• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ev hediyesi

Margaret Hale

Ama sen hep bin yıllık bilenmiş inatlarla…
Pro Üye
Anneler Kulübü
Katılım
21 Kasım 2017
Mesajlar
31.337
Emoji Skoru
138.247
Puanlar
598
Yakın bir arkadaşım evlendi. Hatta eşi de arkadaşım ama ev hediyesi alırken nokta atışı yapacak kadar iyi bilmiyorum zevkini. Ama güzel de bir şey almak istiyorum. Sizce ne yapmalıyım?
 
maddi sınırın ne bilmiyorum ama bi ağzını yoklayıp evde henüz olmayan bi eşyayı alabilirsin kahve makinesi gibi mesela
 
maddi sınırın ne bilmiyorum ama bi ağzını yoklayıp evde henüz olmayan bi eşyayı alabilirsin kahve makinesi gibi mesela
Ayy bi arkadaşım bana kahve makinesi alsa acayip mutlu olurum😍😀
 
maddi sınırın ne bilmiyorum ama bi ağzını yoklayıp evde henüz olmayan bi eşyayı alabilirsin kahve makinesi gibi mesela
Her şeyi tammış. 🤦🏻‍♀️ Maddi sınır da 300 lira mesela. Böyle “Ya bu çok güzelmiş keşke biri bana bundan alsa.” tarzı öneriler istiyorum. 😁
 
Yarım gram al, eksik birseyini tamamlar onunla 🤗
Düğünlerinde çeyrek takmıştım zaten. Şimdi tekrar gram almak da ne bileyim... Yakın olduğumuz için evine güzel bir şey alayım istedim ama sonunda bu markaların hediye kartlarına kalacakmışım gibi hissediyorum. 😁
 
Her şeyi tammış. 🤦🏻‍♀️ Maddi sınır da 300 lira mesela. Böyle “Ya bu çok güzelmiş keşke biri bana bundan alsa.” tarzı öneriler istiyorum. 😁
Sunu bana bırı alsa cok mutlu olurdum, kendı kendime aldım 😥😂kadınlar aynayı sever bunu dusunmez mısın
Ve cok guzel gosterıyor ışıkları acıkken😂
 

Eklentiler

  • Screenshot_20200805_002015.webp
    Screenshot_20200805_002015.webp
    20,5 KB · Görüntüleme: 45
Düğünlerinde çeyrek takmıştım zaten. Şimdi tekrar gram almak da ne bileyim... Yakın olduğumuz için evine güzel bir şey alayım istedim ama sonunda bu markaların hediye kartlarına kalacakmışım gibi hissediyorum. 😁
O zaman size kolay gelsin, cok zor hediye secmek :KK48:
 
Bi kumbara ve o 300 lirayı da içine katın ileride doğacak bebek için birikim falan yazın kağıda
 
Sunu bana bırı alsa cok mutlu olurdum, kendı kendime aldım 😥😂kadınlar aynayı sever bunu dusunmez mısın
Ve cok guzel gosterıyor ışıkları acıkken😂
Heh işte bu tarz öneriler daha çok işimi görür. Şu gözleri ışıl ışıl gösteren şey mi bu yoksa? Ona değil de kendime alsam ne güzel olur. 😁
 
Heh işte bu tarz öneriler daha çok işimi görür. Şu gözleri ışıl ışıl gösteren şey mi bu yoksa? Ona değil de kendime alsam ne güzel olur. 😁
ben de aldım bunlardan çok güzel makyaj yapılıyo kaş bıyık falan alınıyo :D ışığında da fotoğraf çekiliyo, gözlere ışıl ışıl parlama geliyo böyle o ışıklardan :D
 
Boyner gibi bir mağazadan 300 tllik hediye çeki vermeniz olmaz mı? Her şeyi varmış madem, bir tane de değil belki birkaç şey alır.
 
Heh işte bu tarz öneriler daha çok işimi görür. Şu gözleri ışıl ışıl gösteren şey mi bu yoksa? Ona değil de kendime alsam ne güzel olur. 😁
Her yerım ısıl ısıl gorunuyor inanmayacaksın ama, cildim gozlerım 😂😂 Hele karanlıkta sadece aynanın ıısıklarıyla..

Ilk aldıgım da kendimi foto cekmelere doyamamıstım😂
 
Back
X