Evimiz yıkılır mı? ):

snm2

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Kasım 2011
369
65
kayınpederim evini mütahite vermiş 98 senesinde ve mütahitte 2daıre bi çatı
katına anlaşmışlar ama ev yapılırken merdivenlerı düzgün yapmamışlar merdivenler yıkılmış.
ve depremde olunca yuksek katlara izin verilmemiş ama mutahit kaçak ıkı kat yapmış
bizim son katları yapmadan kaçmış..ve bizimkiler kırada beş parasız kalakalmışlar..
kayınpeder de duramamış burda eşimi tek bırakıp memlekete gitmişler...

bizde 2005te eşimle evlendik çok zorluklar çektık eşimde babasının arsasına yapılan binanın ustune bi çatı katı yaptı ve içindekılerle konuşup mağdurıyetımızı anlatarak ve binada bız harıç 5daıre vardı ve bunların 3unun tapusu yoktu ve o kaçan mutahıtın oğlu geldı binadakılerden tapuları karşılığında bir mıktar para istedı o parayıda bize vericeğini söyledı ve kayınpederde 2iye yıne dolandırıldı o parayıda alıp kendı borçlarını vermişler...

ve biz gene beş kuruş almadık neyse çatı katını yarım yamalak yapıp içine girdik hada
eksiğimiz var her hafta evimizi düzeltmek için uğraşıyoruz...
ve geçenlerde çok rüzgar oldu ve alt katın dış sıvası düşmüş,
bizde binaya sonradan geldık dıye ne olsa bıze pay çıkarıyolar,düşen sıva bodrumda oturanın arabasına duşmüş ve bizimle hiç alkası yok bu adamda gidip biz okadar para döktükten sonra gidip bizi şikayet etmiş.
.bende diyorum be adan-m madem istemiyodun baştan şikayet etseydın onca para emek verdık biz evimize 2 küçük çocuğun rıskını buraya verdık şimdi ne diye bu şikayet...
neyse bu şikayetten bişey çıkarmı biz doğalgazımızıda aldık,elektırığimizi merdivenden alıyoruz, suyuda komşuyla beraber ödüyoruz acaba evimizi yıkarlarmı,bu arada sadece bizim kat değil 2kat daha kaçakmış sadece onların kayıtları var..
 

korkmakalbim

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
22 Ocak 2012
991
2
anlayamadım pek canım yani siz şu an kaçak katta mı oturuyorsunuz?

Eğer kaçak katsa Belediyeye falan şikayet edip yıktırabilirler.Ama onların insiyatifine kalmış bişey,sizden şikayetçi olurlarsa ve kaçaksa yıkabilirler..

Aynısı bizim de başımıza geldi tepemize kaçak kat yaptılar,önce şikayetçi olduk belediye,fen işleri vs geldi anlaştık sonra karşı tarafla ve şikayeti çektik yıkılmadı kaçak katları...
 

snm2

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Kasım 2011
369
65
anlayamadım pek canım yani siz şu an kaçak katta mı oturuyorsunuz?

Eğer kaçak katsa Belediyeye falan şikayet edip yıktırabilirler.Ama onların insiyatifine kalmış bişey,sizden şikayetçi olurlarsa ve kaçaksa yıkabilirler..

Aynısı bizim de başımıza geldi tepemize kaçak kat yaptılar,önce şikayetçi olduk belediye,fen işleri vs geldi anlaştık sonra karşı tarafla ve şikayeti çektik yıkılmadı kaçak katları...

bize söz verilen yapılmadı mutahit arsamızın ustune kondu resmen,burda oturanlar bu evı topraktan almışlar ve 7kat yapılcaktı depreme kadar hep boyleydı evler deprem olunca adam 5kat yapmış 2katta kaçak yapmış üstünü çizerim yanı tek bizim kat kaçak değil sadece biz yıllar sonra gelıp yaptığımız için boyle oldu,biz mahkemeye vermiştık anlaşma yapıldı tapular verıldı herkese bızımde tapumuz var,ama adam en ufak sorunda gidip şikayet ediyo haksız madem istemiyodu nıye davamızı geri çektirdiniz bize niye anlaştınız zamanında tamam yapılsın dedınız..durum boyle...şimdi bizim toprak tapumuz var.yıkarlarmı acaba çok kotu oldum..akıyo kokuyo ama bizim evimiz sonuçta..
 

snm2

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Kasım 2011
369
65
bize söz verilen yapılmadı mutahit arsamızın ustune kondu resmen,burda oturanlar bu evı topraktan almışlar ve 7kat yapılcaktı depreme kadar hep boyleydı evler deprem olunca adam 5kat yapmış 2katta kaçak yapmış üstünü çizerim yanı tek bizim kat kaçak değil sadece biz yıllar sonra gelıp yaptığımız için boyle oldu,biz mahkemeye vermiştık anlaşma yapıldı tapular verıldı herkese bızımde tapumuz var,ama adam en ufak sorunda gidip şikayet ediyo haksız madem istemiyodu nıye davamızı geri çektirdiniz bize niye anlaştınız zamanında tamam yapılsın dedınız..durum boyle...şimdi bizim toprak tapumuz var.yıkarlarmı acaba çok kotu oldum..akıyo kokuyo ama bizim evimiz sonuçta..[/QUOTE

ev çatımızla beraber 6katlı,3katı ruhsatlı 3katı kaçak 2katının cezasını odemişler.elektrık su almışlar biz sonradan yaptığımız için bize ne ceza geldi nede elektrık su verdıler..ama doğalgaz var..
 

snm2

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Kasım 2011
369
65
bu konuda bilgisi olanlar varsa cevap yazarlarsa çok iyi olur,çünkü hala eksıklerımz var onları yaptırcaz dıye uğraşıyoruz..
eğer yıkılcaksa boşuna para harcamayalım artık ):
 

korkmakalbim

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
22 Ocak 2012
991
2
baya karışıkmış konu..Canım fen işleri,belediye falan bakıyor bu işlere..Oralarda tanıdığın yok mu onlara bir sordur derim

Ya da bir müteahhit veya mimar da anlar bu işlerden
 

snm2

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Kasım 2011
369
65
baya karışıkmış konu..Canım fen işleri,belediye falan bakıyor bu işlere..Oralarda tanıdığın yok mu onlara bir sordur derim

Ya da bir müteahhit veya mimar da anlar bu işlerden
[/QUOTEtanıdığımız yok malesef,burda her meslekten kadın olduğundan ve bilgili kişide çok oyuzden bu konudada belkı yardım alabilirim,diye düşündüm,canım..
araştırmaya başladı eşimde,olmazsa bir avukata danışıcaz ve asıl mağdur biz olduğumuzdan bizde dava açabiliriz...