Çok zaman olmuş ve halası ile bağı tamamen kopmamış. Üstelik evlenmişsiniz yani ne olabilir ki. Ha illa rahat değilseniz birlikte gidin kol kolaMerhabalar
Yaklaşık bir yıldır evliyim. Eşim biz tanısmadan iki yıl once kadar halasının kızıyla sözlenip daha sonra ayrılmışlar. Bu kızın abisinin dügünü var ve bizimle aynı ilcedeler. Aileden de esimden baska gidebilicek kimse yok. Kayinvalidemler falan baska sehirdeler. Esimde aileyi temsilen ve akraba olduklari icin gitmek istiyor. Soz atma olaylarindan sonra halalariyla bir problem yasamamislar, iletisimleri azalmis ama tamamen kopmamislar. Ben esimin gitmesini istemiyorum yanlıs mi dusunuyorum. Zaten gecmis bitmis mesele. Aile iliskilerine karismamali miyim? Ama gitmesin ne olucak ki kimsede niye gelmediler diye sormaz diye dusunuyorum. Esimle tartissam asla gitmeni istemiyorum desem gitmez. Ama yorumsuz kalsam istemedigimi bile bile gider. Sizce gitmesinde bir sorun yok mu gercekten.
Yorumlariniz icin tesekkurler simdiden.
Sizin düğüne onlardan kimse geldi mi?Merhabalar
Yaklaşık bir yıldır evliyim. Eşim biz tanısmadan iki yıl once kadar halasının kızıyla sözlenip daha sonra ayrılmışlar. Bu kızın abisinin dügünü var ve bizimle aynı ilcedeler. Aileden de esimden baska gidebilicek kimse yok. Kayinvalidemler falan baska sehirdeler. Esimde aileyi temsilen ve akraba olduklari icin gitmek istiyor. Soz atma olaylarindan sonra halalariyla bir problem yasamamislar, iletisimleri azalmis ama tamamen kopmamislar. Ben esimin gitmesini istemiyorum yanlıs mi dusunuyorum. Zaten gecmis bitmis mesele. Aile iliskilerine karismamali miyim? Ama gitmesin ne olucak ki kimsede niye gelmediler diye sormaz diye dusunuyorum. Esimle tartissam asla gitmeni istemiyorum desem gitmez. Ama yorumsuz kalsam istemedigimi bile bile gider. Sizce gitmesinde bir sorun yok mu gercekten.
Yorumlariniz icin tesekkurler simdiden.
kuzenle sözlenmek de çok iğrenç bir olay zaten ama neyse aile hatrına gidilirSizin düğüne onlardan kimse geldi mi?
Aynı ilçedeymiş zaten gitsin takısını taksın dönsün yani, asla gitmesini neden istemiyorsunuz , kuzenle arasında tekrardan bir şey mi olacak , ailenin hatrına gidiyor işte.
O kısma yorum yapmak istemedim, ama çok yakın yani halanın oğlu evlense nasıl gitmez insan , akraba evliliği bu yüzden de sıkıntılı işte bak şimdi ayrılmış olsalar bile sorun çıkıyor kaç kişiye sirayet ediyor üstelik.kuzenle sözlenmek de çok iğrenç bir olay zaten ama neyse aile hatrına gidilir
Evet gitmemek olucak iş değil zaten birlikte gitsinler dedim ben de.O kısma yorum yapmak istemedim, ama çok yakın yani halanın oğlu evlense nasıl gitmez insan , akraba evliliği bu yüzden de sıkıntılı işte bak şimdi ayrılmış olsalar bile sorun çıkıyor kaç kişiye sirayet ediyor üstelik.
Biz de kuzen kardeştir laf olsun da değildir.
Sizin düğüne onlardan kimse geldi mi?
Aynı ilçedeymiş zaten gitsin takısını taksın dönsün yani, asla gitmesini neden istemiyorsunuz , kuzenle arasında tekrardan bir şey mi olacak , ailenin hatrına gidiyor
Beraber gidin niye tek o gidiyomuş gibi konuşmuşsunuz. Bunlar akrabalar cenaze olacak başka bir düğün olacak. Bence siz eksik kalmayın ve diz de gidin alışın gözünüzde büyütmeyinMerhabalar
Yaklaşık bir yıldır evliyim. Eşim biz tanısmadan iki yıl once kadar halasının kızıyla sözlenip daha sonra ayrılmışlar. Bu kızın abisinin dügünü var ve bizimle aynı ilcedeler. Aileden de esimden baska gidebilicek kimse yok. Kayinvalidemler falan baska sehirdeler. Esimde aileyi temsilen ve akraba olduklari icin gitmek istiyor. Soz atma olaylarindan sonra halalariyla bir problem yasamamislar, iletisimleri azalmis ama tamamen kopmamislar. Ben esimin gitmesini istemiyorum yanlıs mi dusunuyorum. Zaten gecmis bitmis mesele. Aile iliskilerine karismamali miyim? Ama gitmesin ne olucak ki kimsede niye gelmediler diye sormaz diye dusunuyorum. Esimle tartissam asla gitmeni istemiyorum desem gitmez. Ama yorumsuz kalsam istemedigimi bile bile gider. Sizce gitmesinde bir sorun yok mu gercekten.
Yorumlariniz icin tesekkurler simdiden.
Yok aralarinda birsey olmasi mumkun degil. O konuda icim rahat da ne gerek var diyordumSizin düğüne onlardan kimse geldi mi?
Aynı ilçedeymiş zaten gitsin takısını taksın dönsün yani, asla gitmesini neden istemiyorsunuz , kuzenle arasında tekrardan bir şey mi olacak , ailenin hatrına gidiyor işte.
Acikcasi ben gitmek istemiyorum. Gitmek mi gerekiyorBeraber gidin niye tek o gidiyomuş gibi konuşmuşsunuz. Bunlar akrabalar cenaze olacak başka bir düğün olacak. Bence siz eksik kalmayın ve diz de gidin alışın gözünüzde büyütmeyin