• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evliliğin 5. Ayında kavgalar ayrılık

Ya aklın mi yok abisi sana bağırıyor adam masa sandalye fırlatıyor kendini yaralıyor ailesi desen bi tuhaf kendine gel boşanmak dünyanın sonu değil 5 ayda bu lafı yaşatan ilerde canına kast eder.
 
Eşimle beş aydır evliyiz. Sevgililik sürecimizde kavga vs edwn çiftler değildik aramızda büyük anlaşmazlıklar olmadı. Ancak üç aylık nişanlılık sürecimizde onun ailesi sebebiyle tartışmalarıkız başladı. Aileler tanışmadan önceki dönemde biz ailelerle tanışmıştık artık sıra aile tanışmasına geldiğinde ailesi eylül ekim derken erteleyerek geldiler tanışma için bize gelmedem önce benimle ayrı olarak konuşmak istediler ve evlerine çağırdılar. Kşrada oturmal yerine aynı şehirde olan boş evlerinde belli bir süre maddi olarak kendimizi toparlayana oturmarabileceğimizi konuştuk. Ancak öyle bir düşüncemiz varsa burada eski eşyalarla oturacağımızı bize mobilya vs almayacaklarını kışın 2 3 ay gelip kalacaklarını söylediler bizde kabul etmedik bu durumu. Bu durumda bana hırslandıklarını düşünüyorum tanışmaya geldiklerinde sadece oturup gittiler ve hiç ilişkimize dair konu açmadılar. Babası ben yoksul bir adamım diyerek hep kendini uzak tuttu ancak memur emeklisi birisi kendisi. Bir şekilde nişanlandık aileler arasında bu durum konuşulmadı bilr ney nasıl yapışacak gibi eşimle biz tarih vs organize edip nişan yaptık ailesiye nişan alışverşinde buluştuk gibi oldu. Abisi yengesi bana hep soğuk davrandılar nişanlıyken bayramda gittiğimde bilr bir hoşgeldin diyip yüzüme bile bakmadı abisi. Düğünümüz olacak salon bakarken 60 bin tl olan düğün salonu için bile 2 ay erteleyelim dediler ancak ellerinde paraları vardı çünkü evlerini satmışlardı. Eşim hazırlık sürecinde düğün çiçeği alacak para bulamazken maaşından fazlalık gördüğü kısmı ailesine atıyomuş bende bir şey isteğimde param yok diyordu. Ailesi düğğn hazırlık sürecimizde yanımızda olamdı nikantan bir öncesinde yanımıza geldiler bu süreçte 100 km uzakta yaşıyorlardı. Abisi düğün günü gelin arabasında beni ağlatırcasına bağırdı sebepsiz yere ve gelinliğime kullandıkları arabadan simsiyah boya ya da yağ her ne olduğunu bilmiyorum onu bulaştırdılar. Bir şekilde düğünü atlattık ama ailesi sebebiyle tartışmalarımız oldu eşim doğru düzgün çalışmamaya başladı maddş olarak zorlandık, onun eski nişanlısı ile olan fotoğralarını telefonunda gördüm ama onların durduğunı bilmediğini google fotoğraflarda yedeklendiğinin farkında olmadığını söyledi. Kavgalarımjz devam etti evde sandalyeleri sehpları fırlattı televizyonu kırdı. Ben bunlar karşısında sinir krizi geçirip kendime vurmaya başladım bir kaç kavgada yine aynı şeyler oldu. Kendine bıçak saplamaya çalıştı tırın altına giricem diye gece yarısı dışarı çıktı yaralanıp geldi. Bir şekilde bu süreci atlatmaya çalıştık. Maddi olarak toparlanamadık yine kavgalar ettik en sonuncusunda makyaj aynasını kırdı kırık parçaları eline alıp avucunda gezdirdi üzerinde yürüdü kendine bir şey olamadığını kanıtlamak için. Çok sevmiştim ben onu ailesinin her olumsuzluğuna onun içşn göz yumdum dışarıda insanlarının içinde kalabalıkta bana paragözsün diye bağırmalqrı oldu halbuki ondan maddi olarak bir şey talep etmiyordum. Son yaşanan kavgada durumu ailesine anlatıp sakinleştirmerini istedim çünkü gece yarısı bağırıyo her şeyi fırlatıyordu. Ertesi gün ailesi ve ailem geldi ne olduğunu anlatırken onlar beni suçlamaya başaldılar. Halbuki evliliğin ilk ayında işe gitmeyen çalışmayan eşyaları kıran eşimdi. Bende sinirle tahammül edemedim önceden yaşattıklarının etkisiyle onlara bağırmaya başladım ailem beni o evden çıkardı ve kendi evlerine götürdü. Ertesi günde tüm eşyalarımı toplayıp çıktım o evden. Üç hafta olacak neredeyse ve boşanma davası açmadım açamıyorum yapamıyorum toparlanamıyorum. Açsam hemen boşanabilir miyiz bilmiyorum. Eiimde bu süreçte aramadı avukat içnde parasının olmadığını belirtti. Ne yapmam gerekiyor doğru bir karar mı verdim bilemiyorum.
Kaç canını kurtar.O kadar söyleyeyim.
 
Kocanın temiz bi dayağa ihtiyacı var. Ergenlikten çıkamamış.
 
Eşimle beş aydır evliyiz. Sevgililik sürecimizde kavga vs edwn çiftler değildik aramızda büyük anlaşmazlıklar olmadı. Ancak üç aylık nişanlılık sürecimizde onun ailesi sebebiyle tartışmalarıkız başladı. Aileler tanışmadan önceki dönemde biz ailelerle tanışmıştık artık sıra aile tanışmasına geldiğinde ailesi eylül ekim derken erteleyerek geldiler tanışma için bize gelmedem önce benimle ayrı olarak konuşmak istediler ve evlerine çağırdılar. Kşrada oturmal yerine aynı şehirde olan boş evlerinde belli bir süre maddi olarak kendimizi toparlayana oturmarabileceğimizi konuştuk. Ancak öyle bir düşüncemiz varsa burada eski eşyalarla oturacağımızı bize mobilya vs almayacaklarını kışın 2 3 ay gelip kalacaklarını söylediler bizde kabul etmedik bu durumu. Bu durumda bana hırslandıklarını düşünüyorum tanışmaya geldiklerinde sadece oturup gittiler ve hiç ilişkimize dair konu açmadılar. Babası ben yoksul bir adamım diyerek hep kendini uzak tuttu ancak memur emeklisi birisi kendisi. Bir şekilde nişanlandık aileler arasında bu durum konuşulmadı bilr ney nasıl yapışacak gibi eşimle biz tarih vs organize edip nişan yaptık ailesiye nişan alışverşinde buluştuk gibi oldu. Abisi yengesi bana hep soğuk davrandılar nişanlıyken bayramda gittiğimde bilr bir hoşgeldin diyip yüzüme bile bakmadı abisi. Düğünümüz olacak salon bakarken 60 bin tl olan düğün salonu için bile 2 ay erteleyelim dediler ancak ellerinde paraları vardı çünkü evlerini satmışlardı. Eşim hazırlık sürecinde düğün çiçeği alacak para bulamazken maaşından fazlalık gördüğü kısmı ailesine atıyomuş bende bir şey isteğimde param yok diyordu. Ailesi düğğn hazırlık sürecimizde yanımızda olamdı nikantan bir öncesinde yanımıza geldiler bu süreçte 100 km uzakta yaşıyorlardı. Abisi düğün günü gelin arabasında beni ağlatırcasına bağırdı sebepsiz yere ve gelinliğime kullandıkları arabadan simsiyah boya ya da yağ her ne olduğunu bilmiyorum onu bulaştırdılar. Bir şekilde düğünü atlattık ama ailesi sebebiyle tartışmalarımız oldu eşim doğru düzgün çalışmamaya başladı maddş olarak zorlandık, onun eski nişanlısı ile olan fotoğralarını telefonunda gördüm ama onların durduğunı bilmediğini google fotoğraflarda yedeklendiğinin farkında olmadığını söyledi. Kavgalarımjz devam etti evde sandalyeleri sehpları fırlattı televizyonu kırdı. Ben bunlar karşısında sinir krizi geçirip kendime vurmaya başladım bir kaç kavgada yine aynı şeyler oldu. Kendine bıçak saplamaya çalıştı tırın altına giricem diye gece yarısı dışarı çıktı yaralanıp geldi. Bir şekilde bu süreci atlatmaya çalıştık. Maddi olarak toparlanamadık yine kavgalar ettik en sonuncusunda makyaj aynasını kırdı kırık parçaları eline alıp avucunda gezdirdi üzerinde yürüdü kendine bir şey olamadığını kanıtlamak için. Çok sevmiştim ben onu ailesinin her olumsuzluğuna onun içşn göz yumdum dışarıda insanlarının içinde kalabalıkta bana paragözsün diye bağırmalqrı oldu halbuki ondan maddi olarak bir şey talep etmiyordum. Son yaşanan kavgada durumu ailesine anlatıp sakinleştirmerini istedim çünkü gece yarısı bağırıyo her şeyi fırlatıyordu. Ertesi gün ailesi ve ailem geldi ne olduğunu anlatırken onlar beni suçlamaya başaldılar. Halbuki evliliğin ilk ayında işe gitmeyen çalışmayan eşyaları kıran eşimdi. Bende sinirle tahammül edemedim önceden yaşattıklarının etkisiyle onlara bağırmaya başladım ailem beni o evden çıkardı ve kendi evlerine götürdü. Ertesi günde tüm eşyalarımı toplayıp çıktım o evden. Üç hafta olacak neredeyse ve boşanma davası açmadım açamıyorum yapamıyorum toparlanamıyorum. Açsam hemen boşanabilir miyiz bilmiyorum. Eiimde bu süreçte aramadı avukat içnde parasının olmadığını belirtti. Ne yapmam gerekiyor doğru bir karar mı verdim bilemiyorum.
Eşinin hareketleri hiç normal değil ya. Adam ruh hastası. Eski nişanlısıyla niye nişan attıkları belli değil mi işte. Kız oğlanın hem ailesini hem kendisini tanımış çok şükür ki evlenmeden bitmiş. Olan sana olmuş. Böyle bir adamımı kendine yakiştırıyorsun camların üstünde yürüyen ve düğün günü abisinin seni ağlatmasina müsade eden biri. Emin ol seni gerçekten seviyor olsaydı abisinin seni ağlatmasına asla müsade etmezdi. Gerçi adam normal değil o kimseyi sevemez o ayrı bir konuda. Gerçek sevgi bunlar değil. Bir gün eğer olurda gerçek bir sevgi yaşarsan bu adamda ne bulmuşum bu sevgi değilmiş diyeceksin. 3 haftadır da aramıyormuş zaten oda bitmesine dünden razı. Böyle bir adamla geri barışsan nolacak ki. Bitsin gitsin hazır çocukta yok. Zaten bu adamla şimdi boşanmasan bile ilerde %100 boşanacaksın. Onun için yılların heba olmadan çocukta olmadan şimdi bitsin.
 
Boşanır mısınız barışır mısnız bilmem ama ikinizde de öfke problemi var acil terapi almanız lazım
 
:)))))


@KADIN ai lütfen özet!


Merhaba.
Mesajınızı gördüm. Şu anda meşgulüm. Çünkü diğer herkesin çok kısa bir şey rica edeceğim dediği işler birikti.
Acilse tekrar yazabilirsiniz ama yine sıraya girecek.
Cevap gecikirse bilin ki ya çalışıyorumdur ya da çalışıyormuş gibi yapıyorumdur.
Anlayışınız için teşekkür ederim anlamazsanız da süreç aynı ilerleyecek.
Şu an servis dışındayım. Bu bir teknik arıza değil, bilinçli bir tercihtir.
Ararsanız çalmayacak çalsa da açılmayacak.
Mesaj atabilirsiniz. Okunur mu? Belki. Cevap gelir mi? Sürprizli.
Çok acilse muhtemelen o kadar da acil değildir.
Anlayışınız için teşekkürler. Anlamazsanız da plan değişmeyecek.
 
Herkes 70-80 yaşına giden trenin yolcusu.

Bu araçta istediğimiz vagonda yer alırız. Tekli vagon var çiftli vagon var.

3 çeşit insan var. "Stresli, Sakin, Varlığı belirsiz tip" insan.

Sen zaten streslisin. Niye olduğu önemli değil kendini stresten geçtiğimiz son 2 yıl uzak tutamamış olan artık stresli kategorisindedir.

Gitmişsin stresli birinin olduğu vagona yapışıp kalmışsın.

İki streslinin beraber olduğu vagon treni çok salladığı için sakin biriyle dengelenmedikleri sürece yarı yolda uçurumdan bırakılır.

Ya tekli vagona geçersin. Ya sakin birinin vagonuna geçersin. Yoksa sonunuz uçurum. Çok seviyorum bahanesine sığınacaksındır. Sen once tekli vagonuna geç arasıra ziyaret edersin ta ki sakin birinin huzurunu keşfetmeyi öğrenene kadar.

Keşfedemesen eğer tekli vagonunu bir daha kimseyle birleştirme. Sadece ziyaret edersin illa stresli yolcu seviyorum dersen.
 
İkiniz de sorunlusunuz. Keşke evlenmenin ehliyeti olsa da her belediyeye gidip başvuran evlenmese.

halbuki ondan maddi olarak bir şey talep etmiyordum
Yoo ediyordun.
Anne babasının sattığı evden gelen parayla düğün salonu tutulsun diye beklemişsin mesela.
Adam zaten manyak o belli de ben seni de çok normal görmedim. Nişan zmaanı kendini belli eden adamla ısrarla evlenmen de buna kanıt zaten
 
sizi açıkça bu adamdan zaten koca olmaz diye ailesi uyarmış. görmemişsiniz.
mesela para değilmiş ki.
çocukları hasta ve sizin zaten bir süre sonra gideceğinizi bilip hiçbir masrafa girmemişler.
elin delisini birisi alsın koca yapsın bizden kurtarsın diye beklemişler. böyle manyak birini ailesi bilmez mi?
siz neyi bekliyorsunuz. allah aşkına. adam camı kırdı üzerinde yürüdü diyorsunuz. bu adam başka bir gün gidip sizi o camın üstüne atacak. yada o tırın altına sokacak.
 
@Sukufeeden konuyu açıp gitmişsiniz
cevap verir misiniz sorulan sorulara

bu arada o cam parçaları o eve dönerseniz birgün sizin gırtlağınıza saplanır Allah korusun
 
:)))))


@KADIN ai lütfen özet!

Yazdıkların bir roman değil, bir fırtına kaydı gibi… ama ben sana sakin, net bir özet çıkarayım.

İlişkinin Süreci
  • Sevgililik döneminizde büyük sorunlar yoktu.
  • Nişanlılık döneminde eşinin ailesiyle ilgili problemler başladı.
  • Ailesi:
    • Tanışmayı sürekli erteledi.
    • Ev konusunda maddi baskı ve şartlı destek sundu.
    • Nişan ve düğün sürecinde ilgisiz ve mesafeli davrandı.
    • Sana karşı soğuk ve dışlayıcı tavırlar sergiledi.

Düğün ve Maddi Süreç
  • Düğün organizasyonunda destek olmadılar, süreci ertelemeye çalıştılar.
  • Eşin, düğün hazırlığında sana para yok derken maaşından ailesine para gönderdi.
  • Düğün günü abisi sana bağırdı ve gelinliğine zarar geldi.

Evlilikte Yaşananlar
  • Eşin:
    • Çalışma konusunda düzensizleşti.
    • Eşyaları kırdı, televizyonu parçaladı.
    • Sana kalabalıkta “paragöz” diye bağırdı.
    • Kendine zarar verme davranışları gösterdi (bıçaklama girişimi, TIR’ın altına girme tehdidi, cam parçalarıyla kendini yaralama).
  • Sen:
    • Sürekli kriz ortamında kaldın.
    • Sinir krizleri geçirip kendine zarar vermeye başladın.

Son Olay ve Ayrılık
  • Son büyük kavgada yine eşyalar kırıldı.
  • Ailesini çağırdın sakinleştirmeleri için.
  • Ancak seni suçladılar.
  • Ailen seni o evden çıkardı.
  • Ertesi gün eşyalarını toplayıp ayrıldın.
  • 3 haftadır ayrı yaşıyorsunuz.
  • Henüz boşanma davası açmadın.
  • Eşin seni aramadı, avukat için parası olmadığını söyledi.
  • Kararının doğru olup olmadığından emin değilsin.

Özetle

Bu evlilikte:
  • Aile baskısı
  • Maddi güvensizlik
  • Şiddet (eşya kırma ve psikolojik baskı)
  • Kendine zarar verme tehditleri
  • Topluluk içinde aşağılama
  • Duygusal istikrarsızlık

var.

Sen şu anda hem duygusal hem zihinsel olarak şoktan çıkmaya çalışıyorsun. Karar vermekte zorlanman çok normal. Bu, seviyor muyum sevmiyor muyum ikilemi değil; travmanın sisli alanı.
 
Babası ben yoksul bir adamım diyerek hep kendini uzak tuttu ancak memur emeklisi birisi kendisi.

Düğünümüz olacak salon bakarken 60 bin tl olan düğün salonu için bile 2 ay erteleyelim dediler ancak ellerinde paraları vardı çünkü evlerini satmışlardı.

insanlarının içinde kalabalıkta bana paragözsün diye bağırmalqrı oldu halbuki ondan maddi olarak bir şey talep etmiyordum
Ne kadar çok maddiyat var bu konuda. Eşinizin ailesinden çok fazla maddi beklenti içine girmissiniz. Ne olursa olsun, gerekirse sadece nikah dairesinde imza atın çıkın baskalarindan beklenti içinde olmayın. İki kişi kendisini hazır hissetmiyorsa bu sürece girmeyecek. Ben evleneyim, dugunumu dernegimi başkaları yapsın. Bana ters geliyor. Onlar içilerinden gelir yardımcı olur o ayri. Ama yapmadilar diye de vay yapmadılar etmediler diye soylenmek hiç hoş degil. Bizim düğünümüzü eşimin ailesi yapmadi. Kalkıp neden diye kendimi yemedim. İyiki de kimsenin katkısı olmadi. Belkide minnet edilecekti. Hiç çekemem gerçekten
 
Son düzenleme:
Beyaz eşyayı vs eşim aldı abisidr evlenirken monilya almıştı ailesi sırf düğün yapmak için ev sattıkları haldr hiçbir şekilde maddi destek olmadılar o parayla köylerine ev yaptırmaya başladılar bunu da öne sürürerek manevi olarak bile yanımızda olmadılar
 
Yazdıkların bir roman değil, bir fırtına kaydı gibi… ama ben sana sakin, net bir özet çıkarayım.

İlişkinin Süreci
  • Sevgililik döneminizde büyük sorunlar yoktu.
  • Nişanlılık döneminde eşinin ailesiyle ilgili problemler başladı.
  • Ailesi:
    • Tanışmayı sürekli erteledi.
    • Ev konusunda maddi baskı ve şartlı destek sundu.
    • Nişan ve düğün sürecinde ilgisiz ve mesafeli davrandı.
    • Sana karşı soğuk ve dışlayıcı tavırlar sergiledi.

Düğün ve Maddi Süreç
  • Düğün organizasyonunda destek olmadılar, süreci ertelemeye çalıştılar.
  • Eşin, düğün hazırlığında sana para yok derken maaşından ailesine para gönderdi.
  • Düğün günü abisi sana bağırdı ve gelinliğine zarar geldi.

Evlilikte Yaşananlar
  • Eşin:
    • Çalışma konusunda düzensizleşti.
    • Eşyaları kırdı, televizyonu parçaladı.
    • Sana kalabalıkta “paragöz” diye bağırdı.
    • Kendine zarar verme davranışları gösterdi (bıçaklama girişimi, TIR’ın altına girme tehdidi, cam parçalarıyla kendini yaralama).
  • Sen:
    • Sürekli kriz ortamında kaldın.
    • Sinir krizleri geçirip kendine zarar vermeye başladın.

Son Olay ve Ayrılık
  • Son büyük kavgada yine eşyalar kırıldı.
  • Ailesini çağırdın sakinleştirmeleri için.
  • Ancak seni suçladılar.
  • Ailen seni o evden çıkardı.
  • Ertesi gün eşyalarını toplayıp ayrıldın.
  • 3 haftadır ayrı yaşıyorsunuz.
  • Henüz boşanma davası açmadın.
  • Eşin seni aramadı, avukat için parası olmadığını söyledi.
  • Kararının doğru olup olmadığından emin değilsin.

Özetle

Bu evlilikte:
  • Aile baskısı
  • Maddi güvensizlik
  • Şiddet (eşya kırma ve psikolojik baskı)
  • Kendine zarar verme tehditleri
  • Topluluk içinde aşağılama
  • Duygusal istikrarsızlık

var.

Sen şu anda hem duygusal hem zihinsel olarak şoktan çıkmaya çalışıyorsun. Karar vermekte zorlanman çok normal. Bu, seviyor muyum sevmiyor muyum ikilemi değil; travmanın sisli alanı.
Kesinlikle yaşadığım durumu algılayamaz duruma geldim hep böyle bir insandı da ben mi görmedim yoksa o da bu süreçlerden sıkılıp bunaşdığı için mi bu hale geldi sğrekli bunları düşünüyorum
 
Back
X