- Katılım
- 7 Mart 2026
- Mesajlar
- 7
- Emoji Skoru
- 22
- Puanlar
- 3
- Yaş
- 29
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Eve geldi akşam isteydi. Göz göze gelince gülmeye başladı biraz gülümsedik. Tartışmasız kavga etmedik. İftardan sonra yanıma geldi durdu yanımda baktım sonra dedim otur gel. Özür dilerim dedim neden dedi sana vurdugun için dedim. Gel kulağımı dinle dedi gülerek vurdugum yer orasiymis ses geliyordu. Yine de güldü. Dedim sen el kol yaptığın için vurdum ama haklı değilim. Ha ama biz seninle artık sınırı aştık ve bitirmeniz gereken noktaya geldik. Biraz zamanla bunu kabullenip bitirelim. Sen ne düşünüyorsun dedim güldü ben bitirmeyi düşünmüyorum dedi. Bence iyi düşünelim ha ben bir daha yanına yaklasmam merak etme onu da bil dedim. Konuyu değiştirdi. Çok konuşmadık. Durum böyle. Ne olacak bilmiyorum
eden boyle diyorsunuz gerçekten yardıma ihtiyacım olduğu için yazdım.Bu olmamış bence tekrar tokatlayin.
N
eden boyle diyorsunuz gerçekten yardıma ihtiyacım olduğu için yazdım.
bence eşinize karşı biraz anlayışlı olmaya çalışın. tümden sorun olsaydı izinli olduğu dönemlerde de cinsel hayatınız hiç olmazdı. siz de bir işe girseniz çalışsanız belki onun iş yerine yaşadığı stresi yorgunlugu bir nebze siz de anlarsınızN
eden boyle diyorsunuz gerçekten yardıma ihtiyacım olduğu için yazdım.
Adamın kulak zarını patlatıyordunuz yani? Kulağa tokat atılır mı? Ay evlerden Irak bir durum.Eve geldi akşam isteydi. Göz göze gelince gülmeye başladı biraz gülümsedik. Tartışmasız kavga etmedik. İftardan sonra yanıma geldi durdu yanımda baktım sonra dedim otur gel. Özür dilerim dedim neden dedi sana vurdugun için dedim. Gel kulağımı dinle dedi gülerek vurdugum yer orasiymis ses geliyordu. Yine de güldü. Dedim sen el kol yaptığın için vurdum ama haklı değilim. Ha ama biz seninle artık sınırı aştık ve bitirmeniz gereken noktaya geldik. Biraz zamanla bunu kabullenip bitirelim. Sen ne düşünüyorsun dedim güldü ben bitirmeyi düşünmüyorum dedi. Bence iyi düşünelim ha ben bir daha yanına yaklasmam merak etme onu da bil dedim. Konuyu değiştirdi. Çok konuşmadık. Durum böyle. Ne olacak bilmiyorum
Ne güzel yine buraya konu açınca mucizevi şekilde çözülen sorunlara şahit oldukEve geldi akşam isteydi. Göz göze gelince gülmeye başladı biraz gülümsedik. Tartışmasız kavga etmedik. İftardan sonra yanıma geldi durdu yanımda baktım sonra dedim otur gel. Özür dilerim dedim neden dedi sana vurdugun için dedim. Gel kulağımı dinle dedi gülerek vurdugum yer orasiymis ses geliyordu. Yine de güldü. Dedim sen el kol yaptığın için vurdum ama haklı değilim. Ha ama biz seninle artık sınırı aştık ve bitirmeniz gereken noktaya geldik. Biraz zamanla bunu kabullenip bitirelim. Sen ne düşünüyorsun dedim güldü ben bitirmeyi düşünmüyorum dedi. Bence iyi düşünelim ha ben bir daha yanına yaklasmam merak etme onu da bil dedim. Konuyu değiştirdi. Çok konuşmadık. Durum böyle. Ne olacak bilmiyorum
Anam benim yazık ya adamın neresine nasıl vurduysanız artık yerli yersiz gülüyor her şeye, hayırlısıyla senin herifin kafa goıng to go bacım.Eve geldi akşam isteydi. Göz göze gelince gülmeye başladı biraz gülümsedik. Tartışmasız kavga etmedik. İftardan sonra yanıma geldi durdu yanımda baktım sonra dedim otur gel. Özür dilerim dedim neden dedi sana vurdugun için dedim. Gel kulağımı dinle dedi gülerek vurdugum yer orasiymis ses geliyordu. Yine de güldü. Dedim sen el kol yaptığın için vurdum ama haklı değilim. Ha ama biz seninle artık sınırı aştık ve bitirmeniz gereken noktaya geldik. Biraz zamanla bunu kabullenip bitirelim. Sen ne düşünüyorsun dedim güldü ben bitirmeyi düşünmüyorum dedi. Bence iyi düşünelim ha ben bir daha yanına yaklasmam merak etme onu da bil dedim. Konuyu değiştirdi. Çok konuşmadık. Durum böyle. Ne olacak bilmiyorum
Alın karşınıza insan gibi konuşun, benim beklentimlerim bunlar diye. Belki gerçekten yoruluyordur anlattığınıza göre sürekli bir durum değil. Baktınız ki düzelme yok bu işin sonu yok cinsel ritmimiz uymuyor dersiniz, size yeterli gelmeyen ona fazla geliyor. Önemli bir konuya dönüşmüş aranızda çözemezseniz biraz yalnız kalıp kafa dinlemek en iyisi.Onu da yaptım yaz tatilinden yaz tatiline onun arzulamasi
Benim eşim yazın yoğunluğu olan bi şi var turistik bi yerdeyiz. Yazın bizimde aynı sebeple seyrekleşiyor. Başta anlamakta zorlanıyordum ama sonra işler sakinleyince eski düzene döndüğünü görünce bende üstelememeye başladım. Adam belli ki doğruyu söylüyor diğer her şeyde evet haklısınız ama bu konuda kendim de yaşadığım için doğruluğunu anlayabiliyorum sizi biraz anlayışsız buldum. Tabi bizim 4 aylık falan bi yoğunluk olduğu için daha tölere edilebilir. Belki 9 ay Uzak 3 ay iyi olsa bende rahatsız olurdum. BilemedimKonuşmaya çok çalıştım kaçıyor. Anlamiyorsun yorgunum diyor 9 ay yorgun 3 ay iyi. Bana bu saçma geliyor artık
Kulak zarı patlayacak kadar şiddetli tokat yemiş adama niye hak vermeyelim? Adamı iterek kendisi başlatmış kavgayı. Beni de biri itince elimi kolumu kaldırır kendimi savunurum.Çünkü cinsellik yok, sana yeterli ilgiyi sevgiyi vermıyor, ee sende duvar değilsin Nihayetinde istenmediğim yerde niye kalıyorumkş , diye düşünüp hırcınlasıyosun,
Kendini neden bu duruma getirmesine izin veriyorsun herif seni ciddiye almiyor deger vermiyor ilgi duymuyorYani gerçekten mi ya? Beni bu derece cinsellik dedirten kendisi değil mi? Dokunmayan eş olur mu sahiden ya yine mi ben suçluyum ya
Canim oglum yazmissin profiline o canin oglun karisindan kulak zari patlayana kadar tokat yedigini bir düsün hak verir miydin gelinine.Eşine hak verenler iyice saçmalamış. Normalde sonuna kadar sen haklısın Çünkü cinsellik yok, sana yeterli ilgiyi sevgiyi vermıyor, ee sende duvar değilsin Nihayetinde istenmediğim yerde niye kalıyorumkş , diye düşünüp hırcınlasıyosun, eger senı anlamış olsa, bu kadar Öfkeli ve gergin olmazsın. Sdece sana eşine tokat atman konusunda hak veremedm, o el kol yaptığında sadece üstüne yürümekle yetinebilirdün mesela, eger böyle devam edecekse evlilik bitmeli..son kez uyar onu.
cinsel sorunları var benceArtık kurtarilamaz bir evliligin sonundayim sanırım. Sürekli kavgalar ve tartışmalar. En basit şeyde bile tahammülsüzlükler. Dün akşam sanırım en buyuk kavgamizi yaşadık ve ne yapacağımı bilmiyorum.
Biz beş yıldır evliyiz. Çocuktan sonra cinsel hayatımız neredeyse bitti. Hep ben istiyor talep ediyorum kocam da yorgun olmadığı zamanlarda istiyor.dusunun ki iki üç ayda toplasanız iki üç kere ilişki yaşanır. Sadece yazlari çalışmadığı zamanlarda iki günde bir olur. Bahanesi yorgunum, bedenim ağrıyor anlamiyorsun.Evet özelde calisiyor uzun çalışıyor ama yani ben de kadının isteklerim var. En son bu eski sevgilisini mi unutamadı diye dusunurken sürekli istenmedigim ve aklında biri olduğu düşüncesi vardı bende. En son dün işten geldi kaç gündür de diyorum seni özledim. Dün yanaştım falan yine istemedi. En son patladım. Yeter diye. Ben patladikca salak salak konuşma azgin boğa misin gibi aptal.kelimeler kullandı ben de hiç beni anlamamış olmasına tepki gösterip onu biraz itikledim. Ben itikleyince baktım el kol kaldırıyor bana el kol kaldırma diyip defalarca Tokat attım çünkü bana bu edepsizligini beni anlamayisini artık kaldiramadim. Ben vurunca kafamdan kulaklarimdan çekip beni savurdu. İşte o an durdum. Sustum. Karşıma geçip sen kadın misin saygın yok bana nasıl vurursun, sen vurcan ben bakcam mi gibi şeyler söyledi. Saygı yok bitti sen her şeyi bitirdin canavara donustun. Yorgunum diyorum neyi anlamiyorsun. Derdin benim ise gitmem, dışarıda iftar yapmam gibi şeyler söyledi. Ben senden bıktım dedi. Sustum uzun süre kalakaldım. Benim vurmam yanlış evet ama bana el kol yapıyordu. Altta kalmam diye... Ama onun beni o şekilde savurusu gözümün önünden gitmiyor. Ben ona hep dedim bana vurursan bu evlilik biter. Sen hep şovsun sen hiçbir şey bitiremezsin dedi bir gün hatta bana. Şimdi burada böyle beklemek zoruma gidiyor. Çok uzak bir sehirdeyim. Param şu an yok ama mesleğim var fakat borcum çok. Çocuğum çok kuucuk. Bir yerelere gideyim şimdi bu evde bulamasın beni akşam. Kaybedeceğini anlasın.istiyorum gidecek yer bulamıyorum annem hasta ona godemem zaten çok uzakta. Evde sussam yüzüne bile bakmasam diyorum ben bu olayı şiddeti yutmak istemiyorum. Hatasını asla anlayacak biri değil ağız dolusu suçlamalar işittim durdum dönüp kendine bakmadı bile. Azgın diyip durdu. Siz söyleyin ben napayim
Eşim normalde şakası sakin ilgili biri. Ama benden hep böyle kopuyor hissi var. Beni sevdiğini de hissedemiyorum artık saçmalama diyip kestirip atıyor. Hep haklı olan biri
Bense hep suçlu. Ben ne yapayım şimdi
Seninle aynı düşünmek zorunda değilim, karsıındaki insan el kol hareketi yaparsa bu durumda kendıne saygısu olan her ınsan karşısında kendını savunmaya gecer.bu işin erkegi kadınımı var .zorlq sahıp olunma meselesi değil Evlilikte cinsellik beklentisi olabilir kadının, demekki ilgisiz bırakıldı. Kendını ifade etmek zorlandığı ıcın öfkeyle ifade edebildi belki.sanki Herkesin olaylarla baş etme becerisi aynı gibi konusuyosun.Canim oglum yazmissin profiline o canin oglun karisindan kulak zari patlayana kadar tokat yedigini bir düsün hak verir miydin gelinine.
Ne sacma ya seks yapmadi diye bir adam kadini öldürmüstü hatirlatayim
Birisiyle evlenince vucüduna Hakim veya sahip olunmuyor istemiyorsa karsi taraf sessiz ciglik ya bir saglik problemi var ya da bitmis duygular Hatta baskasi
Bu böylemi cözülür
Siz benim ne yazdığımı iyi okumamıssınız. Kadının kocasına vurması. Bir olayın sonucunda gerçekleşmiş, adam ilk başta el kol yapmış kadında tetiklenip tokat atmış , burda ne kadin ne de kocası haklı . ama kadının bu kadar öfkeli olmasında tamamen kocasının suçu var .Kulak zarı patlayacak kadar şiddetli tokat yemiş adama niye hak vermeyelim? Adamı iterek kendisi başlatmış kavgayı. Beni de biri itince elimi kolumu kaldırır kendimi savunurum.
Medeni seviyeli iki insan gibi oturup olmuyor yürütemiyoruz benim isteklerim karşılanmıyor, böyle devam edecekse boşanalım demek yerine adamlara saldırıp tokatlayalım mı?
Üzgünüm bu yoruma madamgazel adli kullanici maganda eskiya veya sokak argosuyla at kaciran Dili bilmedigi icin cevap veremiyor lütfen insan olup tekrar deneyinSeninle aynı düşünmek zorunda değilim, karsıındaki insan el kol hareketi yaparsa bu durumda kendıne saygısu olan her ınsan karşısında kendını savunmaya gecer.bu işin erkegi kadınımı var .zorlq sahıp olunma meselesi değil Evlilikte cinsellik beklentisi olabilir kadının, demekki ilgisiz bırakıldı. Kendını ifade etmek zorlandığı ıcın öfkeyle ifade edebildi belki.sanki Herkesin olaylarla baş etme becerisi aynı gibi konusuyosun.