Gebelik testi hamilelik var mı

Kocmelek839

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ekim 2021
Mesajlar
144
Emoji Skoru
41
Puanlar
48
Yaş
28
Kızlar merhabalar yaşayan varsa cevap verirseniz sevinirim. 13 Ocak son bat tarihim
Döngüm 34 günde bir olur bazen ama şimdi 6 gün gecikmem var 5 Şubat ve 13 Şubat korumasız ilişki oldu. Gecikmenin 4.gunu sabah ilk idrarla bebetime erken gebelik testi yaptım silik çizgi hemen belirdi. Ertesi gün eşim tekrar test al sente erken gebelik testi öğlen yaptım onuda negatif silik bile çıkmadı dün sahurda tekrar yaptım freely erken gebelik testi oda negatifdi silik çizgi falan görmedim hala regli olamadım yani sağlık ocağına da gidemedim uzak ve eşimin işi ters böyle yaşayan oldu mu yani hangi test güvenilir yada geç döllenme falan mı var kimyasal gebelik olsa bile şimdiye adet görmem gerekirdi diye düşünüyorum. Fotoğrafi yüklüyorum alttaki bebetime ilk 3 dakika da hemen çıktı üstteki sente
 

Eklentiler

  • IMG_20260219_004730.webp
    27,1 KB · Görüntüleme: 1.003
  • Screenshot_2026-02-21-01-54-41-088_com.miui.gallery.webp
    7,2 KB · Görüntüleme: 992
  • Screenshot_2026-02-21-01-54-28-511_com.miui.gallery.webp
    7 KB · Görüntüleme: 915
Kızlar merhaba adetime 1 gün var ve bugün önce ovülasyon testi ile gebelik varmı acaba diye bakmak istedim. Çift çizgi gördüm. Sonrasında erken gebelik testi yaptım onda da ikinci çizgiyi çok silik gördüm. Testleri aşağıya ekliyorum sizce gebelik olabilir mi?
 
Buda bugün yaptığım normal gebelik testi erken değil. (Beklenen adetin ilk günü) akşam kan versem mi sizce
 
Kızlar bende 25 ocakta adet oldum en son 3 gün öne kayar ama hala olmadım kahverengi leke geliyo 4 gündür adete dönmüyo bu ay 4 kere bebek denedik ilişkiden 10 gün sonra hcg negatif ama âdette olmuyor
 
Kızlar üstteki testı 19subatta yaptım
Alttakınıde ıkı saat once yapdım alttakı silik değilmi sizcede?
Az idrarla yaptım?
 

Eklentiler

  • image.webp
    11,2 KB · Görüntüleme: 647
Kızlar adetim 2 gün gecikti. Sabah ilk idrarla bir gebenin günlüğü testini yaptım 15-30 dk içinde böyle oldu kuruma mı? Belli olsun diye siyah beyaz yaptım fotoğrafı hala reglm geldi
 

Eklentiler

  • 195C0BBB-0F1C-4393-BC23-9A607FE3762B.webp
    109,9 KB · Görüntüleme: 686
Kızlar adetim 2 gün gecikti. Sabah ilk idrarla bir gebenin günlüğü testini yaptım 15-30 dk içinde böyle oldu kuruma mı? Belli olsun diye siyah beyaz yaptım fotoğrafı hala reglm geldi
Canım benim anında çift çizgi yada en geç 5 dk içinde çıkması lazım yarın sabah ilk idrarla yeniden dene istersen hayırlısı olsun
 
Kızlar adete 4 gün kala prodoctor marka ile yaptım sizce var mı bir şey
 

Eklentiler

  • IMG_4980.webp
    23,3 KB · Görüntüleme: 619
  • IMG_4979.webp
    28,1 KB · Görüntüleme: 883
`