• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim benimle birlikte hiçbir yere gitmek istemiyor..

eşinizi takip edin bana hiç güven vermedi.

ayrıca böyle bir eşin ailesini niye sürekli ağırlıyorsunuz bende insan sevmiyorum diyip görüşmeyin mesela.pasifsiniz
 
Siz resmen esir hayatı yaşıyorsunuz farkında mısınız? Hayatınızla ilgili herşey eşinizin iki dudağının arasında. Kimseyle konuşturuyor gorusturmuyor, arabanız var kullandirmiyor evden dışarı adımınızı atmayın istiyor. Belki tayinini bile bilerek öyle ücra bir yere istedi çıkıp istediğiniz gibi gezemeyin diye. Bence önce güzel bi cinnet, yoksa da boşanma vakti gelmiş.
Tam gerekeni yazmışsınız. Deli deliyi görünce sopasını saklarmış. Yazık, çok acıdım bu kıza. Kafayı yemek üzereyim diyo. Eyvah eyvah :((
 
Gerçekten eşinin tek sorunu seninle bir yere gelmemesi mi?
Neeee!!!!!..Olamaz. i n a n m ı y o r u m ...!!!!! Bu ne ya. Korku filmi resmenn. :(( Bunlar olmuş ve hala daha güncel soruna bakın.
Ne diyeceğimi şaşırdım. Hanımefendi bunları bulup çıkarmasa... gerçekten i* rendim , çünkü bunlara pek yabancı değilim. Bence daha anlatmadiklari da vardır. Yazık :( derhal ama derhal bu ruh hastasından uzaklaşmalı. Umarım 🙏
 
çocuğunu da alıp arkanda dağ gibi duran babana yaslan böyle hayat geçmez. bugün sana yapan yarın çocuğun büyüdüğünde ona yapar nerden biliyorsun diye sorma biliyorum işte
 
Adamın ilişkisi var anlamak çok mu zor?
Hatta öyle böyle tek gecelik değil belli ki uzun zamandır süren alenen ciddi gördüğü farklı bir beraberliği var.
Siz de don yıkamaya devam edin gıkınız çıkmasın ama
 
Çok haklısınız bilmediğiniz bir şehir benim eşim de aynı meslekte bilmediğim bir şehirdeyim ama çevrem var şükür sizi iyi anlıyorum 🙏🏻 Bu arada linç tayfa gelmiş hayırlı olsun 😂
Ay evet kadıncağız derdini anlatıyor kocan yeni ev açmış diyorlar ya kadıncağızı iyice delirtecekler yuva yıkacaksınız azıcık dilinizin kemiği olsun tanımadığınız etmediğiniz insanlara nasıl yorumlar yapıyorsunuz
 
Canım komşun yok mu hiç onlara gidip gelsen en azından eşine her şeyi söylemeden ama bu sefer de benden izinsiz gittin ne haltlar karıştırdın diyebilir küçük küçük dışarıya çıkman lazım eşinin de buna alışması lazım ama evin her yere uzak nasıl olacak bilmiyorum kendini dışarıya at bir şekilde yoksa gerçekten delirirsin olan senle çocuğuna olur
 
Ay evet kadıncağız derdini anlatıyor kocan yeni ev açmış diyorlar ya kadıncağızı iyice delirtecekler yuva yıkacaksınız azıcık dilinizin kemiği olsun tanımadığınız etmediğiniz insanlara nasıl yorumlar yapıyorsunuz
Öf sus git kocanın donunu yıka hayatta başka misyonu olmayan kişi 😄 adam yapsın biz yuva yıkan olalım bahaneyi de bulmuşsunuz
 
Öf sus git kocanın donunu yıka hayatta başka misyonu olmayan kişi 😄 adam yapsın biz yuva yıkan olalım bahaneyi de bulmuşsunuz
Hayatta bir çok misyonum var binlerce şükürler olsun misyonum hayatımda olan olumsuzlukları burada insanları linçleyerek öcümü almaya çalışmak değil harika bir hayatım var her halimi şükürler olsun insanlar sizden bir nebze olsun dertlerini dökmek istiyor siz tanımadan etmeden iftira atıyorsunuz hayatınızdaki olumsuzlukları burada insanlardan çıkarmayın
 
Aslında kursa yazılmak istedim belediyenin kursları var burda pastacılık eğitimi almak istiyorum ama çocuğumu emanet edebileceğim biri yok diye gidemedim
Benim bir arkadaşımın da tayini Şırnak'a çıktı o da sıkılıyor orada. Sizin gibi pastacılık kursu istiyordu bulmuş,başlamış ayrıca spora da gidiyor. Öyle oyalıyor kendini mecbur.

Koca kişisine gelince size çok büyük ayıp ediyor orası kesin. Kendi ailesine full tolerans size gelince el kızı. Ha bir de standart kişilikleri zaten yok. Yaş ilerledikçe çoğu geriye doğru gidiyor.
 
Yani sevmiyorum diyor ama görüyorum sürekli görüşüyor konuşuyor bu kişilerle. İnanın akıl sağlığımi.kaybedicem diye çok korkuyorum yanlızlıktan evde çocukla sürekli oyun oynamaktan çok sıkıldım 🥹 kesintisiz az önce 3 buçuk saatt oyun oynadık
Eşinizin zihninde hoş şeyler gezmiyor bence. Eve erkek gelsin ya da siz erkekli yerlere gidin istemiyor. Kişi kendinden bilir işi demişler. Yoksa sevmiyorum dediği adamlarla iş yerinde bol bol görüşüp eve gelince insan sevmem diyen insanın başka izahı olmaz.
 
Konu sahibinin son durumu ne acaba
 
Back
X