- Katılım
- 26 Temmuz 2015
- Mesajlar
- 1.486
- Emoji Skoru
- 605
- Puanlar
- 43
- Konu Sahibi zerrinhoca84
-
- #41
Bitir mi diyelim? Bitirme mi? Zaten bu soruyu sorduğun icin bitirmek istemiyorsn. Ama davranışı güzel degilmerhaba kızlar, bu hafta sonu hiç hoşlaşmadığım bir kız arkadaşımın düğünü vardı, kızla aramızda bir soğukluk oldu ve uzun bir süredir konuşmuyorduk.Cuma günü erkek arkadaşımla konuşurken düğüne gitcek misin diye sordum , gitmicem heralde kimseden de ses çıkmadı dedi( ortak arkadaşlarımız çok fazla)
Gitmeni istemiyorum lütfen dedim , tamam o zaman gitmem dedi..ki öyle asla şunu yapma bunu yapma da demem kısıtlamam..Neyse cumartesi akşam konuşuyoruz , o kadar güveniyorum ki hiç sormadım bile gittin mi diye o da bişey söylemedi.
Dün face i bi açtım arkadaşlar düğünden foto yüklemişler , benim ki de gelinle damadın yanında, o kadar sinir oldum ki, mesaj attım'' sana bu saatten sonra tek kelime etmem senden tek bişey istedim bu kadar bile değerim yokmuş , sen gitmeyeceğim diyerek bana yalan söyledin sen yazdım, cevap vermedi mesaja..Çok gıcık oldum , şimdi ben bunu nasıl süründüreyim kızlar...
hanımefendi ben sizin o sandığınız x ile konuşmuyorum sen de konuşmayacaksıncılardan değilim...ister konuşur ister konuşmaz ama düğününe gidecek kadar samimi değil kızla, merhaba merhaba yani, gitmese de hiç bişey kaybetmeyecekti..İstediğinizi söyleyebilirsiniz bana ama sevgilinize hiç kızmadım.Sizin gibi ''x ile küstüm sen de konuşmayacaksın''cıları da anlamıyorum gerçekten.İyi yapmış arkadaşına değer vermiş.
hanımefendi ben sizin o sandığınız x ile konuşmuyorum sen de konuşmayacaksıncılardan değilim...ister konuşur ister konuşmaz ama düğününe gidecek kadar samimi değil kızla, merhaba merhaba yani, gitmese de hiç bişey kaybetmeyecekti..
hiiççç uğraşma boşver cevap verme bile. gitme dediğin yerde ne işi varmış.hanımefendi ben sizin o sandığınız x ile konuşmuyorum sen de konuşmayacaksıncılardan değilim...ister konuşur ister konuşmaz ama düğününe gidecek kadar samimi değil kızla, merhaba merhaba yani, gitmese de hiç bişey kaybetmeyecekti..
Haber verseydin birlikte giderdik deseydin.Umursama o arasın sorsun.merhaba kızlar, bu hafta sonu hiç hoşlaşmadığım bir kız arkadaşımın düğünü vardı, kızla aramızda bir soğukluk oldu ve uzun bir süredir konuşmuyorduk.Cuma günü erkek arkadaşımla konuşurken düğüne gitcek misin diye sordum , gitmicem heralde kimseden de ses çıkmadı dedi( ortak arkadaşlarımız çok fazla)
Gitmeni istemiyorum lütfen dedim , tamam o zaman gitmem dedi..ki öyle asla şunu yapma bunu yapma da demem kısıtlamam..Neyse cumartesi akşam konuşuyoruz , o kadar güveniyorum ki hiç sormadım bile gittin mi diye o da bişey söylemedi.
Dün face i bi açtım arkadaşlar düğünden foto yüklemişler , benim ki de gelinle damadın yanında, o kadar sinir oldum ki, mesaj attım'' sana bu saatten sonra tek kelime etmem senden tek bişey istedim bu kadar bile değerim yokmuş , sen gitmeyeceğim diyerek bana yalan söyledin sen yazdım, cevap vermedi mesaja..Çok gıcık oldum , şimdi ben bunu nasıl süründüreyim kızlar...
Haber verseydin birlikte giderdik deseydin.Umursama o arasın sorsun.