• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

eşim ve geçmişi

kimseyle tanıştırmadım kısa sürmüştü demişti ama ben instagramdan takipleştiklerini gördüm o zaman sordum hani tanışmıyolardı ben eşin olarak takipleşmiyoeum senin arkadaşının karısıyla da o nasıl takipleşiyor dediğimde ortaya çıktı.
zamanla o iki kadın arkadaş olmadıysa niye hala takipleşirler ki... çok acayip. o arkadaşının karısını da gözüm tutmadı hiç
 
kimseyle tanıştırmadım kısa sürmüştü demişti ama ben instagramdan takipleştiklerini gördüm o zaman sordum hani tanışmıyolardı ben eşin olarak takipleşmiyoeum senin arkadaşının karısıyla da o nasıl takipleşiyor dediğimde ortaya çıktı.
Çok garipsiniz. Arada akrabalık bağı vb olsa anlayacağım da eşinizin arkadaşı ve eşi, akrabanız değil; bir şeyiniz değil. Kadın kimle isterse onunla arkadaş olur. Eşleriniz arkadaş diye kadınla sosyal medyadan da takipleşeceksiniz diye bir kural yok.
 
Başkasını bulmuş, arkadaşlarıyla tanıştırmış. Sonra ondan ayrılmış ve siz barışmışsınız. Gayet normal bir durum. Eşiniz böyle olur olmaz şeylere yalan söyler mi. Baştan dürüst olsaydı bu kadar sorun çıkmazdı. Aniden öğrenmek hoş değil tabii
 
Çok garipsiniz. Arada akrabalık bağı vb olsa anlayacağım da eşinizin arkadaşı ve eşi akrabanız değil, bir şeyiniz değil. Kadın kimle isterse onunla arkadaş olur. Eşleriniz arkadaş diye kadınla sosyal medyadan da takipleşeceksiniz diye bir kural yok.
ben takipleşmiyorum zaten. ben onların tanıştığını nasıl bulduğumu anlattım.
 
kimseyle tanıştırmadım kısa sürmüştü demişti ama ben instagramdan takipleştiklerini gördüm o zaman sordum hani tanışmıyolardı ben eşin olarak takipleşmiyoeum senin arkadaşının karısıyla da o nasıl takipleşiyor dediğimde ortaya çıktı.

Çok garipsiniz. Arada akrabalık bağı vb olsa anlayacağım da eşinizin arkadaşı ve eşi, akrabanız değil; bir şeyiniz değil. Kadın kimle isterse onunla arkadaş olur. Eşleriniz arkadaş diye kadınla sosyal medyadan da takipleşeceksiniz diye bir kural yok.

ben takipleşmiyorum zaten. ben onların tanıştığını nasıl bulduğumu anlattım.
Mesajınızdaki koyulaştırdığım kısım nedeniyle yazdım.
 
Şu an nefret ettiğim, yolda görsem görmezden geleceğim bir kadınla takipleşiyorun. En yakın arkadaşlarımla takipleşmiyorum. Sosyal medyaya anlam yüklemeyin ergen gibi
yanlış anlamayın tamamen meraktan soruyorum. ben sıkıldığım için sosyal medya kullanmıyorum da o yüzden bu işin raconunu bilmiyorum. neden o kişiyle takipleşiyorsunuz madem nefret ediyorsunuz?
 
yanlış anlamayın tamamen meraktan soruyorum. ben sıkıldığım için sosyal medya kullanmıyorum da o yüzden bu işin raconunu bilmiyorum. neden o kişiyle takipleşiyorsunuz madem nefret ediyorsunuz?
Bizim okulda yıllarca öğretmenlik yaptı. Zaten samimi olsun olmasın herkesi ekleyen bir insan. E kabul etmesen bir de açıklama yapman gerekir. Sonradan biz tartıştık bana ayıp etti. Özür diledi falan ama ben unutmadım yaptığını. Şimdi benim sık sık gittiğim başka bir ilçeye tayin oldu 2-3 yıl oluyor. Silsem kendisini önemsiyorum sanacak. Hikayeleri ve gönderileri bana görünmeyecek şekilde kısıtladım. Takipleşiyorum ama aslında takipleşmiyorum. Madem sosyal medya kullanmıyorsunuz neden bu konuda yorum yapıyorsunuz.
 
Acaba aranızdaki bağa mı yeterince güvenmiyorsunuz ?
Empati yapmaya çalıştım, sevgilimle 6 ay ayri kalsak ve başkalarını hayatımıza alsak geri dönüşü çok zor olur
Dönsek bile hiçbir şey eskisi gibi olamaz sanki ya...
Ben de takarım kafama .. siz de biriyle birlikte olmuşsunuz ama sanki eşinizin yaşadığı ilişki daha mi ciddiydi? Siz sadece takildi geçti diye biliyordunuz ama diğer kadini arkadaş ortamına sokmuş olması falan mi sizin takıntı haline getirmenize neden oldu?

Bence en sağlıklısı geçmiş hakkında hiç konuşmamak.
Eşiniz size detay da verse doğruları da anlatsa o kadınla yaşadığı her şeyi didik didik anlatsa daha cok kafayi yersiniz

Hiçbir şeyi değiştiremezsiniz, bu durumu daha fazla takıntı haline getirmemek için aklınıza her geldiğinde başka bir şeylerle oyalanın
Eşim bana anlatırsa rahatlarım demeyin asla rahatlamazsiniz emin olun
Boyle durumlarda ne kadar cok şey bilirsen o kadar huzursuz olursun
O dönemde ayrıydık ne yaptığı beni hic ilgilendirmez ben de başkasıylaydim diye düşünun
 
Acaba aranızdaki bağa mı yeterince güvenmiyorsunuz ?
Empati yapmaya çalıştım, sevgilimle 6 ay ayri kalsak ve başkalarını hayatımıza alsak geri dönüşü çok zor olur
Dönsek bile hiçbir şey eskisi gibi olamaz sanki ya...
Ben de takarım kafama .. siz de biriyle birlikte olmuşsunuz ama sanki eşinizin yaşadığı ilişki daha mi ciddiydi? Siz sadece takildi geçti diye biliyordunuz ama diğer kadini arkadaş ortamına sokmuş olması falan mi sizin takıntı haline getirmenize neden oldu?

Bence en sağlıklısı geçmiş hakkında hiç konuşmamak.
Eşiniz size detay da verse doğruları da anlatsa o kadınla yaşadığı her şeyi didik didik anlatsa daha cok kafayi yersiniz

Hiçbir şeyi değiştiremezsiniz, bu durumu daha fazla takıntı haline getirmemek için aklınıza her geldiğinde başka bir şeyler oyalanın
Eşim bana anlatırsa rahatlarım demeyin asla rahatlamazsiniz emin olun
Boyle durumlarda ne kadar cok şey bilirsen o kadar huzursuz olursun
O dönemde ayrıydık ne yaptığı beni hic ilgilendirmez ben de başkasıylaydim diye düşünun
benim konuştuğum arkadaş ortamından biriydi 15 gün konuştum ve sonrası olmadı istemedim. eşiminki ta arkadaş ortamına dahi girmiş ona sorsan ama hiç sevmedi onu istemedi hatta sevgili bile olmadılar
 
Adamın yalan söylemesi hata ama sizinde geçmişe takılı kalmanız çok toksik.
Geçmişte yaşayan insanlar bana sağlıksız geliyor, sizden 1 gün öncesine aitse geçmiştir ve bitmiştir yani. Hayatta onca güzel şey varken gidicem geçmişi düşüncem bide kendime dert edincem aman banane derim 😄 elimizde var bir gün oda bugün demişler, bugünü neden zehir ediyosunuz kendinize
 
Madem sosyal medya kullanmıyorsunuz neden bu konuda yorum yapıyorsunuz.
sizin takipleştiğiniz kişiyle iş ilişkiniz varmış. anlaşılır bir durum.

bu konudaki insanlar ise birbirini bir kez görmüş öyle kalmış. sosyal medya kullanmasam da hala acayip buluyorum. konuya yorum yapma hakkım saklıdır ™️
 
kızlar merhaba, eşimle 2021 yılında başladık konuşmaya 2023 ocakta ayrıldık 2023 haziranda barıştık 2024 yılındada evlendik. 6 aylıkta bir bebeğimiz var. eşimi çok seviyorum o da beni çok seviyor bundan eminim. sorunum şu ki eşimle ayrıldığımız dönemde bende hayatıma birini aldım eşimde aldı. ben barıştığımızda tüm şeffaflığıyla anlattım ama eşim gözümle görmeme rağmen inkar etti, ben kimseyi almadım hayatıma dedi yalan konuştu sakladı seni kaybetmemek için yalan söyledim diyip durdu neyse hepsini unuttum sineye çektim ve evlendik. ama evliliğimizn ilk ayları ben başka detaylarda öğrendim bu ayrı kaldığımız dönemde yaptığı şeyleri. sadece hayatına aldıgı kız hakkında değil mesela evimize eşimin arkadaşı ve eşini davet edicektik. eşimede sordum arkadaşının eşi nasıl biri ben muhatap olucam söyle ona göre davranayım diyodum bende bir iki kere gördüm iyi birine benziyo tam tanımıyorum diyodu ama meğerse onları evine davet etmiş git gel yapıyolarmış dışarda buluşmuşlar hatta o ayrı oldugumuz dönemdeki kızla görüştürmüş eşim o arkadaşını ve eşini dörtlü date yapmışlar ben bunları evime misafir olunca anladım. eşim yine aynı şeyleri söyledi seni kaybetmemek için yalan söyledim evet görüşmüştük dedi. ben sordukça başka şeylerde çıktı ortaya bu seferde işin içinden çıkamayınca senden önceki şey seni ilgilendirmez demeye başladı. neyse ben bunuda unuttum bi şekilde. aradan 1 yıl geçti bebeğimiz oldu her şey yolunda gidiyordu ama sürekli geçmişteki olaylar aklıma geliyor eşime soğuk davranıyorum konuşmuyorum onunla sessizleşiyorum iyi davranmıyorum trip atıyosun durduk yere diyip tartışıyoruz ama benim aklımda hep o geçmişte söylediği sakladığı şeyler dönüp duruyor. söylediğimde kaç yıl öncenin konusunu neden simdi açıyorsun mutluyuz önümüze bakalım bitti gitti diyip duruyor. bir ara boşanmayı bile düşündüm cünkü ben şimdiyi yaşayamıyorum geleceğe dair hiçbir hayalim düşüncem yok. sadece geçmiş. ara ara telefonunu karıştırıyorum ve hala bi şeyler buluyorum söylediği yalanları. amacım geçmişi değiştirmek değil olan oldu zaten sadece bana neden yalan söyledi neden gizledi hala geçmişi gizliyor saklıyor. bunun cevabını bulamıyorum bir türlü. eşimde sadece seni kaybetmemek icin diyip duruyo. beni kandırsın bir açıklama yapsın bir şeyler söylesin şu şu sebepten söyledim diye ama yapmıyor. eşimi seviyorum. çok da ilgilidir çok iyiyiz ama birden aklıma geliyor ve ona karşı öfkeleniyorum olaylar tekrar açılıyor ve başa sarıyoruz. bana mantıklı bir açıklama yapsa rahatlıcam. ona bazı bildiğim şeyleride söylemiyorum hala söylesin diye bekliyorum o bilmediğimi sanıyor. ama yine yok yine yok. bir sarmalın içindeyim dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum. atlatmamım tek yolu da bana karşı dürüst olması. bunu yapacak gibide durmuyor cünkü yine beni tekrar kaybedeceğinden korkuyor. peki ben nasıl geçmişten çıkıp şimdiye gelicem yoruldum bu durumdan.
Geçmiş geçmişte kalmış bir şey, kafaya takacak bir şey yok, boşu boşuna kendinize, eşinize zarar veriyorsunuz. Yarın bir gün daha önemli meseleleriniz olur, altından kalkamazsınız.
 
Bizim okulda yıllarca öğretmenlik yaptı. Zaten samimi olsun olmasın herkesi ekleyen bir insan. E kabul etmesen bir de açıklama yapman gerekir. Sonradan biz tartıştık bana ayıp etti. Özür diledi falan ama ben unutmadım yaptığını. Şimdi benim sık sık gittiğim başka bir ilçeye tayin oldu 2-3 yıl oluyor. Silsem kendisini önemsiyorum sanacak. Hikayeleri ve gönderileri bana görünmeyecek şekilde kısıtladım. Takipleşiyorum ama aslında takipleşmiyorum. Madem sosyal medya kullanmıyorsunuz neden bu konuda yorum yapıyorsunuz.
Beni yanlış anlamayın lütfen ama bence asıl siz instaya fazla anlam yüklüyorsunuz.
Yok açıklama yapmam gerekir, yok kendisini önemsiyorum sanacak falan, beyninizi bunlarla mı meşgul ediyorsunuz.
Ben kendi akrabalarımın isteğini bile açıklama yapmadan reddediyorum. Ne düşünürlerse düşünsünler.
 
Geçmiş geçmişte kalmış bir şey, kafaya takacak bir şey yok, boşu boşuna kendinize, eşinize zarar veriyorsunuz. Yarın bir gün daha önemli meseleleriniz olur, altından kalkamazsınız.
çok doğru diyosunuz hepsinin farkındayım teşekkürler
 
benim konuştuğum arkadaş ortamından biriydi 15 gün konuştum ve sonrası olmadı istemedim. eşiminki ta arkadaş ortamına dahi girmiş ona sorsan ama hiç sevmedi onu istemedi hatta sevgili bile olmadılar

Anladim. Durumlarınız ayni değil.
Burda sanırım "benden kolay vazgecti" diye düşünüyorsunuz.
"Benim yerimde su an o da olabilirdi" diyorsunuz belki
Egonuz zedeleniyor güvensizlik hissediyorsunuz
Bence normal hisler :)
Ama bu dusuncelerin peşine takılıp gitmemeyi bi sekilde öğrenmeniz lazim
Olanları değiştiremeyiz
Nihayetinde siz tekrar yollarınızi birlestirmissiniz
Belki o zaman aranızda güçlü bir bağ yoktu ama su an var
Şimdide yaşamayı öğrenmeliyiz
Geçmişteki kişi değiliz sonuçta
 
Beni yanlış anlamayın lütfen ama bence asıl siz instaya fazla anlam yüklüyorsunuz.
Yok açıklama yapman gerekir, yok kendisini önemsiyorum sanacak falan, beyninizi bunlarla mı meşgul ediyorsunuz.
Ben kendi akrabalarımın isteğini bile açıklama yapmadan reddediyorum. Ne düşünürlerse düşünsünler.
Siz de takmayın bence, ister takipleşirler ister takipleşmezler. Aynı yerde çalışırken muhabbetimiz olduğu için kabul etmiştim.
 
Eşiniz sizin için o zamanki ilişkiniz hakkında bu kadar sorgulama yaptı mı? Ayrı kaldığınız dönemde ikinizinde sevgilisi olmuş. Boş durmamışınız🥴 ne diye adamı darlıyorsunuz onu anlamadım. Unuttuk bitti deyip evlenmişsiniz zaten.. bir de çocuk doğurmuşsunuz… evde canınız sıkılıyor olabilir. İş edinin🤭

Takıntılı biri olduğunuz için bazı şeyleri saklamış olabilir.
 
Back
X