• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim benimle birlikte hiçbir yere gitmek istemiyor..

Niye aile dahil ediliyor? Biri daha yapmış aynı öneriyi. Çok saçma. İki koskoca yetişkin, çoluklu çocuklu insan sorunlarını çözemiyor, ebeveynler müdahale edecek. Sonra kocam bana neden çocuk gibi davranıyor… Sizler yetişkin gibi davranmadığınız için olabilir mi?

Aileyle dertleşilir, akıl alınır, yardım istenir ama gelin evliliğimize, hayatımıza müdahale edin denmez.
Hiçbir şey işe yaramıyorsa bir büyükten akıl alrsa adam belki yeni bir bakış açısı edinebilir diye düşündüm. ya boşanacak ya da kabul edecek o zaman. boşa geçmiş bir ömür yani..
 
Niye köy gibi bir yerde oturmayı tercih ettiniz? Şehir merkezinde en azından kurs,okul vs bulurdunuz. Çocuk büyüyor okula gitmeli dört yaşta bahanesi ile merkeze taşının bir önce.

Benim aklım almıyor siz "Ayşe ye gideceğim" diyorsunuz oda "hayır" diyor sizde kabul mu ediyorsunuz? Nasıl yaşıyorsunuz böyle. Neden yaşıyorsunuz?

Eşinizin sizi sosyal hayattan uzak tutma nedeni karıştırdığı haltlar olabilir mi?
 
Ben gurbetteyim 5 yıldır ailemden uzak eşimin görevi nedeniyle şehir değiştirip duruyoruz. Doğuda da eşim aynıydı hadi dedim doğuda korkuyordu bana birşey olur vs diye ama batıya geldik yine aynı. 2 yıldır Sakarya da yaşıyoruz. Eşim kimse ile görüşmek istemiyor evden işe işten eve Sadece İstanbul'dan ailesi gelsin gitsin amcası yengesi kendi çevresi gelsin istiyor sadece onlarla görüşmek istiyor. Bütün yaz sülalesini ağırlıyorum evimde yatılı sorun yok ama ben arkadaslarimla görüşmek istiyim onlara gitmek istiyim hep sorun. ben sürekli evde tek başına çocukla kafayı yemek üzereyim. parka gitsem sürekli Yağmur yağan bir yer bildiğiniz Karadeniz havası var sürekli yağmur kasvet kapalı hava Park ıslak çocuk mahallede yok denecek kadar az onlarda okula gidiyor. oğlum 3 yaşında canı sıkılıyor köy gibi bir yerde yaşıyorum yemin ederim. En yakın market 2 km bakkal bile yok yakınımda. Zaten yazın hayat var bu ilçede geri kalan 9 ay hayat sıfır öyle bir yerde yaşıyorum. Kimsem yok komşular var onlarda işinde gücünde mahallede herkes yaşlı yaşıtım hiç yok ben 26 yaşındayım. Ev sahibim üstümde oda 60 yaşında kadın sürekli görüşemiyoruz onunlada. Eşimin arkadaşlarının eşleri ile tanıştım yaz döneminde arada gelip gidiyoruz eşlerimiz evde yokken eşim ona bile karışıyor gidemezsin gelmesinler yani inanın sebebini asla anlamıyorum. Ben geçimsiz insanların dedikodusunu yapan eşini rezil eden patavatsız bir insan değilim. Eşime laf söz getirmem huyunu bilir . Ama yine de yaptığına anlam veremiyorum insan sevmiyorum diyor. Eşlerimiz ile buluşma ayarlayalım dedik çay içelim akşam bize gelin dedi arkadaşım konuştum eşimle benimle kavga etti gitmem sevmiyorum o adamı bilmem ne burnumdan getirdi gitmedik. Moralim bozuldu çünkü bi defa aradan 1 ay geçti yine biriyle tanıştım asker eşlerinden biri yine oda yanlız benim gibi kimseyi tanımıyo eşime sordum eşi nasıl seviyor musun diye sessiz sakin biri iyidir dedi oh dedim tamam kızla biz görüştük bı kaç defa bugün de bizi çaya çağırdı çocuklar oynar bizde otururuz dedi Ramazan öncesi falan dedi eşim gene başladı ben gitmem kimsenin evine otur evinde huzur mu sıkıyor seni bilmem ne kavga çıkarıp duruyorsun ama o kadar sinir oldum ki ben 2 yıldır buradayım ve kimse ile doğru dürüst tanişamadim çok yanlızım ailem İzmir'de 🥹🥹 sürekli gelmiyorlar yılda 1 defa gelirler oda 2 gün çocukla evde kafayı yemek üzereyim biliyor bunu ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum bana bi akıl verin akıl sağlığımi kaybedicem yakında . Sürekli birileri ile görüşmek zorunda değilsin diyor ama inanın yanlızlık çok zor bilmediğin tanımadığın bir memlekette suç benim evlenmeden önce bu huylarını hiç bilmiyordum cahillik ettim 🥹
İnsan sevmiyorsa, onun akrabalarını da ağırlamayın bundan sonra. Zaten o yokken görüşüyormuşşunuz o ve karışıyor.. Sizin de bir sosyal ortamınız olacak tabi ki.
 
Sanırım katlanamayacağım sabrım sınırda 🙁
o hayır dediği zaman dinlemezseniz ne olur döver mi şöver mi?
neden gidemezsin dediğinde bir höt çekmiyorsunuz
bu kadar pıstırmasına izin vermeyin
 
Doğuda size bir şey olur düşüncesine kim inandırdı sizi? Biz de doğudayız tayin sebebi ile ve ben çalışıyorum yani sürekli dışarıdayım ve kimse sırf doğudayız diye zarar vermiyor bana. Türkiye'nin her tarafı manyak dolu ve kadın olamaya bile gerek yok canlıysanız her an her şey olabilir.

Eski zamanlarda Doğuda kolluk kuvvetleri zorluklar çekmiş ama onlar çok eskide kaldı ve 2. Kez doğudayız her ne kadar kültür olarak çakışsak veya bazı şeyler abes gelse bile Doğuda halkı özellikle kadınları kadar misafirperver bir yer yok.

Doğuda çok gezecek veya çok sosyalleşecek bir yer yok bu doğru ama bu sizi eve hapsedecek kadar değil ve buna nasıl ikna etti sizi?

Ordan gitmişsiniz pek değişmemiş. Eşiniz çok fena manipüle etmiş sizi. Normal erkekler karısına deşarj olacağı ortamı kendisi hazırlar veya buna engel olmaz.

Adamın sizle vakit geçirmek gibi bir gayesi yok, size değer vermiyor. Evlenmeyi don ütüleme ve üreme sanıyor. Karın tokluğuna sizi hizmetçi gibi görüyor. Daha gençken böyleyse yaşlanınca ne olacak? Çekilir dert değil.
 
Ben de Sakarya'da yasiyorum fazla gelismemis Hendek'te bile bir sürü aktivite yapılacak yerler var aslinda ama asil sorun esinizin zihniyeti öyle bir adamla cok zor depresyona girer insan siz essiz olarak görüsmeye devam edin cafelerde falan görüsün en azindan
 
Niye köy gibi bir yerde oturmayı tercih ettiniz? Şehir merkezinde en azından kurs,okul vs bulurdunuz. Çocuk büyüyor okula gitmeli dört yaşta bahanesi ile merkeze taşının bir önce.

Benim aklım almıyor siz "Ayşe ye gideceğim" diyorsunuz oda "hayır" diyor sizde kabul mu ediyorsunuz? Nasıl yaşıyorsunuz böyle. Neden yaşıyorsunuz?

Eşinizin sizi sosyal hayattan uzak tutma nedeni karıştırdığı haltlar olabilir mi?
diğer kadınlar ile fikir alışverişi yapıp gözleri açılmasın diye de olabilir bence. evdeki durumları da kontrol edebiliyor. kontrol edemediği durumlara hep bir bahane hazır nasılsa.
 
Ben de Sakarya'da yasiyorum fazla gelismemis Hendek'te bile bir sürü aktivite yapılacak yerler var aslinda ama asil sorun esinizin zihniyeti öyle bir adamla cok zor depresyona girer insan siz essiz olarak görüsmeye devam edin cafelerde falan görüsün en azindan
Hendek az gelişmişse biz öldük ayol :D
kız Ali başkan mıydı icraatları ne övülürdü. eski hendek arabalarındayız biz daha arkadan geliyoruz. serdivan'ı falan saymazsak ilçe olarak iyi bence.

sakarya öğretmenler için şark hizmeti sayılıyordu bildiğim.askerler için de böyleyse doğu esintili batı kenti olarak da tercih edilebilir de . burada da yok yok..
 
Ben gurbetteyim 5 yıldır ailemden uzak eşimin görevi nedeniyle şehir değiştirip duruyoruz. Doğuda da eşim aynıydı hadi dedim doğuda korkuyordu bana birşey olur vs diye ama batıya geldik yine aynı. 2 yıldır Sakarya da yaşıyoruz. Eşim kimse ile görüşmek istemiyor evden işe işten eve Sadece İstanbul'dan ailesi gelsin gitsin amcası yengesi kendi çevresi gelsin istiyor sadece onlarla görüşmek istiyor. Bütün yaz sülalesini ağırlıyorum evimde yatılı sorun yok ama ben arkadaslarimla görüşmek istiyim onlara gitmek istiyim hep sorun. ben sürekli evde tek başına çocukla kafayı yemek üzereyim. parka gitsem sürekli Yağmur yağan bir yer bildiğiniz Karadeniz havası var sürekli yağmur kasvet kapalı hava Park ıslak çocuk mahallede yok denecek kadar az onlarda okula gidiyor. oğlum 3 yaşında canı sıkılıyor köy gibi bir yerde yaşıyorum yemin ederim. En yakın market 2 km bakkal bile yok yakınımda. Zaten yazın hayat var bu ilçede geri kalan 9 ay hayat sıfır öyle bir yerde yaşıyorum. Kimsem yok komşular var onlarda işinde gücünde mahallede herkes yaşlı yaşıtım hiç yok ben 26 yaşındayım. Ev sahibim üstümde oda 60 yaşında kadın sürekli görüşemiyoruz onunlada. Eşimin arkadaşlarının eşleri ile tanıştım yaz döneminde arada gelip gidiyoruz eşlerimiz evde yokken eşim ona bile karışıyor gidemezsin gelmesinler yani inanın sebebini asla anlamıyorum. Ben geçimsiz insanların dedikodusunu yapan eşini rezil eden patavatsız bir insan değilim. Eşime laf söz getirmem huyunu bilir . Ama yine de yaptığına anlam veremiyorum insan sevmiyorum diyor. Eşlerimiz ile buluşma ayarlayalım dedik çay içelim akşam bize gelin dedi arkadaşım konuştum eşimle benimle kavga etti gitmem sevmiyorum o adamı bilmem ne burnumdan getirdi gitmedik. Moralim bozuldu çünkü bi defa aradan 1 ay geçti yine biriyle tanıştım asker eşlerinden biri yine oda yanlız benim gibi kimseyi tanımıyo eşime sordum eşi nasıl seviyor musun diye sessiz sakin biri iyidir dedi oh dedim tamam kızla biz görüştük bı kaç defa bugün de bizi çaya çağırdı çocuklar oynar bizde otururuz dedi Ramazan öncesi falan dedi eşim gene başladı ben gitmem kimsenin evine otur evinde huzur mu sıkıyor seni bilmem ne kavga çıkarıp duruyorsun ama o kadar sinir oldum ki ben 2 yıldır buradayım ve kimse ile doğru dürüst tanişamadim çok yanlızım ailem İzmir'de 🥹🥹 sürekli gelmiyorlar yılda 1 defa gelirler oda 2 gün çocukla evde kafayı yemek üzereyim biliyor bunu ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum bana bi akıl verin akıl sağlığımi kaybedicem yakında . Sürekli birileri ile görüşmek zorunda değilsin diyor ama inanın yanlızlık çok zor bilmediğin tanımadığın bir memlekette suç benim evlenmeden önce bu huylarını hiç bilmiyordum cahillik ettim 🥹
kendi sevmediği gibi seninde öyle olmanı istiyor birde kıskanıyor ama bu kıskançlık normal düzeyde değil bence. yaşınızda genç. iyi düşünün taşının. onu ikna etmeye çalışın
 
Allah yardımcım olsun bacım Hem kocamdan kurtarsın beni hemde linç tayfadan 😂😂
Aslında sizi kimse linçlememiş, eleştirel yorumlar yapılmış sadece.

Siz hiçbir adım atmadıkça af buyurun ama Allah ne yapabilir?
2024’den bu yana boşanma içerikli konular açmış ama sonuca vardırmamışsınız, eşiniz size şiddet uygulamış boğazınızı sıkmış, evden kovmuş, özür dilerim ama sorun sadece sizinle dışarı çıkmaması mı?
Bunca yıllık evliliğinizde herhalde bir tek yeni evlendiğinizde ailenizin de yaşadığı İzmir’de oturduğunuz sürede eşiniz biraz da olsa size eşi gibi davranmış, ailenizden uzaklaştırır uzaklaştırmaz da fabrika ayarlarına geri dönmüş.
Eşiniz sizinle çıkmıyor ama dışarı çıkmanıza da engel oluyor çünkü arkadaş edindikçe gözünüz açılacak boşanmaya cesaretiniz olacak, ne kadar yalnız kalırsanız eşiniz için o kadar iyi, böylece evin içinde kendinizi çaresiz hissedersiniz hiçbir şeye cesaretiniz de olmaz.
 
4 yılı geçti evliyim. Ben dışarı çıkıyorum diyip çıkıyorum. Neredeyim kiminleyim söylüyorum. Hatta beni al derim. İzin nasıl oluyor? Yani izin neden alıyorsun Kyk yurdu mu orası?
Mune hanım şiddet mağduru olduğunuzu da yazmış. Varsa imkan ayrılın. Ama bu ruh hastası peşime duser diyorsan yurtidisna falan git mesleğin varsa. Polis korumuyor biliyorsun.
 
Benim anladığım kadarıyla adam kadını eve kapatmış ve kimse ile görüşmesini istemiyor. Benim zihnimde direkt adamın başka falsoları olabileceği canlandı, neden kimse ile görüşmesini istemiyor ki?
Normal olarak herkesin aklina bu gelmeli aslinda. Bu adam her gun gorustugu insanlarla neden karisini gorusturmek istemiyor?
 
Gerçekten eşinin tek sorunu seninle bir yere gelmemesi mi?

Kızlar ben gözlük kullanıyorum 3 yıldır gözlerim bu kadar bozuk değildi çok fazla bozuldu eşimin ısrarı yüzünden gitmiştim doktora inanılmaz bozuldu gözlük kullanmak istemiyorum artık bunu dile getirdim ya gözlerimi cizdiricem yada lens kullanmak istiyorum dedim cizdiremeyiz dedi pahalı vs lens parasını da annem verecekti bı kavga çıkardı hayır lens kullanamazsin sen yapamazsın bilmem ne çocuk muyum neden kullanamayim falan bağırdı çağırdı saçma bir şekilde dona kaldım yani ama ağzının payını verdim kendi bedenimde aldığım karara bile saygı duymuyor şaka gibi ya

Oğlum var 2.5 yaşında hareketli zamanları bu zamanlar dur diyorsun durmuyor yapma diyorsun yapıyor falan ama ben asla şiddet uygulamam zamanında çok dayak yediğim için kendime söz verdim çocuğum olursa vurmuycam diye . ama eşim çocuğa sürekli eline kafasına vurup itiyor çocuğa hiç tahammülü yok çocuk durursa seviyor oda TV açınca ama durmasın çocuğa resmen kin güdüyor ağlayınca odaya kapatmaya çalışıyor engel oluyorum tabiki kavga ediyoruz çocuğun maddi hariç hiçbir sorumluluğunu üstlenmiyor evi oyuncaklarını dağıttığında bağırıyor ediyor gerçekten çok yoruldum evde her gün kavga ediyor çocukla resmen . Bu doğru mu desteksiz gurbette çocuk büyüttüğüm için ben mi abartıyorum diyorum ama hiç sanmıyorum bana ters geliyor tiksinmeye başladım eşimden çocuğuma bu şekilde davrandığı için ve banada

Malesef bir elinde telefon 1 elinde kumanda çocukla oynamak gram yok direk TV açıyor çocuğa durmadıgi için halbuki çocuk ilgi bekliyor 🥹 anlamıyor anlatıyorum
 
Ben gurbetteyim 5 yıldır ailemden uzak eşimin görevi nedeniyle şehir değiştirip duruyoruz. Doğuda da eşim aynıydı hadi dedim doğuda korkuyordu bana birşey olur vs diye ama batıya geldik yine aynı. 2 yıldır Sakarya da yaşıyoruz. Eşim kimse ile görüşmek istemiyor evden işe işten eve Sadece İstanbul'dan ailesi gelsin gitsin amcası yengesi kendi çevresi gelsin istiyor sadece onlarla görüşmek istiyor. Bütün yaz sülalesini ağırlıyorum evimde yatılı sorun yok ama ben arkadaslarimla görüşmek istiyim onlara gitmek istiyim hep sorun. ben sürekli evde tek başına çocukla kafayı yemek üzereyim. parka gitsem sürekli Yağmur yağan bir yer bildiğiniz Karadeniz havası var sürekli yağmur kasvet kapalı hava Park ıslak çocuk mahallede yok denecek kadar az onlarda okula gidiyor. oğlum 3 yaşında canı sıkılıyor köy gibi bir yerde yaşıyorum yemin ederim. En yakın market 2 km bakkal bile yok yakınımda. Zaten yazın hayat var bu ilçede geri kalan 9 ay hayat sıfır öyle bir yerde yaşıyorum. Kimsem yok komşular var onlarda işinde gücünde mahallede herkes yaşlı yaşıtım hiç yok ben 26 yaşındayım. Ev sahibim üstümde oda 60 yaşında kadın sürekli görüşemiyoruz onunlada. Eşimin arkadaşlarının eşleri ile tanıştım yaz döneminde arada gelip gidiyoruz eşlerimiz evde yokken eşim ona bile karışıyor gidemezsin gelmesinler yani inanın sebebini asla anlamıyorum. Ben geçimsiz insanların dedikodusunu yapan eşini rezil eden patavatsız bir insan değilim. Eşime laf söz getirmem huyunu bilir . Ama yine de yaptığına anlam veremiyorum insan sevmiyorum diyor. Eşlerimiz ile buluşma ayarlayalım dedik çay içelim akşam bize gelin dedi arkadaşım konuştum eşimle benimle kavga etti gitmem sevmiyorum o adamı bilmem ne burnumdan getirdi gitmedik. Moralim bozuldu çünkü bi defa aradan 1 ay geçti yine biriyle tanıştım asker eşlerinden biri yine oda yanlız benim gibi kimseyi tanımıyo eşime sordum eşi nasıl seviyor musun diye sessiz sakin biri iyidir dedi oh dedim tamam kızla biz görüştük bı kaç defa bugün de bizi çaya çağırdı çocuklar oynar bizde otururuz dedi Ramazan öncesi falan dedi eşim gene başladı ben gitmem kimsenin evine otur evinde huzur mu sıkıyor seni bilmem ne kavga çıkarıp duruyorsun ama o kadar sinir oldum ki ben 2 yıldır buradayım ve kimse ile doğru dürüst tanişamadim çok yanlızım ailem İzmir'de 🥹🥹 sürekli gelmiyorlar yılda 1 defa gelirler oda 2 gün çocukla evde kafayı yemek üzereyim biliyor bunu ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum bana bi akıl verin akıl sağlığımi kaybedicem yakında . Sürekli birileri ile görüşmek zorunda değilsin diyor ama inanın yanlızlık çok zor bilmediğin tanımadığın bir memlekette suç benim evlenmeden önce bu huylarını hiç bilmiyordum cahillik ettim 🥹
Evden cikamazsin, arkadaslarinla gorusemezsin demesi direkt bosanma sebebi 🤷🏻‍♀️
 
Adam çalışıyor bütün gün eve gelince dinlenmek istemesi huzur evi çocuğu eşi normal üstelik bu devirde insanlar ile samimi olmaya da pek gelmiyor insanlar bir süre sonra kiskanmaya imrenmeye merak edip hasatlenmeye müsait olabiliyorlar laf almak mahrem soruları sormak farklı tarzda olmak herşey sorun olabiliyor sizde dikkat edin artık öyle çevre yapayım derken olmadık duurumlar yaşamayın insanlar dışarıya aile görünümü verirken bambaşka hayatlar bile yaşıyor olabilirler tabiki çevre yapmayın demem fakat konu komşu şu bu yerine kurs vs gibi şeylere yönelmek daha mantıklı.Kim nasıl insan bilinmiyor çok farklı durumlar yaşayıp nereden samimi oldum nereden tanıştım diyende çok .
 
Eşiniz size zaman ayirsa tatile vs herneyse beraber gitseniz bu derece çevre vs de atamazsınız onunda bunu düşünmesi gerekli o konuda sizde haklısınız ayrıca
 
Hangi ilcedesiniz? Sakarya yesil bir il. Hic bir sey yoksa park bahce vardir. Yapin kahvenizi kekinizi gidin.
 
Aslında kursa yazılmak istedim belediyenin kursları var burda pastacılık eğitimi almak istiyorum ama çocuğumu emanet edebileceğim biri yok diye gidemedim
belediye kurslarının genelde kreşleri falan da olur küçükken annem beni bırakırdı, araştırdınız mı acaba
 
Back
X