27 Şubat’ta adet döngümün 26. gününde ultrasona girdim subat ayinin 2. Reglin ilk günü. Sağ yumurtalığın üzerinde 24 mm’lik sıvı içeren bir oluşum olduğu söylendi. Endometrium 7.2 mm idi ve sekretuar fazaya uygun yazılmıştı. Şimdi anlayamıyorum; bu sıvı içeren oluşum, folikülün patladıktan sonra oluşan yapısı mı, yani folikül yeni mi patladı? Geç döllenme olması mümkün mü? Ondanmı acaba test negatif cikiyo. Bilgisi olanlar bana yardim etsin