- Katılım
- 31 Aralık 2025
- Mesajlar
- 138
- Emoji Skoru
- 92
- Puanlar
- 13
- Yaş
- 23
demek ki bi b.klar yiyoNormal olarak herkesin aklina bu gelmeli aslinda. Bu adam her gun gorustugu insanlarla neden karisini gorusturmek istemiyor?
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
demek ki bi b.klar yiyoNormal olarak herkesin aklina bu gelmeli aslinda. Bu adam her gun gorustugu insanlarla neden karisini gorusturmek istemiyor?
Tam gerekeni yazmışsınız. Deli deliyi görünce sopasını saklarmış. Yazık, çok acıdım bu kıza. Kafayı yemek üzereyim diyo. Eyvah eyvahSiz resmen esir hayatı yaşıyorsunuz farkında mısınız? Hayatınızla ilgili herşey eşinizin iki dudağının arasında. Kimseyle konuşturuyor gorusturmuyor, arabanız var kullandirmiyor evden dışarı adımınızı atmayın istiyor. Belki tayinini bile bilerek öyle ücra bir yere istedi çıkıp istediğiniz gibi gezemeyin diye. Bence önce güzel bi cinnet, yoksa da boşanma vakti gelmiş.
Neeee!!!!!..Olamaz. i n a n m ı y o r u m ...!!!!! Bu ne ya. Korku filmi resmenn.Gerçekten eşinin tek sorunu seninle bir yere gelmemesi mi?
Ay evet kadıncağız derdini anlatıyor kocan yeni ev açmış diyorlar ya kadıncağızı iyice delirtecekler yuva yıkacaksınız azıcık dilinizin kemiği olsun tanımadığınız etmediğiniz insanlara nasıl yorumlar yapıyorsunuzÇok haklısınız bilmediğiniz bir şehir benim eşim de aynı meslekte bilmediğim bir şehirdeyim ama çevrem var şükür sizi iyi anlıyorumBu arada linç tayfa gelmiş hayırlı olsun
![]()
Öf sus git kocanın donunu yıka hayatta başka misyonu olmayan kişiAy evet kadıncağız derdini anlatıyor kocan yeni ev açmış diyorlar ya kadıncağızı iyice delirtecekler yuva yıkacaksınız azıcık dilinizin kemiği olsun tanımadığınız etmediğiniz insanlara nasıl yorumlar yapıyorsunuz
Hayatta bir çok misyonum var binlerce şükürler olsun misyonum hayatımda olan olumsuzlukları burada insanları linçleyerek öcümü almaya çalışmak değil harika bir hayatım var her halimi şükürler olsun insanlar sizden bir nebze olsun dertlerini dökmek istiyor siz tanımadan etmeden iftira atıyorsunuz hayatınızdaki olumsuzlukları burada insanlardan çıkarmayınÖf sus git kocanın donunu yıka hayatta başka misyonu olmayan kişiadam yapsın biz yuva yıkan olalım bahaneyi de bulmuşsunuz
Benim bir arkadaşımın da tayini Şırnak'a çıktı o da sıkılıyor orada. Sizin gibi pastacılık kursu istiyordu bulmuş,başlamış ayrıca spora da gidiyor. Öyle oyalıyor kendini mecbur.Aslında kursa yazılmak istedim belediyenin kursları var burda pastacılık eğitimi almak istiyorum ama çocuğumu emanet edebileceğim biri yok diye gidemedim
Eşinizin zihninde hoş şeyler gezmiyor bence. Eve erkek gelsin ya da siz erkekli yerlere gidin istemiyor. Kişi kendinden bilir işi demişler. Yoksa sevmiyorum dediği adamlarla iş yerinde bol bol görüşüp eve gelince insan sevmem diyen insanın başka izahı olmaz.Yani sevmiyorum diyor ama görüyorum sürekli görüşüyor konuşuyor bu kişilerle. İnanın akıl sağlığımi.kaybedicem diye çok korkuyorum yanlızlıktan evde çocukla sürekli oyun oynamaktan çok sıkıldımkesintisiz az önce 3 buçuk saatt oyun oynadık