- Katılım
- 27 Ekim 2025
- Mesajlar
- 2.062
- Emoji Skoru
- 7.412
- Puanlar
- 73
- Konu Sahibi TulumbaPati
- #1
Olanı biteni ayrıntısıyla anlatmak istemiyorum. Üniversitede tanışıp sevgili olduğum beş senelik sevgilimden çok ani şekilde ayrıldım bir buçuk yıl önce. 21-26 yaşlarımızı beraber geçirdik, gerçekten çok sevildiğim, değer gördüğüm bir ilişkiydi. Asla toksik, ayrıl-barış, küfür-hakaret, birbirinden bir şey saklama söz konusu değildi. Okulu bitirip yükseklisans için Avrupa'ya gitme planımız vardı, beraber okul+kalacak ev bakıp, artık aileleri tanıştıralım sürecine girdiğimiz süreçte biz ayrıldık, daha doğrusu ben ayrılmak istedim. bu evlilik, yurtdışı, aile tanışma konularını hep o açtı, ondan gelen adımlarla oturup ev baktık okul baktık Çevresinde çok yakın bir arkadaşı vardı, erkek bu arkadaşı, karşı cins değil, bu arkadaşının çok fazla olumsuz etkisinde kalıyordu ve gereksiz fazla samimiyetleri vardı, böyle benimle yalnız kalmak yerine bu kişiyle zaman geçirirdi. Ben bu durumdan sonra altı ayımızda çok rahatsız duyuyordum, bu durumu kabul edemediğimi böyle devam ederse ayrılmak istediğime dair bir konuşma yaptım, ilk başta erkek arkadaşım ayrılmayı kabul etmedi, beni haklı gördü, biraz toparlamak için zaman istedi. Hoş, beni salak yerine koyup "tamam ayrılalım" demek yerine "bak ayrılmayalım bana kısacık süre ver halledicem" dediği için ben bu süreci barışacağız biz o halletcek bu konuyu diyerek bekledim (': üç hafta geçti görüşmedik üç haftanın sonunda ben dayanadım görüşmek istedim o son buluşmada erkek arkadaşım bana çok kötü davrandı, ben çok kötü bir insanmışım gibi tavırları vardı bana karşı, sanki o ayrılmayalım diyerek benden süre isteyen iki ay önce almanya'da benimle ev ilanlarını inceleyen, oraya gidersek diye iş bakan o değilmiş gibiydi. Bir daha asla o günden sonra iletişime geçmedim, o da geçmedi. Resmen hayalet gibi oldu hayatımda, benimle ortak noktası olan her şeyle iletişimini kesti, sanki benim hayatıma hiç girmemiş birisi gibi oldu.
Ayrılık sonrası canımı acıtan iki şey var, birincisi bu kadar beraber hayalin ötesinde plan kurup aramız iyiyken ayrılmamız. İkincisi bu yakıştırmayı yapmak istemiyorum ama eski sevgilimin biseksüel veya eşcinsel olması, ben sevgiliyken fark etmedim-rahatsızlık duymadım ama beş yıl boyunca böyle aramızda cinsel olarak hiçbir şey geçmedi çok çok nadir yalnız kaldık, yalnız kaldığımızda sadece öpüşürdük, onun asla yalnız kalmak gibi talebi olmazdı yan yanayken yanaşmazdı pek. Ben günübirlik bile olsa şehirdışına bir yerlere gitmek isterdim o asla kabul etmezdi hep bahane bulurdu. Elbette başka şeyler var örnek verebileceğim.
Ben ister istemez bu ilişkimizi acaba sahte-paravan ilişki olabilir mi diye görmeye başladım, bu beni çok üzüyor. Oturup bunun hesabını soracak durumum yok, asla iletişime geçmem onunla. Beraber bir sürü gelecek planı yapmıştık hepsi böyle uçtu gitti aniden. Günlük yaşantıma devam ediyorum ama duygusal anlamda çok kötüyüm. Tüm planlarım hayallerim başıma yıkıldı. Yeni birini tanımak, güvenmek şuan yapabileceğim bir şey değil.
Ayrılık sonrası canımı acıtan iki şey var, birincisi bu kadar beraber hayalin ötesinde plan kurup aramız iyiyken ayrılmamız. İkincisi bu yakıştırmayı yapmak istemiyorum ama eski sevgilimin biseksüel veya eşcinsel olması, ben sevgiliyken fark etmedim-rahatsızlık duymadım ama beş yıl boyunca böyle aramızda cinsel olarak hiçbir şey geçmedi çok çok nadir yalnız kaldık, yalnız kaldığımızda sadece öpüşürdük, onun asla yalnız kalmak gibi talebi olmazdı yan yanayken yanaşmazdı pek. Ben günübirlik bile olsa şehirdışına bir yerlere gitmek isterdim o asla kabul etmezdi hep bahane bulurdu. Elbette başka şeyler var örnek verebileceğim.
Ben ister istemez bu ilişkimizi acaba sahte-paravan ilişki olabilir mi diye görmeye başladım, bu beni çok üzüyor. Oturup bunun hesabını soracak durumum yok, asla iletişime geçmem onunla. Beraber bir sürü gelecek planı yapmıştık hepsi böyle uçtu gitti aniden. Günlük yaşantıma devam ediyorum ama duygusal anlamda çok kötüyüm. Tüm planlarım hayallerim başıma yıkıldı. Yeni birini tanımak, güvenmek şuan yapabileceğim bir şey değil.
