• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evliliğim, ruhumdaki ağırlık ve engelleyemediğim duygularım...

Belkide dediğiniz kadar varlıklı vs eşinizle mutlu vs değilsiniz değildiniz siz .Belkide şekle taktınız kafayı kendiniz için .Boş durmaktan bir hayal dünyası yarattınız .Belkide kendi içinde tam olan bir adamı da alıp baş köşeye koydunuz .Biraz bencillik degilmi belki adam aşık sevdiği var bir ailesi var yatağında zaten hayallerinin kadini var .Kimbilir sizin gibi kaç toksik kadınla uğraşıyor bu adam.İsinin birde böyle hayalperestlere çıkan bir yolu var .Sonra n'olacak mor sümbüllü dağlarda elele göz göze falan mı .Niye kadınlar bilmemne yaratılmış diye sizi yada ruhunuzu sevmek tanımak zorunda olsun ki.Takintiyi bırakıp faydayı sağlayıp dönün hayatınıza .Kamu spotu olsun isterik olmak iyi değildir.Buradan bakınca romantik değil saçma ayrıca .
 
LuniMuni, nezaketiniz için teşekkürler komşu... Diğer yorumlara gelince; ben ruhumdan, iyileşmekten ve insani bir arayıştan bahsettim; siz ise meseleyi paraya ve alaya indirgediniz. Bu kadar çirkinleşebileceğinizi tahmin etmemiştim. Artık burada kendimi ve yaşadıklarımı daha fazla açıklamayacağım; samimiyetimi ve kelimelerimi geri çekiyorum. Ne burada ne de özel mesajlarda kimseye cevap vermeyeceğim. Herkes kendi kalbi ve vicdanıyla baş başa kalsın. Vakit ayırıp yazan herkese yine de teşekkürler.
Ay çen küstün mü??? Hanimişte hanimiş!!! Kocanı aldatıyor boynuzluyorsun öyle romantik kelimelere içsel derinlik dolu ağdalı laflara gerek yok.Dürüst ol kocana anlat bak bakalım ne diyecek????
 
Senın sorun kocandaymıs demek ki seni sevmıyor ilgilenmiyor kadınlığını o bahsettıgın güzelliğini görmüyor olsa gerek ki biri sana gelsin dokunsun die para verip bide bu tehlikeli mi die soruyorsun
 
Yok adama yürüyen kaçıncı kadın kimbilir tek sanan kendini yazık adama ya işi ne kadar zor .Profesyonel olsa bı turlu dalgasina baksa taciz diye dava açarlar bir türlü.Adan sıkılıp bitti dese de ilişki yaşayıp kurtulamaz takintidan .En doğrusunu yapıyor yoksa baş edemez mesleğini icra edemez akıllı olan adam konudaki .O anlamıştır o hisleri umarım yanıt vermez kendini kaosa sokmaz.Kendi içinizde patlar sizin gibi olan birçok kadında .Adamın mesleği adı lekelenir bı kere sizinlemi uğraşacak vardır onun muhteşem bir ilişkisi .Sizden bombadir sevgilisi yada eşi.Ne var buda bir bakış açısı böyle bakıyorum bende
 
Ya değişik bir üye olurdu aramızda, renk katardı ne vardı ki açtığı konu ritüel, yasak aşk temalı olmasaydı da sonu böyle olmasaydı 😢 ben hiç başka bir ülkeden birinin çeviri falan yaparak burda yazdığını görmemiştim. hoşçakal teodora. Biz aslında hep böyle değiliz ama konun o kadar şey ki, biz böyle konularda böyle şey oluyoruz. Kendine dikkat et.
 
LuniMuni, nezaketiniz için teşekkürler komşu... Diğer yorumlara gelince; ben ruhumdan, iyileşmekten ve insani bir arayıştan bahsettim; siz ise meseleyi paraya ve alaya indirgediniz. Bu kadar çirkinleşebileceğinizi tahmin etmemiştim. Artık burada kendimi ve yaşadıklarımı daha fazla açıklamayacağım; samimiyetimi ve kelimelerimi geri çekiyorum. Ne burada ne de özel mesajlarda kimseye cevap vermeyeceğim. Herkes kendi kalbi ve vicdanıyla baş başa kalsın. Vakit ayırıp yazan herkese yine de teşekkürler.

Türk dizisini azalt abla. Özüne dön Azis dinle geçer

 
LuniMuni, nezaketiniz için teşekkürler komşu... Diğer yorumlara gelince; ben ruhumdan, iyileşmekten ve insani bir arayıştan bahsettim; siz ise meseleyi paraya ve alaya indirgediniz. Bu kadar çirkinleşebileceğinizi tahmin etmemiştim. Artık burada kendimi ve yaşadıklarımı daha fazla açıklamayacağım; samimiyetimi ve kelimelerimi geri çekiyorum. Ne burada ne de özel mesajlarda kimseye cevap vermeyeceğim. Herkes kendi kalbi ve vicdanıyla baş başa kalsın. Vakit ayırıp yazan herkese yine de teşekkürler.
neyse Allah'tan burdan topladığı karanlık enerjiyi ılık ılık tatlı bir meltem gibi akıtabileceği, kaslı kollarından yayılan sıcaklığı hissederek climaxe erişebileceği bir şamanı var. yoksa kahrolurdum bu yoruma.

arada uğra ablam, özletme kendini.
 
Ne okudum ben ya 4 yıl kaldım bg de böyle bir şey duymadım gshsvava
 
Back
X