O kadar beni anlayan bir yorum yapmışsınız ki.. ben aslında çabuk yumuşayan, empatik, başkalarının dertleri ile bile dertlenen, adalet duygusu yüksek bir insanım evet benim de hatalarım var. Ama tam dediğiniz gibi karşımdaki insan bana saygılı bir şekilde sınır koyan biri olsa ben de kesinlikle hatalarımı anlar özür de dilerdim.
Çok isterim bu saatten sonra düzelsin ama içimde bir yara var sanki bir süre kabuk bağlıyor sonra yine kanatılıyor. Bunu yaşayan anlayabilir ha ama bu ilişkiyi neden sürdürüyorsun diyenler de haklılar. Çok zor bitirmek de neden anlayamıyorum belki hayatın diğer zorluklarında bir destek, aslında özünde iyi biri demek beni bu dengesiz döngüye hapsediyor