• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim hayatımı yaktı

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Eşiniz değil siz hayatınızı yakmışsınız. Başınıza silah dayamıyorlarsa ayrılın.

Artık konu fake gelmiyor şu sabah programlarından sonra izlemediğim halde ülkenin halinide biliyorum. Olmuştur, yaşıyordur diyorum 🤦🏼
 
Boşanmak için tam olarak daha ne olmasını bekliyorsunuz? Adamin yapmadığı halt kalmamış.
Ayrıca konu bana tam geçmedi ya..
 
‘Bir insanın başına daha kötü ne gelebilir’ sorusunun cevabını tek tek sıralamışsınız..
Bu yüzden gerçek değil bence konu.Hamile kalmasına da Allahın işi demiş.Sanki ilişkiye girmeden hamile kalmış Meryem ana gibi
 
en sonunda uzaylılar tarafından da kaçırılma eklentisi yapsaydın, hikaye tamamlanacakmış. tüh o eksik kalmış
Uydurmadım bu yazdıklarımı hanımefendi hayatta herşey var
 
Bu yüzden gerçek değil bence konu.Hamile kalmasına da Allahın işi demiş.Sanki ilişkiye girmeden hamile kalmış Meryem ana gibi
Gerçek olabilir de olmayabilirde. Yazılan her bir satırı ayrı ayrı farklı kişiler tarafından okuduk duyduk da ama hepsinin tek bi kişi tarafından yaşanmış olması da bi garip.
 
Bu yüzden gerçek değil bence konu.Hamile kalmasına da Allahın işi demiş.Sanki ilişkiye girmeden hamile kalmış Meryem ana gibi
İstemeyerek gebe kalınmıyor mu
 
Gerçek olabilir de olmayabilirde. Yazılan her bir satırı ayrı ayrı farklı kişiler tarafından okuduk duyduk da ama hepsinin tek bi kişi tarafından yaşanmış olması da bi garip.
Burada iki hesabım daha vardı ama şifreleri unuttum
 
Allah'ın işi hamile kaldım
Hoşgeldin hz meryem allahın işine bak sen yoksa hiç bu vasat ezikle sevişmedin aynı yatağa girmedin tüh nasıl hamile kaldın ayrıca konunun başında annem yaşında kadınla aldatmış demişsin de annen zorlasa damatla aynı yaşta olurmuş normal geldi bana devamını da okumaya gerek yok
 
Kp kınaya eşofmanla gelmiş, yenge büyü yapmış , Allah’ın işi işte sen hamile kalmışsın, bunca tartışmanın içinde kendini tokatlayıp üstünü başını parçalayan kim?

Hee bir de kilolusunuz diye 60 yaşındaki nene gibisin kendine çeki düzen ver yoksa başka kadına giderim derken , yön değiştirip birden bire kendini heriflerin kucağında bulan bir koca ve kapanış ohh sabahlar olmasın.
 
Korunmasız sevişince hamile kalındığı bilgisi yüklenmemiş miydi? Konu gerçekse hiç üzülmedim ya aklın yok muydu evlenmeseydin baban yaşındaki adamla.
 
5 yıllık evliyim 6 ay nişanlı kaldık severek evlendim ve aramızda 16 yaş farkı var. Evlendikten birkaç ay içinde eşimin beni annem yaşındaki komşusu ve çocuğu yaşındaki akrabası ile aldattığını öğrendim. Ailem bile bana inanmadı yapmaz etmez tekrar dediler. Onun için ikinci el gelinlik iki bilezik ile gelin olmayı kabul ettim hiçbir talebim olmadı ailesinden. Buna rağmen babası kına gecesi eşofmanla geldi yengesi de dini nikah Kadir gecesi büyü yaptı bize. O süreçte biraz kilolu olduğumdan 60 yaşındaki nene gibisin yanıma yakış yoksa başka kadına giderim,benim evimde oturmasına rağmen gelecek misafirlerden utanıyorum yerler pis bulaşıklar yağlı dedi. Allah'ın işi hamile kaldım tabi o tartışmalarda önümde kendini dövmekten tokatlayıp üstünü başını yırtmaya devam ederdi 3 aylık hamile iken eski Instagram hesabından erkeklerle mesajlarını okudum aktif eğilimi olduğunu öğrendim. Bunu kaldıramadım aylarca psikiyatriye gittim zaten duygu durum bozukluğum vardı çocukluktan ve hamilelikte de ilaçlarımı kullanmam yasaktı. Her gün ağlamaktan 7 aylık erken doğum yaptım 600 şeker koması ve hipertansiyon ile. Bebeğim 2 ay küvezde kaldı dördüncü evre beyin kanaması ve akciğer kanaması geçirdi aylarca sonda ile beslendi. Şuanda oğlumun iki engelli raporu var otizmli özel eğitim alıyor. Ama ben bu adamın yaptıklarını unutamıyorum alkolik gizli narsist gözü dışarıda ve eşcinsel. Üzüntüden 45 kg verdim insanlar şaşırıyor ama derdimi kimseye açamıyorum. Sonum nasıl olur bilmiyorum ruhen bedenen çok yorgunum. Uzun oldu kusura bakmayın teşekkür ederim yorumlarınız için...
Niye unutmak istiyorsunuz onu anlamadım? Bpşansanız olmaz mı? Maddi olarak ne durumdasınız
 
Çocuğu derken çocuk kaç yaşında? Pedofoli sapık herif yani.
ben 42 yaşındayım
20 yaşındakiler benim dümdüz çocuğum yaşında

evli çocuklu olmamama rağmen 20 yaşındaki çocuklar için (kuzenlerim var) ben mesela a hoşgeldin çocuğum geç filan diyorum, yani nesil farkı var zaten

bu adam da 40+ bir adam 40-45 gibi muhtemelen, 16 yaş büyük olduğuna göre 20lik kızlar gayet de çocuğu yaşında

yani konu yeterinde kötü şey içeriyor
her yere de pedofili demeyelim lütfen, 20 yaşında biriyle ilişkinin pedofililik bir durumu yok. böyle hassas konuları her şeye salça etmenin bir manası yok.
 
O kadar korunma yöntemi varken yanlışlıkla hamile kalmışsınız.. Üstüne adamın ne oldugunu bile bile birliktelik yasamissiniz onu da gectim 16 yas nerdeyse baban yasinda adam... Ailende inanmaza inanmasin sen niye birine bir sey ispatliyorsun boşa elindeki kanıtlarla
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X