- Katılım
- 8 Aralık 2024
- Mesajlar
- 387
- Emoji Skoru
- 198
- Puanlar
- 23
- Konu Sahibi teacherlife
- #1
kızlar merhaba, eşimle 2021 yılında başladık konuşmaya 2023 ocakta ayrıldık 2023 haziranda barıştık 2024 yılındada evlendik. 6 aylıkta bir bebeğimiz var. eşimi çok seviyorum o da beni çok seviyor bundan eminim. sorunum şu ki eşimle ayrıldığımız dönemde bende hayatıma birini aldım eşimde aldı. ben barıştığımızda tüm şeffaflığıyla anlattım ama eşim gözümle görmeme rağmen inkar etti, ben kimseyi almadım hayatıma dedi yalan konuştu sakladı seni kaybetmemek için yalan söyledim diyip durdu neyse hepsini unuttum sineye çektim ve evlendik. ama evliliğimizn ilk ayları ben başka detaylarda öğrendim bu ayrı kaldığımız dönemde yaptığı şeyleri. sadece hayatına aldıgı kız hakkında değil mesela evimize eşimin arkadaşı ve eşini davet edicektik. eşimede sordum arkadaşının eşi nasıl biri ben muhatap olucam söyle ona göre davranayım diyodum bende bir iki kere gördüm iyi birine benziyo tam tanımıyorum diyodu ama meğerse onları evine davet etmiş git gel yapıyolarmış dışarda buluşmuşlar hatta o ayrı oldugumuz dönemdeki kızla görüştürmüş eşim o arkadaşını ve eşini dörtlü date yapmışlar ben bunları evime misafir olunca anladım. eşim yine aynı şeyleri söyledi seni kaybetmemek için yalan söyledim evet görüşmüştük dedi. ben sordukça başka şeylerde çıktı ortaya bu seferde işin içinden çıkamayınca senden önceki şey seni ilgilendirmez demeye başladı. neyse ben bunuda unuttum bi şekilde. aradan 1 yıl geçti bebeğimiz oldu her şey yolunda gidiyordu ama sürekli geçmişteki olaylar aklıma geliyor eşime soğuk davranıyorum konuşmuyorum onunla sessizleşiyorum iyi davranmıyorum trip atıyosun durduk yere diyip tartışıyoruz ama benim aklımda hep o geçmişte söylediği sakladığı şeyler dönüp duruyor. söylediğimde kaç yıl öncenin konusunu neden simdi açıyorsun mutluyuz önümüze bakalım bitti gitti diyip duruyor. bir ara boşanmayı bile düşündüm cünkü ben şimdiyi yaşayamıyorum geleceğe dair hiçbir hayalim düşüncem yok. sadece geçmiş. ara ara telefonunu karıştırıyorum ve hala bi şeyler buluyorum söylediği yalanları. amacım geçmişi değiştirmek değil olan oldu zaten sadece bana neden yalan söyledi neden gizledi hala geçmişi gizliyor saklıyor. bunun cevabını bulamıyorum bir türlü. eşimde sadece seni kaybetmemek icin diyip duruyo. beni kandırsın bir açıklama yapsın bir şeyler söylesin şu şu sebepten söyledim diye ama yapmıyor. eşimi seviyorum. çok da ilgilidir çok iyiyiz ama birden aklıma geliyor ve ona karşı öfkeleniyorum olaylar tekrar açılıyor ve başa sarıyoruz. bana mantıklı bir açıklama yapsa rahatlıcam. ona bazı bildiğim şeyleride söylemiyorum hala söylesin diye bekliyorum o bilmediğimi sanıyor. ama yine yok yine yok. bir sarmalın içindeyim dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum. atlatmamım tek yolu da bana karşı dürüst olması. bunu yapacak gibide durmuyor cünkü yine beni tekrar kaybedeceğinden korkuyor. peki ben nasıl geçmişten çıkıp şimdiye gelicem yoruldum bu durumdan.