- Katılım
- 11 Ekim 2021
- Mesajlar
- 144
- Emoji Skoru
- 41
- Puanlar
- 48
- Yaş
- 28
- Konu Sahibi Kocmelek839
-
- #1
Aslında pembemsi canım da fotoğrafta çok net çıkmıyor 3.dakika da çıktı ama sonraki iki test negatif hala da olmadım regliBeyaz çizgi var gibi sanki değil mi
Kırmızıları görene kadar umut var inşallah hamilesindirAslında pembemsi canım da fotoğrafta çok net çıkmıyor 3.dakika da çıktı ama sonraki iki test negatif hala da olmadım regli
İnşallah ya kafam çok karıştıKırmızıları görene kadar umut var inşallah hamilesindir
Gebelik var bence canım çünkü bende ovulasyon testi ile öğrendim gebe olduğumu Hayırlı olsun
Kesin var direk özele git kan ver canım akşamı bekleme 1 saate çıkarEki Görüntüle 3709180 Buda bugün yaptığım normal gebelik testi erken değil. (Beklenen adetin ilk günü) akşam kan versem mi sizce
Şimdi niyetliyim akşam daha iyi olur benim içinKesin var direk özele git kan ver canım akşamı bekleme
Kızlar üstteki testı 19subatta yaptım
Alttakınıde ıkı saat once yapdım alttakı silik değilmi sizcede?
Az idrarla yaptım?
Hayırlısı olsun inşallah müjdeli haberlerini bekliyorumŞimdi niyetliyim akşam daha iyi olur benim için
Sağol canım inşallahHayırlısı olsun inşallah müjdeli haberlerini bekliyorum
Canım benim anında çift çizgi yada en geç 5 dk içinde çıkması lazım yarın sabah ilk idrarla yeniden dene istersen hayırlısı olsunKızlar adetim 2 gün gecikti. Sabah ilk idrarla bir gebenin günlüğü testini yaptım 15-30 dk içinde böyle oldu kuruma mı? Belli olsun diye siyah beyaz yaptım fotoğrafı hala reglm geldi
Ama bu testin kullanma talimatında 20 dk yazıyordu ondan ilk dakikalar hiç bakmadım bile teste canımCanım benim anında çift çizgi yada en geç 5 dk içinde çıkması lazım yarın sabah ilk idrarla yeniden dene istersen hayırlısı olsun