• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evi terk etmeli miyim?

Üzgünüm bu yoruma madamgazel adli kullanici maganda eskiya veya sokak argosuyla at kaciran Dili bilmedigi icin cevap veremiyor lütfen insan olup tekrar deneyin

İyi günler diiittt diiitttt ☺️
Bende üzgünüm, seni insan zannedip cevap vermeyw tenezzül ettiğm için, lütfen kendi denginizle görüşün.. 🤗
 
Bugün eşim beyefendiyle biraz limoniyiz. Şu anda kendisi uyumakta. Yarın akşam işten döndüğümüzde hâlâ sorunu çözememiş olursak karar verdim ben de tokatliyciğm. Belki resetlenir adam, sizin eşiniz gibi güler falan neşelenir, bilemedim.
Siddet yanlisi kadinlar var gercekten saka gibi

Hele birisi tam rahmetli İlber Ortaylı nin bahsettigi tip Cahil yani ne yazmis

Bana el kol yapana bende dalarim karsilik veririm

Aman ne güzel bir evlilik demi düsünsene bunlar kesin sabah kafa göz dalip Aksam sevisip yatip sabah günes vurunca totoya kaldiklari yerden siddete devam Eden toksit çiftler

Yazik ki öyle ortam da büyüyen cocuga

Neyse Bacim böyle iste
 
N

eden boyle diyorsunuz gerçekten yardıma ihtiyacım olduğu için yazdım.
BIZ sana ne yardim edebiliriz ki

Hersey ortada evlilik bitmis ite kalka buraya gelmis burdan gerisi ucurum

Bak cinnet nedir bilir misin cinnet bir insanin hic beklemedigi anda yasadigi göz dönmesi kontrol Kaybi

Sen o pata küte daldigin herif bir cinnet getirip seni kiyir kiyir keserse daha orasi ucurumun dibi iste

Yavrucum cirkinlesmeden edebinizle gidin bosanin yahu

Bir de o adam gözünden Baksak kim bilir neler görecegiz

Istemiyor seni zorlama olmaz git ac davani bir durusun olsun saygi kazanmak isteyen önce tutarli olur

Senin evlilik bitmis sen hala sex
 
Siz benim ne yazdığımı iyi okumamıssınız. Kadının kocasına vurması. Bir olayın sonucunda gerçekleşmiş, adam ilk başta el kol yapmış kadında tetiklenip tokat atmış , burda ne kadin ne de kocası haklı . ama kadının bu kadar öfkeli olmasında tamamen kocasının suçu var .
Sizde dikkat sorunu var ya da canınızın istediği gibi algılıyorsunuz okuduklarınızı.

Olay sıralaması şöyle;

1- Kadın adamı itiyor.

2- Adam el kol hareketleri yapıyor.

3- Kadın adamı defalarca tokatlıyor.

4- Adam kadını savuruyor.


Her şey kadının şiddete başvurması ile başlıyor yani. Kadın itene kadar adam temas etmiyor, hatta ittikten sonra da temas etmiyor. Defalarca tokatlandıktan sonra kendini kurtarmak için temas ediyor sadece.

Şiddet kimden gelirse gelsin kötüdür. Kadın olması bir başkasına şiddet uygulayabileceği anlamına gelmiyor. Böyle eğilimleriniz varsa tedavi olmalısınız.
 
Siz benim ne yazdığımı iyi okumamıssınız. Kadının kocasına vurması. Bir olayın sonucunda gerçekleşmiş, adam ilk başta el kol yapmış kadında tetiklenip tokat atmış , burda ne kadin ne de kocası haklı . ama kadının bu kadar öfkeli olmasında tamamen kocasının suçu var .
Siz çok iyi okumuşsunuz ama niyeyse kadının adamı ittiğini görmemişsiniz. Ya da gördünüz ama kabullenmek zor geliyor. Birisi sizi ittiğinde siz elinizi kolunuzu kaldırmayıp kendinizi savunma pozisyonuna geçmeyecek ve gelecek darbeyi bekleyeceksiniz, doğru mu anladım? Adam itilme anında boş bulunup denge kuramayıp düşse başını çarpsa yine kadını haklı bulursunuz. Şiddet durumu olmaz diye gardını indirmiş, bir de değil bir kaç tokat yemiş.

Sizin gibi şiddet eğilimliler genelde hep suçu hatayı karşıda ararlar. Kendilerinin yaptığı şiddet olmaz, kendileri fiziksel sözlü girişirler ama suç karşıdakinindir, karşıdaki kışkırtmıştır.
 
Çünkü artık tükenmiş durumdayım. Beni hiç anlamayan sürekli aşağılayan küçümseyen biri var. Degismiyor. Sadece istiyor ki yemeğimizi yiyelim iki sohbet cekilelim telefona ayrı da yataklarda yatalım. Böyle evlilik olur mu konuşmaya kalksam abartiyorsun diyor. El kol kaldırınca dayanamadım artık ben de.

Eşin de tükenmiş konu sahibi.. Şiddetin olduğu yerde sevgi saygı olmaz.

O yapınca şiddet siz yapınca tükenmiş mi oluyorsunuz, Olacak iş mi?
 
O zaman bana dedin. Diyorum bitti mi duyguların şu bu hayır diyor gecistiriyor. Bana desin o zaman istemiyorum seni duygum da yok diye.
Lafın tamamı deliye söylenir
Anlayın artık
 
Bu kadar acimasiz yoruma kayitsiz kalamadim. Esine vurmak konusunda sen hatalisin bu yuzden onun ittirmesini de dert etmemelisin.
Ama onun disinda esini normsl bulmadim hicbir konuda. Seni o tetiklemis azgin vs ne kadar ayip. Bir erkek esine nasil boyle konusur.
Onunde iki yol var ya susup devam edeceksin ama artik uzerine gitme gururunu ezmesine izin verme
Ya da gercekten bosan blof falan degil Sen mutsuzsun o sevmiyor ev arkadasligi nereye kadar. Bosanmaktan da bu kadar korkma adam bu zayif noktani bile cozmus alay ediyor.
 
Siz çok iyi okumuşsunuz ama niyeyse kadının adamı ittiğini görmemişsiniz. Ya da gördünüz ama kabullenmek zor geliyor. Birisi sizi ittiğinde siz elinizi kolunuzu kaldırmayıp kendinizi savunma pozisyonuna geçmeyecek ve gelecek darbeyi bekleyeceksiniz, doğru mu anladım? Adam itilme anında boş bulunup denge kuramayıp düşse başını çarpsa yine kadını haklı bulursunuz. Şiddet durumu olmaz diye gardını indirmiş, bir de değil bir kaç tokat yemiş.

Sizin gibi şiddet eğilimliler genelde hep suçu hatayı karşıda ararlar. Kendilerinin yaptığı şiddet olmaz, kendileri fiziksel sözlü girişirler ama suç karşıdakinindir, karşıdaki kışkırtmıştır.W qq
Siz benim yazdıklarımı iyi okumamıssınız anlaşılan, kadın el kol yaptım demiş evet ama sebebi var adam kimbilir nasıl kışkırttı. Siz sanıyorsunuzki her öfkesine yenilen insann hataladır. Sonrasında şiddetin dozu artmış ben iki tarafta haklı yada haksız demiyorum, ama sız Bildiğiniz erkekten yana olmussunuz. Hicbisey tek taraflı olmaz bununda biraz farkında olun
 
Siz benim yazdıklarımı iyi okumamıssınız anlaşılan, kadın el kol yaptım demiş evet ama sebebi var adam kimbilir nasıl kışkırttı. Siz sanıyorsunuzki her öfkesine yenilen insann hataladır. Sonrasında şiddetin dozu artmış ben iki tarafta haklı yada haksız demiyorum, ama sız Bildiğiniz erkekten yana olmussunuz. Hicbisey tek taraflı olmaz bununda biraz farkında olun
Ben tokat atandan değil tokat atılandan, dövenden değil dövülenden yanayım. Cinsiyeti fark etmiyor, insan olarak bakıyorum herkese. Karısını döven öldüren tipler de aynı sizin kafada; erkekliğime laf etti aldattığından şüphelendim, sen nasıl erkeksin diye kışkırttı beni diyorlar ve iyi hal indirim istiyorlar. Aynen kimbilir nasıl kışkırttı. Keşke adam gidip kulağını muayene ettirip darp raporu alsaydı. Erkekler dövemez vuramaz kıramaz ama kadınlar yapabilir çünkü onlar kışkırtılmıştır.

tepki gösterip onu biraz itikledim. Ben itikleyince baktım el kol kaldırıyor bana el kol kaldırma diyip defalarca Tokat attım.

Kimin el kol yaptığını kimin kimi iteklediğini konu sahibi burada gayet net açıklamış. Siz niye ille de benim dediğim gibi oldu yazıyorsunuz?
 
Konuyu dışarıdan bütün sayfaları okudum herkes zaten her şeyi yazdı tekrar yazmaya gerek yok ama şunun cevabını bulamadım sırnaşıyosun adam hayır diyo tekrar sırnaşıyosun hayır diyo adam ok dese sevişcek misin hiç kırılmıyor musun kadınlık gururun yok mu şu kadar şeyden sonra bile hala gülüşerek bakışarak konuşuyorsunuz bu adam yarın seni öpse miden alcak mı ya hani adam sevişmiyo diye el kol tokat şu bu e bundan sonra sevişse ok sunuz yani ?
 
Konuyu dışarıdan bütün sayfaları okudum herkes zaten her şeyi yazdı tekrar yazmaya gerek yok ama şunun cevabını bulamadım sırnaşıyosun adam hayır diyo tekrar sırnaşıyosun hayır diyo adam ok dese sevişcek misin hiç kırılmıyor musun kadınlık gururun yok mu şu kadar şeyden sonra bile hala gülüşerek bakışarak konuşuyorsunuz bu adam yarın seni öpse miden alcak mı ya hani adam sevişmiyo diye el kol tokat şu bu e bundan sonra sevişse ok sunuz yani ?
Bir de bir hafta on gündür yıkanmayan banyo yapmayan adamla,
 
Ayyy kuscammm neeee
Adam banyo yapmaya üşendiği için sevişmiyor kadınla, kadın öpse iş oraya gider diye kesiyor önünü şimdi yıkanmayayım diye.

Sanırsın odun yarıp kazanda su kaynatacak , yada dereye gidecek yıkanmak için.
 
Adam banyo yapmaya üşendiği için sevişmiyor kadınla, kadın öpse iş oraya gider diye kesiyor önünü şimdi yıkanmayayım diye.

Sanırsın odun yarıp kazanda su kaynatacak , yada dereye gidecek yıkanmak için.
Kız ciddi misin hdjdhdhhdf bu ne saçma hal aldı konu hdhdhdh
 
Konuyu dışarıdan bütün sayfaları okudum herkes zaten her şeyi yazdı tekrar yazmaya gerek yok ama şunun cevabını bulamadım sırnaşıyosun adam hayır diyo tekrar sırnaşıyosun hayır diyo adam ok dese sevişcek misin hiç kırılmıyor musun kadınlık gururun yok mu şu kadar şeyden sonra bile hala gülüşerek bakışarak konuşuyorsunuz bu adam yarın seni öpse miden alcak mı ya hani adam sevişmiyo diye el kol tokat şu bu e bundan sonra sevişse ok sunuz yani ?
Cevabı bulmak için eski konulara bakın. İki tarafın da unutulamayan eski sevgili mevzuları var. Eşimle tanışınca unuttum bitti gitti diyip eski sevgili didik didik kontrol ediliyor. Adam fark edince özür dileniyor. Eski sevgiliyle 5 senelik bir ayrıl bir barış ilişki, terk edilme hastanelik olmak tekrar barışıp tekrar ayrılmak... Yani olmaması gereken bir evlilik bu kadar olduruluyor işte. Mantık evliliğinde aşk tutku şehvet oluşmaz mı oluşur ama oluşmama ihtimali de var. Olmayınca da böyle sevgi dilenip saldırgan olunuyor.
 
Belki farkındasınız insanlar adamın yazlari performansını olumlu bulmalarına rağmen hiç bu konuya yorum yazmadiniz. Yani adam gerçekten yoruluyorsa robot gibi davranmasını kendinize hak görmeniz sizin ilerde de farklı kişi ile aynı sorunu tekrar tekrar yaşayabileceğinizi gosteriyor. Madem böyle, şimdi değişin elinizdekini idareli kullanın. Adamın yorgun olmadığı anları takip edin. Asıl gerçekten emek vermek budur işte.
 
Cevabı bulmak için eski konulara bakın. İki tarafın da unutulamayan eski sevgili mevzuları var. Eşimle tanışınca unuttum bitti gitti diyip eski sevgili didik didik kontrol ediliyor. Adam fark edince özür dileniyor. Eski sevgiliyle 5 senelik bir ayrıl bir barış ilişki, terk edilme hastanelik olmak tekrar barışıp tekrar ayrılmak... Yani olmaması gereken bir evlilik bu kadar olduruluyor işte. Mantık evliliğinde aşk tutku şehvet oluşmaz mı oluşur ama oluşmama ihtimali de var. Olmayınca da böyle sevgi dilenip saldırgan olunuyor.
Onları cevaplarda gördüm canım kim yazdı hatırlamıyorum da biri şey demiş hani sen adama kalbimin yarısı sen yarısı eski sevgilim diyosun bu adam da buna rağmen senle evleniyo e zaten ortada büyük bi aşk yok tutku yok e cidden yok neyin kafasını yaşıyo anlamadım
 
Siddet yanlisi kadinlar var gercekten saka gibi

Hele birisi tam rahmetli İlber Ortaylı nin bahsettigi tip Cahil yani ne yazmis

Bana el kol yapana bende dalarim karsilik veririm

Aman ne güzel bir evlilik demi düsünsene bunlar kesin sabah kafa göz dalip Aksam sevisip yatip sabah günes vurunca totoya kaldiklari yerden siddete devam Eden toksit çiftler

Yazik ki öyle ortam da büyüyen cocuga

Neyse Bacim böyle iste
Öfke kontrolü ne yazık ki bu gibi çiftlerde laçkalaşır. Dürtüsel davrandıkları için şiddet, ilişkide iletişim biçiminin bir parçası haline gelir. Öfkeyi törpüleyebildiklerinde bütün sorunlar önemli ölçüde düzeliyor aslında. Umarım başarırlar.
 
Back
X