• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evliliğimde bitmeyen döngü

nochance

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Ekim 2014
Mesajlar
156
Emoji Skoru
-68
Puanlar
298
Yaş
39
Daha önce de burada evliliğimizde yaşadığımız kavgalarla ilgili yazmıştım. Artık ciddi anlamda boşanmayı düşünüyorum ama buna dair cesaretim yok. Eşimin çok problemli yönleri olduğu gibi gerçekten çok iyi tarafları da var. Ancak geçmişte yaşanan olayları, kavgaları ve bana söylediği sözleri bir türlü geride bırakamıyorum. Yaşananları bırakıp devam edemiyorum. Bunun için psikolojik destek alıyorum ama takıntılı bir yapım da var. O da ben daha geçmiştekileri unutamadıkça ve bu yüzden eleştirel konuşup davranınca kızınca öfkeleniyor değer bilmiyorsun diye.

Daha önce açtığım konuların çoğu, eşimin öfkelendiği anlarda bana ettiği hakaretlerle ilgiliydi. Ona sorsanız, o noktaya onu hep benim getirdiğimi söylüyor.

Dünkü olay şöyle gelişti: Eşim bir şeyler almış (bence gereksiz şeyler), çok hevesliydi ve bana göstermeye geldi. Ben o sırada çalışıyordum ve ondan daha önce istediğim bazı şeyleri hâlâ yapmadığını fark ettim. Ayrıca geçmişte yaşadığımız tatsız bir olayı da yeniden hatırlattı yaptığı bazı hareketler (komik olduğunu sanıyordu). Sinirlenip “Git yani, bir de bunları almışsın anlatıyorsun, sana şunu yap dedim hâlâ yapmamışsın” dedim. Hevesi kırıldı ve gitti.

Zaten benim de hiç hevesim yoktu; onda öfke, bende birikmişlik vardı. Aşağı inerken bana “Sen ne mutsuz karısın” (kadın bile demiyor karı diyor aşağılama tonunda) dedi. Bunu duyunca yanına gittim ve “Ne diyorsun sen?” dedim. “Beni sen tetikliyorsun, senin davranışların yüzünden tetikleniyorum. Bir de bana bunu mu söylüyorsun, utanmadan” dedim. Bunun üzerine “Sinir hastasıyım demiyorsun da tetiklendim diyorsun” dedi.

Kavgalar olduğunda benim bir huyum var: konuşup çözmek istiyorum. Ama ben konuşmak istedikçe o kaçıyor. Bugün de dünkü olaydan sonra konuşmak istedim. Bana “Senin mutsuzluğundan çok bıktım. Artık senden ayrılmak istiyorum, boşanmak istiyorum” dedi. Çok üzüldüm aşırı öfkelendim bunu demesine yine değersiz hissettim sanırım. “Üç gün önce benim peşimde geziyordun, çok iyiydin benimle” dedim. “Dün böyle karar verdim, kaç yılımız böyle geçti, seni istemiyorum”. Bu sırada bana “gurursuz”, “ezik”, “seninle konuşmak istemeyen birine ısrar ediyorsun”, “haysiyeti olan insan böyle mi yapar?” gibi aşağılayıcı sözler söyledi. Sinirlendiğinde doğrudan küçümseyici ve aşağılayıcı bir dile geçiyor. Ben mesafe koymak yerine konuşmakta ısrar ettikçe, bu tavrı daha da sertleşiyor ve durum iyice kötüleşiyor.
Küfür olayını çok azaltmıştı ama buna rağmen bu aşağılayıcı konuşma beni çok soğutuyor. Buna rağmen bir yanım gerçekten boşanmak istemiyor. Ama düzeltemiyorum da. Geçmişte yaşananları zihnimde bırakmakta çok zorlanıyorum. İstiyorum ki, o da bu geçmişi bırakabilmem konusunda bana yardım etsin. Ama “Evet yaptım, haklısın, yapmamalıydım, ama artık ne yapabilirim?” deyip geçiyor. Benim kadar ciddiye almıyor. O ciddiye almadıkça ben daha da içime kapanıyor, daha çok kinleniyorum.

Uzun zamandır araftayım ve bu toksik döngü beni bitirdi. Psikolog görüşmelerimde de hep aynı noktaya geliyoruz: benim sakin kalmam önemli, ya bu deveyi güdeceğim ya bu diyardan gideceğim. Ama ben ilk adımı o atsın, o ben sinirlenince sakin olsun istiyorum. Böyle erkekler, kocalar yok mu merak ediyorum. Aslında ben bu diyardan gitmek istemiyorum ama deveyi de bu şekilde güdemiyorum.

Belki diyeceksiniz ki seni sevmiyor. Ama üç gün önce benim peşimde dolaşan, “Gel sarılayım” diyen, bana yemek yapan adam üç gün sonra nasıl bu noktaya geliyor? Benim mutsuz olmama, yaşananları atlatamama tahammül edemiyor. Sanırım beni değiştiremeyeceğini düşündüğü için bu çaresizlikle daha da sinirleniyor. Ama bu aşağılayıcı, hakaret dolu kavga konuşmaları beni bitiriyor. Maddi manevi anlamda destek aslında. Ben çok takmayan, geçmişi bırakabilmiş olsam eminim benimle kavga etmez ama yapamıyorum. Oğlumun otizm durumu var tek başıma hem çalışıp hem özel gereksinimli bir çocukla nasıl yaparım bilmiyorum. Ama içimdeki kin de geçmiyor. Aşırı mutsuzluk içindeyim kaç yıldır. Ben sorunlarda beni anlasın sinirliysem gelsin bi sarılsın sakinleştirsin istiyorum. 1-2 kez yaptı böyle ama ben tamamen çok yumuşak bir yapıda olayım istiyor sanırım ama ben de öyle biri değilim. Kavga esnasında bu aşağılayıcı dili durmadan ben yapamam gibi geliyor. Linç ekibi yazmadan ya da boşanma önerisi dışında önerisi olan var mı? Zaten artık bu birkaç ay içinde bir çare, gelişme olmazsa boşanmayı ciddi anlamda düşünüyorum. Bu adamın ağzı düzelir mi? Benim kinim geçer mi hiç bilmiyorum çok mutsuzum artık mutsuzluktan yataktan çıkmak istemiyorum günlük hayatıma devam edemiyorum😢
 
Kusura bakmayın ama ikinizde de ciddi problemler var bence. İletişim sorununuz başta geliyor. Evlilik değil sanki birbirinizle savaştaymışsınız gibi. Boşanmaktan başka bir önerisi istemişsiniz fakat boşanmaktan başka bir yol yok gibi gözüküyor. İkinizde toparlanmak için hevesli olmadıkça yüzlerce terapiye gidin fayda etmez.
 
İkiniz de mutsuzsanız, boşansanız iki taraf da daha mutlu olmaz mı?
Zaten artık bunu çok ciddi düşünüyorum önceden daha uzaktım bu fikre ama daha yakınım artık. Bu noktadan dönmek mümkün mü onu bilmiyorum yani çünkü güzel günlerimiz de çok oluyor ama pat bir kavga ile her şey yine berbat oluyor 😢
 
Daha önce de burada evliliğimizde yaşadığımız kavgalarla ilgili yazmıştım. Artık ciddi anlamda boşanmayı düşünüyorum ama buna dair cesaretim yok. Eşimin çok problemli yönleri olduğu gibi gerçekten çok iyi tarafları da var. Ancak geçmişte yaşanan olayları, kavgaları ve bana söylediği sözleri bir türlü geride bırakamıyorum. Yaşananları bırakıp devam edemiyorum. Bunun için psikolojik destek alıyorum ama takıntılı bir yapım da var. O da ben daha geçmiştekileri unutamadıkça ve bu yüzden eleştirel konuşup davranınca kızınca öfkeleniyor değer bilmiyorsun diye.

Daha önce açtığım konuların çoğu, eşimin öfkelendiği anlarda bana ettiği hakaretlerle ilgiliydi. Ona sorsanız, o noktaya onu hep benim getirdiğimi söylüyor.

Dünkü olay şöyle gelişti: Eşim bir şeyler almış (bence gereksiz şeyler), çok hevesliydi ve bana göstermeye geldi. Ben o sırada çalışıyordum ve ondan daha önce istediğim bazı şeyleri hâlâ yapmadığını fark ettim. Ayrıca geçmişte yaşadığımız tatsız bir olayı da yeniden hatırlattı yaptığı bazı hareketler (komik olduğunu sanıyordu). Sinirlenip “Git yani, bir de bunları almışsın anlatıyorsun, sana şunu yap dedim hâlâ yapmamışsın” dedim. Hevesi kırıldı ve gitti.

Zaten benim de hiç hevesim yoktu; onda öfke, bende birikmişlik vardı. Aşağı inerken bana “Sen ne mutsuz karısın” (kadın bile demiyor karı diyor aşağılama tonunda) dedi. Bunu duyunca yanına gittim ve “Ne diyorsun sen?” dedim. “Beni sen tetikliyorsun, senin davranışların yüzünden tetikleniyorum. Bir de bana bunu mu söylüyorsun, utanmadan” dedim. Bunun üzerine “Sinir hastasıyım demiyorsun da tetiklendim diyorsun” dedi.

Kavgalar olduğunda benim bir huyum var: konuşup çözmek istiyorum. Ama ben konuşmak istedikçe o kaçıyor. Bugün de dünkü olaydan sonra konuşmak istedim. Bana “Senin mutsuzluğundan çok bıktım. Artık senden ayrılmak istiyorum, boşanmak istiyorum” dedi. Çok üzüldüm aşırı öfkelendim bunu demesine yine değersiz hissettim sanırım. “Üç gün önce benim peşimde geziyordun, çok iyiydin benimle” dedim. “Dün böyle karar verdim, kaç yılımız böyle geçti, seni istemiyorum”. Bu sırada bana “gurursuz”, “ezik”, “seninle konuşmak istemeyen birine ısrar ediyorsun”, “haysiyeti olan insan böyle mi yapar?” gibi aşağılayıcı sözler söyledi. Sinirlendiğinde doğrudan küçümseyici ve aşağılayıcı bir dile geçiyor. Ben mesafe koymak yerine konuşmakta ısrar ettikçe, bu tavrı daha da sertleşiyor ve durum iyice kötüleşiyor.
Küfür olayını çok azaltmıştı ama buna rağmen bu aşağılayıcı konuşma beni çok soğutuyor. Buna rağmen bir yanım gerçekten boşanmak istemiyor. Ama düzeltemiyorum da. Geçmişte yaşananları zihnimde bırakmakta çok zorlanıyorum. İstiyorum ki, o da bu geçmişi bırakabilmem konusunda bana yardım etsin. Ama “Evet yaptım, haklısın, yapmamalıydım, ama artık ne yapabilirim?” deyip geçiyor. Benim kadar ciddiye almıyor. O ciddiye almadıkça ben daha da içime kapanıyor, daha çok kinleniyorum.

Uzun zamandır araftayım ve bu toksik döngü beni bitirdi. Psikolog görüşmelerimde de hep aynı noktaya geliyoruz: benim sakin kalmam önemli, ya bu deveyi güdeceğim ya bu diyardan gideceğim. Ama ben ilk adımı o atsın, o ben sinirlenince sakin olsun istiyorum. Böyle erkekler, kocalar yok mu merak ediyorum. Aslında ben bu diyardan gitmek istemiyorum ama deveyi de bu şekilde güdemiyorum.

Belki diyeceksiniz ki seni sevmiyor. Ama üç gün önce benim peşimde dolaşan, “Gel sarılayım” diyen, bana yemek yapan adam üç gün sonra nasıl bu noktaya geliyor? Benim mutsuz olmama, yaşananları atlatamama tahammül edemiyor. Sanırım beni değiştiremeyeceğini düşündüğü için bu çaresizlikle daha da sinirleniyor. Ama bu aşağılayıcı, hakaret dolu kavga konuşmaları beni bitiriyor. Maddi manevi anlamda destek aslında. Ben çok takmayan, geçmişi bırakabilmiş olsam eminim benimle kavga etmez ama yapamıyorum. Oğlumun otizm durumu var tek başıma hem çalışıp hem özel gereksinimli bir çocukla nasıl yaparım bilmiyorum. Ama içimdeki kin de geçmiyor. Aşırı mutsuzluk içindeyim kaç yıldır. Ben sorunlarda beni anlasın sinirliysem gelsin bi sarılsın sakinleştirsin istiyorum. 1-2 kez yaptı böyle ama ben tamamen çok yumuşak bir yapıda olayım istiyor sanırım ama ben de öyle biri değilim. Kavga esnasında bu aşağılayıcı dili durmadan ben yapamam gibi geliyor. Linç ekibi yazmadan ya da boşanma önerisi dışında önerisi olan var mı? Zaten artık bu birkaç ay içinde bir çare, gelişme olmazsa boşanmayı ciddi anlamda düşünüyorum. Bu adamın ağzı düzelir mi? Benim kinim geçer mi hiç bilmiyorum çok mutsuzum artık mutsuzluktan yataktan çıkmak istemiyorum günlük hayatıma devam edemiyorum😢
Adam boşanmak istiyor sen hala atlatamadığın dertlerinden bahsediyorsun. Adam boşanalım demiş. Sen atlat ya da atlatma ilişki bitmiş. Ne aşkı ne sevgisi. Adam bitirmiş. Neyini anlamadın?
 
Erkeklerin kafasi bizim gb calismiyor. Ne yasadiysaniz affedip devam ettiyseniz, onun nazarinda konu kapaniyor. Biz kimi zaman sindiremycegimiz seyleri affediyoruz sonra da boyle batiriyoruz. Konusma dili bu saatten sonra degismez. Yetismeden aileden gelen biseydir saniyorum. Cok yakindan tadigim bir cift var, esim ben ve onlar beraber cok sey paylastik. Cok iyi insanlar cok seviyorum fakat adamda ayni sizin esinizde oldugu gb parladigi anda kucumseyici tavirlar hakaretler esine karsi, ve ustelik bizim yanimizda defalarca oldu , kadini birakn ben utandim kac defa. Sinirlenmedigi zaman da melek gb adam. Sonra sunu farkettimki adamin babasi da ayni. Oyle buyumus duzeltememis kendini. Bu katlanilmaz birsey haklisiniz. O kelimeleri duymamak icin adamin nabzini tutamazsiniz her defasinda fakat sizin de hataniz var. Hepimiz yasiyoruz aslinda ufak tefek de olsa yil gectikce paylasim arttikca olumsuz anlamda da bazi seyler biriktiriyoruz. Ben de yapardim zamaninda. Bi konuda uzulmusum ve aklima her geldiginde tekrar uzuldugumde konuyu acar tartisma sebebi yaratirdim. Sonra baktimki boyle yaptikca ben unutamiyorum ve konu daha da cirkinlesiyor. Cunku isitip isitip adamin onune getirince ilk seferindeki o hissettigi kotu his yada sucluluk duygusu neyse, bilmemkacinci kez tartistiginda bunu hissetmiyor. Ve sen istedigini alamiyorsun. Konu kapandiysa kapaticaz. Mutlu hissettirmezsek mutlu olamiyoruz malesef. Karsiliksiz ilgi gorebildigimiz tek kisi annelerimiz oluyor genelde. Onun disinda esimiz hatta cocugumuzdan nekadar ilgi verirsek okadarini alabiliyoruz. Bazen burdan donmez dedigimiz noktada dahi kendimizi mental ve ruhsal anlamda temize cekersek ordan donuluyor emin olun. Vazgecmek istemiyorsaniz iyilestirin. Yoksa iskence etmeyin bosu bosuna kendinize.
 
Adam boşanmak istiyor sen hala atlatamadığın dertlerinden bahsediyorsun. Adam boşanalım demiş. Sen atlat ya da atlatma ilişki bitmiş. Ne aşkı ne sevgisi. Adam bitirmiş. Neyini anlamadın?
Dengesiz 3 gün önce öyle demiyordu ama. Sakinleşince soruyorum bana bunları diyorsun diye beni delirtiyorsun diyor. Yani gerçek niyeti bu mu anlayamıyorum anlamadığım bu. Tabii bu çok yıpratıcı bunu çekmek zorunda değilim o ayrı ve güvenimi de kırıyor bu tavrı
 
Erkeklerin kafasi bizim gb calismiyor. Ne yasadiysaniz affedip devam ettiyseniz, onun nazarinda konu kapaniyor. Biz kimi zaman sindiremycegimiz seyleri affediyoruz sonra da boyle batiriyoruz. Konusma dili bu saatten sonra degismez. Yetismeden aileden gelen biseydir saniyorum. Cok yakindan tadigim bir cift var, esim ben ve onlar beraber cok sey paylastik. Cok iyi insanlar cok seviyorum fakat adamda ayni sizin esinizde oldugu gb parladigi anda kucumseyici tavirlar hakaretler esine karsi, ve ustelik bizim yanimizda defalarca oldu , kadini birakn ben utandim kac defa. Sinirlenmedigi zaman da melek gb adam. Sonra sunu farkettimki adamin babasi da ayni. Oyle buyumus duzeltememis kendini. Bu katlanilmaz birsey haklisiniz. O kelimeleri duymamak icin adamin nabzini tutamazsiniz her defasinda fakat sizin de hataniz var. Hepimiz yasiyoruz aslinda ufak tefek de olsa yil gectikce paylasim arttikca olumsuz anlamda da bazi seyler biriktiriyoruz. Ben de yapardim zamaninda. Bi konuda uzulmusum ve aklima her geldiginde tekrar uzuldugumde konuyu acar tartisma sebebi yaratirdim. Sonra baktimki boyle yaptikca ben unutamiyorum ve konu daha da cirkinlesiyor. Cunku isitip isitip adamin onune getirince ilk seferindeki o hissettigi kotu his yada sucluluk duygusu neyse, bilmemkacinci kez tartistiginda bunu hissetmiyor. Ve sen istedigini alamiyorsun. Konu kapandiysa kapaticaz. Mutlu hissettirmezsek mutlu olamiyoruz malesef. Karsiliksiz ilgi gorebildigimiz tek kisi annelerimiz oluyor genelde. Onun disinda esimiz hatta cocugumuzdan nekadar ilgi verirsek okadarini alabiliyoruz. Bazen burdan donmez dedigimiz noktada dahi kendimizi mental ve ruhsal anlamda temize cekersek ordan donuluyor emin olun. Vazgecmek istemiyorsaniz iyilestirin. Yoksa iskence etmeyin bosu bosuna kendinize.
Beni çok iyi anlamışsınız yorumunuz için teşekkürler. Bunu terapilerde de konuştuk ben sanırım ana babamdan alamadığım sevgiyi kabullenişi ondan görmek istiyorum ama dediğiniz gibi bunu ana baba yapmıyorsa eş yapar mı 🤦🏻‍♀️
O kelimeleri kullanmasa olay büyümeyecek ben de o ağzını bozunca bozuyorum rezalet oluyor allahtan başkalarının yanında hiç yapmaz hatta över beni yüceltir. Napıcam bilmiyorum keşke diyorum iyi yanları da olmasaydı kafam karışmadan boşasaydım. O arkadaşlarınız be yaptı düzeltebildiler mi? 🙏🏻
 
Dengesiz 3 gün önce öyle demiyordu ama. Sakinleşince soruyorum bana bunları diyorsun diye beni delirtiyorsun diyor. Yani gerçek niyeti bu mu anlayamıyorum anlamadığım bu. Tabii bu çok yıpratıcı bunu çekmek zorunda değilim o ayrı ve güvenimi de kırıyor bu tavrı
Normalde bi erkek kolayca boşanalım demez. Diyorsa gerçektir
 
Erkek kafasında bitirince, boşanma düşüncesi dillenince kolay kolay düzelmiyor gözlemlediğim kadarıyla :(
Ama umarım düzelir bir şekilde. Terapileri gerekirse arttırın veya işe yaramıyorsa terapistiniz değiştirin, çift terapisine gidin. İkinizde de kendinizde düzeltmeniz gereken şeyler var gibi görünüyor. Geçmişi kapattıysanız açmamanız gerekiyor, eşinizin de konuşurken gerekirse 4 5 kere düşünmesi gerekiyor. Otizmli çocukla tek başına hayat mücadelesi çok zor olur, umarım düzeltebilirsiniz sorunlarınızı.
 
Olayın başlangıcında siz hatalısınız.
Evli kalmak istiyorsanız sürekli geçmişe göre davranamazsınız.
Hayat normal akışında devam ederken eşinizi gereksiz yere bozarsanız sonucunda istemedğimiz şeyler olur böyle. Zaten çok sağlıklı değil iletişiminiz. Eşinizden sizi ekstra alttan almasını falan beklemeniz manasız. Tartışma sonrası da uzun uzun konuşmak zorunda değilsiniz. Çünkü zaten bu tarz konuları konuşarak en azından hemen sonrasında konuşarak aşan bir çift değilsiniz belli ki. Eşinizin sözlerine daha dikkat etmesi gerekir, önceden küfür varmış, zaten bunlar kabul edilir değil ama bu bu deveyi güdecekseniz olması gereken ideal iletişim üzerinden değil kendinize göre bir ritim tutturamanız gerekiyor.
 
Beni çok iyi anlamışsınız yorumunuz için teşekkürler. Bunu terapilerde de konuştuk ben sanırım ana babamdan alamadığım sevgiyi kabullenişi ondan görmek istiyorum ama dediğiniz gibi bunu ana baba yapmıyorsa eş yapar mı 🤦🏻‍♀️
O kelimeleri kullanmasa olay büyümeyecek ben de o ağzını bozunca bozuyorum rezalet oluyor allahtan başkalarının yanında hiç yapmaz hatta över beni yüceltir. Napıcam bilmiyorum keşke diyorum iyi yanları da olmasaydı kafam karışmadan boşasaydım. O arkadaşlarınız be yaptı düzeltebildiler mi? 🙏🏻
Suan hala evliler ve mutlular. Tamamen sorun bitti diyemem ama arkadasim daha mutlu diyebilirim. Soyle bir yol izledi. Eskiden karsilk veriyordu. Utandigi ve gururundan dolayi zannediyorum karsilik veriyordu sizin gb ve is iyice cirkinlesiyordu. Bizim yanimizda oldugunda biz ortami sakinlestirirdik genelde konu kapanirdi. Sonra esim arkadsiyla konustu biz rahatsiz oluyoruz yapmayin boyle yoksa gorusmek istemiyoruz vs seklinde. Arkadasima da dedimki sen karsilik verme ne derse sakin karsila. Boyle mi rahatlatiyorsun kendini de, yada duzgunce tartismayi bilmiyor musun gel adam gb tartisalim de.. bunu yaptiktan sonra anlattigina gore adam daha cok sinirlenmis 😂 fakat bikac sefer olunca karsilik alamayinca utandi soylediklerinden dedi. Esim de uyarinca sanirim biraz kendine geldi. Son gorustugumuzde arada hala kotu kelimeler cikiyor agzindan ama uc kere tartisiyorsak birinde duyuyorum hemen uzaklasiyor sonrasinda demisti. Siz tartisma sirasinda ayni cirkinlikte karsilik verirseniz karsidaki kim olursa olsun yaptigini olagan gorur normallestirir. Siz daha cok hazmedemiceginiz laflar duyarsiniz boylelikle. Bir de erkekler buna cok musait. Ben bugune kafar bir kere esime kufur etseydim karsiliginda ne duyardim bilemiyorum mesela. Onlarin agzi zaten pislesiyor daha ergenliklerinden. Umarim siz de toparlarsiniz, daha guzel gunleriniz olur 🙏 esinizi su noktada hala seviyorsaniz iyi taraflarini dusunmeye calisiyorsaniz demekki kotu taraflarinin yaninda iyi seyler de hissettirmis ve yasatmis. Kimse kimsenin kotu kelimelerini duymaya gelmedi bu dunyaya tabiki. Ama vazgecmemek icin yeterli sebebiniz varsa koruklemek yerine duzeltmeye calisin. Bosanmak da kolay bir imzaya bakiyor. Ama sonrasinda hayatiniza giricek adamin da garantisi yok. 🤷
 
Suan hala evliler ve mutlular. Tamamen sorun bitti diyemem ama arkadasim daha mutlu diyebilirim. Soyle bir yol izledi. Eskiden karsilk veriyordu. Utandigi ve gururundan dolayi zannediyorum karsilik veriyordu sizin gb ve is iyice cirkinlesiyordu. Bizim yanimizda oldugunda biz ortami sakinlestirirdik genelde konu kapanirdi. Sonra esim arkadsiyla konustu biz rahatsiz oluyoruz yapmayin boyle yoksa gorusmek istemiyoruz vs seklinde. Arkadasima da dedimki sen karsilik verme ne derse sakin karsila. Boyle mi rahatlatiyorsun kendini de, yada duzgunce tartismayi bilmiyor musun gel adam gb tartisalim de.. bunu yaptiktan sonra anlattigina gore adam daha cok sinirlenmis 😂 fakat bikac sefer olunca karsilik alamayinca utandi soylediklerinden dedi. Esim de uyarinca sanirim biraz kendine geldi. Son gorustugumuzde arada hala kotu kelimeler cikiyor agzindan ama uc kere tartisiyorsak birinde duyuyorum hemen uzaklasiyor sonrasinda demisti. Siz tartisma sirasinda ayni cirkinlikte karsilik verirseniz karsidaki kim olursa olsun yaptigini olagan gorur normallestirir. Siz daha cok hazmedemiceginiz laflar duyarsiniz boylelikle. Bir de erkekler buna cok musait. Ben bugune kafar bir kere esime kufur etseydim karsiliginda ne duyardim bilemiyorum mesela. Onlarin agzi zaten pislesiyor daha ergenliklerinden. Umarim siz de toparlarsiniz, daha guzel gunleriniz olur 🙏 esinizi su noktada hala seviyorsaniz iyi taraflarini dusunmeye calisiyorsaniz demekki kotu taraflarinin yaninda iyi seyler de hissettirmis ve yasatmis. Kimse kimsenin kotu kelimelerini duymaya gelmedi bu dunyaya tabiki. Ama vazgecmemek icin yeterli sebebiniz varsa koruklemek yerine duzeltmeye calisin. Bosanmak da kolay bir imzaya bakiyor. Ama sonrasinda hayatiniza giricek adamin da garantisi yok. 🤷
Ben bu gerginlik esnasında geri çekilmeyi beceremedikçe karşı taraf iyice çirkinleşiyor. Ama dediğinizde haklısınız ben her şart her koşulda sevilmek anlaşılmak istiyorum maalesef mümkün olamıyor. Ben haklıyım dedikçe bir yere varmıyor sen mutsuz bir insansın diyor. Ben de diyorum ki ulan senin yüzünden mutsuzum. Kısır bir döngü ve erkekler cidden prenses olmuşlar çoğu böyle yani resmen ahh canım kocam sen neye üzüldün de kızdın bana dememi bekliyor sanırım. Yazarken bile sinirleniyorum 🤦🏻‍♀️ elalem ne kadar kıymet görüyor benim gördüğüm muameleye bak diyorum iyice kendimi gaza getiriyorum. Bir de şu sen sinir hastasısın ruh hastasısın lafından tiksindim çok kızdığımı bildikçe yapıyor. Bilmiyorum bu döngü yıllardır bitemedi sanırım o yapamayacak bunu. Ya ben yapıcam ya boşanıcaz 😢
 
Olayın başlangıcında siz hatalısınız.
Evli kalmak istiyorsanız sürekli geçmişe göre davranamazsınız.
Hayat normal akışında devam ederken eşinizi gereksiz yere bozarsanız sonucunda istemedğimiz şeyler olur böyle. Zaten çok sağlıklı değil iletişiminiz. Eşinizden sizi ekstra alttan almasını falan beklemeniz manasız. Tartışma sonrası da uzun uzun konuşmak zorunda değilsiniz. Çünkü zaten bu tarz konuları konuşarak en azından hemen sonrasında konuşarak aşan bir çift değilsiniz belli ki. Eşinizin sözlerine daha dikkat etmesi gerekir, önceden küfür varmış, zaten bunlar kabul edilir değil ama bu bu deveyi güdecekseniz olması gereken ideal iletişim üzerinden değil kendinize göre bir ritim tutturamanız gerekiyor.
İşte şöyle oldu o kadar önceki yıllarda tartıştık ki ben şimdi en ufak ses yükseltse çok ciddi patlıyorum kızıyorum. Tahammülüm kalmamış yani aslında bu düzelir mi yoksa direk uğraşmaya değmez mi bilmiyorum.
 
Adam bişeyler almış gelmiş size göstermeye çalışmış hevesle siz direkt adamı tersleyip kavgayı başlatmışsınız yani bilmiyorum bunun farkında mısınız ?
Tamam önceden kavgalar olmuştur ama ortada bişey yokken de tırmandıran sizsiniz
 
Geçmişi affettiyseniz üzerine konuşmak toksiklikten başka bir şey getirmez. Bir hata yapsam eşim affetse ama her fırsatta yüzüme vursa bir noktadan sonra yaptığım hataya karşı pişmanlığım gider eşime öfkem başlar. Sürekli sorun çıkartmak istiyor gözüyle bakarım. Çözmek istiyorum demişsiniz ama sorun yaratan tarafınızı çözmek olarak adlandırıyorsunuz. Siz mutsuzsunuz adam mutsuz. Okurken sadece karşı tarafı suçlayamadım ben aksine sürekli hevesini kıran ve sorun yaratan bir kadın ve artık bıkmış bir adam gördüm.
 
Ama ben ilk adımı o atsın, o ben sinirlenince sakin olsun istiyorum. Böyle erkekler, kocalar yok mu merak ediyorum.
Bu soruya istinaden yazıyorum. Böyle kocalar var. Benim kocam böyle. Ben de çalışıp işten eve geldiğimde bir de ev işleriyle bebeğin bakımıyla tek başına cebelleşen biriyim. Bazen sabrım taştığında öfke patlamaları yaşıyorum. Eşim sakindir seni anlıyorum diyor o sırada istediğim şeyleri kalkıp yapıyor ama ben istemeden yapsın beni sürekli söyletip tetiklemesin istiyorum. Yani sakin bi koca var mı var ama sonunda yine anlasa sakinleştirse bile istediğimi elde edemedikten sonra sakinliği, anlayışı ne yapayım?
 
Back
X