• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Görümce..."

Su ramazan ayı bak beni boşanmaya rezil ettiler tmm kaynanam dedi hayrına mı bakıyorsun bana bakacaksin yok dedim diye engelledim zaten 2 ay sonra bana geldi kimse kabul etmedi geldi ayağı kırıldı baktım ama hizmet etmedim fazla kırılmıştım diye hiç bir oğlu aramadı ama evimde yattı

Peki oğulları gönderirse mesela eşim yeğeni lösemi tedavisi görüyor gorumcem de hastaneye gidince geliyorlar iki çocuğu yok desem kötü olormuyum yardımcı olun diye hani belki benden büyüksünüz fikir olur diye
vicdanınız neye elveriyorsa onu yapın
 
Su ramazan ayı bak beni boşanmaya rezil ettiler tmm kaynanam dedi hayrına mı bakıyorsun bana bakacaksin yok dedim diye engelledim zaten 2 ay sonra bana geldi kimse kabul etmedi geldi ayağı kırıldı baktım ama hizmet etmedim fazla kırılmıştım diye hiç bir oğlu aramadı ama evimde yattı
Allah allah
Bir gelin kaynanaya bakıyorsa evettt hayrına bakıyordur
Hiçbir şekilde mecbur değil
Kızı çok biliyorsa baksın annasına kızı mecbur ama siz değilsiniz
Oğlu ya kendi bakar ya da bakıcı tutar
Kaynananız kızını red edip malı mülkü oğluna bırakmışsa onun minnetsizliğini yaşıyor olabilir
 
Allah allah
Bir gelin kaynanaya bakıyorsa evettt hayrına bakıyordur
Hiçbir şekilde mecbur değil
Kızı çok biliyorsa baksın annasına kızı mecbur ama siz değilsiniz
Oğlu ya kendi bakar ya da bakıcı tutar
Kaynananız kızını red edip malı mülkü oğluna bırakmışsa onun minnetsizliğini yaşıyor olabilir
Hani mecbur bıraktılar diye sinirlendim zaten yoksa ben susmuştum annemin kurbanı oluyirdum ama konuştum sesimi duyurdum sonra az da olsa kurtuldum suanlik bu görümce numaramı silmesi dışında sıkıntı yok oda geçer dua bile ettim Allah gösteriyor 🥰😇🤣
 
Belki de gelin üzüldüğü için engelledi? Bir sorunda sadece gelini haksız görmek ne kadar doğru? ya da görümcelik bunu mı gerektiriyor bilemedk
KV konusunda haklı yada haksız ona istinaden bir cevap yazmadım ki ben... Annemi engelleyeni silerim bu kadar basit... Peki siz nerden biliyosunuz gelinin haklı olduğunu ya da gelin olmak haklı olmak niçin yeterli mi sizin için... ( hem gelin hem görümceyim şükür iki taraflı da hiçbir sıkıntım yok)
 
sen burdaki kaynana görümce sevicilerin yorumuna bakma kendileride onlar gibi olduğundan direk negatif yorum yapıyor, neler yaşadın engelledin kim bilir bendede engelliler, hatta sende sil numarasını önemsiyormuşsun gibi degerli hissetmesin kendini eşinede böyle eglenceli tatlı bir anda ne diyecem hayatım kız kardeşinde beni engellemiş kısasa kısas sanırım de gülümse üstünde durmadan geç
 
KV konusunda haklı yada haksız ona istinaden bir cevap yazmadım ki ben... Annemi engelleyeni silerim bu kadar basit... Peki siz nerden biliyosunuz gelinin haklı olduğunu ya da gelin olmak haklı olmak niçin yeterli mi sizin için... ( hem gelin hem görümceyim şükür iki taraflı da hiçbir sıkıntım yok)
annemi üzüp engelleyeni demeniz yeterli değil mi?
ben gelin haklı demedim zaten isterseniz yorumumu çarpıtmayın
 
kaynanam dedi hayrına mı bakıyorsun bana bakacaksin
Bunu niye dedi, para alışverişi mi var aranızda? Yani size ev kira vs yardımı mı yapıyor veya emekli maaşı var da onu mu veriyor? Görümce numaranızı silmişse düşmeyin peşine. Ne güzel işte aramak zorunda kalmazsınız, bir şey olursa ulaşamadım silmiş numaramı der geçersiniz kenara. Eşinize şikayet etmeden laf arasında söylersiniz. Madem size işleri düşüyor, çoluk çocuk bakımında sizi kullanıyorlar, sildiyse arayamaz da.

Burada burnu b.ktan başı beladan kurtulmayan gelinlerde tek bir hastalık var, semptomları da; saygımdan sustum, büyüğümdür kalp kırmayayım dedim, eşimin hatrına sustum, Allah rızası için yaptım, benim karakterim buna elvermez, ailem gibi gördüm, annem ablam yerine koydum… Niye anlamıyorsunuz, bir adamla evlilik bağı kurunca otomatikman anası ananız kardeşi kardeşiniz olmuyor. Adamları seviyorsunuz anlaşıyorsunuz evleniyorsunuz tamam da ailesiyle de aynı olunacak diye bir kanun kural yok. Herkesin kişiliği karakteri kalbinin iyiliği kötülüğü aynı değil ama sizler fedakar gelin modunda herkese aynı davranıyorsunuz. Kayınvalide niye kış boyu sizde kalıyor mesela? Kanun bile bunu boşanmada kusur sayıyorken siz niye kabul ediyorsunuz? Biz evlenmeseydik nerede kalacaktı bu kadın diye niye sorgulamıyorsunuz? Demek ki adamın eşi değil de o aileye eklenen iş gücü olarak görülüyorsunuz.

Yazık değil mi size özel hayatınız yok, sosyalleşme yok, kendi başıma veya arkadaşlarımla gidip çay kahve içeyim, canım ne isterse onu yapayım veya yapmayayım yok. Ne var, vardiyalı çalışan gibi kaynana ve görümce çocuklarına bakayım var. Lösemi tesavisi gören çocuk varken kaynana evinde torunlarına bakacağına size yıkılıyor, kendi yetmiyor çocukları da sürüklüyor peşinden.
 
Kim beni engellemiş, selam vermiş vermemiş zerre derdim değil, fark etmem bile kaldı ki sorayım, niye sorayım yani canı istemiş engellemiş, konuşmak istememişse üzerine gidip niye benimle konuşmak istemiyorsun mu diyeceksin 😂
 
Ama suçlamadan yapacam ki eşim arada kalmasın çocukları bana getiriyor bırakmaya Allah hatrina susyurum ama gerçekten tam emin olayım gerçekten hayatımda silmesem de numarasını silerim gider😔
Ne kadar takıntı yapmışsın ya görmezden geç git sil numarayı ne olacak? İlla hesabı sorayım kafasındasın hala umursıyorum anlamına gelir. Biraz kendine mi gelsen acaba umursamamayı öğren muhatap olmayıver. Kaynananın evi yok mu? Niye sizde kalıyormuş.
 
Ben olsam sormam
Kendı denk gelip birgün laf söz arasında söylerse de -aaa öyle mi ya hiç farketmemişim der geçerim :)
Eşime de söylemem ya bu tarz şeyleri napcak bacısına sorcak nie engelledin die oda kendini bisey sancak ne gerek var , oldu ki söylemek gerekti o zaman da -bil die söyledim hiç bisey söyleme böyle sessizce çekilmeleri daha iyi ,laf söz uzarsa yüzyüze bakılmaz hâl alabilir zamana bırak derim .
Yani benimle ilgili bi sorun yokken beni engelleyen silen birini sanki benlik bi sorun varmış da ille bi sebeb duymam gerekiyormuş gibi kurcalayıp durmam .

Ama kavga edesiniz varsa kurcalayın , görümcemin profiline falan bakmak hiç aklıma gelmez , yani insanlar profil fotosunu silebilir nie direk aklınıza sizi engellemesi silmesi falan geldi de eşinizin telefonuna koşup baktınız ?


Şuan bi düşündüm de bazen profil fotosunu kaldırıyorum acaba kendılerını sildiğimi yada engellediğimi düşünen insanlar varmıdır ki 😳
 
annemi üzüp engelleyeni demeniz yeterli değil mi?
ben gelin haklı demedim zaten isterseniz yorumumu çarpıtmayın
Annem üzüldüyse konu bitmiştir benim için tarafım annem olur tabi ki... Ama annem sınırını bilmiyorsa onu da uyarırım o ayrı... Çarpıttığım bi şey yok sizin sorunuza soruyla cevap verdim hepsi bu...
 
Gorumcenin derdi cok buyuk Allah yardimcisi olsun. Hic bir sey deme bence destek ol . Belki telefonu degistirdi bazen telefon degisince eski numaralar diger telefonda kalıyor.
 
Şu engelleme işini bir türlü anlamıyorum :)
Saçma sapan şeyler
Kırgın olduğum çok insan vardır ne numarasını sildim ne de engelledim
Beni silenleri de sorgulamadım umurumda değil açıkcası :)
Kayınvalide engellemek komik görümcenizin sizi neden sildiğini sorgulamak daha da komik :)
 
Bence hiç ilgilenmeyin fark etmemiş gibi öyle daha iyi olur, umursamaz davranın hiç takmamış gibi belli ki istediği o zaten. Eşinize dahi demeyin daha ıyı mesafeyı kendısı sağlıyor işte.
 
Ne kadar takıntı yapmışsın ya görmezden geç git sil numarayı ne olacak? İlla hesabı sorayım kafasındasın hala umursıyorum anlamına gelir. Biraz kendine mi gelsen acaba umursamamayı öğren muhatap olmayıver. Kaynananın evi yok mu? Niye sizde kalıyormuş.
Kışın köyde soba yakamiyor diye geliyur tek başına yaşlı ya 75 yaşında ama baya çökmüş yürüyemiyor bile ay ay evlenmeden önce kaynana derdimi vardı dünya işi ne diyeyim
 
Bunu niye dedi, para alışverişi mi var aranızda? Yani size ev kira vs yardımı mı yapıyor veya emekli maaşı var da onu mu veriyor? Görümce numaranızı silmişse düşmeyin peşine. Ne güzel işte aramak zorunda kalmazsınız, bir şey olursa ulaşamadım silmiş numaramı der geçersiniz kenara. Eşinize şikayet etmeden laf arasında söylersiniz. Madem size işleri düşüyor, çoluk çocuk bakımında sizi kullanıyorlar, sildiyse arayamaz da.

Burada burnu b.ktan başı beladan kurtulmayan gelinlerde tek bir hastalık var, semptomları da; saygımdan sustum, büyüğümdür kalp kırmayayım dedim, eşimin hatrına sustum, Allah rızası için yaptım, benim karakterim buna elvermez, ailem gibi gördüm, annem ablam yerine koydum… Niye anlamıyorsunuz, bir adamla evlilik bağı kurunca otomatikman anası ananız kardeşi kardeşiniz olmuyor. Adamları seviyorsunuz anlaşıyorsunuz evleniyorsunuz tamam da ailesiyle de aynı olunacak diye bir kanun kural yok. Herkesin kişiliği karakteri kalbinin iyiliği kötülüğü aynı değil ama sizler fedakar gelin modunda herkese aynı davranıyorsunuz. Kayınvalide niye kış boyu sizde kalıyor mesela? Kanun bile bunu boşanmada kusur sayıyorken siz niye kabul ediyorsunuz? Biz evlenmeseydik nerede kalacaktı bu kadın diye niye sorgulamıyorsunuz? Demek ki adamın eşi değil de o aileye eklenen iş gücü olarak görülüyorsunuz.

Yazık değil mi size özel hayatınız yok, sosyalleşme yok, kendi başıma veya arkadaşlarımla gidip çay kahve içeyim, canım ne isterse onu yapayım veya yapmayayım yok. Ne var, vardiyalı çalışan gibi kaynana ve görümce çocuklarına bakayım var. Lösemi tesavisi gören çocuk varken kaynana evinde torunlarına bakacağına size yıkılıyor, kendi yetmiyor çocukları da sürüklüyor peşinden.
Hayir kesinlikle ne para ne bir şey ne maaş evim ayrı güzel konuştunuz, ama evlilik vefa üzerine kurulması gerek yaptım diye kötü olmadım onlar utansın haklısınız da hak veriyorum ama insanlar nankör heleki kaynana görümce malesef kurtulamiyurusn 😔
 
sen burdaki kaynana görümce sevicilerin yorumuna bakma kendileride onlar gibi olduğundan direk negatif yorum yapıyor, neler yaşadın engelledin kim bilir bendede engelliler, hatta sende sil numarasını önemsiyormuşsun gibi degerli hissetmesin kendini eşinede böyle eglenceli tatlı bir anda ne diyecem hayatım kız kardeşinde beni engellemiş kısasa kısas sanırım de gülümse üstünde durmadan geç
Ya Buradakiler zaten sanırım kendileri aynılar diye zorlarına gidiyur ben öyle görüyüm zaten cevap vermiyorum onalara yorum için sagolun da valla insan kurtulamıyor keşke silip attığımız gibi gitseler ama utanmazlar mesela bayram var seyran var susan gelin tarzı değilim diye siliyor belli
 
Annem üzüldüyse konu bitmiştir benim için tarafım annem olur tabi ki... Ama annem sınırını bilmiyorsa onu da uyarırım o ayrı... Çarpıttığım bi şey yok sizin sorunuza soruyla cevap verdim hepsi bu...
anneniz ve kardeşinizin eşi bile olsa ikili ilişkilere karışmak bence haddi aşmaktır iyi günler
 
Sizin kocanız kim hayatı paylastiginiz kişi kim evlilik cuzdaninıza bakın himmm ama ailesi ile evleniyoruz derler yok öyle bişey bosol boşol diyorsunuz kocanizin kardeşine bitti gitti.Şahane yorum yaptım o beni silecek bende neden diyeceğim hop kin kusacak ne saygısızlığınız kalacak ne eşinize yaptıklarıniz nede annesini nasıl kırdığınız sonrada terbiye olacak ayağınızı denk alacaksınız böyledir kadın güç gösterileri aklı olan galip cikar bunun için patırtı ya gerek yok kocaya kayinvalideye sotmaya görümce sıfatını alan eş kardeşine eğilip bükülmeye hiç gerek yok madem bosandirmaya kalktılar diyorsunuz akıllı olun ben naptimki mağdurum diyeceksiniz kocanız konu açarsa o gorumceyi sakın aramayın olurda o arar yads gelirse insan gibi konuşabilirdik ben bunu haketmedim çocuk değiliz çok üzüldüm ikiyüzlülüğüne sahip olun akıllı olun o sizin kardeşiniz değil saygı mesafe aşmayın ne kadar yakın o kadar sorun .
 
Back
X