- Konu Sahibi Kocmelek839
-
- #21
Gölge var gibi bende gördüm. Güvenilir bir marka almışsındır inşallah. Sabah tekrar yap varsa koyulaşır zaten. İlk idrarla yap amaKızlar uzun süredir takip ediyorum buraları. Benim döngüm normalde hep 24-25 gündür. Bugün 25. Gün ve adet olmadım hala. Hiç adet belirtim de yok. Bu ay 8-9-10 Şubat değerlendirdik. ovülasyon testinde 12 Şubat pik gördüm o günü de değerlendirdik. Göğüs hassasiyeti var. 2 gün önce de karnımda ve kasıklarımda çekilme batma hissettim. Bu sabah test yaptım ne olduğunu anlayamadığım bi test sonucu gördüm. Gölge gibi bir çizgi var gibi ama kendimi de kandırmak istemiyorum. Yardımcı olur musunuz?
Kızlar ilaç kullanıyordum yeni bıraktım 1 ay oldu reglm çok gecikti
Benımde dündü adetım ve bende tes yaptım. Böyle çıktı varmı yokmu bılmuyorumherkese merhaba. 23 şubatta 2 embriyo transferi yapıldı. (5.gün embriyosu) 28 şubatta ve 1 martta idrar testi yaptım aşağıdaki gibi geldiler. ilk 10 dk da hayali çizgi vardı gözle görünen,kamerada çok belli olmuyodu. bu testler 2 saat sonra iyice koyulaşmış hali. sizce pozitif midir bu durumu yaşayan oldu mu ?
bence varBenımde dündü adetım ve bende tes yaptım. Böyle çıktı varmı yokmu bılmuyorum
Benimde reglim 10 gün gecikti 2 erken gebelik testi bir de normal kaset test yaptım ama sonuçlar hep silik çıktı sizce normal mi bu kadar silik olması
regl geciktigi zaman daha koyu renkli çıkıyor sanırım. bence kesin sonuç kanda cıkar kan vermelisinBenimde reglim 10 gün gecikti 2 erken gebelik testi bir de normal kaset test yaptım ama sonuçlar hep silik çıktı sizce normal mi bu kadar silik olması
peki negatif olduğunda hiç çizgi çıkmaması gerekmez mi insanın içini bir umut kaplıyorregl geciktigi zaman daha koyu renkli çıkıyor sanırım. bence kesin sonuç kanda cıkar kan vermelisin
ben 3 yıldır biçok kez test yaptım hep tek çizgi cıktı sonrasında kandada negatifi görüyodum. bence beta degeri yükselişe geçmese testte de görünmez. zaten bu testlerde beta 50-100 üstüne cıkınca silik cizgi cıkıyomuspeki negatif olduğunda hiç çizgi çıkmaması gerekmez mi insanın içini bir umut kaplıyor
merhaba oldunuz mu acaba cunku ben de en son o tarihte oldum hala regl olamadim testim de negatif cikiyiKızlar bende 25 ocakta adet oldum en son 3 gün öne kayar ama hala olmadım kahverengi leke geliyo 4 gündür adete dönmüyo bu ay 4 kere bebek denedik ilişkiden 10 gün sonra hcg negatif ama âdette olmuyor
Noldu sonucKızlar adete 4 gün kala prodoctor marka ile yaptım sizce var mı bir şey
Sizin sonuc ne oldu ? Benimde reglimden 4 gün kecdi gebelik testleri hala negatif.Benimde reglim 10 gün gecikti 2 erken gebelik testi bir de normal kaset test yaptım ama sonuçlar hep silik çıktı sizce normal mi bu kadar silik olması