- Katılım
- 22 Haziran 2025
- Mesajlar
- 12
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 32
- Konu Sahibi alevertumur
-
- #1
Herkese merhabalar. İçinde olduğum bi durumu paylaşmak istiyorum. Akıl verirseniz çok sevinirim. Erkek arkadaşım son zamanlarda çok ilgisizleşmişti, ben de bunu dile getirdim ve 2 hafta kadar aramız bozuldu ve hiç konuşmadık. Sonrasında kendisi geldi ve bana hak verdi. Dikkat edeceğini söyledi. Ama dikkat etmesi 2 hafta sürdü. Sonra 2 gün boyunca hiç ne yazma ne de arama oldu. Bu durum beni çok üzdü ve ben de hiçbir açıklama yapmadan engelledim. Çünkü konuştuğumuz bi konuydu ve bana hak vermişti ama yine aynı şeyi yapması beni çok üzdü. Biraz zaman geçince acaba fazla mı tepki verdim diye bu sefer kendimi suçlamaya başladım. O da başka yerden ulaşmaya çalışmadı zaten. Yani şu an bitti mi bilmiyorum döner mi onu da bilmiyorum. Bir yanım sen dön diyor bi yanım seni bile bile kırdı sakın dönme diyor. Ne yapacağımı bilmiyorum
Kaç yaşındasın ?Herkese merhabalar. İçinde olduğum bi durumu paylaşmak istiyorum. Akıl verirseniz çok sevinirim. Erkek arkadaşım son zamanlarda çok ilgisizleşmişti, ben de bunu dile getirdim ve 2 hafta kadar aramız bozuldu ve hiç konuşmadık. Sonrasında kendisi geldi ve bana hak verdi. Dikkat edeceğini söyledi. Ama dikkat etmesi 2 hafta sürdü. Sonra 2 gün boyunca hiç ne yazma ne de arama oldu. Bu durum beni çok üzdü ve ben de hiçbir açıklama yapmadan engelledim. Çünkü konuştuğumuz bi konuydu ve bana hak vermişti ama yine aynı şeyi yapması beni çok üzdü. Biraz zaman geçince acaba fazla mı tepki verdim diye bu sefer kendimi suçlamaya başladım. O da başka yerden ulaşmaya çalışmadı zaten. Yani şu an bitti mi bilmiyorum döner mi onu da bilmiyorum. Bir yanım sen dön diyor bi yanım seni bile bile kırdı sakın dönme diyor. Ne yapacağımı bilmiyorum
25Kaç yaşındasın ?
Öyle mi düşünüyorsunuz.Mantığını dinle dönme
Dönersen zaten seni önemsemeyen biri için iyice basitleşir önemsizleşirsin
Bitmiş zaten
Herkese merhabalar. İçinde olduğum bi durumu paylaşmak istiyorum. Akıl verirseniz çok sevinirim. Erkek arkadaşım son zamanlarda çok ilgisizleşmişti, ben de bunu dile getirdim ve 2 hafta kadar aramız bozuldu ve hiç konuşmadık. Sonrasında kendisi geldi ve bana hak verdi. Dikkat edeceğini söyledi. Ama dikkat etmesi 2 hafta sürdü. Sonra 2 gün boyunca hiç ne yazma ne de arama oldu. Bu durum beni çok üzdü ve ben de hiçbir açıklama yapmadan engelledim. Çünkü konuştuğumuz bi konuydu ve bana hak vermişti ama yine aynı şeyi yapması beni çok üzdü. Biraz zaman geçince acaba fazla mı tepki verdim diye bu sefer kendimi suçlamaya başladım. O da başka yerden ulaşmaya çalışmadı zaten. Yani şu an bitti mi bilmiyorum döner mi onu da bilmiyorum. Bir yanım sen dön diyor bi yanım seni bile bile kırdı sakın dönme diyor. Ne yapacağımı bilmiyorum
Belki de ben öyle düşünüyorum. Tek taraflıdır. Beni üzen de bu galibaİki hafta durduk yere nasıl hiç yazmaz aramaz sormaz? Bu nasıl ilişki? Sevgili olduğunuza emin misin?
Yaşınızda 18-20 değilmiş muhtemelen karşınızdakide o şekildedir. Bir insan inanınki değişmiyor ilgisiz ve çabasızsa o şekilde devam ediyor mutsuzsanız ayrılın evlenirseniz bu şekilde istemediğiniz hoşnut olmadığınız davranışları değiştirmedikçe göz yummak zorunda kalıyorsunuz
Bu ilgisiz hali sana karşı onun zihnindeki ilişkinin zaten bittiğine işarettirÖyle mi düşünüyorsunuz.
İlişki bitmiş.İlgisiz olan birisine neden dönesiniz ki?Herkese merhabalar. İçinde olduğum bi durumu paylaşmak istiyorum. Akıl verirseniz çok sevinirim. Erkek arkadaşım son zamanlarda çok ilgisizleşmişti, ben de bunu dile getirdim ve 2 hafta kadar aramız bozuldu ve hiç konuşmadık. Sonrasında kendisi geldi ve bana hak verdi. Dikkat edeceğini söyledi. Ama dikkat etmesi 2 hafta sürdü. Sonra 2 gün boyunca hiç ne yazma ne de arama oldu. Bu durum beni çok üzdü ve ben de hiçbir açıklama yapmadan engelledim. Çünkü konuştuğumuz bi konuydu ve bana hak vermişti ama yine aynı şeyi yapması beni çok üzdü. Biraz zaman geçince acaba fazla mı tepki verdim diye bu sefer kendimi suçlamaya başladım. O da başka yerden ulaşmaya çalışmadı zaten. Yani şu an bitti mi bilmiyorum döner mi onu da bilmiyorum. Bir yanım sen dön diyor bi yanım seni bile bile kırdı sakın dönme diyor. Ne yapacağımı bilmiyorum
Bence eski sevgilin arayış halindeymiş hatta belki onun da beklediği birisi varmış. Ona gitmişHerkese merhabalar. İçinde olduğum bi durumu paylaşmak istiyorum. Akıl verirseniz çok sevinirim. Erkek arkadaşım son zamanlarda çok ilgisizleşmişti, ben de bunu dile getirdim ve 2 hafta kadar aramız bozuldu ve hiç konuşmadık. Sonrasında kendisi geldi ve bana hak verdi. Dikkat edeceğini söyledi. Ama dikkat etmesi 2 hafta sürdü. Sonra 2 gün boyunca hiç ne yazma ne de arama oldu. Bu durum beni çok üzdü ve ben de hiçbir açıklama yapmadan engelledim. Çünkü konuştuğumuz bi konuydu ve bana hak vermişti ama yine aynı şeyi yapması beni çok üzdü. Biraz zaman geçince acaba fazla mı tepki verdim diye bu sefer kendimi suçlamaya başladım. O da başka yerden ulaşmaya çalışmadı zaten. Yani şu an bitti mi bilmiyorum döner mi onu da bilmiyorum. Bir yanım sen dön diyor bi yanım seni bile bile kırdı sakın dönme diyor. Ne yapacağımı bilmiyorum