluklara. Çok uzun hikaye ama özetle şöyle söyleyeyim. Eşimin şu an işleri iyiye gidiyor ama beni beğenmemeye başladı. Bana her seferinde senin psikolojin bozuk, psikolağa git, sen asosyalsin, hani hiç arkadaşın yok eve hiç arkadaşın gelmiyor, dışarıda da hiç arkadaşlarınla falan görüştüğünü görmedim falan diyor. Halbuki hiç asosyal bir insan değilim. Yaşadığımız çevrede kızımın oğlumun okulundan velilerle ayak üstü konuşuruz, sohbet ederiz yani onlar benim arkadaşım. Arkadaş illa eve gelen telefonda sürekli konuştuğun kişi değildir ki. Benimde kendime göre iletişim kurduğum sohbet ettiğim insanlar var. Samimi olduğum sadece ablam ve kuzenlerim var. 5 kız kuzenimle her beraber ayda 1 bir araya geliriz güzel vakit geçiririz. Ablamla da zaten arkadaş gibiyiz. Ama ben anlamadım neden böyle yapıyor. İnsan hiç karısına sen asosyalsin der mi. İnanın çok şey var artık soğudum eşimden gerçekten.
Madem para var kulüplere yazıl, aktiviteler yarat, kendini spora ve kuaförlere götür sonrada sen onu eleştir ve beğenme.
 
Merhaba arkadaşlar.. Yardımınıza ihtiyacım var.. 7 yıllık evliyim ve evlenmeden önce güzel bir işim, arkadaşlarım vardı. Gerek iş de gerekse iş dışında görüşürüz güzel vakit geçirirdik. Ne zaman ki evlendim, hamile kaldım pandemi başladı, işten çıkmak zorunda kaldım bir şekilde. Zaten ailemden uzakta bir yere taşındık. Aynı şehirdeyiz ama aramızda 45-50 dakikalık bir mesafe var. Eşimin bu zamana kadar her türlü yanında oldum, destek oldum. Çok iyi kazanan biri değildi ama ben hep idare ettim maddi manevi zorluklara. Çok uzun hikaye ama özetle şöyle söyleyeyim. Eşimin şu an işleri iyiye gidiyor ama beni beğenmemeye başladı. Bana her seferinde senin psikolojin bozuk, psikolağa git, sen asosyalsin, hani hiç arkadaşın yok eve hiç arkadaşın gelmiyor, dışarıda da hiç arkadaşlarınla falan görüştüğünü görmedim falan diyor. Halbuki hiç asosyal bir insan değilim. Yaşadığımız çevrede kızımın oğlumun okulundan velilerle ayak üstü konuşuruz, sohbet ederiz yani onlar benim arkadaşım. Arkadaş illa eve gelen telefonda sürekli konuştuğun kişi değildir ki. Benimde kendime göre iletişim kurduğum sohbet ettiğim insanlar var. Samimi olduğum sadece ablam ve kuzenlerim var. 5 kız kuzenimle her beraber ayda 1 bir araya geliriz güzel vakit geçiririz. Ablamla da zaten arkadaş gibiyiz. Ama ben anlamadım neden böyle yapıyor. İnsan hiç karısına sen asosyalsin der mi. İnanın çok şey var artık soğudum eşimden gerçekten.
Asosyal olabilirsiniz de. Bu bir sorun degil ki. Esiniz sizi kendince asagilamaya calisiyor dediginiz gibi. Saygisizlik yapiyor. Sorun bulamadigi icin bunu sorun yapmis gibi duruyor. Iliski terapistine gitme imkaniniz varsa bence gidin cunku bence iliskinin en onemli ogesi saygi ve esiniz bunu tuketmis.

Ayrica tavsiye edildigi gibi cikin gezin, cayinizi disarida icin, spora gidin, kuafore gidin. Bakin bibi hanim mis gibi sacini ordurmus koymus neseli fotisini. Siz de ornek alin :)
 
Adım gibi eminim başka biri var, sizi kendinden uzaklaştırmaya çalışıyor.
 
Kocanın parasını güzelce ye spora masaja kliniğe git kendine gelir
Sonuna kadar bu yoruma katılıyorum. Kuaför ,spor salonuna git çatır çatır ye. Büyüklerimiz- erkeğin iki çatalı varsa birini kıracaksın- derlerdi. Haklılarmış. Cebi para görünce seni beğenmemek neymiş görsün. Burnundan getir.
 
Sonuna kadar bu yoruma katılıyorum. Kuaför ,spor salonuna git çatır çatır ye. Büyüklerimiz- erkeğin iki çatalı varsa birini kıracaksın- derlerdi. Haklılarmış. Cebi para görünce seni beğenmemek neymiş görsün. Burnundan getir.
Ben olsam borçtan borca sokarım boşanma düşüncem yoksa ki mutlu evliliğimde hep borcumuz var 2. Araba 2. Ev altın say say bitmez seçenekler
 
Ben olsam borçtan borca sokarım boşanma düşüncem yoksa ki mutlu evliliğimde hep borcumuz var 2. Araba 2. Ev altın say say bitmez seçenekler
Ben de senin gibi düşünüyorum.Ömrünü ver. Fedakarlık yap Karşılığı !SON OSOSYOLSOOON!!! olsun.
 
Bana çok tuhaf geldi ya. Kadınlar genellikle evlenince daha az sosyal oluyorlar çünkü cok daha fazla sorumluluk oluyor. Zaten belli bir yaştan sonra lisedeki ya da üni'deki gibi arkadaş ortamları da olmuyor ama bunu bir erkeğin sorun etmesi çok ilginç ya.
Şöyle bir şey olabilir mi her şeyi beraber yapmak istiyorsunuz da bundan bunalmış olabilir mi. Biraz da arkadaşlarınla takıl bana da alan bırak demek mi istedi acaba.
 
İşleri iyiye gidince poposu kalkmış erkek modeli. Arkadaşların dediği gibi ye parasını, talep et her şeyi. Gözünü de asla üstünden ayırma bu süreçte, ben şüpheli buldum eşini.

Der. Kendisini müthiş gören narsistik eğilimli erkekler ne yazık ki karısını kötü göstermeye çalışır ve bu şekilde olumsuz özellikler bulup ordan vurur.
Asıl çok fazla arkadaşı olması sorundur . Onaylanma hissi , sevgi eksikliği , narsizim karekteri olan insanların çok arkadaşı vardır. Psikiyatrlar der bunu. Kendi kendilerine yetemezler , pohpohlanmak isterler devamlı, seçici değillerdir arkadaş konusunda. Paralarını ve zamanlarını gereksiz insanlara harcarlar . Konu sahibinin eşi de ya narsist ya da birini buldu karısını beğenmiyor artık aklı sıra.
 
İnsan hiç karısına sen asosyalsin der mi.
Niye demesin ki, sanki küfretmiş. Eşiniz bunu sizi eleştirmek için söylemiş orası ayrı ama durum tespiti de olabilirdi bu. Asosyalseniz asosyalsinizdir. Ayıp mı bu? Sosyalleşmenize çok hevesliyse, arkadaşlara katılıyorum, maddi destek olsun. Görsün o zaman ortamlara nasıl akıyorsunuz.
Yaşadığımız çevrede kızımın oğlumun okulundan velilerle ayak üstü konuşuruz, sohbet ederiz yani onlar benim arkadaşım. Arkadaş illa eve gelen telefonda sürekli konuştuğun kişi değildir ki
Velilerle okulda denk geldiğinizde ayak üstü sohbet ediyorsanız ve özelde bir paylaşımınız yoksa arkadaşınız değildir onlar. Buna katılmıyorum ama diğer konularda haklısınız. Sizi manipüle etmesine izin vermeyin. Kendinize iyi gelecek özel alanlar oluşturun.
 
Merhaba arkadaşlar.. Yardımınıza ihtiyacım var.. 7 yıllık evliyim ve evlenmeden önce güzel bir işim, arkadaşlarım vardı. Gerek iş de gerekse iş dışında görüşürüz güzel vakit geçirirdik. Ne zaman ki evlendim, hamile kaldım pandemi başladı, işten çıkmak zorunda kaldım bir şekilde. Zaten ailemden uzakta bir yere taşındık. Aynı şehirdeyiz ama aramızda 45-50 dakikalık bir mesafe var. Eşimin bu zamana kadar her türlü yanında oldum, destek oldum. Çok iyi kazanan biri değildi ama ben hep idare ettim maddi manevi zorluklara. Çok uzun hikaye ama özetle şöyle söyleyeyim. Eşimin şu an işleri iyiye gidiyor ama beni beğenmemeye başladı. Bana her seferinde senin psikolojin bozuk, psikolağa git, sen asosyalsin, hani hiç arkadaşın yok eve hiç arkadaşın gelmiyor, dışarıda da hiç arkadaşlarınla falan görüştüğünü görmedim falan diyor. Halbuki hiç asosyal bir insan değilim. Yaşadığımız çevrede kızımın oğlumun okulundan velilerle ayak üstü konuşuruz, sohbet ederiz yani onlar benim arkadaşım. Arkadaş illa eve gelen telefonda sürekli konuştuğun kişi değildir ki. Benimde kendime göre iletişim kurduğum sohbet ettiğim insanlar var. Samimi olduğum sadece ablam ve kuzenlerim var. 5 kız kuzenimle her beraber ayda 1 bir araya geliriz güzel vakit geçiririz. Ablamla da zaten arkadaş gibiyiz. Ama ben anlamadım neden böyle yapıyor. İnsan hiç karısına sen asosyalsin der mi. İnanın çok şey var artık soğudum eşimden gerçekten.
Hiç hobinden vs bahsetmemişsin

Hayatını doldur biraz pilates, yüzme, dil kursları, dans, yoga, tiyatro, sinema ne varsa

Sonra eşin düşünsün
 
Back
X