Biliyorum cok ekliyorlar ustune. Merak etti alabilirmiyim ki diye. Birinin borcu bitmedi gerek yok ama istiyor bisi diyemem oduyecek kndisi :) :)
Ask olsun :) simdi ben kaziklanmis mi oldum ayip sanavatandan alsanıza yahu.. 60 lira koyuyorlar üstüne kazıklanmayın şu evkura sinir oluyorum oraya :)
Vatan elden taksit yapiyor mu