Etiketlenme

Yok çok şükür gayet saglıklıyım Bu lafı ilk bekar abim yengeme cevap verdiğim için milletin içinde söyledi .Ablam da kanaviçe istemediğim için
Her ailenin bir ya da birkac densizi oluyor, idare edildikce kendilerini bi halt sanan, onlari umursadikca şikarlanan, bosvermeli ve yolunuzu cizmeye devam etmelisiniz.

40 yaşındayım, ceyizimde kanavicelerim var bizim oralarda kanavicesiz evlenilmez ama kiyipta bir kez acip kullanmadim, cok gerekli degil daha cok kulturel bir gelenek, edinmek zorunda degilsiniz, ablanizin galiba kanavice isledigi icin para ile ezmek istediği bir komsusu, arkadasi falan var, su donemde cok anlamsiz bir ceyiz esyasi.
 
Dedi lise terk :))
Hadi otur sen canım ya ahaha cahil seni

Aynen canım lise terkim kendi kötü çevrende bi üni okuyan sensin muhtemelen seviyenden belli ama ben 3. kuşağım. 26 yaşında 4 sene iş tecrübem vardı ücretliden aldığım 2 kuruş parayla başardım yeaaa demiyordum aile evinde itilmiş kakılmış gibi dolanmıyordum kuveytli prenslere ağıt yakmıyordum
 
Çok çok teşekkür ederim.Cidden ailede de hep onlar idare ediliyor . Onlara büyük diye cevap verilmiyor .
 
Hadi Ordan süprüntü lise terk . Sen neler yaptın kim bilir ki saldırıyorsun :))
 
Hadi Ordan süprüntü lise terk . Sen neler yaptın kim bilir ki saldırıyorsun :)) hadi başka yerde itfaiye bul cahillll
Hahahahhahahhahahahhaahahah allah çevrene sabır versin cidden şizoluk olabilir allah bilir kaç senede kazandınnn kaç senede okudunnnn 26 yaşında aile evinde eziyet çekip abinin arkasını topluyorsun küçük dünyanda da kendini bi halt sanıyorsun bugün de şükür ettik hayatımıza
 
İnsallah bin beteriyle sınav olursun
 
Kurban psikolojisine girme lütfen.

Kendi sıkıntılarını senin üzerine boşaltıyorlar.

Belli ki kendi psikolojileri bozuk!

Müsaade etme ama yüz göz de olma belli ki terbiyesizliğe vuracaklar.

Evlilik de sanki manavda ki karpuz öyle kolay mı? Bir de belki istemiyorsun yani.. Saygı duymaları lazım.

Sen Eğitimine odaklan. Akademi düşünüyorsan elini çabuk tut. Göreve başlarsan o evden ayrıl.
 
Ücretlilerde KPSS puanı girilerek atanmış oluyor

Atanmış olmuyorsunuz KPSS ye göre ilçenizde bir okula yerleşiyorsunuz. Kadroda ki Öğretmen gelince maalesef sizde ayrılmak zorunda kalıyorsunuz.

Tabi, belki ücretli arkadaşlar arasında atandık diye bir tabir kullanıyorsunuzdur. Ama o, işin mantığı o değil.

Tabi dilerim bir gün gerçekten atanır asıl Öğrencilerinize kavuşursunuz.
 
Ben insanları ev hanımı çalışan kadın diye kategorize edip birini diğerine üstün görmem .Fakat konuya çok sinirlendim .Yengeniz kim oluyor ayrıca dağdan gelmiş bagdakini kovuyor o kendi kardeşlerine din din etsin .Konudaki iki kadına bu nedenle o sözleri sarfettim .Layigida o
 
hiçbiri ile görüşme
asıl şizofren sensin de evden kov
 
`