- Katılım
- 8 Şubat 2024
- Mesajlar
- 10.052
- Emoji Skoru
- 14.830
- Puanlar
- 228
Belkide dediğiniz kadar varlıklı vs eşinizle mutlu vs değilsiniz değildiniz siz .Belkide şekle taktınız kafayı kendiniz için .Boş durmaktan bir hayal dünyası yarattınız .Belkide kendi içinde tam olan bir adamı da alıp baş köşeye koydunuz .Biraz bencillik degilmi belki adam aşık sevdiği var bir ailesi var yatağında zaten hayallerinin kadini var .Kimbilir sizin gibi kaç toksik kadınla uğraşıyor bu adam.İsinin birde böyle hayalperestlere çıkan bir yolu var .Sonra n'olacak mor sümbüllü dağlarda elele göz göze falan mı .Niye kadınlar bilmemne yaratılmış diye sizi yada ruhunuzu sevmek tanımak zorunda olsun ki.Takintiyi bırakıp faydayı sağlayıp dönün hayatınıza .Kamu spotu olsun isterik olmak iyi değildir.Buradan bakınca romantik değil saçma ayrıca .