Eşim galiba beni yanına yakıştıramıyor

Birgitta

Üye
Kayıtlı Üye
11 Ağustos 2019
116
387
33
Daha da kötüsü annem de benzer şeyler söylüyor bazen. Bir gün durup dururken hayatından memnun musun diye sordu. Neden sordun dedim. Çocuk gibi duruyor evde nasılsınız pişmanlık duyuyor musun falan dedi. Bunu duyana kadar biraz daha iyiydim aslında. O günden sonra acaba evliliğim dışardan böyle mi görünüyor diye düşünmeye başladım. Çünkü bir arkadaşımın eşi de benimle ilgili çoluk çocukla ne işi var gibi bir şey söylemişti eşimle ilgili. O dönemde henüz sevgiliydik. Böyle hepsini düşününce takıntı haline geldi sanırım.
Size mesaj yazacaktım unutmuşum. Bu söylediğiniz şey çok önemli bence. İnsanız etrafımızdakilerin söylediği hele de çok yakınımızsa çok etkiliyor psikolojimizi. Annenizin yaklaşımı hiç doğru değil anneler bazen gereksiz yere çok evham yapıyorlar çocukları için istiyorlar ki binbir zorlukla büyüttükleri çocuklaı mor dağlrın prensiyle evlensin ancak o layıktır çocuğuna ama çok abartılı bir yaklaşım. Benim annemde abartırdı beklentilerini halbuki kendi çocukları da kusurlu, mükemmel prensesler değiliz ki hiçbirimiz. Siz bence bu olaylardan kimseyi bu eşiniz ve evliliğiniz konusunda dinlememeyi öğrenmelisiniz. Frakında olarak ya da olmadan size zarar eriyorlar. Arkadaşınızın eşi de saçmalamış kendi çok olgun olsaydı böyle konuşmazdı kendisinin kalitesine baksın önce. Keyfinizi evliliğinizi sevgili eşinizi "başkaları ne düşünüyor cehennemi" yüzünden yormayın üzmeyin lütfen.
 

catlak yumurta

Guru
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2010
1.081
1.922
Valla ben kadın erkekten büyük olur mu diye laf edenlere ilk lafım Peygamber Efendimizde (sav) kendisinden 20 yaş büyük Hatice Validemizle evlenmiş diyorum. He bi de erkekler 3 kadın alıp sünnete uyalım diyince bunu diyorum. Neden 3 alıp kendinizden büyük bir eşi alıp sünnete uyayım demiyorsunuz diye. Neyse konuyu dağıtmayayım. Bu hissettiğiniz baskı toplumsal algı baskısı -mahalle baskısı-, ne dinen, ne ahlaken, ne vizdanen ne de hukuken bir sıkıntı göremedim. Aşk var mı? var. Severek mi evlendiniz, evet. Acaba siz kocanızdan içten içe utanıyor olabilir misiniz? Yani anneniz, diğer akrabalarınızın söyledikleri, çevrenizden duyduklarınız size acaba hata mı yaptım da kendimden küçük olgun görünmeyen bir erkekle evlendim dedirtiyor mu? Yani sanki onun sizi beğenmesinden ziyade siz artık eskisi gibi kocanızı beğenmiyor olabilir misiniz? Kadınlar toplum nazarında oturaklı, saygı duyulan erkekleri de sever. Sizin gözünüzden düşmüş olabilir mi? Cevap hayırsa espriyle, eğlenerek, severek, sevilerek bu meselelere takılmadan evliliğinizi yürütün derim ben.
 

lego

rüyalar sokağı
Kayıtlı Üye
29 Mart 2010
1.036
718
Belki o arkadaş grubundan çok fazla haz etmiyordur ama bunu söylerse de sizin gitme diye sıkıltırmanızdan çekiniyordur
 

Aylakkadin

Başlangıç 81 güncel 61.30 hedef 55.0
Kayıtlı Üye
31 Mayıs 2019
3.285
6.929
Güncelleme 2: eve geldi yüzü asık ve benimle konuşmuyor. Sadece selamlaştık. Konuya ben mi gireyim onun bir şeyler söylemesini mi bekleyeyim. Hiçbir şey söylemeden gidip yatarsa da sinir olacağım.
Ben buraya kayınvalide problemimi anlatırken aslında daha büyük bir sorunumuz varmış galiba.

Eşimle 1 yıl flört ettik sonrasında 1 yıl nişanlı kaldık ve 3 ay önce evlendik. Toplamda 2 yıldır hayatımda. Öncesinde aynı liseden mezunuz ama benden küçük kendisi. Aramızda 3 yaş var. Lisede alanlarımız da farklı olduğu için herhangi bir iletişimimiz de olmadı. Sonrasında internetten iletişime geçmişti benimle. Öyle konuşmaya başlamıştık.

flört sürecimizde benim sağlık sorunlarım oldu, araya küslükler girdi, o askere gidip geldi derken birbirimizin çevresiyle tanışma durumumuz olmadı. Ailesiyle bile nişana yakın tanışmıştım. Nişandan bir süre sonra da karantina olunca yine çok fazla arkadaş çevrelerimizle bir araya gelemedik. Düğüne arkadaşları geldiğinde fotoğraf çekilirken eşime espiri yapmışlardı aaa ilk defa görüyoruz bizimle seni neden tanıştırmadı falan diyip gülmüştük. Düğün sonrası o akşam hep birlikte yemeğe gittik. Üniversiteden arkadaşları da gelmişti başka bir şehirden. Arkadaşlarının eşleri ve nişanlıları da vardı. Hepsi eşimle aynı yaştalar tabi. Bana da kaçlısın diye sorduklarında yaşımı söyleyince biraz şaşırmışlardı. Hem göstermiyor olmama hem de eşimden büyük olmama. Muhtemelen kendi aralarında bunun sohbetini ettiler eşleriyle de.

Şimdi o gruptan nişanlı olan bir çiftin nikahı var haftaya. Eşim de bana bahsetti ama ben ikimiz gideceğiz diye düşündüğüm için hiç bunu konuşmadım. O da bir şey demedi. Napıcaz nikah var vaka sayıları da arttı falan diye konuşuyoruz sadece. Bir de maddi boyutunu konuştuk o kadar. Neden bilmiyorum ama sanırım yaş konusunu kompleks yaptığım için aklıma geldi yazışmalarına bakmak istedim. Kesin samimi bir arkadaşıyla düğün hakkında yazışma olmuştur diye düşündüm ve yanılmamışım. Arkadaşıyla konuşmuşlar. Arkadaşı eşinin hamile olduğunu ama yine de getireceğini söylemiş. Beni sormuş. Eşim de bilmem ki nasip falan demiş. Şimdi 25 tane erkek geliyor o tayfada hiç evli yok bi de daha sabah başlarlar alkol almaya falan demiş. Arkadaşı da saçmalama herkesin masası ayrı ben Ayşe’yi getiriyorum sen de eşini getir boşver falan demiş. Bu çocuk daha önce de eşimin instagramda paylaştığı bir fotoğrafımıza “oğlum siz evli değil misiniz niye uzak duruyorsun elini omuzuna atsana” gibi bir şey yazmıştı. Yani düğünde yaş muhabbeti olunca muhtemelen kızlar eşlerine söylediler bu çocuk da bunu bildiği için bu konuya dikkat etmiş bence. Ya da ben o kadar kompleks yaptım ki ne olsa buna yoruyorum.

Eşime mesajlardan haberim yokmuş gibi nikah konusunu açtım. Eee nasıl yapıcaz ben de gelecek miyim diye sordum. Yüz ifadesi falan değişti. Çok kaçamak bi şekilde gelmek istiyorsan gel tabi dedi. Ben zaten birlikte gideriz sanıyordum dedim. Eee başka kimlerin eşleri geliyor haberleştiniz mi dedim. Ayşe geliyor mu dedim. O büyük ihtimalle gelmez dedi. He bu arada Ayşe hamileymiş dedi. Ben de neden gelmiyor ki dedim. İşte hamile ya virüs muhabbeti falan o yüzden getirmeyecek galiba yazmış.
Oysaki arkadaşıyla yazışması şöyle:
Arkadaş: yengeyi getirecek misin?
Eşim: bilmem ki nasip
Arkadaş: x senin düğüne nişanlısıyla gelmişti sen de getir
Eşim: şimdi herkes içer orda. Sen de Ayşe’ye dikkat et hamileymiş virüs var ne yapacaksın getirip.
Arkadaş: 1 saat durur kalkarız ordan da annesine bırakacağım zaten. Annesinde kalacak biraz. Sen de getir mutlaka yengeyi.
Bu arada öyle yalnız gideyim de takılayım mantığında biri değil çünkü alkol kullanmıyor. Diğer yazıştığı arkadaşı da öyle. Ve sanki arkadaşına da getirme diyor ki, ben o neden eşini getirdi de sen beni götürmedin demeyeyim. Çünkü kızla instagramda takipleşiyoruz. Paylaşım yaparsa göreceğim. Buna rağmen Ayşe gelmeyecek diye bana yalan söyledi çünkü hazırlıksız yakalandı.

çok üzüldüm ne yapsam bilemedim ve dayanamadım. Gidip karşısına geçip beni neden götürmek istemiyorsun diye sordum. O nerden çıktı falan dedi. Ben de yazışmayı okuduğumu söyledim. Bana da alkol muhabbetinden bahsetti ama hiç mantıklı değil. Herkes kendi masasında oturacak arkadaşının da söylediği gibi. Sonra her şeyi düşünmeye başladım bu zamana kadar hiçbir arkadaşıyla bir araya getirmeyişi. O zamanlar hiç özellikle yapıyor gibi gelmemişti ama ne bileyim. Bilmiyorum işte bugün böyle bir şey oldu ve çok üzgünüm.

biraz takıntılı biriyim ve bazı şeyleri kolay aşamıyorum. Annem yaş farkını söylediğimde beni uyarmıştı. İlerdi sorun yaşarsın demişti. Daha şimdiden sorun yaşıyorum. 32 yaşındayım bu arada. Bana lütfen bir yol gösterir misiniz sizce ne yapmalıyım?

Güncelleme: herkes yaş farkından dolayı beni yanına yakıştırmadığını söylemişim gibi algılamış ya da ben o an üzüntüyle öyle mi ifade ettim bilmiyorum. Aslında ilk aklıma gelen o oldu sadece. Yani yaş farkından dolayıdır diye düşünmüyorum ama genel olarak yanına yakıştırmadığını düşünmeye başladım. Sebep yaş farkı olmayabilir ama sonuç olarak beni arkadaş ortamına sokmamaya gayret ediyor. Sadece o düğün ortamı değil yakın çevremizdeki arkadaşlarıyla da aynı şekilde.
Kuzum ben eşimden 2 yas büyüğüm bütün arkadaş eşleri ve arkadaşları ve eşim benden küçük. Hiç aklıma takılmadı. Bence esin alkole takmış durumda.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 424 gün geçti.



Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 43 Kg. ile 58 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 152 cm. Başlangıç Kilom :81 Kg. Şimdiki Kilom :61.3 Kg.

bahtsizlik abidesi

Üye
Kayıtlı Üye
14 Mayıs 2020
149
104
Eşimle konuştuk konuyu. Nikaha çok meraklı olmadığımı sadece özellikle götürmek istemeyişine bozulduğumu söyledim. O da şunu söyledi. “Oraya gelecek arkadaşlar Whatsapp grubu açtılar. 15-20 tane erkek hepsi bekar. Dönen muhabbetten nasıl bir ortam olacağını tahmin ediyorum ve karımı oraya götürmek istemiyorum. Hepsi arkadaşım hepsiyle tek tek görüşmek muhabbet etmek isterim ama seni o masaya oturtmak istemiyorum. Ben onlarla sohbet edicem sen napıcaksın. Ayşe’yi kocası annesine bırakacağı için getiriyor karısının yanına arkadaş aradığı için senin de gelmeni istiyor. Yarım saat durup gidecek zaten. Ama sen benim arkadaşımla olan mesajlaşmamı okumasaydın ben sana zaten götürmek istemiyorum demeyecektim. Pazar günü kalkıp gidecektik ama götürmek de istemiyordum“ dedi. Böyle oldu ve biliyorum ki pazar günü yine de teklif edecek ama nezaketen. Gitmeyeceğim.
 

bulancak28

Sosyologia
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
1 Haziran 2010
4.724
1.131
32
Eşimle konuştuk konuyu. Nikaha çok meraklı olmadığımı sadece özellikle götürmek istemeyişine bozulduğumu söyledim. O da şunu söyledi. “Oraya gelecek arkadaşlar Whatsapp grubu açtılar. 15-20 tane erkek hepsi bekar. Dönen muhabbetten nasıl bir ortam olacağını tahmin ediyorum ve karımı oraya götürmek istemiyorum. Hepsi arkadaşım hepsiyle tek tek görüşmek muhabbet etmek isterim ama seni o masaya oturtmak istemiyorum. Ben onlarla sohbet edicem sen napıcaksın. Ayşe’yi kocası annesine bırakacağı için getiriyor karısının yanına arkadaş aradığı için senin de gelmeni istiyor. Yarım saat durup gidecek zaten. Ama sen benim arkadaşımla olan mesajlaşmamı okumasaydın ben sana zaten götürmek istemiyorum demeyecektim. Pazar günü kalkıp gidecektik ama götürmek de istemiyordum“ dedi. Böyle oldu ve biliyorum ki pazar günü yine de teklif edecek ama nezaketen. Gitmeyeceğim.
Bana eşiniz haklı geldi. O kadar erkeğin içinde hanımını götürmek istememesi gayet normal
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 26-03-2021

Hamileliğimin 32. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 59 gün kaldı.

Sonraki üç gün içinde bebeğinizin ayak tırnakları tamamen şekillenmiş olacak. Bu ay daha önceden yaşamış olduğunuz sırt ağrısı gibi bir çok aynı belirtiyi yaşayabilirsiniz. Siz ve bebeğiniz genişledikçe, sırtınız için yük denegelemek giderek zorlaşacaktır. Bebeğiniz daha hızlı kilo almaya başlıyor.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1780 gr. - Yaklaşık boyu : 42.4 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

miyavlayanaslan

Üye
Kayıtlı Üye
23 Aralık 2019
285
566
Ortada sorun olacak bir sey göremedim Bana yaşınızı çevrenin etkisinde kalıp takıntı yapmıssınız gibi geldi 3 yaş zaten çok bile değil
Eşinizin yazışmalarını okumanız pek etik değil ama herkesin iliski dinamiği farklı sonucta Canınızı bos yere sıkmayın eminim yanına yakıstırmama gibi bi olay yoktur
 

asabiyimben5

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Kasım 2020
312
1.261
Eşimle konuştuk konuyu. Nikaha çok meraklı olmadığımı sadece özellikle götürmek istemeyişine bozulduğumu söyledim. O da şunu söyledi. “Oraya gelecek arkadaşlar Whatsapp grubu açtılar. 15-20 tane erkek hepsi bekar. Dönen muhabbetten nasıl bir ortam olacağını tahmin ediyorum ve karımı oraya götürmek istemiyorum. Hepsi arkadaşım hepsiyle tek tek görüşmek muhabbet etmek isterim ama seni o masaya oturtmak istemiyorum. Ben onlarla sohbet edicem sen napıcaksın. Ayşe’yi kocası annesine bırakacağı için getiriyor karısının yanına arkadaş aradığı için senin de gelmeni istiyor. Yarım saat durup gidecek zaten. Ama sen benim arkadaşımla olan mesajlaşmamı okumasaydın ben sana zaten götürmek istemiyorum demeyecektim. Pazar günü kalkıp gidecektik ama götürmek de istemiyordum“ dedi. Böyle oldu ve biliyorum ki pazar günü yine de teklif edecek ama nezaketen. Gitmeyeceğim.
Bunda hiçbir problem yok ki benim de eşim erkek arkadaşlarıyla buluşurken beni davet eder bazen giderim ama çoğu zaman da gitmem rahat rahat takılsınlar banane onlara problem olmasa bile ben sıkılırım bı yerden sonra.
 

EbrarAsell

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Ekim 2020
1.404
884
Eşim alkol almıyor, diğer arkadaşı da almıyor. O yüzden o kalabalık arkadaş grubundan biraz ayrı takılıyorlar. Yani sebebi bu olamaz. Bir de zaten diğer arkadaşı da eşini getiriyor yani bu hiç olamaz. Bu konuyla ilgili aralarında bir yazışma geceğinden emindim o yüzden sadece son kısma baktım. Evet yanlış yine de.
Bnde bakarim yanlis da bulmuyorum esimin kardesi hakkimda neler yazmis tesaduf okudum ilk basta .kimbilir bakmadigim ilk aylarda neler yazmisti.Tabiki esim silmistir.bana ,yazmadi diyorda sinirlenmiyeyim sataşmiyayim onlara diyedir.Baktigimi ,bakacagimi Bilir.
 

eylulcmre

Popüler Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
24 Eylül 2013
5.803
16.001
Valla ben kadın erkekten büyük olur mu diye laf edenlere ilk lafım Peygamber Efendimizde (sav) kendisinden 20 yaş büyük Hatice Validemizle evlenmiş diyorum. He bi de erkekler 3 kadın alıp sünnete uyalım diyince bunu diyorum. Neden 3 alıp kendinizden büyük bir eşi alıp sünnete uyayım demiyorsunuz diye. Neyse konuyu dağıtmayayım. Bu hissettiğiniz baskı toplumsal algı baskısı -mahalle baskısı-, ne dinen, ne ahlaken, ne vizdanen ne de hukuken bir sıkıntı göremedim. Aşk var mı? var. Severek mi evlendiniz, evet. Acaba siz kocanızdan içten içe utanıyor olabilir misiniz? Yani anneniz, diğer akrabalarınızın söyledikleri, çevrenizden duyduklarınız size acaba hata mı yaptım da kendimden küçük olgun görünmeyen bir erkekle evlendim dedirtiyor mu? Yani sanki onun sizi beğenmesinden ziyade siz artık eskisi gibi kocanızı beğenmiyor olabilir misiniz? Kadınlar toplum nazarında oturaklı, saygı duyulan erkekleri de sever. Sizin gözünüzden düşmüş olabilir mi? Cevap hayırsa espriyle, eğlenerek, severek, sevilerek bu meselelere takılmadan evliliğinizi yürütün derim ben.
20 yaş değil 15 yaş fark var. Arap kültürü ile bizi, o dönemle bu dönemi bir tutmamak lazım. Günümüzde kimse 15 yaşı normal karşılamaz. Erkeğin 15 yaş büyük olması bile garip geliyor bana.
 

timesinfinity

👑6.Takım🧚‍♀️💎🧿 Bşlngç 15.10.2020 İlk Hdf 79🎯
Kayıtlı Üye
2 Ekim 2019
2.976
16.268
Eşimle konuştuk konuyu. Nikaha çok meraklı olmadığımı sadece özellikle götürmek istemeyişine bozulduğumu söyledim. O da şunu söyledi. “Oraya gelecek arkadaşlar Whatsapp grubu açtılar. 15-20 tane erkek hepsi bekar. Dönen muhabbetten nasıl bir ortam olacağını tahmin ediyorum ve karımı oraya götürmek istemiyorum. Hepsi arkadaşım hepsiyle tek tek görüşmek muhabbet etmek isterim ama seni o masaya oturtmak istemiyorum. Ben onlarla sohbet edicem sen napıcaksın. Ayşe’yi kocası annesine bırakacağı için getiriyor karısının yanına arkadaş aradığı için senin de gelmeni istiyor. Yarım saat durup gidecek zaten. Ama sen benim arkadaşımla olan mesajlaşmamı okumasaydın ben sana zaten götürmek istemiyorum demeyecektim. Pazar günü kalkıp gidecektik ama götürmek de istemiyordum“ dedi. Böyle oldu ve biliyorum ki pazar günü yine de teklif edecek ama nezaketen.

Adam daha ne desin yaaa.Söylediği her şey mantıklı.Arkadaşının eşinin yanına arkadaş aradığı belli,diğer 20 bekar erkeğin arasına sokmak istememesi de normal .

Şöyle diyeyim..3 yaşta hiçbir şey yok.Ve sizin bu takıntınız hiç normal değil.Yanlış anlamayın lütfen,basit bişi gibi görünüyor ama bu kompleksiniz hiç de basit değil. Temelde farklı bir problem var sanırım aşamadığınız.Lütfen psikolojik yardım alın takıntılarınıza dair.Yoksa eften püften sebeplerden ilerde yuvanızı yıkacaksınız gibi hissettim. Umarım yanılırım ,umarım yardım alırsınız.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 55 Kg. ile 75 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 173 cm. Başlangıç Kilom :98.8 Kg. Şimdiki Kilom :88.4 Kg.

Aycemil

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Ağustos 2016
1.939
2.905
32
Güncelleme sayfa 12


Ben buraya kayınvalide problemimi anlatırken aslında daha büyük bir sorunumuz varmış galiba.

Eşimle 1 yıl flört ettik sonrasında 1 yıl nişanlı kaldık ve 3 ay önce evlendik. Toplamda 2 yıldır hayatımda. Öncesinde aynı liseden mezunuz ama benden küçük kendisi. Aramızda 3 yaş var. Lisede alanlarımız da farklı olduğu için herhangi bir iletişimimiz de olmadı. Sonrasında internetten iletişime geçmişti benimle. Öyle konuşmaya başlamıştık.

flört sürecimizde benim sağlık sorunlarım oldu, araya küslükler girdi, o askere gidip geldi derken birbirimizin çevresiyle tanışma durumumuz olmadı. Ailesiyle bile nişana yakın tanışmıştım. Nişandan bir süre sonra da karantina olunca yine çok fazla arkadaş çevrelerimizle bir araya gelemedik. Düğüne arkadaşları geldiğinde fotoğraf çekilirken eşime espiri yapmışlardı aaa ilk defa görüyoruz bizimle seni neden tanıştırmadı falan diyip gülmüştük. Düğün sonrası o akşam hep birlikte yemeğe gittik. Üniversiteden arkadaşları da gelmişti başka bir şehirden. Arkadaşlarının eşleri ve nişanlıları da vardı. Hepsi eşimle aynı yaştalar tabi. Bana da kaçlısın diye sorduklarında yaşımı söyleyince biraz şaşırmışlardı. Hem göstermiyor olmama hem de eşimden büyük olmama. Muhtemelen kendi aralarında bunun sohbetini ettiler eşleriyle de.

Şimdi o gruptan nişanlı olan bir çiftin nikahı var haftaya. Eşim de bana bahsetti ama ben ikimiz gideceğiz diye düşündüğüm için hiç bunu konuşmadım. O da bir şey demedi. Napıcaz nikah var vaka sayıları da arttı falan diye konuşuyoruz sadece. Bir de maddi boyutunu konuştuk o kadar. Neden bilmiyorum ama sanırım yaş konusunu kompleks yaptığım için aklıma geldi yazışmalarına bakmak istedim. Kesin samimi bir arkadaşıyla düğün hakkında yazışma olmuştur diye düşündüm ve yanılmamışım. Arkadaşıyla konuşmuşlar. Arkadaşı eşinin hamile olduğunu ama yine de getireceğini söylemiş. Beni sormuş. Eşim de bilmem ki nasip falan demiş. Şimdi 25 tane erkek geliyor o tayfada hiç evli yok bi de daha sabah başlarlar alkol almaya falan demiş. Arkadaşı da saçmalama herkesin masası ayrı ben Ayşe’yi getiriyorum sen de eşini getir boşver falan demiş. Bu çocuk daha önce de eşimin instagramda paylaştığı bir fotoğrafımıza “oğlum siz evli değil misiniz niye uzak duruyorsun elini omuzuna atsana” gibi bir şey yazmıştı. Yani düğünde yaş muhabbeti olunca muhtemelen kızlar eşlerine söylediler bu çocuk da bunu bildiği için bu konuya dikkat etmiş bence. Ya da ben o kadar kompleks yaptım ki ne olsa buna yoruyorum.

Eşime mesajlardan haberim yokmuş gibi nikah konusunu açtım. Eee nasıl yapıcaz ben de gelecek miyim diye sordum. Yüz ifadesi falan değişti. Çok kaçamak bi şekilde gelmek istiyorsan gel tabi dedi. Ben zaten birlikte gideriz sanıyordum dedim. Eee başka kimlerin eşleri geliyor haberleştiniz mi dedim. Ayşe geliyor mu dedim. O büyük ihtimalle gelmez dedi. He bu arada Ayşe hamileymiş dedi. Ben de neden gelmiyor ki dedim. İşte hamile ya virüs muhabbeti falan o yüzden getirmeyecek galiba yazmış.
Oysaki arkadaşıyla yazışması şöyle:
Arkadaş: yengeyi getirecek misin?
Eşim: bilmem ki nasip
Arkadaş: x senin düğüne nişanlısıyla gelmişti sen de getir
Eşim: şimdi herkes içer orda. Sen de Ayşe’ye dikkat et hamileymiş virüs var ne yapacaksın getirip.
Arkadaş: 1 saat durur kalkarız ordan da annesine bırakacağım zaten. Annesinde kalacak biraz. Sen de getir mutlaka yengeyi.
Bu arada öyle yalnız gideyim de takılayım mantığında biri değil çünkü alkol kullanmıyor. Diğer yazıştığı arkadaşı da öyle. Ve sanki arkadaşına da getirme diyor ki, ben o neden eşini getirdi de sen beni götürmedin demeyeyim. Çünkü kızla instagramda takipleşiyoruz. Paylaşım yaparsa göreceğim. Buna rağmen Ayşe gelmeyecek diye bana yalan söyledi çünkü hazırlıksız yakalandı.

çok üzüldüm ne yapsam bilemedim ve dayanamadım. Gidip karşısına geçip beni neden götürmek istemiyorsun diye sordum. O nerden çıktı falan dedi. Ben de yazışmayı okuduğumu söyledim. Bana da alkol muhabbetinden bahsetti ama hiç mantıklı değil. Herkes kendi masasında oturacak arkadaşının da söylediği gibi. Sonra her şeyi düşünmeye başladım bu zamana kadar hiçbir arkadaşıyla bir araya getirmeyişi. O zamanlar hiç özellikle yapıyor gibi gelmemişti ama ne bileyim. Bilmiyorum işte bugün böyle bir şey oldu ve çok üzgünüm.

biraz takıntılı biriyim ve bazı şeyleri kolay aşamıyorum. Annem yaş farkını söylediğimde beni uyarmıştı. İlerdi sorun yaşarsın demişti. Daha şimdiden sorun yaşıyorum. 32 yaşındayım bu arada. Bana lütfen bir yol gösterir misiniz sizce ne yapmalıyım?

Güncelleme: herkes yaş farkından dolayı beni yanına yakıştırmadığını söylemişim gibi algılamış ya da ben o an üzüntüyle öyle mi ifade ettim bilmiyorum. Aslında ilk aklıma gelen o oldu sadece. Yani yaş farkından dolayıdır diye düşünmüyorum ama genel olarak yanına yakıştırmadığını düşünmeye başladım. Sebep yaş farkı olmayabilir ama sonuç olarak beni arkadaş ortamına sokmamaya gayret ediyor. Sadece o düğün ortamı değil yakın çevremizdeki arkadaşlarıyla da aynı şekilde.
Sİz bu kompleksten kurtulmazsanız işiniz zor, adamın tlfnunu kurcalıyorsunuz bir de kendi başınıza çıkarımlarda bulunuyorsunuzuz. Bir sürü ihtimal var neden sizi götürmek istemediğine dair ama siz gidip gidip yanına yakıştırmadığına takılmışsınız. Eşinizi bilmem ama siz kesinlikle yaşa takılmışsınız.
 

nice1985

BAŞKA DALLARA TUTUNMAK YERİNE;KENDİM AĞAÇ OLDUM❤
Kayıtlı Üye
14 Nisan 2014
2.497
2.096
Güncelleme sayfa 12


Ben buraya kayınvalide problemimi anlatırken aslında daha büyük bir sorunumuz varmış galiba.

Eşimle 1 yıl flört ettik sonrasında 1 yıl nişanlı kaldık ve 3 ay önce evlendik. Toplamda 2 yıldır hayatımda. Öncesinde aynı liseden mezunuz ama benden küçük kendisi. Aramızda 3 yaş var. Lisede alanlarımız da farklı olduğu için herhangi bir iletişimimiz de olmadı. Sonrasında internetten iletişime geçmişti benimle. Öyle konuşmaya başlamıştık.

flört sürecimizde benim sağlık sorunlarım oldu, araya küslükler girdi, o askere gidip geldi derken birbirimizin çevresiyle tanışma durumumuz olmadı. Ailesiyle bile nişana yakın tanışmıştım. Nişandan bir süre sonra da karantina olunca yine çok fazla arkadaş çevrelerimizle bir araya gelemedik. Düğüne arkadaşları geldiğinde fotoğraf çekilirken eşime espiri yapmışlardı aaa ilk defa görüyoruz bizimle seni neden tanıştırmadı falan diyip gülmüştük. Düğün sonrası o akşam hep birlikte yemeğe gittik. Üniversiteden arkadaşları da gelmişti başka bir şehirden. Arkadaşlarının eşleri ve nişanlıları da vardı. Hepsi eşimle aynı yaştalar tabi. Bana da kaçlısın diye sorduklarında yaşımı söyleyince biraz şaşırmışlardı. Hem göstermiyor olmama hem de eşimden büyük olmama. Muhtemelen kendi aralarında bunun sohbetini ettiler eşleriyle de.

Şimdi o gruptan nişanlı olan bir çiftin nikahı var haftaya. Eşim de bana bahsetti ama ben ikimiz gideceğiz diye düşündüğüm için hiç bunu konuşmadım. O da bir şey demedi. Napıcaz nikah var vaka sayıları da arttı falan diye konuşuyoruz sadece. Bir de maddi boyutunu konuştuk o kadar. Neden bilmiyorum ama sanırım yaş konusunu kompleks yaptığım için aklıma geldi yazışmalarına bakmak istedim. Kesin samimi bir arkadaşıyla düğün hakkında yazışma olmuştur diye düşündüm ve yanılmamışım. Arkadaşıyla konuşmuşlar. Arkadaşı eşinin hamile olduğunu ama yine de getireceğini söylemiş. Beni sormuş. Eşim de bilmem ki nasip falan demiş. Şimdi 25 tane erkek geliyor o tayfada hiç evli yok bi de daha sabah başlarlar alkol almaya falan demiş. Arkadaşı da saçmalama herkesin masası ayrı ben Ayşe’yi getiriyorum sen de eşini getir boşver falan demiş. Bu çocuk daha önce de eşimin instagramda paylaştığı bir fotoğrafımıza “oğlum siz evli değil misiniz niye uzak duruyorsun elini omuzuna atsana” gibi bir şey yazmıştı. Yani düğünde yaş muhabbeti olunca muhtemelen kızlar eşlerine söylediler bu çocuk da bunu bildiği için bu konuya dikkat etmiş bence. Ya da ben o kadar kompleks yaptım ki ne olsa buna yoruyorum.

Eşime mesajlardan haberim yokmuş gibi nikah konusunu açtım. Eee nasıl yapıcaz ben de gelecek miyim diye sordum. Yüz ifadesi falan değişti. Çok kaçamak bi şekilde gelmek istiyorsan gel tabi dedi. Ben zaten birlikte gideriz sanıyordum dedim. Eee başka kimlerin eşleri geliyor haberleştiniz mi dedim. Ayşe geliyor mu dedim. O büyük ihtimalle gelmez dedi. He bu arada Ayşe hamileymiş dedi. Ben de neden gelmiyor ki dedim. İşte hamile ya virüs muhabbeti falan o yüzden getirmeyecek galiba yazmış.
Oysaki arkadaşıyla yazışması şöyle:
Arkadaş: yengeyi getirecek misin?
Eşim: bilmem ki nasip
Arkadaş: x senin düğüne nişanlısıyla gelmişti sen de getir
Eşim: şimdi herkes içer orda. Sen de Ayşe’ye dikkat et hamileymiş virüs var ne yapacaksın getirip.
Arkadaş: 1 saat durur kalkarız ordan da annesine bırakacağım zaten. Annesinde kalacak biraz. Sen de getir mutlaka yengeyi.
Bu arada öyle yalnız gideyim de takılayım mantığında biri değil çünkü alkol kullanmıyor. Diğer yazıştığı arkadaşı da öyle. Ve sanki arkadaşına da getirme diyor ki, ben o neden eşini getirdi de sen beni götürmedin demeyeyim. Çünkü kızla instagramda takipleşiyoruz. Paylaşım yaparsa göreceğim. Buna rağmen Ayşe gelmeyecek diye bana yalan söyledi çünkü hazırlıksız yakalandı.

çok üzüldüm ne yapsam bilemedim ve dayanamadım. Gidip karşısına geçip beni neden götürmek istemiyorsun diye sordum. O nerden çıktı falan dedi. Ben de yazışmayı okuduğumu söyledim. Bana da alkol muhabbetinden bahsetti ama hiç mantıklı değil. Herkes kendi masasında oturacak arkadaşının da söylediği gibi. Sonra her şeyi düşünmeye başladım bu zamana kadar hiçbir arkadaşıyla bir araya getirmeyişi. O zamanlar hiç özellikle yapıyor gibi gelmemişti ama ne bileyim. Bilmiyorum işte bugün böyle bir şey oldu ve çok üzgünüm.

biraz takıntılı biriyim ve bazı şeyleri kolay aşamıyorum. Annem yaş farkını söylediğimde beni uyarmıştı. İlerdi sorun yaşarsın demişti. Daha şimdiden sorun yaşıyorum. 32 yaşındayım bu arada. Bana lütfen bir yol gösterir misiniz sizce ne yapmalıyım?

Güncelleme: herkes yaş farkından dolayı beni yanına yakıştırmadığını söylemişim gibi algılamış ya da ben o an üzüntüyle öyle mi ifade ettim bilmiyorum. Aslında ilk aklıma gelen o oldu sadece. Yani yaş farkından dolayıdır diye düşünmüyorum ama genel olarak yanına yakıştırmadığını düşünmeye başladım. Sebep yaş farkı olmayabilir ama sonuç olarak beni arkadaş ortamına sokmamaya gayret ediyor. Sadece o düğün ortamı değil yakın çevremizdeki arkadaşlarıyla da aynı şekilde.
Bnde 10 yaş var zannettim..3 yaş mı?? Bnce takıntı yapıyorsunz...bnm bu yıl evlncek arkdşmın 3 çocuğu var ve damattan 5 yaş büyük..ve damat hiç evlenmemiş...gayette mutlular..