- Katılım
- 8 Ocak 2021
- Mesajlar
- 58
- Emoji Skoru
- 54
- Puanlar
- 38
- Yaş
- 30
- Konu Sahibi kareportakal
- #1
Arkadaşlar merhaba, bende polikistik var, eşimde ileri hareketli biraz düşük, spermi enjektöre koyup hamile kalan varmı? Aşılama denedik olmadı, tüp bebekte çok pahalı
Yorumlarınızı bekliyorum 