Ben bir bayanım ya haklıyım bana kaçıncı kez duzelcem diyisi ve duzelmeyesiydi..yorduk birbirimizi ..Ben geri donemem ailemde istemiyor artık bu saatten sonra .karşımda pişman bir adam yok her şeyi halledecek bi adam yok..arayan yok ..işin içine aileler girdi ev kalmadı dağıldı..onda tekrar toplicak yürek olsaydı bana bunları yasatmazdi zaten diyorum..maddi durumda yok ev dağıldı diye gelmez..eşyaları dağıtmışlar sağa sola...bitti yani anlayacağın..ve ben ömürboyu dusunucem bir gün düzelip başkasına yar olacağını.