Etiketlenme

Kahve fincanı mı naftalin alın

Valla hiiiç üzülmeyin aile de bir yere kadar her dediklerine üzülmemek lazım, kardeşleri için istedikleri şey mantıklı olsa neyse, kardeşimiz kariyer yapsın dünyayı gezsin hayallerini gerçekleştirsin demiyorlar da henüz 26 yaşında olan bir kadına evlenme baskısı yapıyorlar asıl kendi akıl sağlıklarına baksınlar, ablanız evlenmiş de başı göğe mi ermiş, kardeşine çeyiz yapmaktan başka bir şey bilmiyor onu da kendi parasıyla değil kardeşinin parasıyla yapacak, hem de kanaviçe hey Ya Rabbim 54 yaşındayım kanaviçeyi ben bile çeyiz diye koymadım evlenirken
 
Çok haklısınız çok .Cidden artık aile de bir yere kadar .Yok kendi de mutlu değil zaten . Kanaviçe ne onu da bilmiyorum ama gerekli olsaydı herkeste olurdu bu arada naftalin kadar etmiyor değeri
 
Evet doğru tespit ev kadını ikisi de . Normalde hani görmüş geçirmiş olmaları lazım. Hayat tecrübesi açısından . Ben hayatı bilmiyormuşum. Gerçekten çok zoruma gidiyor. Allahtan da korkmuyorlar henüz 26 yaşında bir insanı böylesine ciddi bir hastalık yakıştırmaya .Bu arada kendisi benim maaşımı carcur ettiğimi düşünüyor . Benden kahve fıncanı seti / halı yıkama makinesi isterken bunları düşünmüyordu . Annem de hala barıştırmaya çalışıyor. Üzerinde hakkı var diye .Hala diyor ki dediğimin arkasındayım-o yola doğru gidiyor diyor
 
Çok haklısınız çok .Cidden artık aile de bir yere kadar .Yok kendi de mutlu değil zaten . Kanaviçe ne onu da bilmiyorum ama gerekli olsaydı herkeste olurdu bu arada naftalin kadar etmiyor değeri
Kanaviçe işlemelere deniyor, diyelim evlendiniz aman ne zaman nereye örteceksiniz Allah Aşkına bunları sürekli yıkayıp ütülemek gerekiyor, bir abla kardeşine eziyet etmek istiyorsa kanaviçe diye tutturur.
Size diyorum ben kaç yaşındayım evleneli 30 küsür sene olmuş ne evlendiğimde ne şimdi kanaviçe de kullanmadım dantel de, oldu olacak tv üzerine de dantel örsün örttükçe ablanızı hatırlarsınız
 

Eklentiler

  • IMG_6427.webp
    58,3 KB · Görüntüleme: 19
Görüşürsem hatırlarım heryerden engelledim kaldırmayacağım .Sırf anneler gününü kutlamadım diye -anneme şizofreni olma yolunda gidiyor demiş . Bunu düşünecek aklı ve fikri var mı bilmiyorum ? Kusura bakmayın bu kadar hani acımasız konuşuyorum ama
 
Bence acımasız konuşmuyorsunuz, ben öyle ablam olsa neler demezdim ki

Ben de ev kadınıyım üstelik ablanızın da annesi olacak yaştayım abla dediğiniz 30’larındadır sanırım ama onun kadar naftalin kokulu düşüncelerim yok, okumak kariyer yapmak isteyen kadınları da sonuna kadar destekliyorum.
Evlilik bir gün kendiniz isterseniz olur, ki çeyiz sandığı yapayım içine kanaviçe dantel atayım çağı çoktan geçti.
Olur da bir gün evlenmek isterseniz paranıza geçer sözünüz, ne lazımsa gidip kendi zevkinize göre alıyorsunuz.

31 yaşında kızım var 1,5 sene oluyor evleneli çeyiz yapmadım, dantel falan zaten ne yaptım ne aldım ne zaman nişanlandılar o vakit bir evin neye ihtiyacı varsa gitti zevkine göre aldı, varsayalım 5 yıl evlenmediniz baza altında bilmem kaç yıl beklemiş kanaviçenin modası mı kalırtüketim çağındayız zevklerimiz bile her sene değişiyor, çok istiyorsa çalışsın kendisine kanaviçe alsın.
 
yemin ederim tam olarak kızınız gibi düşünüyorum . Bence de .Cok çok teşekkür ederim sayın moderatörüm .Bu vesile ile anneler gününüz kutlu olsun - Lütfen ags sınavı için bana dua edin
 
yemin ederim tam olarak kızınız gibi düşünüyorum . Bence de .Cok çok teşekkür ederim sayın moderatörüm .Bu vesile ile anneler gününüz kutlu olsun - Lütfen ags sınavı için bana dua edin
Teşekkür ederim

İnşallah sınavınız güzel geçer, inşallah ablanız abinize rağmen hayalinizdeki gibi bir hayatınız olur
 
Evet şizofrenim, üstüme gelmeyin sakın diyin bakalım. Bir laf var ya Deli deliyi görünce sopasını saklarmış diye, belki bu şekilde onları size getirirsiniz. Bu kadar garipliğe başka çözüm bulamadım.
 
Niye utanayım bacım sen utanıyo musun
Ben niye utanayım pardon ?
Bu da atanmak . KPSS puanını sisteme girerek tercih yapıyorsunuz .Neyse galiba BİLMİYORSUNUZ.O yüzden yorumumu dikkate almayacağım .Bilmemenize veriyorum
 
Ben niye utanayım pardon ?
Bu da atanmak . KPSS puanını sisteme girerek tercih yapıyorsunuz .Neyse galiba BİLMİYORSUNUZ.O yüzden yorumumu dikkate almayacağım .Bilmemenize veriyorum
kime sorarsan sor ücretli öğretmenliği ATANMIŞ olarak görmez ben abiye ablaya hak vermeye devam
Atanmış oluyorum .Sadece kadrolu atanma farklı .Sadece kadrolu değilim şimdilik .
Abi abla cidden haklı sanırım hahahah
 
kime sorarsan sor ücretli öğretmenliği ATANMIŞ olarak görmez ben abiye ablaya hak vermeye devam

Abi abla cidden haklı sanırım hahahah
Hadi otur sen canım ya ahaha cahil seni
 
Son düzenleme:
Neden sizofren peki? Boyle bir taniniz mi var, abla ve abiniz mi karaktersiz?
 
`