- Katılım
- 12 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 17
- Emoji Skoru
- 4
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 32
- Konu Sahibi pimpirikliana
-
- #1
Çıktı malesef Turner çıktı ve sonlandırma oldu dört gün önceSonucunuz çıktı mı?
Rabbim acınızı dindirsin tez zamanda insallahÇıktı malesef Turner çıktı ve sonlandırma oldu dört gün önce
Malesef ilerlemişti 21. haftada sonlandı amniyosentezin çıkması uzun sürdü ki özelde yaptırdım daha erken çıksın diye. Çok canım acıyo sonlandırma kararı hiç kolay olmadı ama hala vicdan azabı yaşıyorum keşke yapmasaydım diyorum. Bi umut ya insan konduramıyo belki doğduğunda sağlıklı olurdu diyorum. Ama giden gitti ben bittim. Dr bişry söylemedi ama tekrar bebek düşünürsem genetik test yaptırmayı düşünüyorum inşallahcok gecmis olsun, konunuza cok uzuldum.
iyi ki fetal dna vermissiniz, gebelik cok daha ilerlemeden gereken islemler yapilmis
genetik test vs verecek misiniz yoksa doktor "tekrar gebe kalabililirsiniz, sorun olmaz" mi dedi?
Acınızı derinden anlıyorum bir kaç ay önce 20 haftalık gebeliğim sonlandı. Geçecek bu günler merak etmeyin acısı kalacak ama kasveti geçecek. Her şey nasiptir dünyaya geleceği olsaydı gelirdi, nasibi yokmuşMalesef ilerlemişti 21. haftada sonlandı amniyosentezin çıkması uzun sürdü ki özelde yaptırdım daha erken çıksın diye. Çok canım acıyo sonlandırma kararı hiç kolay olmadı ama hala vicdan azabı yaşıyorum keşke yapmasaydım diyorum. Bi umut ya insan konduramıyo belki doğduğunda sağlıklı olurdu diyorum. Ama giden gitti ben bittim. Dr bişry söylemedi ama tekrar bebek düşünürsem genetik test yaptırmayı düşünüyorum inşallah
Başınız sağolsun sizin ne için sonlandırıldı ve tekrar gebelik için kaç ay bekleyin dedi Dr acabaAcınızı derinden anlıyorum bir kaç ay önce 20 haftalık gebeliğim sonlandı. Geçecek bu günler merak etmeyin acısı kalacak ama kasveti geçecek. Her şey nasiptir dünyaya geleceği olsaydı gelirdi, nasibi yokmuş
seni cok iyi anliyorum ama amniyosentez yanilmiyor. zaten fetal dnadan sonra bir ihtimal ya saglikli olursa diye dusunup amniyosentez yaptirmissin. ama bundan da geri dönüşü yok malesef, %100 kesin cikan bir teşhis.Malesef ilerlemişti 21. haftada sonlandı amniyosentezin çıkması uzun sürdü ki özelde yaptırdım daha erken çıksın diye. Çok canım acıyo sonlandırma kararı hiç kolay olmadı ama hala vicdan azabı yaşıyorum keşke yapmasaydım diyorum. Bi umut ya insan konduramıyo belki doğduğunda sağlıklı olurdu diyorum. Ama giden gitti ben bittim. Dr bişry söylemedi ama tekrar bebek düşünürsem genetik test yaptırmayı düşünüyorum inşallah
Trizomi 22 yaşamla bağdaşmıyordu, 2 ay bekleyin dedi ama bu bebeğin haftasıyla alakalıymış rahim toparlanma süreci onunla bağlantılıBaşınız sağolsun sizin ne için sonlandırıldı ve tekrar gebelik için kaç ay bekleyin dedi Dr acaba
Allah razı olsun psikolojik destek alacağım cuma günü randevum var. İşin kötüsü detaylı da da farkedilmszdi herşey mükemmeldi detaylı yaptırdım üç farklı Dr a bi sıkıntı çıkmadı zaten detaylı ultrasonda bulgu vermezmiş Turnerseni cok iyi anliyorum ama amniyosentez yanilmiyor. zaten fetal dnadan sonra bir ihtimal ya saglikli olursa diye dusunup amniyosentez yaptirmissin. ama bundan da geri dönüşü yok malesef, %100 kesin cikan bir teşhis.
Cok uzucu, zor ama dogru bir karar vermissin. hangi kiz ister ki boyle bir problemle dogup omur boyu bir mucadele icinde olmayidogsa cok zor bir hayati olacakti.
fetal dna vermeseydin belki 21. haftanda detaylida farkedilecekti durumu, surec cok daha zor olacakti.sen elinden geleni yapmissin. lütfen kendine kızma. Bu surecle tek basina mucadele etmen zor. eger imkanin varsa birkac seans da olsa terapi alsan belki atlatabilmene bir nebze yardimci olur : (
basiniz sagolsun
Anladım genetik test yaptırdınız mı siz ve eşiniz peki ?Trizomi 22 yaşamla bağdaşmıyordu, 2 ay bekleyin dedi ama bu bebeğin haftasıyla alakalıymış rahim toparlanma süreci onunla bağlantılı
Benim de aniden suyum gelmişti 17+4 de sonlandırdılar acınızı çok iyi anlıyorum bende yaşadım ama inanın zamn herşeyin ilacı 2 ayı geçti daha iyyim Allah böyle istemiş dedim vardır bildiği belki daha kötü şeylerden korudu belki hayattaki sınavımdı dedim inşallah tekrar sağlıklı bir gebelik geçirirsiniz ona odaklanın kendinizi hazırlayın nasip HerşeyMalesef ilerlemişti 21. haftada sonlandı amniyosentezin çıkması uzun sürdü ki özelde yaptırdım daha erken çıksın diye. Çok canım acıyo sonlandırma kararı hiç kolay olmadı ama hala vicdan azabı yaşıyorum keşke yapmasaydım diyorum. Bi umut ya insan konduramıyo belki doğduğunda sağlıklı olurdu diyorum. Ama giden gitti ben bittim. Dr bişry söylemedi ama tekrar bebek düşünürsem genetik test yaptırmayı düşünüyorum inşallah
Çok sağolun sizinde başınız sağolsunBenim de aniden suyum gelmişti 17+4 de sonlandırdılar acınızı çok iyi anlıyorum bende yaşadım ama inanın zamn herşeyin ilacı 2 ayı geçti daha iyyim Allah böyle istemiş dedim vardır bildiği belki daha kötü şeylerden korudu belki hayattaki sınavımdı dedim inşallah tekrar sağlıklı bir gebelik geçirirsiniz ona odaklanın kendinizi hazırlayın nasip Herşey
Yaptırmadık istemediler rastlantısal bir şey dediler sağlıklı bir çocuğum var hamd olsun ondan olabilirAnladım genetik test yaptırdınız mı siz ve eşiniz peki ?
Bizimde sağlıklı bir çocuğumuz var aynısını bize de dediler ama özel laboratuvarda olsa yaptıracağım o testi ben anne baba karyotip i yaniYaptırmadık istemediler rastlantısal bir şey dediler sağlıklı bir çocuğum var hamd olsun ondan olabilir
Yani yaptırmaya ve kafamı toparlamaya çok vaktim olmadan yeniden hamile kaldığımı öğrendim beklenmedik şekilde açıkcası bilmiyorum sonumuz ne olacak doktor hala rastlantısaldı mümkün değil tekrarlaması diyorBizimde sağlıklı bir çocuğumuz var aynısını bize de dediler ama özel laboratuvarda olsa yaptıracağım o testi ben anne baba karyotip i yani
Bizimde sağlıklı bir çocuğumuz var aynısını bize de dediler ama özel laboratuvarda olsa yaptıracağım o testi ben anne baba karyotip iYaptırmadık istemediler rastlantısal bir şey dediler sağlıklı bir çocuğum var hamd olsun ondan olabilir
yaa çok sevindim sağlıcakla kucağınıza alın inşallahYani yaptırmaya ve kafamı toparlamaya çok vaktim olmadan yeniden hamile kaldığımı öğrendim beklenmedik şekilde açıkcası bilmiyorum sonumuz ne olacak doktor hala rastlantısaldı mümkün değil tekrarlaması diyor
Teşekkür ederim gönlünüzde varsa darısı size olsun. 2 ay korunun demişti ama gebeliğin büyük küçük olmasıyla alakalı süre değişiyormuşBizimde sağlıklı bir çocuğumuz var aynısını bize de dediler ama özel laboratuvarda olsa yaptıracağım o testi ben anne baba karyotip i
yaa çok sevindim sağlıcakla kucağınıza alın inşallahsonlandırmadan kaç ay sonra korunmayı bıraktınız ne zaman hamile kaldınız acaba Dr bişey demedi bana