• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eski sevgilimden sonra toparlayamıyorum.

TulumbaPati

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ekim 2025
Mesajlar
2.062
Emoji Skoru
7.412
Puanlar
73
Olanı biteni ayrıntısıyla anlatmak istemiyorum. Üniversitede tanışıp sevgili olduğum beş senelik sevgilimden çok ani şekilde ayrıldım bir buçuk yıl önce. 21-26 yaşlarımızı beraber geçirdik, gerçekten çok sevildiğim, değer gördüğüm bir ilişkiydi. Asla toksik, ayrıl-barış, küfür-hakaret, birbirinden bir şey saklama söz konusu değildi. Okulu bitirip yükseklisans için Avrupa'ya gitme planımız vardı, beraber okul+kalacak ev bakıp, artık aileleri tanıştıralım sürecine girdiğimiz süreçte biz ayrıldık, daha doğrusu ben ayrılmak istedim. bu evlilik, yurtdışı, aile tanışma konularını hep o açtı, ondan gelen adımlarla oturup ev baktık okul baktık Çevresinde çok yakın bir arkadaşı vardı, erkek bu arkadaşı, karşı cins değil, bu arkadaşının çok fazla olumsuz etkisinde kalıyordu ve gereksiz fazla samimiyetleri vardı, böyle benimle yalnız kalmak yerine bu kişiyle zaman geçirirdi. Ben bu durumdan sonra altı ayımızda çok rahatsız duyuyordum, bu durumu kabul edemediğimi böyle devam ederse ayrılmak istediğime dair bir konuşma yaptım, ilk başta erkek arkadaşım ayrılmayı kabul etmedi, beni haklı gördü, biraz toparlamak için zaman istedi. Hoş, beni salak yerine koyup "tamam ayrılalım" demek yerine "bak ayrılmayalım bana kısacık süre ver halledicem" dediği için ben bu süreci barışacağız biz o halletcek bu konuyu diyerek bekledim (': üç hafta geçti görüşmedik üç haftanın sonunda ben dayanadım görüşmek istedim o son buluşmada erkek arkadaşım bana çok kötü davrandı, ben çok kötü bir insanmışım gibi tavırları vardı bana karşı, sanki o ayrılmayalım diyerek benden süre isteyen iki ay önce almanya'da benimle ev ilanlarını inceleyen, oraya gidersek diye iş bakan o değilmiş gibiydi. Bir daha asla o günden sonra iletişime geçmedim, o da geçmedi. Resmen hayalet gibi oldu hayatımda, benimle ortak noktası olan her şeyle iletişimini kesti, sanki benim hayatıma hiç girmemiş birisi gibi oldu.

Ayrılık sonrası canımı acıtan iki şey var, birincisi bu kadar beraber hayalin ötesinde plan kurup aramız iyiyken ayrılmamız. İkincisi bu yakıştırmayı yapmak istemiyorum ama eski sevgilimin biseksüel veya eşcinsel olması, ben sevgiliyken fark etmedim-rahatsızlık duymadım ama beş yıl boyunca böyle aramızda cinsel olarak hiçbir şey geçmedi çok çok nadir yalnız kaldık, yalnız kaldığımızda sadece öpüşürdük, onun asla yalnız kalmak gibi talebi olmazdı yan yanayken yanaşmazdı pek. Ben günübirlik bile olsa şehirdışına bir yerlere gitmek isterdim o asla kabul etmezdi hep bahane bulurdu. Elbette başka şeyler var örnek verebileceğim.

Ben ister istemez bu ilişkimizi acaba sahte-paravan ilişki olabilir mi diye görmeye başladım, bu beni çok üzüyor. Oturup bunun hesabını soracak durumum yok, asla iletişime geçmem onunla. Beraber bir sürü gelecek planı yapmıştık hepsi böyle uçtu gitti aniden. Günlük yaşantıma devam ediyorum ama duygusal anlamda çok kötüyüm. Tüm planlarım hayallerim başıma yıkıldı. Yeni birini tanımak, güvenmek şuan yapabileceğim bir şey değil.
 
Peki siz, o yakınlaşmak isterse buna evet diyecek biri misiniz? Belki bundan çekinmiş diyeceğim de. Ama anlattıklarınıza bakılırsa biseksüel olduğu görülüyor. Muhtemelen sizinle ilişkisi de paravandı.
 
Olanı biteni ayrıntısıyla anlatmak istemiyorum. Üniversitede tanışıp sevgili olduğum beş senelik sevgilimden çok ani şekilde ayrıldım bir buçuk yıl önce. 21-26 yaşlarımızı beraber geçirdik, gerçekten çok sevildiğim, değer gördüğüm bir ilişkiydi. Asla toksik, ayrıl-barış, küfür-hakaret, birbirinden bir şey saklama söz konusu değildi. Okulu bitirip yükseklisans için Avrupa'ya gitme planımız vardı, beraber okul+kalacak ev bakıp, artık aileleri tanıştıralım sürecine girdiğimiz süreçte biz ayrıldık, daha doğrusu ben ayrılmak istedim. bu evlilik, yurtdışı, aile tanışma konularını hep o açtı, ondan gelen adımlarla oturup ev baktık okul baktık Çevresinde çok yakın bir arkadaşı vardı, erkek bu arkadaşı, karşı cins değil, bu arkadaşının çok fazla olumsuz etkisinde kalıyordu ve gereksiz fazla samimiyetleri vardı, böyle benimle yalnız kalmak yerine bu kişiyle zaman geçirirdi. Ben bu durumdan sonra altı ayımızda çok rahatsız duyuyordum, bu durumu kabul edemediğimi böyle devam ederse ayrılmak istediğime dair bir konuşma yaptım, ilk başta erkek arkadaşım ayrılmayı kabul etmedi, beni haklı gördü, biraz toparlamak için zaman istedi. Hoş, beni salak yerine koyup "tamam ayrılalım" demek yerine "bak ayrılmayalım bana kısacık süre ver halledicem" dediği için ben bu süreci barışacağız biz o halletcek bu konuyu diyerek bekledim (': üç hafta geçti görüşmedik üç haftanın sonunda ben dayanadım görüşmek istedim o son buluşmada erkek arkadaşım bana çok kötü davrandı, ben çok kötü bir insanmışım gibi tavırları vardı bana karşı, sanki o ayrılmayalım diyerek benden süre isteyen iki ay önce almanya'da benimle ev ilanlarını inceleyen, oraya gidersek diye iş bakan o değilmiş gibiydi. Bir daha asla o günden sonra iletişime geçmedim, o da geçmedi. Resmen hayalet gibi oldu hayatımda, benimle ortak noktası olan her şeyle iletişimini kesti, sanki benim hayatıma hiç girmemiş birisi gibi oldu.

Ayrılık sonrası canımı acıtan iki şey var, birincisi bu kadar beraber hayalin ötesinde plan kurup aramız iyiyken ayrılmamız. İkincisi bu yakıştırmayı yapmak istemiyorum ama eski sevgilimin biseksüel veya eşcinsel olması, ben sevgiliyken fark etmedim-rahatsızlık duymadım ama beş yıl boyunca böyle aramızda cinsel olarak hiçbir şey geçmedi çok çok nadir yalnız kaldık, yalnız kaldığımızda sadece öpüşürdük, onun asla yalnız kalmak gibi talebi olmazdı yan yanayken yanaşmazdı pek. Ben günübirlik bile olsa şehirdışına bir yerlere gitmek isterdim o asla kabul etmezdi hep bahane bulurdu. Elbette başka şeyler var örnek verebileceğim.

Ben ister istemez bu ilişkimizi acaba sahte-paravan ilişki olabilir mi diye görmeye başladım, bu beni çok üzüyor. Oturup bunun hesabını soracak durumum yok, asla iletişime geçmem onunla. Beraber bir sürü gelecek planı yapmıştık hepsi böyle uçtu gitti aniden. Günlük yaşantıma devam ediyorum ama duygusal anlamda çok kötüyüm. Tüm planlarım hayallerim başıma yıkıldı. Yeni birini tanımak, güvenmek şuan yapabileceğim bir şey değil.
5 yılda öpüşme dışında talebi olmayan erkek bana garip geldi.
 
Peki siz, o yakınlaşmak isterse buna evet diyecek biri misiniz? Belki bundan çekinmiş diyeceğim de. Ama anlattıklarınıza bakılırsa biseksüel olduğu görülüyor. Muhtemelen sizinle ilişkisi de paravandı.

Beş yıl boyunca asla yakınlaşmam gibi bir söylemim olmadı karşıdan da bu yakınlaşma talebi gelmedi. İkimiz de aile evinde, ailelerimizle beraber yaşıyorduk. Onun ailesi dindar insanlar, erkek arkadaşım böyle oruç tutan, beş vakit namaz kılan biri değil ama cuma namazına gidin birisiydi. Ben onun mesafeli davranmasını hem aile evinde olmamıza hem de dindar ailede yetişmesine bağlıyordum. Bunun dışında da bir eksiklik yoktu ilişkide gayet iyi kibar sevgi dolu düşünceliydi. Beraberken oturup bunun hesabını yapmadım yalnız kalacağımız ortam yok diye.
 
5 yılda öpüşme dışında talebi olmayan erkek bana garip geldi.

Yalnız kalınacak ortam olmadığı için daha fazlasını istememiş, isteyememiş olamaz mı sizce? Ama bu ortamı yaratmak için bile uğraşmazdı. Sevgiliyken hep ondan adım beklerdim ama hiç o yakınlaşma adımı gelmedi.
 
5 yıllık uzun bir ilişki olmuş. Ben olsam ilk 3 ay içinde öpüşmeden öteye gitmeyen, tenime dokunmayan beni arzulamayan, sevişmeyen bir erkekle ilişkiye devam etmezdim. 5 yıl boyunca özellikle baş başa kalmaktan, şehir dışında tatil yapmaktan,sizinle cinsel ilişkiye girmekten kaçınmış. Bence ona mesaj atıp hesap sormayın. Zihninizden ve kalbinizden silmeye çalışın. Ayrılalı 1.5 yıl geçmiş ama unutamamışsınız bence profesyonel destek almanız iyi olur.
 
Olanı biteni ayrıntısıyla anlatmak istemiyorum. Üniversitede tanışıp sevgili olduğum beş senelik sevgilimden çok ani şekilde ayrıldım bir buçuk yıl önce. 21-26 yaşlarımızı beraber geçirdik, gerçekten çok sevildiğim, değer gördüğüm bir ilişkiydi. Asla toksik, ayrıl-barış, küfür-hakaret, birbirinden bir şey saklama söz konusu değildi. Okulu bitirip yükseklisans için Avrupa'ya gitme planımız vardı, beraber okul+kalacak ev bakıp, artık aileleri tanıştıralım sürecine girdiğimiz süreçte biz ayrıldık, daha doğrusu ben ayrılmak istedim. bu evlilik, yurtdışı, aile tanışma konularını hep o açtı, ondan gelen adımlarla oturup ev baktık okul baktık Çevresinde çok yakın bir arkadaşı vardı, erkek bu arkadaşı, karşı cins değil, bu arkadaşının çok fazla olumsuz etkisinde kalıyordu ve gereksiz fazla samimiyetleri vardı, böyle benimle yalnız kalmak yerine bu kişiyle zaman geçirirdi. Ben bu durumdan sonra altı ayımızda çok rahatsız duyuyordum, bu durumu kabul edemediğimi böyle devam ederse ayrılmak istediğime dair bir konuşma yaptım, ilk başta erkek arkadaşım ayrılmayı kabul etmedi, beni haklı gördü, biraz toparlamak için zaman istedi. Hoş, beni salak yerine koyup "tamam ayrılalım" demek yerine "bak ayrılmayalım bana kısacık süre ver halledicem" dediği için ben bu süreci barışacağız biz o halletcek bu konuyu diyerek bekledim (': üç hafta geçti görüşmedik üç haftanın sonunda ben dayanadım görüşmek istedim o son buluşmada erkek arkadaşım bana çok kötü davrandı, ben çok kötü bir insanmışım gibi tavırları vardı bana karşı, sanki o ayrılmayalım diyerek benden süre isteyen iki ay önce almanya'da benimle ev ilanlarını inceleyen, oraya gidersek diye iş bakan o değilmiş gibiydi. Bir daha asla o günden sonra iletişime geçmedim, o da geçmedi. Resmen hayalet gibi oldu hayatımda, benimle ortak noktası olan her şeyle iletişimini kesti, sanki benim hayatıma hiç girmemiş birisi gibi oldu.

Ayrılık sonrası canımı acıtan iki şey var, birincisi bu kadar beraber hayalin ötesinde plan kurup aramız iyiyken ayrılmamız. İkincisi bu yakıştırmayı yapmak istemiyorum ama eski sevgilimin biseksüel veya eşcinsel olması, ben sevgiliyken fark etmedim-rahatsızlık duymadım ama beş yıl boyunca böyle aramızda cinsel olarak hiçbir şey geçmedi çok çok nadir yalnız kaldık, yalnız kaldığımızda sadece öpüşürdük, onun asla yalnız kalmak gibi talebi olmazdı yan yanayken yanaşmazdı pek. Ben günübirlik bile olsa şehirdışına bir yerlere gitmek isterdim o asla kabul etmezdi hep bahane bulurdu. Elbette başka şeyler var örnek verebileceğim.

Ben ister istemez bu ilişkimizi acaba sahte-paravan ilişki olabilir mi diye görmeye başladım, bu beni çok üzüyor. Oturup bunun hesabını soracak durumum yok, asla iletişime geçmem onunla. Beraber bir sürü gelecek planı yapmıştık hepsi böyle uçtu gitti aniden. Günlük yaşantıma devam ediyorum ama duygusal anlamda çok kötüyüm. Tüm planlarım hayallerim başıma yıkıldı. Yeni birini tanımak, güvenmek şuan yapabileceğim bir şey değil.
5 yıl da uzun bir zaman, değer gördüm demişsiniz. O arkadaşıyla ilişkisi olduğunu düşünüyorsunuz sanırım ancak daha güçlü şüpheleriniz olmuş muydu? Yurtdışına gitmeyi de düşünmüşsünuz çünkü
 
Beş yıl boyunca asla yakınlaşmam gibi bir söylemim olmadı karşıdan da bu yakınlaşma talebi gelmedi. İkimiz de aile evinde, ailelerimizle beraber yaşıyorduk. Onun ailesi dindar insanlar, erkek arkadaşım böyle oruç tutan, beş vakit namaz kılan biri değil ama cuma namazına gidin birisiydi. Ben onun mesafeli davranmasını hem aile evinde olmamıza hem de dindar ailede yetişmesine bağlıyordum. Bunun dışında da bir eksiklik yoktu ilişkide gayet iyi kibar sevgi dolu düşünceliydi. Beraberken oturup bunun hesabını yapmadım yalnız kalacağımız ortam yok diye.
Aile evinde yaşamanız pek önemli değil aslında, o ortam bir şekilde oluşurdu. Kısa bir süre değil yani beş yıl. Üstelik sizinle güzel giden ilişkisini erkek arkadaşı için bitirmesi pek akıl kârı gelmedi. İlişki içindeki olumlu davranışları elbette ilişkiyi devam ettirmeye yönelik.
 
5 yıl da uzun bir zaman, değer gördüm demişsiniz. O arkadaşıyla ilişkisi olduğunu düşünüyorsunuz sanırım ancak daha güçlü şüpheleriniz olmuş muydu? Yurtdışına gitmeyi de düşünmüşsünuz çünkü

Bizim son bir yılımız hariç geri kalan dört yıl çok güzeldi. Bu arkadaşı bizim son bir yılımıza denk geldi veya hep vardı bahsetmedi/sakladı, son bir yıldır bu arkadşaıyla gereksiz yakınlığına laf ediyordum tartışmamız oluyordu. Ama bunun dışında sevgili olarak bana çok iyiydi, benimle gelecek planları yapıyordu. Keşke başka sıkıntımız olsaydı ama yoktu.

Daha güçlü şüphelerim var evet. Normal iki erkek kankalığından biraz garip halleri vardı. Rahatsız olup sabrım bitince ayrılmak istedim artık.
 
Bizim son bir yılımız hariç geri kalan dört yıl çok güzeldi. Bu arkadaşı bizim son bir yılımıza denk geldi veya hep vardı bahsetmedi/sakladı, son bir yıldır bu arkadşaıyla gereksiz yakınlığına laf ediyordum tartışmamız oluyordu. Ama bunun dışında sevgili olarak bana çok iyiydi, benimle gelecek planları yapıyordu. Keşke başka sıkıntımız olsaydı ama yoktu.

Daha güçlü şüphelerim var evet. Normal iki erkek kankalığından biraz garip halleri vardı. Rahatsız olup sabrım bitince ayrılmak istedim artık.
Gereksiz, fazla bir kıskançlık mı yapıyordunuz onlara karşı acaba diyeceğim ama yazım şeklinize bakarsak da kendini bilmeyen birine de benzemiyorsunuz. Detay olmadığı için şüphelerinize dair yorum yapamayız ancak hissettiyseniz boş olmayabilir .. O döneme kadar herşeyin iyi olup son zamanda bıçak gibi kesilmesi de ilginç. Yani kim gerçekten eğer seviyorsa sevgilisini, günün sonunda bir arkadaşına değişir, bu durum da ilginç. Bunu öğrenmenizin bir yolu yok gibi görünüyor, öte yandan öğrenseniz size ne katkısı olacak. Eğer kasdettiğiniz gibi bir ilişki var ise yolunuza daha mı rahat bakacaksınız yoksa 5 yıl boyunca yaşadıklarım bir hiç miydi diye acı mı çekeceksiniz! .. Bilmiyorum, üzüldüm hissettikleriniz için, inşallah feraha kavuşup, yolunuza devam edersiniz 🌿
 
Yalnız kalınacak ortam olmadığı için daha fazlasını istememiş, isteyememiş olamaz mı sizce? Ama bu ortamı yaratmak için bile uğraşmazdı. Sevgiliyken hep ondan adım beklerdim ama hiç o yakınlaşma adımı gelmedi.
Başka yorumda da dindar falan yazmışsınız da erkek hormonları birşey dinlemiyor malesef. Dindar olarak öpüşebiliyor ama! Ki bu toplumda öpüşebilmek için bile bir ortam gerekir ki o ortam dokunup meme ellemeye yetecek kadar olacağını düşünüyorum. Yargılama değil bu ama gariplik fazla.
 
Bu çocuk biseksüel ya da gay
Hiç üzülme
 
Asıl evlenseydin dünya başına yıkılırdı.

Arkadaşımın nişanlısı da böyleydi sonra ayrıldılar. Çünkü onunla sevgili olduğuna çok emin oldu. Sonra o çocuk başka biriyle paravan evlilik yaptı. Ama erkeki sevgilisiyle hala beraber. Valla 30 sene olmuştur beraberler.

Arkadaşım da şahane bir adamla evlendi.

Karaları bağlamanızı çok abartılı buldum. Sistemin size gösterdiğine bakın, sizin tavrınıza bakın. Bunu yapmayın sakın. Ayrıca o yaşlarda evlenenler boşanıyor genelde. Çocuk yaşta beraber olup tutkuyla ömür boyu sürer mi zaten?
 
Yalnız kalınacak ortam olmadığı için daha fazlasını istememiş, isteyememiş olamaz mı sizce? Ama bu ortamı yaratmak için bile uğraşmazdı. Sevgiliyken hep ondan adım beklerdim ama hiç o yakınlaşma adımı gelmedi.
Olamaz ya erkek allem eder kallem eder ister dindarı da
 
Gay mi bilmem ama bisex olma ihtimali var gibi duruyor. Bu erkek arkadastan da normalden farklı şekilde etkilenmiş ve bu da karşılıklı olmuş belli ki . Böyle olunca da size yol görünmüş. Sizinle cinsellik yaşamak istememesi ( ki 5 yıl cidden uzun süre ) buna delalet ediyor ki bence gay olma ihtimali daha yüksek ( bisex olsa cinsel olarak sizinle de yakınlaşmak isterdi ) . Sağlıklı bir erkek bu kadar uzun sürede tam birliktelik istemese bile mutlaka sevişmek ister ve eyleme döker ( evet dindar erkeklerde) . Şahsın aile yapısı da göz önüne alınınca bunu gizlemiş ya da bastırmış olması yüksek ihtimal. Uzuleceginize iş ciddiye binmeden daha fazla yıllar kaybetmeden kurtuldugunuza sevinin . Kandirilmak ve paravan evlilik olarak kullanılmak iyi birşey mi sizce ? Hatta buna benzer paravan evlilik konuları açıldı burada. Kadınlar kocam benimle sevismiyor etmiyor diye yakiniyorlar sonra . Böyle evlilik hayat mı sürer ? Verilmiş sadakan varmış
 
Son düzenleme:
Biseksuel olabilir hatta bunu duygusal olarak da yaşıyor olmalı ki onun dolduruşuna gelip sizinle buluşmasında size diş bilemiş.

Başka türlü bir erkek diğer erkeğin lafıyla hareket etmez.

Kocan olsaydı ve duygusal olarak bir başka erkekle aldatıysaydın bunun travması çok daha uzun sürerdi.

Bu ayrılığı Allah'ın seni kurtarması olarak gör, sadaka dağıt, hayır işle ve çivi çiviyi söker diyerek etrafına bakın.:süslü:

Oturup bekleyerek acı geçmez.

Eksilen sevgi, yerine konduğu zaman, insan yeniden sevilebilir olduğunu gördüğü zaman iyileşiyor.🥹
 
Siz biraz kanka gibi miydiniz? Bu duygusal bir ilişki miydi
 
Asıl evlenseydin dünya başına yıkılırdı.

Arkadaşımın nişanlısı da böyleydi sonra ayrıldılar. Çünkü onunla sevgili olduğuna çok emin oldu. Sonra o çocuk başka biriyle paravan evlilik yaptı. Ama erkeki sevgilisiyle hala beraber. Valla 30 sene olmuştur beraberler.

Arkadaşım da şahane bir adamla evlendi.

Karaları bağlamanızı çok abartılı buldum. Sistemin size gösterdiğine bakın, sizin tavrınıza bakın. Bunu yapmayın sakın. Ayrıca o yaşlarda evlenenler boşanıyor genelde. Çocuk yaşta beraber olup tutkuyla ömür boyu sürer mi zaten?

Kandırılma hissi, yaşadıklarımızın gerçek sevgililik olmama ihtimali maalesef beni üzüyor. İçimde tabiki kızgınlıkta var. Yirmilerimi böyle bir dandikle geçirmek yerine daha kısa süreli birkaç ilişki yaşamayı tercih ederdim.

Sadece son altı ayımız kötüydü bu bana tercih ettiği kişi son altı ay ilişkimizde etkiliydi Bu da benim haberim varken. Geri kalan beraber geçirdiğimiz beş yıl çok güzeldi. Mesela benim gözümde eski sevgilim erkek olarak beğendiğim, hoşuma giden, arzu ettiğim biriydi. Kendime de onun gözünde öyle sanıyordum.

Birde beni salak yerine koydu, benim rahatsız olduğum bu konu için bana hak verdi, benden zaman istedi, sonrasında bana aşırı kötü davrandı, son görüşmemizde bana çok kabaydı, küfür etmedi ama ettiği sözler çok ağırdı. Sanki o benimle beş yılı bırak sevgili olmayı arkadaş olarak bile geçirmemiş gibiydi.
 
Back
X