20 yaşına girmiştim evlendiğimde Mayısta 27 yaşına giricem. Eşim 30 yaşında 96 li ben 99Kaç yaşında bu adam? Siz 26 yaşında ve 7 yıllık evli misiniz? Eğer öyleyse çocuk yaşta evlenmişsiniz ve yanlış bir evlilik yapmışsınız. Sinir oldum bu herife![]()
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
20 yaşına girmiştim evlendiğimde Mayısta 27 yaşına giricem. Eşim 30 yaşında 96 li ben 99Kaç yaşında bu adam? Siz 26 yaşında ve 7 yıllık evli misiniz? Eğer öyleyse çocuk yaşta evlenmişsiniz ve yanlış bir evlilik yapmışsınız. Sinir oldum bu herife![]()
Çocuk yaşta evlenmişsiniz, 26 yaşında bir kadının cıvıl cıvıl bir hayatı olması gerekirken yaşadığı şu hayata bak.20 yaşına girmiştim evlendiğimde Mayısta 27 yaşına giricem. Eşim 30 yaşında 96 li ben 99
Yok sadece asker-polis eşleri yazıyor ya buraya sanal kumar-aldatma-şiddet konuları buradan okuyorum.Bence sizin sıkıntılarınız var hanımefendi ‘Kendi iş yerinde sevmese bile insan yüzü görüp, iyi ya da kötü sohbet ettiği için seni anlamıyor. O görüşmesin ailecek oturmayın sen anlaştığın kızla görüşmeye devam et. Seni köle mi almış ona hayır buna hayır o zaman mesleğini kendi yapsın sen de ailenin olduğu şehire taşın ne bencil insanlar var’ bu dediğimden bunu çıkarmak ciddi sıkıntılı olduğunuzu gösterir, Allah şifa versin çok üzüldümAskerlerden de bi yaranız var belli iyi gocunmalar
![]()
Müthiş yorumMadem her şeyi burnunuzdan getiriyor siz de onun akrabalarını ağırlamayın evde madem. Ben insan sevmiyorum diyin onu kendi silahıyla vurun. Kendinizi çok ezdiriyosunuz her şey onun istediği gibi istediği şekilde istediği zamanda oluyor. Bu kadar mülayim olmayın.
İlk yorumunuzu görmedim evet güzel yazmışsınız ama burada ki linçler gerçekler aslında. Deneme sınavındaki yanlışlar kadar değerli. Nerede eksik olduğumuzu şak diye gösteriyor. Ama biz sadece doğru cevaplarımızı görmeye çalışıyoruz. Kendimizi rahatlatıp olduğumuz yerde sayıyoruz.Bence sizin sıkıntılarınız var hanımefendi ‘Kendi iş yerinde sevmese bile insan yüzü görüp, iyi ya da kötü sohbet ettiği için seni anlamıyor. O görüşmesin ailecek oturmayın sen anlaştığın kızla görüşmeye devam et. Seni köle mi almış ona hayır buna hayır o zaman mesleğini kendi yapsın sen de ailenin olduğu şehire taşın ne bencil insanlar var’ bu dediğimden bunu çıkarmak ciddi sıkıntılı olduğunuzu gösterir, Allah şifa versin çok üzüldümAskerlerden de bi yaranız var belli iyi gocunmalar
![]()
Ben gurbetteyim 5 yıldır ailemden uzak eşimin görevi nedeniyle şehir değiştirip duruyoruz. Doğuda da eşim aynıydı hadi dedim doğuda korkuyordu bana birşey olur vs diye ama batıya geldik yine aynı. 2 yıldır Sakarya da yaşıyoruz. Eşim kimse ile görüşmek istemiyor evden işe işten eve Sadece İstanbul'dan ailesi gelsin gitsin amcası yengesi kendi çevresi gelsin istiyor sadece onlarla görüşmek istiyor. Bütün yaz sülalesini ağırlıyorum evimde yatılı sorun yok ama ben arkadaslarimla görüşmek istiyim onlara gitmek istiyim hep sorun. ben sürekli evde tek başına çocukla kafayı yemek üzereyim. parka gitsem sürekli Yağmur yağan bir yer bildiğiniz Karadeniz havası var sürekli yağmur kasvet kapalı hava Park ıslak çocuk mahallede yok denecek kadar az onlarda okula gidiyor. oğlum 3 yaşında canı sıkılıyor köy gibi bir yerde yaşıyorum yemin ederim. En yakın market 2 km bakkal bile yok yakınımda. Zaten yazın hayat var bu ilçede geri kalan 9 ay hayat sıfır öyle bir yerde yaşıyorum. Kimsem yok komşular var onlarda işinde gücünde mahallede herkes yaşlı yaşıtım hiç yok ben 26 yaşındayım. Ev sahibim üstümde oda 60 yaşında kadın sürekli görüşemiyoruz onunlada. Eşimin arkadaşlarının eşleri ile tanıştım yaz döneminde arada gelip gidiyoruz eşlerimiz evde yokken eşim ona bile karışıyor gidemezsin gelmesinler yani inanın sebebini asla anlamıyorum. Ben geçimsiz insanların dedikodusunu yapan eşini rezil eden patavatsız bir insan değilim. Eşime laf söz getirmem huyunu bilir . Ama yine de yaptığına anlam veremiyorum insan sevmiyorum diyor. Eşlerimiz ile buluşma ayarlayalım dedik çay içelim akşam bize gelin dedi arkadaşım konuştum eşimle benimle kavga etti gitmem sevmiyorum o adamı bilmem ne burnumdan getirdi gitmedik. Moralim bozuldu çünkü bi defa aradan 1 ay geçti yine biriyle tanıştım asker eşlerinden biri yine oda yanlız benim gibi kimseyi tanımıyo eşime sordum eşi nasıl seviyor musun diye sessiz sakin biri iyidir dedi oh dedim tamam kızla biz görüştük bı kaç defa bugün de bizi çaya çağırdı çocuklar oynar bizde otururuz dedi Ramazan öncesi falan dedi eşim gene başladı ben gitmem kimsenin evine otur evinde huzur mu sıkıyor seni bilmem ne kavga çıkarıp duruyorsun ama o kadar sinir oldum ki ben 2 yıldır buradayım ve kimse ile doğru dürüst tanişamadim çok yanlızım ailem İzmir'desürekli gelmiyorlar yılda 1 defa gelirler oda 2 gün çocukla evde kafayı yemek üzereyim biliyor bunu ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum bana bi akıl verin akıl sağlığımi kaybedicem yakında . Sürekli birileri ile görüşmek zorunda değilsin diyor ama inanın yanlızlık çok zor bilmediğin tanımadığın bir memlekette suç benim evlenmeden önce bu huylarını hiç bilmiyordum cahillik ettim
![]()
Ne haddine yahu arabayı vermemek. Bu nasıl bir evlilikEhliyetim var sıkıntı arabayı vermiyor.
Eşiniz bencil herifin teki başka açıklaması olamaz. Biraz sert çıkışın küçük çaplı bir cinnet geçirin belki değişirBen gurbetteyim 5 yıldır ailemden uzak eşimin görevi nedeniyle şehir değiştirip duruyoruz. Doğuda da eşim aynıydı hadi dedim doğuda korkuyordu bana birşey olur vs diye ama batıya geldik yine aynı. 2 yıldır Sakarya da yaşıyoruz. Eşim kimse ile görüşmek istemiyor evden işe işten eve Sadece İstanbul'dan ailesi gelsin gitsin amcası yengesi kendi çevresi gelsin istiyor sadece onlarla görüşmek istiyor. Bütün yaz sülalesini ağırlıyorum evimde yatılı sorun yok ama ben arkadaslarimla görüşmek istiyim onlara gitmek istiyim hep sorun. ben sürekli evde tek başına çocukla kafayı yemek üzereyim. parka gitsem sürekli Yağmur yağan bir yer bildiğiniz Karadeniz havası var sürekli yağmur kasvet kapalı hava Park ıslak çocuk mahallede yok denecek kadar az onlarda okula gidiyor. oğlum 3 yaşında canı sıkılıyor köy gibi bir yerde yaşıyorum yemin ederim. En yakın market 2 km bakkal bile yok yakınımda. Zaten yazın hayat var bu ilçede geri kalan 9 ay hayat sıfır öyle bir yerde yaşıyorum. Kimsem yok komşular var onlarda işinde gücünde mahallede herkes yaşlı yaşıtım hiç yok ben 26 yaşındayım. Ev sahibim üstümde oda 60 yaşında kadın sürekli görüşemiyoruz onunlada. Eşimin arkadaşlarının eşleri ile tanıştım yaz döneminde arada gelip gidiyoruz eşlerimiz evde yokken eşim ona bile karışıyor gidemezsin gelmesinler yani inanın sebebini asla anlamıyorum. Ben geçimsiz insanların dedikodusunu yapan eşini rezil eden patavatsız bir insan değilim. Eşime laf söz getirmem huyunu bilir . Ama yine de yaptığına anlam veremiyorum insan sevmiyorum diyor. Eşlerimiz ile buluşma ayarlayalım dedik çay içelim akşam bize gelin dedi arkadaşım konuştum eşimle benimle kavga etti gitmem sevmiyorum o adamı bilmem ne burnumdan getirdi gitmedik. Moralim bozuldu çünkü bi defa aradan 1 ay geçti yine biriyle tanıştım asker eşlerinden biri yine oda yanlız benim gibi kimseyi tanımıyo eşime sordum eşi nasıl seviyor musun diye sessiz sakin biri iyidir dedi oh dedim tamam kızla biz görüştük bı kaç defa bugün de bizi çaya çağırdı çocuklar oynar bizde otururuz dedi Ramazan öncesi falan dedi eşim gene başladı ben gitmem kimsenin evine otur evinde huzur mu sıkıyor seni bilmem ne kavga çıkarıp duruyorsun ama o kadar sinir oldum ki ben 2 yıldır buradayım ve kimse ile doğru dürüst tanişamadim çok yanlızım ailem İzmir'desürekli gelmiyorlar yılda 1 defa gelirler oda 2 gün çocukla evde kafayı yemek üzereyim biliyor bunu ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum bana bi akıl verin akıl sağlığımi kaybedicem yakında . Sürekli birileri ile görüşmek zorunda değilsin diyor ama inanın yanlızlık çok zor bilmediğin tanımadığın bir memlekette suç benim evlenmeden önce bu huylarını hiç bilmiyordum cahillik ettim
![]()
Evlilik değil ebeveyn çocuk ilişkisi. Kadın, adamın izin verdiği ölçüde hareket edebiliyor. Gelişimini tamamlamadan, kendini gerçekleştiremeden yapılan evliliklerde sık görülen bir durum.Ne haddine yahu arabayı vermemek. Bu nasıl bir evlilik
Bu ne pasiflik...böyle giderse delirirsiniz. Ne demek kimseyle görüşmemek..nasıl izin veriyorsunuz buna...istediğinize gidin istediginizi çağırın o istemezse eşler gorusmez olur biterBen gurbetteyim 5 yıldır ailemden uzak eşimin görevi nedeniyle şehir değiştirip duruyoruz. Doğuda da eşim aynıydı hadi dedim doğuda korkuyordu bana birşey olur vs diye ama batıya geldik yine aynı. 2 yıldır Sakarya da yaşıyoruz. Eşim kimse ile görüşmek istemiyor evden işe işten eve Sadece İstanbul'dan ailesi gelsin gitsin amcası yengesi kendi çevresi gelsin istiyor sadece onlarla görüşmek istiyor. Bütün yaz sülalesini ağırlıyorum evimde yatılı sorun yok ama ben arkadaslarimla görüşmek istiyim onlara gitmek istiyim hep sorun. ben sürekli evde tek başına çocukla kafayı yemek üzereyim. parka gitsem sürekli Yağmur yağan bir yer bildiğiniz Karadeniz havası var sürekli yağmur kasvet kapalı hava Park ıslak çocuk mahallede yok denecek kadar az onlarda okula gidiyor. oğlum 3 yaşında canı sıkılıyor köy gibi bir yerde yaşıyorum yemin ederim. En yakın market 2 km bakkal bile yok yakınımda. Zaten yazın hayat var bu ilçede geri kalan 9 ay hayat sıfır öyle bir yerde yaşıyorum. Kimsem yok komşular var onlarda işinde gücünde mahallede herkes yaşlı yaşıtım hiç yok ben 26 yaşındayım. Ev sahibim üstümde oda 60 yaşında kadın sürekli görüşemiyoruz onunlada. Eşimin arkadaşlarının eşleri ile tanıştım yaz döneminde arada gelip gidiyoruz eşlerimiz evde yokken eşim ona bile karışıyor gidemezsin gelmesinler yani inanın sebebini asla anlamıyorum. Ben geçimsiz insanların dedikodusunu yapan eşini rezil eden patavatsız bir insan değilim. Eşime laf söz getirmem huyunu bilir . Ama yine de yaptığına anlam veremiyorum insan sevmiyorum diyor. Eşlerimiz ile buluşma ayarlayalım dedik çay içelim akşam bize gelin dedi arkadaşım konuştum eşimle benimle kavga etti gitmem sevmiyorum o adamı bilmem ne burnumdan getirdi gitmedik. Moralim bozuldu çünkü bi defa aradan 1 ay geçti yine biriyle tanıştım asker eşlerinden biri yine oda yanlız benim gibi kimseyi tanımıyo eşime sordum eşi nasıl seviyor musun diye sessiz sakin biri iyidir dedi oh dedim tamam kızla biz görüştük bı kaç defa bugün de bizi çaya çağırdı çocuklar oynar bizde otururuz dedi Ramazan öncesi falan dedi eşim gene başladı ben gitmem kimsenin evine otur evinde huzur mu sıkıyor seni bilmem ne kavga çıkarıp duruyorsun ama o kadar sinir oldum ki ben 2 yıldır buradayım ve kimse ile doğru dürüst tanişamadim çok yanlızım ailem İzmir'desürekli gelmiyorlar yılda 1 defa gelirler oda 2 gün çocukla evde kafayı yemek üzereyim biliyor bunu ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum bana bi akıl verin akıl sağlığımi kaybedicem yakında . Sürekli birileri ile görüşmek zorunda değilsin diyor ama inanın yanlızlık çok zor bilmediğin tanımadığın bir memlekette suç benim evlenmeden önce bu huylarını hiç bilmiyordum cahillik ettim
![]()
merhaba, duyduguma ck üzüldüm biz ne desek çözüm olmaz eşinizle halletmeniz lazım bunu, ailenizi dahil edip oturtup konuşmalısınız anlamıyorsa evden gidin bir süreliğine aile evine vs. hala anlamazsa değerinizi boşanın.. 1 ömür böyle geçer mi ? acaaba cok mu kıskanıyor sizi sizce nedne böyle yapıyor ?Ben gurbetteyim 5 yıldır ailemden uzak eşimin görevi nedeniyle şehir değiştirip duruyoruz. Doğuda da eşim aynıydı hadi dedim doğuda korkuyordu bana birşey olur vs diye ama batıya geldik yine aynı. 2 yıldır Sakarya da yaşıyoruz. Eşim kimse ile görüşmek istemiyor evden işe işten eve Sadece İstanbul'dan ailesi gelsin gitsin amcası yengesi kendi çevresi gelsin istiyor sadece onlarla görüşmek istiyor. Bütün yaz sülalesini ağırlıyorum evimde yatılı sorun yok ama ben arkadaslarimla görüşmek istiyim onlara gitmek istiyim hep sorun. ben sürekli evde tek başına çocukla kafayı yemek üzereyim. parka gitsem sürekli Yağmur yağan bir yer bildiğiniz Karadeniz havası var sürekli yağmur kasvet kapalı hava Park ıslak çocuk mahallede yok denecek kadar az onlarda okula gidiyor. oğlum 3 yaşında canı sıkılıyor köy gibi bir yerde yaşıyorum yemin ederim. En yakın market 2 km bakkal bile yok yakınımda. Zaten yazın hayat var bu ilçede geri kalan 9 ay hayat sıfır öyle bir yerde yaşıyorum. Kimsem yok komşular var onlarda işinde gücünde mahallede herkes yaşlı yaşıtım hiç yok ben 26 yaşındayım. Ev sahibim üstümde oda 60 yaşında kadın sürekli görüşemiyoruz onunlada. Eşimin arkadaşlarının eşleri ile tanıştım yaz döneminde arada gelip gidiyoruz eşlerimiz evde yokken eşim ona bile karışıyor gidemezsin gelmesinler yani inanın sebebini asla anlamıyorum. Ben geçimsiz insanların dedikodusunu yapan eşini rezil eden patavatsız bir insan değilim. Eşime laf söz getirmem huyunu bilir . Ama yine de yaptığına anlam veremiyorum insan sevmiyorum diyor. Eşlerimiz ile buluşma ayarlayalım dedik çay içelim akşam bize gelin dedi arkadaşım konuştum eşimle benimle kavga etti gitmem sevmiyorum o adamı bilmem ne burnumdan getirdi gitmedik. Moralim bozuldu çünkü bi defa aradan 1 ay geçti yine biriyle tanıştım asker eşlerinden biri yine oda yanlız benim gibi kimseyi tanımıyo eşime sordum eşi nasıl seviyor musun diye sessiz sakin biri iyidir dedi oh dedim tamam kızla biz görüştük bı kaç defa bugün de bizi çaya çağırdı çocuklar oynar bizde otururuz dedi Ramazan öncesi falan dedi eşim gene başladı ben gitmem kimsenin evine otur evinde huzur mu sıkıyor seni bilmem ne kavga çıkarıp duruyorsun ama o kadar sinir oldum ki ben 2 yıldır buradayım ve kimse ile doğru dürüst tanişamadim çok yanlızım ailem İzmir'desürekli gelmiyorlar yılda 1 defa gelirler oda 2 gün çocukla evde kafayı yemek üzereyim biliyor bunu ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum bana bi akıl verin akıl sağlığımi kaybedicem yakında . Sürekli birileri ile görüşmek zorunda değilsin diyor ama inanın yanlızlık çok zor bilmediğin tanımadığın bir memlekette suç benim evlenmeden önce bu huylarını hiç bilmiyordum cahillik ettim
![]()
Niye aile dahil ediliyor? Biri daha yapmış aynı öneriyi. Çok saçma. İki koskoca yetişkin, çoluklu çocuklu insan sorunlarını çözemiyor, ebeveynler müdahale edecek. Sonra kocam bana neden çocuk gibi davranıyor… Sizler yetişkin gibi davranmadığınız için olabilir mi?merhaba, duyduguma ck üzüldüm biz ne desek çözüm olmaz eşinizle halletmeniz lazım bunu, ailenizi dahil edip oturtup konuşmalısınız anlamıyorsa evden gidin bir süreliğine aile evine vs. hala anlamazsa değerinizi boşanın.. 1 ömür böyle geçer mi ? acaaba cok mu kıskanıyor sizi sizce nedne böyle yapıyor ?