Aslında dert değil ama bebeğim 1 yaşını geçmesine rağmen hala aklıma geldikçe canım sıkılıyor.
Hamilelikte eşime şakayla karışık doğum hediyemi unutmamasını ve bilezik istediğimi söyledim. Tabi bilezik olmasına gerek yok ama altın bir küpe bir bileklik falan olsa çok sevinirdim.
Eşim ise elinde bir çiçek bir de bebeğimin ismi yazılı olan kolye almış gelmiş, o da gümüş bile değil.
Şimdi maddiyatçı biri gibi gözüküyor olabilirim ama biraz daha değerli bir şey beklemekte haksız mıyım? Ki ben normalde altın/gümüş dışında takı takmıyorum. Yanlış anlamayın çok fazla olduğundan değil, genelde aynı şeyleri takıyorum. Aldığı kolyeyi de bi kaç defa taktım sonra kaldırdım kutusuyla.
Sonrasında da hatta söyledim aslında daha farklı bir şey beklediğimi ama yok yani bişey gelmedi. Maddi durumu var, problem bu değil. Etrafımda pırlanta telefon vs. alınanlara duyunca daha da gıcık oluyorum.
Zaten yıldönümlerinde doğum günlerinde de öyle bir önem vermez ama doğum olduğu için buna ayrı bir üzülüyorum.
Söylediğim gibi dert değil ama içimi dökmek istedim. Size eşleriniz bir hediye aldı mı ne aldı?
Hamilelikte eşime şakayla karışık doğum hediyemi unutmamasını ve bilezik istediğimi söyledim. Tabi bilezik olmasına gerek yok ama altın bir küpe bir bileklik falan olsa çok sevinirdim.
Eşim ise elinde bir çiçek bir de bebeğimin ismi yazılı olan kolye almış gelmiş, o da gümüş bile değil.
Şimdi maddiyatçı biri gibi gözüküyor olabilirim ama biraz daha değerli bir şey beklemekte haksız mıyım? Ki ben normalde altın/gümüş dışında takı takmıyorum. Yanlış anlamayın çok fazla olduğundan değil, genelde aynı şeyleri takıyorum. Aldığı kolyeyi de bi kaç defa taktım sonra kaldırdım kutusuyla.
Sonrasında da hatta söyledim aslında daha farklı bir şey beklediğimi ama yok yani bişey gelmedi. Maddi durumu var, problem bu değil. Etrafımda pırlanta telefon vs. alınanlara duyunca daha da gıcık oluyorum.
Zaten yıldönümlerinde doğum günlerinde de öyle bir önem vermez ama doğum olduğu için buna ayrı bir üzülüyorum.
Söylediğim gibi dert değil ama içimi dökmek istedim. Size eşleriniz bir hediye aldı mı ne aldı?