evlilik kolay mı öyle. herşeye, için tam deyip mutmain olmadan evlenmeye kalkma. sadece mantıkla olmaz, iyi cocuk ama daha iyisi olur mu ki ?
bu kafa karışıklığıyla sana bir yazık, karşıdaki saf adama on yazık. gerçi erkeklere acımıyorum orası da ayrı.ama evlenmek için de evlenilmez. yeri geliyo katlanılmayacak olaylar oluyo, cok seviyorum deyip çekiyosun. burda neler okuyoruz. bende cok sevdim,ettim ama nişanlıyken gördüm iç yüzünü/yüzlerini bitirdim. düğün salonu, gelinlik hepsi hazırdı. geberdim nerdeyse ayrılınca, acımdan ölecem sandım. ama iyi ki de bitti neden mi ?? boşanmakla, yüzük atmamın psikolojisi aynı degil. o yüzden iyi düşün. zaten evlilik olgunluğu da göremedim sende kızma ama ooo piti piti ile eş mi seçilir yaaaaaaaa.