Kahve fincanı mıİnsan çok üzülüyor sayın moderatörüm .Hani dokundu bana .Evet valla ceyiz alacakmışben paramı çarcur ediyormuşum .Hayatı bilmiyormuşum .Kendisi naftalinden ziyade fincan seti istiyor .Arkadaslarına hava atacakmış öğretmen kardeşim aldı diye
Çok haklısınız çok .Cidden artık aile de bir yere kadar .Yok kendi de mutlu değil zaten . Kanaviçe ne onu da bilmiyorum ama gerekli olsaydı herkeste olurduKahve fincanı mınaftalin alın
Valla hiiiç üzülmeyin aile de bir yere kadar her dediklerine üzülmemek lazım, kardeşleri için istedikleri şey mantıklı olsa neyse, kardeşimiz kariyer yapsın dünyayı gezsin hayallerini gerçekleştirsin demiyorlar da henüz 26 yaşında olan bir kadına evlenme baskısı yapıyorlar asıl kendi akıl sağlıklarına baksınlar, ablanız evlenmiş de başı göğe mi ermiş, kardeşine çeyiz yapmaktan başka bir şey bilmiyor onu da kendi parasıyla değil kardeşinin parasıyla yapacak, hem de kanaviçe hey Ya Rabbim54 yaşındayım kanaviçeyi ben bile çeyiz diye koymadım evlenirken
Evet doğru tespit ev kadını ikisi de . Normalde hani görmüş geçirmiş olmaları lazım. Hayat tecrübesi açısından . Ben hayatı bilmiyormuşum. Gerçekten çok zoruma gidiyor. Allahtan da korkmuyorlar henüz 26 yaşında bir insanı böylesine ciddi bir hastalık yakıştırmaya .Bu arada kendisi benim maaşımı carcur ettiğimi düşünüyor . Benden kahve fıncanı seti / halı yıkama makinesi isterken bunları düşünmüyordu . Annem de hala barıştırmaya çalışıyor. Üzerinde hakkı var diye .Hala diyor ki dediğimin arkasındayım-o yola doğru gidiyor diyorNe kıskanç ablaniz ne şirret yengeniz var .İşleri yokmu .Ev kadınımi İkiside .Bak tabiki sokak kadını olacak değiller .Fakat al size etiket .Etiket böyle olur .Eğer zorbalık yaparsan hakedersin .
Kanaviçe mi kaldı napcan kanaviçeyi .Olmayınca noluyormus Bin sekiz yüz elli de kalmış ablaniza sorsaniza bı.İkiside sıkıntılı ay aklıma pencere önü koca bekleyen tipler geldi yada yere mendil atan zevce diyen falan.Yapay zekaya gectik ama çoğunda normal zeka bile yokki naparsin .Şans sizinkide ayrı ev imkanı yokmu öğretmen arkadaşlarınızla falan .Kanaviçeyi kafasına örtüsün zeka eksikligi farkedilmez böylece.Sizofren demiş birde kendine bakmadan kanaviçe meraklısı kadincagiz .Komikler
Kanaviçe işlemelere deniyor, diyelim evlendiniz aman ne zaman nereye örteceksiniz Allah AşkınaÇok haklısınız çok .Cidden artık aile de bir yere kadar .Yok kendi de mutlu değil zaten . Kanaviçe ne onu da bilmiyorum ama gerekli olsaydı herkeste olurdubu arada naftalin kadar etmiyor değeri
Görüşürsem hatırlarımKanaviçe işlemelere deniyor, diyelim evlendiniz aman ne zaman nereye örteceksiniz Allah Aşkınabunları sürekli yıkayıp ütülemek gerekiyor, bir abla kardeşine eziyet etmek istiyorsa kanaviçe diye tutturur.
Size diyorum ben kaç yaşındayım evleneli 30 küsür sene olmuş ne evlendiğimde ne şimdi kanaviçe de kullanmadım dantel de, oldu olacak tv üzerine de dantel örsün örttükçe ablanızı hatırlarsınız
Bence acımasız konuşmuyorsunuz, ben öyle ablam olsa neler demezdim kiGörüşürsem hatırlarımheryerden engelledim kaldırmayacağım .Sırf anneler gününü kutlamadım diye -anneme şizofreni olma yolunda gidiyor demiş . Bunu düşünecek aklı ve fikri var mı bilmiyorum ? Kusura bakmayın bu kadar hani acımasız konuşuyorum ama
yemin ederim tam olarak kızınız gibi düşünüyorum . Bence de .Cok çok teşekkür ederim sayın moderatörüm .Bu vesile ile anneler gününüz kutlu olsunBence acımasız konuşmuyorsunuz, ben öyle ablam olsa neler demezdim ki
Ben de ev kadınıyım üstelik ablanızın da annesi olacak yaştayım abla dediğiniz 30’larındadır sanırım ama onun kadar naftalin kokulu düşüncelerim yok, okumak kariyer yapmak isteyen kadınları da sonuna kadar destekliyorum.
Evlilik bir gün kendiniz isterseniz olur, ki çeyiz sandığı yapayım içine kanaviçe dantel atayım çağı çoktan geçti.
Olur da bir gün evlenmek isterseniz paranıza geçer sözünüz, ne lazımsa gidip kendi zevkinize göre alıyorsunuz.
31 yaşında kızım var 1,5 sene oluyor evleneli çeyiz yapmadım, dantel falan zaten ne yaptım ne aldımne zaman nişanlandılar o vakit bir evin neye ihtiyacı varsa gitti zevkine göre aldı, varsayalım 5 yıl evlenmediniz baza altında bilmem kaç yıl beklemiş kanaviçenin modası mı kalır tüketim çağındayız zevklerimiz bile her sene değişiyor, çok istiyorsa çalışsın kendisine kanaviçe alsın.
Teşekkür ederimyemin ederim tam olarak kızınız gibi düşünüyorum . Bence de .Cok çok teşekkür ederim sayın moderatörüm .Bu vesile ile anneler gününüz kutlu olsun- Lütfen ags sınavı için bana dua edin
Ücretlilerde KPSS puanı girilerek atanmış oluyorBi konuda atandığını bi konunda ücretli olduğunu yazmışsın abin ablan haklı olabilir mi
Hiç utanmıyorsunuz da bunu yazarken ayıp !Bi konuda atandığını bi konunda ücretli olduğunu yazmışsın abin ablan haklı olabilir mi
Yok atanmış olmuyorsun ama baya yazmışsın atandım diye belirtmişsinÜcretlilerde KPSS puanı girilerek atanmış oluyor
Niye utanayım bacım sen utanıyo musunHiç utanmıyorsunuz da bunu yazarken ayıp !
Ben niye utanayım pardon ?Niye utanayım bacım sen utanıyo musun
Atanmış oluyorum .Sadece kadrolu atanma farklı .Sadece kadrolu değilim şimdilik .Yok atanmış olmuyorsun ama baya yazmışsın atandım diye belirtmişsin
kime sorarsan sor ücretli öğretmenliği ATANMIŞ olarak görmez ben abiye ablaya hak vermeye devamBen niye utanayım pardon ?
Bu da atanmak . KPSS puanını sisteme girerek tercih yapıyorsunuz .Neyse galiba BİLMİYORSUNUZ.O yüzden yorumumu dikkate almayacağım .Bilmemenize veriyorum
Abi abla cidden haklı sanırım hahahahAtanmış oluyorum .Sadece kadrolu atanma farklı .Sadece kadrolu değilim şimdilik .
kime sorarsan sor ücretli öğretmenliği ATANMIŞ olarak görmez ben abiye ablaya hak vermeye devam
Abi abla cidden haklı sanırım hahahah lise terk :))
Hadi otur sen canım ya ahaha cahil senikime sorarsan sor ücretli öğretmenliği ATANMIŞ olarak görmez ben abiye ablaya hak vermeye devam
Abi abla cidden haklı sanırım hahahah
Neden sizofren peki? Boyle bir taniniz mi var, abla ve abiniz mi karaktersiz?Kızlar hepinize merhabalar
Hepinizin anneler günü kutlu olsunAllah evlatlarınızı size/sizi onlara bağışlasın inşallah
Kızlar ben aileni sorunlarımdan bahsediyorum arada buraya .Maalesef bitmiyor bu sorunlar .Farkındayım herkeste oluyor ama . Kızlar ben artık baskı görmeye başladım.26 yaşındayım ve şu an evlilik / ilişki düşünmüyorum . Ama yengem sürekli evlilikle ilgili abilerimin yanında şakalar yapmaya başladı önce .Cevap verince ben suçlu çıkıyorum .Bekar abim yengemden borç aldığı için - saygısızlık yaptığımı/ bana sadece şaka yaptığını şizofren olduğunu iddia etti .Bu resmen etiketlemek . Geçen hafta da büyük ablam- aldığım maaşa kesinlikle dokunmamamı benim çeyizime kanaviçe alacağını söyledi .Ben de borçlarım olduğunu ve şu an düşünmediğimi söylediğim halde ısrar etti .Karşı çıkınca bana ablalık yaptığını / şizofren olduğumu idda etti resmen etiketledi . Gecen diğer abim de artık niyetini al vs. Konuştu .
Kızlar çok şükür sağlıklıyım .Ags sınavına gireceğim.Yüksek lisans tezi yazıyorum .Ücretli öğretmenlik yapıyorum.
Ama yemin ederim artık bu etiketlenmeye tahammül edemiyorum.Zoruma gidiyor. Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.
Şimdiden teşekkür ederim