Allah daim etsin mutluluğunuzu fakat ben insanların kolay kolay değişeceklerine inanmıyorum. Bende yeni evliydim! Boşanıyorum! Sonradan düzelir mi diye ömrümü harcayamam. Nitekim 8 ay çok bile dayanmışım. Her geçen günde kararımın ne kadar doğru olduğunu görüyorum.
İyiyken herkes iyidir, mesele kötü zamanlardaki tutumlar!
Bu benim ex koca boşanma aşamasında arabayı abisinin üstüne geçirtmiş, altınları çalmış, krediyide bana yıkıyor.
Anlatabiliyor muyum?
Ben şayet yeni evliyim diye katlanmaya devam etseydim çok daha büyük zararlar görebilirdim maddi ve manevi!
Konu sahibinde de mutlu olabileceğine dair ışık göremiyorum. Adam eşya kırıyor, döküyor, kadıncağızı maddi olarak sömürüyor ve isteklerini tatmin etmiyor.