• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim (güzel bir) doğum hediyesi almadı

ranunkel

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Haziran 2026
Mesajlar
1
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
35
Aslında dert değil ama bebeğim 1 yaşını geçmesine rağmen hala aklıma geldikçe canım sıkılıyor.

Hamilelikte eşime şakayla karışık doğum hediyemi unutmamasını ve bilezik istediğimi söyledim. Tabi bilezik olmasına gerek yok ama altın bir küpe bir bileklik falan olsa çok sevinirdim.
Eşim ise elinde bir çiçek bir de bebeğimin ismi yazılı olan kolye almış gelmiş, o da gümüş bile değil.
Şimdi maddiyatçı biri gibi gözüküyor olabilirim ama biraz daha değerli bir şey beklemekte haksız mıyım? Ki ben normalde altın/gümüş dışında takı takmıyorum. Yanlış anlamayın çok fazla olduğundan değil, genelde aynı şeyleri takıyorum. Aldığı kolyeyi de bi kaç defa taktım sonra kaldırdım kutusuyla.

Sonrasında da hatta söyledim aslında daha farklı bir şey beklediğimi ama yok yani bişey gelmedi. Maddi durumu var, problem bu değil. Etrafımda pırlanta telefon vs. alınanlara duyunca daha da gıcık oluyorum.

Zaten yıldönümlerinde doğum günlerinde de öyle bir önem vermez ama doğum olduğu için buna ayrı bir üzülüyorum.

Söylediğim gibi dert değil ama içimi dökmek istedim. Size eşleriniz bir hediye aldı mı ne aldı?
 
Aslında dert değil ama bebeğim 1 yaşını geçmesine rağmen hala aklıma geldikçe canım sıkılıyor.

Hamilelikte eşime şakayla karışık doğum hediyemi unutmamasını ve bilezik istediğimi söyledim. Tabi bilezik olmasına gerek yok ama altın bir küpe bir bileklik falan olsa çok sevinirdim.
Eşim ise elinde bir çiçek bir de bebeğimin ismi yazılı olan kolye almış gelmiş, o da gümüş bile değil.
Şimdi maddiyatçı biri gibi gözüküyor olabilirim ama biraz daha değerli bir şey beklemekte haksız mıyım? Ki ben normalde altın/gümüş dışında takı takmıyorum. Yanlış anlamayın çok fazla olduğundan değil, genelde aynı şeyleri takıyorum. Aldığı kolyeyi de bi kaç defa taktım sonra kaldırdım kutusuyla.

Sonrasında da hatta söyledim aslında daha farklı bir şey beklediğimi ama yok yani bişey gelmedi. Maddi durumu var, problem bu değil. Etrafımda pırlanta telefon vs. alınanlara duyunca daha da gıcık oluyorum.

Zaten yıldönümlerinde doğum günlerinde de öyle bir önem vermez ama doğum olduğu için buna ayrı bir üzülüyorum.

Söylediğim gibi dert değil ama içimi dökmek istedim. Size eşleriniz bir hediye aldı mı ne aldı?

Kafası anlamadıysa ne almasını gerektiğini link atın. Bazı erkekler temel düşünceli davranışlardan mahrum. Onları dürtmek, yönlendirmek, komut vermek gerekiyor. İstiyorsanız Bunu istiyorum. diyerek söyleyin.

İnsan evet böyle düşünülmek, içinden gelsin yapsın, insanın içi erisin istiyor ama adamın huyu karakteri böyleyse pekte değişmez artık.
 
İstemen bence tartışılır ama madem istemişsin onun incik boncuk alması daha da saçma. Sonuçta lisede değilsiniz ki kısıtlı bütçeyle takıcıdan sahte takı alsın. İki gün sonra kararacak ucuz şeyi hiç takmam daha iyi.

Senin de doğum yaptın diye ödül beklemen, milletle kıyaslaman o telefon almış falan demen, ne bileyim gereksiz.
 
Aslında dert değil ama bebeğim 1 yaşını geçmesine rağmen hala aklıma geldikçe canım sıkılıyor.

Hamilelikte eşime şakayla karışık doğum hediyemi unutmamasını ve bilezik istediğimi söyledim. Tabi bilezik olmasına gerek yok ama altın bir küpe bir bileklik falan olsa çok sevinirdim.
Eşim ise elinde bir çiçek bir de bebeğimin ismi yazılı olan kolye almış gelmiş, o da gümüş bile değil.
Şimdi maddiyatçı biri gibi gözüküyor olabilirim ama biraz daha değerli bir şey beklemekte haksız mıyım? Ki ben normalde altın/gümüş dışında takı takmıyorum. Yanlış anlamayın çok fazla olduğundan değil, genelde aynı şeyleri takıyorum. Aldığı kolyeyi de bi kaç defa taktım sonra kaldırdım kutusuyla.

Sonrasında da hatta söyledim aslında daha farklı bir şey beklediğimi ama yok yani bişey gelmedi. Maddi durumu var, problem bu değil. Etrafımda pırlanta telefon vs. alınanlara duyunca daha da gıcık oluyorum.

Zaten yıldönümlerinde doğum günlerinde de öyle bir önem vermez ama doğum olduğu için buna ayrı bir üzülüyorum.

Söylediğim gibi dert değil ama içimi dökmek istedim. Size eşleriniz bir hediye aldı mı ne aldı?

Haklısın ama kocanı eğiteceksin. Küserek trip yaparak öğrenmezler.

Birlikte çıkın beğen bir şey o parasını ödesin.

Bazılarına Bilale anlatır gibi davranacaksın.
 
İlkinde maddi sorunlardan arabayı sattı üzülmeyim diye de bana bir altın kolye aldı, ikincide hiçbir şey almadım kolyeyi de kaybettim zaten. 🫣
 
Aslında dert değil ama bebeğim 1 yaşını geçmesine rağmen hala aklıma geldikçe canım sıkılıyor.

Hamilelikte eşime şakayla karışık doğum hediyemi unutmamasını ve bilezik istediğimi söyledim. Tabi bilezik olmasına gerek yok ama altın bir küpe bir bileklik falan olsa çok sevinirdim.
Eşim ise elinde bir çiçek bir de bebeğimin ismi yazılı olan kolye almış gelmiş, o da gümüş bile değil.
Şimdi maddiyatçı biri gibi gözüküyor olabilirim ama biraz daha değerli bir şey beklemekte haksız mıyım? Ki ben normalde altın/gümüş dışında takı takmıyorum. Yanlış anlamayın çok fazla olduğundan değil, genelde aynı şeyleri takıyorum. Aldığı kolyeyi de bi kaç defa taktım sonra kaldırdım kutusuyla.

Sonrasında da hatta söyledim aslında daha farklı bir şey beklediğimi ama yok yani bişey gelmedi. Maddi durumu var, problem bu değil. Etrafımda pırlanta telefon vs. alınanlara duyunca daha da gıcık oluyorum.

Zaten yıldönümlerinde doğum günlerinde de öyle bir önem vermez ama doğum olduğu için buna ayrı bir üzülüyorum.

Söylediğim gibi dert değil ama içimi dökmek istedim. Size eşleriniz bir hediye aldı mı ne aldı?
Haklısın valla adama hayatının en güzel hediyesini vermişsin. Eğer durumu varsa alacak tabii.
 
Ben bedava dogurmusum valla 😂 yanlış anlama düşüncene saygım sonsuz ama ben gereksiz buluyorum böyle şeyleri zaten ikinizin biz adamlara alıyor muyuz hamilelik boyunca kocam çok güzel baktı benimle beraber her nazima katlandı doğumdan sonra emzirmedigi kaldı herseyde yanımda oldu bence en büyük hediye bu.belki miktar veya fiyat değil konu düşünmek ama işte bazen erkekler ince düşünemiyor
 
Yani beklentide olduğunuzu bilmesine rağmen bijuteri kolye alması dalga geçer gibi, doğru olmamış. Kırılmakta haklısınız çünkü istediğinizi söylemişsiniz fakat kendinizi birileriyle kıyaslamakta hatalısınız. Bırakın milletin kocasını, hediyesini başkalarıyla rekabete girerek hem kendinize hem evliliğinize zarar verirsiniz. Açık açık konuşup kırgınlığınızı anlatın.
 
Aslında dert değil ama bebeğim 1 yaşını geçmesine rağmen hala aklıma geldikçe canım sıkılıyor.

Hamilelikte eşime şakayla karışık doğum hediyemi unutmamasını ve bilezik istediğimi söyledim. Tabi bilezik olmasına gerek yok ama altın bir küpe bir bileklik falan olsa çok sevinirdim.
Eşim ise elinde bir çiçek bir de bebeğimin ismi yazılı olan kolye almış gelmiş, o da gümüş bile değil.
Şimdi maddiyatçı biri gibi gözüküyor olabilirim ama biraz daha değerli bir şey beklemekte haksız mıyım? Ki ben normalde altın/gümüş dışında takı takmıyorum. Yanlış anlamayın çok fazla olduğundan değil, genelde aynı şeyleri takıyorum. Aldığı kolyeyi de bi kaç defa taktım sonra kaldırdım kutusuyla.

Sonrasında da hatta söyledim aslında daha farklı bir şey beklediğimi ama yok yani bişey gelmedi. Maddi durumu var, problem bu değil. Etrafımda pırlanta telefon vs. alınanlara duyunca daha da gıcık oluyorum.

Zaten yıldönümlerinde doğum günlerinde de öyle bir önem vermez ama doğum olduğu için buna ayrı bir üzülüyorum.

Söylediğim gibi dert değil ama içimi dökmek istedim. Size eşleriniz bir hediye aldı mı ne aldı?
İnsan parayı değil orada değer gördüğünü hissetmek istiyor. Kötü bir amacı yoktur eşinizin belki çok değer veriyordur ama böyledir. Eşini çok seven ama doğumunda sadece çiçek getiren çok insan gördüm.
 
Aslında dert değil ama bebeğim 1 yaşını geçmesine rağmen hala aklıma geldikçe canım sıkılıyor.

Hamilelikte eşime şakayla karışık doğum hediyemi unutmamasını ve bilezik istediğimi söyledim. Tabi bilezik olmasına gerek yok ama altın bir küpe bir bileklik falan olsa çok sevinirdim.
Eşim ise elinde bir çiçek bir de bebeğimin ismi yazılı olan kolye almış gelmiş, o da gümüş bile değil.
Şimdi maddiyatçı biri gibi gözüküyor olabilirim ama biraz daha değerli bir şey beklemekte haksız mıyım? Ki ben normalde altın/gümüş dışında takı takmıyorum. Yanlış anlamayın çok fazla olduğundan değil, genelde aynı şeyleri takıyorum. Aldığı kolyeyi de bi kaç defa taktım sonra kaldırdım kutusuyla.

Sonrasında da hatta söyledim aslında daha farklı bir şey beklediğimi ama yok yani bişey gelmedi. Maddi durumu var, problem bu değil. Etrafımda pırlanta telefon vs. alınanlara duyunca daha da gıcık oluyorum.

Zaten yıldönümlerinde doğum günlerinde de öyle bir önem vermez ama doğum olduğu için buna ayrı bir üzülüyorum.

Söylediğim gibi dert değil ama içimi dökmek istedim. Size eşleriniz bir hediye aldı mı ne aldı?
Karşınızdaki kişiye "bana hediye olarak ... al" derseniz o alınacak olan şey, hediye kategorisine girmez, bir sürprizi de kalmaz ve bence çok saçma, çok ayıp bir davranış. Eşiniz çiçek ve kolye(maddi değeri sizin için olmasa da) almış işte, onun da hediyesi bu... Ayrıca etrafınızda altın, pırlanta hediye alanlara gıcık olmanız da çok korkunç. Bal gibi maddiyatçısınız 🤣🤣
 
Doğum hediyesi olarak alınacak altın bileziğin fiyatı ile ilgili konu açan bir üye vardı o aklıma geldi😂
Bana ortalama bir Türk erkeğinin bu düşüncesizlikte olması normal geliyor. Bu adam muhtemelen hep böyleydi. Ama çocuğun isminin yazdığı dandik kolye de ayıp olmuş yani ne bileyim hiç alma bari akıl edemedi diyelim.
Bir de bence bizim kültürümüzde bunu düşünen insan sayısı çok az. Yani benim çevremde hemen hemen hiçbir arkadaşıma kimse doğum hediyesi almadı. Alanlar da bu ortamda benimki aldı demeye utanıyor😂😂
 
Normal. Ortalama bir erkek zaten almaz bir, ikincisi alsa iyi olur evet..
 
Aslında dert değil ama bebeğim 1 yaşını geçmesine rağmen hala aklıma geldikçe canım sıkılıyor.

Hamilelikte eşime şakayla karışık doğum hediyemi unutmamasını ve bilezik istediğimi söyledim. Tabi bilezik olmasına gerek yok ama altın bir küpe bir bileklik falan olsa çok sevinirdim.
Eşim ise elinde bir çiçek bir de bebeğimin ismi yazılı olan kolye almış gelmiş, o da gümüş bile değil.
Şimdi maddiyatçı biri gibi gözüküyor olabilirim ama biraz daha değerli bir şey beklemekte haksız mıyım? Ki ben normalde altın/gümüş dışında takı takmıyorum. Yanlış anlamayın çok fazla olduğundan değil, genelde aynı şeyleri takıyorum. Aldığı kolyeyi de bi kaç defa taktım sonra kaldırdım kutusuyla.

Sonrasında da hatta söyledim aslında daha farklı bir şey beklediğimi ama yok yani bişey gelmedi. Maddi durumu var, problem bu değil. Etrafımda pırlanta telefon vs. alınanlara duyunca daha da gıcık oluyorum.

Zaten yıldönümlerinde doğum günlerinde de öyle bir önem vermez ama doğum olduğu için buna ayrı bir üzülüyorum.

Söylediğim gibi dert değil ama içimi dökmek istedim. Size eşleriniz bir hediye aldı mı ne aldı?
Kusura bakma da eşin liseli mi
Sahte kolye almak ne
 
İnsan karısına gümüş bile olmayan bir takı da almaz yahu o kadar değil.
Hiç alamayacak durumda olsa sizin de beklentiniz olmazdı zaten.
Başka özel gün falan da kutlamıyormuş, hamileyken istediğiniz bir şeyi alabilirdi. Bunun adı da maddiyatçılık değil.
Eşinize de açık açık söyleseydiniz bu imitasyon takıyı alıp bana verirken hiç utanmadın mı diye, ben olsam söylerdim. 🙄
 
Back
X