• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

eşimi evden atıcam

Başka bir iş yerinde yine böyle birileri olursa ne olacak? İnsanlardan izole yaşayamaz. Kendi sinirlarini kendi çizmeli.
Evet ama daha önceki yerlerde böyle değildi. İnsanlar da gayet normaldi. Bunlar tam olarak birbirinden iğrenç erkekler toplanmış bir grup olmuş gibiler. İçlerinde 1 tane düzgün insan yok. Eşim de tek mi kalıyım iş yerinde onlar hep beraberler diyor. Hala onları sevdiğini sanmıyorum çünkü bana anlatırken kötü yönlerinden bahsediyor sevmediğini söylüyor bazılarını
 
Merhaba kızlar.
Hemen başlayım. Eşiniz erkek ortamında çirkin seviyede kadın şakaları yapsa ve bunu öğrenseniz, mesela siz yanındayken bile arkadaşlarıyla böyle konular açılsa ne tepki verirdiniz? Ben mi abartıyorum?
Şuan aşırı sinirim bozuldu geldiğinde eve almak istemiyorum nereye gidiyorsa gitsin.
Dediği kelime tam olarak şu “şu kızı da bana şey yapıyorlar ben dedim olmaz” ne alakasın yani seni ne yapıyorlar? yemin ederim sinirden telefonu kırıcam. Arkadaşları da çok seviyesiz insanlar bu arada ama engel olamıyorum bir türlü görüşmelerine.
Orada niye çıngar çıkarmadınız. Kızılcık şerbetinde fatihin ikinci karısının böyle bir sahnesi var. Yemin ederim aynısını yaparım
 
Orada niye çıngar çıkarmadınız. Kızılcık şerbetinde fatihin ikinci karısının böyle bir sahnesi var. Yemin ederim aynısını yaparım
Keşke masayı yıksaydım o adamlarin kafasına şuan içimde kaldı
 
Merhaba kızlar.
Hemen başlayım. Eşiniz erkek ortamında çirkin seviyede kadın şakaları yapsa ve bunu öğrenseniz, mesela siz yanındayken bile arkadaşlarıyla böyle konular açılsa ne tepki verirdiniz? Ben mi abartıyorum?
Şuan aşırı sinirim bozuldu geldiğinde eve almak istemiyorum nereye gidiyorsa gitsin.
Dediği kelime tam olarak şu “şu kızı da bana şey yapıyorlar ben dedim olmaz” ne alakasın yani seni ne yapıyorlar? yemin ederim sinirden telefonu kırıcam. Arkadaşları da çok seviyesiz insanlar bu arada ama engel olamıyorum bir türlü görüşmelerine.
Şunu kızı da bana şey yapıyolar ne demek ya ? Kim cesaret edebiliyor evli adama bunu demeye ve senin kendini bilmez kocam bunu nasıl söyler ? O telefonu bence kocana soksan daha iyi olur. Cibiletsiz terbiyesiz.
 
Şunu kızı da bana şey yapıyolar ne demek ya ? Kim cesaret edebiliyor evli adama bunu demeye ve senin kendini bilmez kocam bunu nasıl söyler ? O telefonu bence kocana soksan daha iyi olur. Cibiletsiz terbiyesiz.
hak etti gerçekten. dünden beri yüz vermedim istediği kadar gönlümü almaya çalışsın sonuçlarına katlanıcak
 
Eve almıyodunuz en son
Aldım gece konuştuk sonra salonda kaldı. Sabah kahvaltı hazırlamış bana öyle gitmiş. Akşam çiçek almış yemek yapmış. Birlikte masaya oturmadım. Bu kadar kolay affedemeyeceğimi söyledim. Şimdi de balkonda oturuyor hiç konuşmadık bi daha
 
Merhaba kızlar.
Hemen başlayım. Eşiniz erkek ortamında çirkin seviyede kadın şakaları yapsa ve bunu öğrenseniz, mesela siz yanındayken bile arkadaşlarıyla böyle konular açılsa ne tepki verirdiniz? Ben mi abartıyorum?
Şuan aşırı sinirim bozuldu geldiğinde eve almak istemiyorum nereye gidiyorsa gitsin.
Dediği kelime tam olarak şu “şu kızı da bana şey yapıyorlar ben dedim olmaz” ne alakasın yani seni ne yapıyorlar? yemin ederim sinirden telefonu kırıcam. Arkadaşları da çok seviyesiz insanlar bu arada ama engel olamıyorum bir türlü görüşmelerine.
Eşinizin de çok seviyeli olduğu söylenemez.Onunla net bir şekilde konuşun yanınızda bu tür konuşmalar yapmasın.Sonra kendinizin ve varsa çocuklarınızın mutluluğuna odaklanın.Kimse değişmez kabul edin, tecrübeyle sabittir.
 
Back
X