• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

eşimi evden atıcam

Gerçekten iki gün sonra el ele o apartmandan çıkacaksınız bu hareketler çevreye karşı duruşunuzu zedeler . Karşınızdaki eşiniz sonuçta hata yapmış dangalaklık yapmış bunu ondan başkasıyla halledemezsiniz sonuç olarak ve bu mesajla telefonla olmayacağına göre eğer bağır çağır sinir haliniz yoksa çağırın gelsin konuşun net cümlelerle yaptığının onur kırıcı güven sarsıcı olduğunu gerçek karakterinde bu varsa bu şekilde her kapıdan çıktığında nerde kimle ne halt yiyeceksin düşüncesiyle kendımı kemirmek istemıyorum bu beni senden soğutur bu süreçte de beni yıpratır Ben bu kadar değersiz değilim sen ağzını sallayacaksın die psikolojiyi yitirip olmadığım bi insan haline gelmek istemiyorum ama senin olmak istediğin hâl buysa devam etmeyelim diyip oturtun köşesine . Baktınız dan dun konuşuyor 1500 özürün sebebini anlamadan öylesine mesaj yazmış salıverin gitsin salonda zıbarsın . bu gece kulağınızın üzerine son kez yatar enine boyuna düşünürsünüz yolunuzu çizersiniz , olacak gibi değilse de gençliğinize yazık etmeyin .

Konuşurken gozlerınızı gozlerıne dikin farketsin o ateşi . Ses tonundan daha etkili olur
Evet çağırdım konuştuk. Hatalı olduğumu biliyorum, sen yapsan ne tepki vericeğimi biliyorum gibi şeyler söyledi. Affetmemi istedi ben de bunu o kadar kolay affetmicem dedim. Gittim odama uyudum o da salonda kaldı.
 
ya iste dogal ortamina kavusmus gibi olmus.
Eger sizi anlamiyorsa, benzer seyleri ona yasatin. Arkadaslariniz size yakisikli erkek fotolari atsin, ozellikle esinizin kendisinde begenmedigi ozellikleri en iyi sekilde bulunduran tipleri atsinlar.

Bir yerde otururken, askim adama bak tas gibi fln deyin vs. Yasadiginizi yasatin kisacasi. Bazen kisasa kisas gerek anlamalari icin.

Esinizin yaninda , x kisisi seni cok begenmis ama evli oldugunu duyunca uzulmus gibi hikayer uydursunlar
Devamı gelirse yapılıcaklar listem budur.
 
Merhaba kızlar.
Hemen başlayım. Eşiniz erkek ortamında çirkin seviyede kadın şakaları yapsa ve bunu öğrenseniz, mesela siz yanındayken bile arkadaşlarıyla böyle konular açılsa ne tepki verirdiniz? Ben mi abartıyorum?
Şuan aşırı sinirim bozuldu geldiğinde eve almak istemiyorum nereye gidiyorsa gitsin.
Dediği kelime tam olarak şu “şu kızı da bana şey yapıyorlar ben dedim olmaz” ne alakasın yani seni ne yapıyorlar? yemin ederim sinirden telefonu kırıcam. Arkadaşları da çok seviyesiz insanlar bu arada ama engel olamıyorum bir türlü görüşmelerine.
bence de eve almayın
gitsin nereye gidiyorsa
 
22 yaşındaymışsınız. Eşiniz daha ergenlikte ortama uyum sağlamayı normal görmüş olabilir. Siz kavganızı edin sınırınızı çizin kısasa kısas yapın. Yeni de evlisiniz boşanacağınızı sanmıyorum o nedenle konuşarak halledin. Gerçekten yaşından dolayı gaza gelmiş ölçememiş olabilir. Önceden hiç falsosu yoksa iş değiştirirse düzelir o ayara gelir bence
 
ben ayıramıyorum.
Son aylarda kadın fotoğrafları atma, otururken cafede mesela başka kadınları eşime de gösteriyorlar. Ama en son başka bir kadın hakkında cinsel şaka yapılması sonuydu artık bu olayların ve patladım
Ne cüretle evli birine başka kadın fotoğrafları atıp kafede kadınları gösterip bel altı şakalar yapılıyor! Bazı erkekler cidden çok iğrenç ya. Eşiniz " ne saçmalıyorsunuz ben evliyim bana başka birini göstermeyin, bu tarz şakalar hoşuma gitmiyor" diyeceğine onlara ayak uyduruyor. Ne yaptınız konuştunuz mu?
 
Merhaba kızlar.
Hemen başlayım. Eşiniz erkek ortamında çirkin seviyede kadın şakaları yapsa ve bunu öğrenseniz, mesela siz yanındayken bile arkadaşlarıyla böyle konular açılsa ne tepki verirdiniz? Ben mi abartıyorum?
Şuan aşırı sinirim bozuldu geldiğinde eve almak istemiyorum nereye gidiyorsa gitsin.
Dediği kelime tam olarak şu “şu kızı da bana şey yapıyorlar ben dedim olmaz” ne alakasın yani seni ne yapıyorlar? yemin ederim sinirden telefonu kırıcam. Arkadaşları da çok seviyesiz insanlar bu arada ama engel olamıyorum bir türlü görüşmelerine.
Aa sen evli miydin? Yanlış bence böyle davranması eşin motorcu mu 🫠
Benim kendime faydam dokunmadı aşk konusunda şimdilik ama başkalarına çok dokunur hahshahdj. Bir kere karşına al konuş bu konuyu arkadaşlarıyla da mesafe koymasını iste ne bileyim bir evlilikte böyle şeyler olmaz empati kur falan de. Hala devam ediyorsa sen biliyorsun zaten yapacağın şeyi.
 
Kusura bakmayın ama 22 yaşındaki bir erkek hala ergendir. O yaşta olup terbiyeli, beyefendi olan erkekler de var tabii ama eşiniz arkadaş ortamına uymak için saçmalayan erkeklerden demek ki.
27-28 civarı düzelir belki bir ihtimal. Bazıları hayatı boyunca ergen kalıyor çünkü.
 
Merhaba kızlar.
Hemen başlayım. Eşiniz erkek ortamında çirkin seviyede kadın şakaları yapsa ve bunu öğrenseniz, mesela siz yanındayken bile arkadaşlarıyla böyle konular açılsa ne tepki verirdiniz? Ben mi abartıyorum?
Şuan aşırı sinirim bozuldu geldiğinde eve almak istemiyorum nereye gidiyorsa gitsin.
Dediği kelime tam olarak şu “şu kızı da bana şey yapıyorlar ben dedim olmaz” ne alakasın yani seni ne yapıyorlar? yemin ederim sinirden telefonu kırıcam. Arkadaşları da çok seviyesiz insanlar bu arada ama engel olamıyorum bir türlü görüşmelerine.
Karakter tek bir konuda bozuk olmaz,bir erkek bir kadını diline dolayacak dalga geçip ahlakını basite alacak bir konuşma yapıyorsa ve heleki bir grup içinde bir kadın bu şekilde konuşuluyorsa kadının değil ortamdaki erkeklerin annelerinin ahlakları ile ilgili problemleri var derim,anneden babadan ne öğreniyorlarsa onları sergiliyorlar,annenin ahlak eksikliği babanın anneye davranışı bir erkeğin temelde bir kadına yüklediği anlamı etkiliyor,bu bozukluk genel karakteri ben sadece size saygısızlık olarak yorumlamadım,empati eksikliği var,saygısızlık var,bir kadını ki birisinin kızı evladı,sevgilisi,karısı bu kadın ve bunu diline dolayan erkek her konuda eksiktir net,grup halinde bununla eğleniyorlarsa adını bile koyamıyorum bu durumun,çok seviyesiz,avam,iğreti ve bu tarz erkekler birbirlerinin karıları kızları hakkındada konuşuyorlar iğrençlik tek tip değildir sen masadan kalkarsın senin karını kızını dolarlar dillerine başkasına yapan sanada yapar zaten karakter bozuk senimi es geçecekler,ben net boşanırdım bak yemin ediyorum farklı şeyleri belki tölere edebilirim ama böyle gevşek bir karakteri asla tölere edemem.
 
Eline geçen ilk fırsatta sizi aldatacaktır, arkadaş grubu şu bu hepsi bahane, her şakaya her mesaja elinde bir avuç tuzla koşan adam için gayet içinde var karakteri bu diye düşünürüm açıkçası.
İki kuruşluk zekalarına bakmadan şakalarına kadınları meze yapan ve birbirlerine kadın fotoğrafları atıp yorumlayan ezikler benim için salt sapıktır, hayatındaki kadınlara yazık bu tiplerin, siz de buradan pay biçin kendinize.
 
Ben de vardım evet. O an ne diyeceğimi bilemedim çünkü desem de ciddiye almayacaklar. Gercekten tiksiniyorum her konuşmaları kızlarla ilgili. Atılan fotoğraf da normal bir fotoğraf değildi. Abonelik açıp fotoğraf paylaşan kadınlardan birinin fotoğrafıydı. Eşimin açıklaması da “burada yaşıyormuş da x arkadaşım onu seviyor” yani o zaman tmm neyse dedim ama suan şüpheli geliyor
Ohooooo senin yanında yapılmış ve tepki vermemişsin. Arkandan kim bilir neler yapiolardir. Cool girl u oynayacam diye sana saygı duymamalarina yol açmışsın. Hicbirine tepki vermemissen artik buna da verme. Noldu ki?? Diyecek çünkü.
 
aynı yaştayız o da 22
Peh. Ergenmis zaten :))) yavrum pek küçüksünüz bu yasta tabiki baska baska insanlar hakkında konusulmali. Bi doyum olur da sonra evlenir insan. Arkadaşları da küçükse normal tabi bu muhabbetler. Sana saygisizlik o ayri.
 
22 yaşındaymışsınız. Eşiniz daha ergenlikte ortama uyum sağlamayı normal görmüş olabilir. Siz kavganızı edin sınırınızı çizin kısasa kısas yapın. Yeni de evlisiniz boşanacağınızı sanmıyorum o nedenle konuşarak halledin. Gerçekten yaşından dolayı gaza gelmiş ölçememiş olabilir. Önceden hiç falsosu yoksa iş değiştirirse düzelir o ayara gelir bence
ben de böyle düşünüyorum.
 
Ne cüretle evli birine başka kadın fotoğrafları atıp kafede kadınları gösterip bel altı şakalar yapılıyor! Bazı erkekler cidden çok iğrenç ya. Eşiniz " ne saçmalıyorsunuz ben evliyim bana başka birini göstermeyin, bu tarz şakalar hoşuma gitmiyor" diyeceğine onlara ayak uyduruyor. Ne yaptınız konuştunuz mu?
Evet konuştuk dün gece. Hatasını kabul ediyor. Affetmemi istedi affetmicem dedim.
Sabah kahvaltı hazırlamış bir sürü “ benim yüzümden geç uyudun sabah sen kalkıp yapmazsın işe aç gitme seni seviyorum” diye not bırakmış çıkmış. Bilmiyorum kimin yanında olursa olsun bunu yapamaz hala çok kırgınım
 
Aa sen evli miydin? Yanlış bence böyle davranması eşin motorcu mu 🫠
Benim kendime faydam dokunmadı aşk konusunda şimdilik ama başkalarına çok dokunur hahshahdj. Bir kere karşına al konuş bu konuyu arkadaşlarıyla da mesafe koymasını iste ne bileyim bir evlilikte böyle şeyler olmaz empati kur falan de. Hala devam ediyorsa sen biliyorsun zaten yapacağın şeyi.
Hayır motorcu değil. Arkadaşlarıyla bir daha görüşmeyecek. Dışarı onlarla çıkamazsın dedim iş yerinde sadece görüşebilirsin dedim onu kabul etti. İşi de en kısa sürede bırakıcaksın dedim.
 
Evet konuştuk dün gece. Hatasını kabul ediyor. Affetmemi istedi affetmicem dedim.
Sabah kahvaltı hazırlamış bir sürü “ benim yüzümden geç uyudun sabah sen kalkıp yapmazsın işe aç gitme seni seviyorum” diye not bırakmış çıkmış. Bilmiyorum kimin yanında olursa olsun bunu yapamaz hala çok kırgınım
İyice burnunu sürtün, hemen affetmeyin.
 
Arkadaş grubu evli adamla kız muhabbeti yapacak kadar sıkıntılı ben olsam bundan sonra ne yaptığına dikkat ederdim
 
Evet konuştuk dün gece. Hatasını kabul ediyor. Affetmemi istedi affetmicem dedim.
Sabah kahvaltı hazırlamış bir sürü “ benim yüzümden geç uyudun sabah sen kalkıp yapmazsın işe aç gitme seni seviyorum” diye not bırakmış çıkmış. Bilmiyorum kimin yanında olursa olsun bunu yapamaz hala çok kırgınım
Bana bunu yaşatmak icin mi erken evlenelim istedin?? de içine otursun. Ben zaten yeni kanatlanmis bir kuşu kafese koymayi erkek icin de kadin icin de dogru bulmuyordum... de, icten ice paçaları tutuşsun bilsin ki kisasa kisas var. Korkusuz oldugu bi gerçek çünkü. İlişkiyi seviyesizlestirmeden yapmak lazim bunları.
 
Back
X