• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hpv sürecim sormak istediklerinizi seve seve cevaplarım

serifeeee48

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Şubat 2026
Mesajlar
5
Emoji Skoru
8
Puanlar
1
Yaş
37
Bunu Hpv 16 ve herhangi bir türü çıkan ve aşırı endişe duyan bütün kadınlar adına paylaşıyorum. Ekim ayında smear ve hpv testi verdim yaşım 37 tek çocuğum var 2 yaş aşısı için gitmiştim rastgele alındı bilgim yoktu bu test ile ilgili öncesinde. Kasım ayında hpv 16 çıkmış hemşire rahim ağzı kanseri testiniz pozitif çıktı diye aradı beni bayılacak gibi oldum iş yerimde. Kalkıp yan odaya gidemedim bacaklarım tutmadı oğlum geldi aklıma ağlamaya başladım. Birincisi asla kanser değildim ikincisi bu virüsü iyi ki o zaman farketmis oldum. Lütfen doğum yapan her kadın kan testi vs bütün testlerini düzenli yaptırsın ve mumkunse takviye kullansın. Bedenimizden bir canlı var ediyoruz nihayetinde vücut çok savunmasız hale geliyor. Hemen bulunduğum ile hastaneye gitmem gerektiğini söyledi aile hekimim tabi ben o arada okudum keşke okumasaydim ama merak gerçekten kendimi ölecek kadar bitkin hissettirdim kendime. Ayrıca esim ile farklı şehirlerde çalışıyoruz eş tayini yapamadık henuz onun yanıma gelmesini bekledim hastaneye gitmek icin. Geldi yozgat şehir hastanesine gittim en büyük hatam buydu bu konuda. Hemen kolposkopi ve biyopsi yaptılar 5 parça alındı. Sonra çıkan sonuç başlangıç derecesi cin1, cin2 ve cin3 olmadığından da emin değiliz diye saçma sapan asistan doktorlar ve patoloji uzmanları ayrıca Hüseyin karakaya idi doktor ama asistanlar baktı sekreteri de cimere şikayet etmemek icin kendimde defalarca mücadele verdim hastaları çoklu alıp yanımda bekar bir kadına bakire misin vs saçma sapan sorular sordu yani sorular değil 3 4 hastanın yanında onu utandırmasın çok sinirlendim. Neyse devam edeyim sonra tabi yaşadığım psikolojik süreç kendimi ölecek gibi hissetmem. Ama karar verdim bağışıklık sistemim ilk kez beni yanıltmisti Hemen eski halime döndüm çünkü beslenmeme oğluma kendimi kaptırmam yüzünden ihmal boyutunda ara vermişim. En çok turşu yedim sanirim taze soğan yeşillik zerdeçal bağışıklık sistemim icin en gerekiyorsa yaptım ama 2 yaş sendromuna bir oğlum var maalesef uyku ile sorunlarım var hala. Sonra takviye aldım ve aşıyı yaptırdım Hemen. Takviye d vitamini b12 çinko magnezyum c vitamini omega 3 ve reisi mantarı shitake mantarı solgar ve nutraxin ürünlerini tükettim. Kendime de dikkat ettim. Sigara ile vedalaştım o günden beri içmedim parça alındığı 7 kasımdan bu yana 20 yıllık sigara icicisiydim. Sonra hacettepeden randevu anca ayarladın murat Gültekin doktor gerçekten hersey demek. Gittim 27 ocakta baktı ve yeniden smear ile hpv aldi ikiside negatif geldi doktor bunların negatif olacağını söyledi aslında muayene sırasında. Senden neden bu kadar parça almışlar dedi ve parçaları da hacettepeye vermemi istedi bugün onları da esim teslim etti. Gelelim sonuca ben şuan rahatladım ama o hemşirenin rahim ağzı kanseri pozitif dediğini unutamıyorum. Artık 6 ayda bir kontrole gideceğim. Ayrıca cin2 veya cin3 gelse idi onu da biliyordum sadece basit bir lee işlemi en en en kötüsü kanser başlamış olsa rahim alınabilirdi umarım bunlara gerek kalmayacak hiçbirinizde. Öncelikle bunu basite indirgemeniz hem çok tedbir hem çok rahatlık aşı ve takviyeler bide vajinan jel kullandım. Bilmiyorum yozgat mi yanıldı yada gerçekten 4 ayda negatife mi döndüm inanın bilmiyorum ama bildiğim en mühim şey lütfen panik ile hareket etmeyin ben resmen bi ara karalar bağlamıştım silkelenip kendime geldim iyi ki de gelmişim. Size aklıma gelen tavsiyelerim bunlar süreç can sıkıcı gece bile kalkıp burayı kadınlar kulübü vs okuyordum bunları yapmayın an azından. Cok geçmiş olsun kanser değilsin kesinlikle
Lütfen sigara içme
Kendini önemse
Panik yapma
Takviye kullan kan değerlerine baktır
 
Geçmiş olsun öncelikle ne güzel atlatmissiniz bana umut verdiniz. Bende aynı iki sene önce hpv 16 olduğumu öğrendim bebeğim var küçük ondan dolayı hastaneye gitmedim uykusuzluk diz boyu zaten sağlıklı da beslenemiyorum ikide bir grip oluyorum hastalik ilerledi gibi hissediyorum eşimden ayrıldım beni aldattığını öğrendim siz cinsel ilişki sırasında korundunuzmu yoksa korunmadinizmi
 
Geçmiş olsun öncelikle ne güzel atlatmissiniz bana umut verdiniz. Bende aynı iki sene önce hpv 16 olduğumu öğrendim bebeğim var küçük ondan dolayı hastaneye gitmedim uykusuzluk diz boyu zaten sağlıklı da beslenemiyorum ikide bir grip oluyorum hastalik ilerledi gibi hissediyorum eşimden ayrıldım beni aldattığını öğrendim siz cinsel ilişki sırasında korundunuzmu yoksa k
 
Yani bazen koruyup bazen korunmuyorduk ama öğrendiğim ekim ayından sonra bu zamana kadar cinsel beraberliğimizi de durdurmuştuk korkudan. Ama kesinlikle gitmelisin çünkü sen en güzel şeyi öğrenmişsin vücudunda varmış ve fark edilmiş artık ihmal etme pazartesiye hemen randevu alıp git canım. Yaşadığın şeyler zormuş gerçekten ama eminim üstesinden geleceksin. Bide benim yaşım 37 doktor gençlerde 1 sene içinde vücut genelde atıyor dedi. Ayrıca öyle hasta hissetmen muhtemelen psikolojik hemen kan değerlerine baktırıp yazdığım takviyeleri maddi durumun uygun ise tabi almanı tavsiye ederim canim. Cok geçmiş olsun umarım sende buraya geçti yazarsın en kısa sürede. Ve aslında 2 sene önce hpv16 pozitif alan birinin 6 ayda bir kolposkopi yaptırması gerek biraz ihmal olmuş ama neresinden dönsek kar. Hemen randevu al canım lütfen sen ve bebeginden de kıymetli kimse yok bu hayatta. Sen iyi olursan o da iyi olur
 
Bunu Hpv 16 ve herhangi bir türü çıkan ve aşırı endişe duyan bütün kadınlar adına paylaşıyorum. Ekim ayında smear ve hpv testi verdim yaşım 37 tek çocuğum var 2 yaş aşısı için gitmiştim rastgele alındı bilgim yoktu bu test ile ilgili öncesinde. Kasım ayında hpv 16 çıkmış hemşire rahim ağzı kanseri testiniz pozitif çıktı diye aradı beni bayılacak gibi oldum iş yerimde. Kalkıp yan odaya gidemedim bacaklarım tutmadı oğlum geldi aklıma ağlamaya başladım. Birincisi asla kanser değildim ikincisi bu virüsü iyi ki o zaman farketmis oldum. Lütfen doğum yapan her kadın kan testi vs bütün testlerini düzenli yaptırsın ve mumkunse takviye kullansın. Bedenimizden bir canlı var ediyoruz nihayetinde vücut çok savunmasız hale geliyor. Hemen bulunduğum ile hastaneye gitmem gerektiğini söyledi aile hekimim tabi ben o arada okudum keşke okumasaydim ama merak gerçekten kendimi ölecek kadar bitkin hissettirdim kendime. Ayrıca esim ile farklı şehirlerde çalışıyoruz eş tayini yapamadık henuz onun yanıma gelmesini bekledim hastaneye gitmek icin. Geldi yozgat şehir hastanesine gittim en büyük hatam buydu bu konuda. Hemen kolposkopi ve biyopsi yaptılar 5 parça alındı. Sonra çıkan sonuç başlangıç derecesi cin1, cin2 ve cin3 olmadığından da emin değiliz diye saçma sapan asistan doktorlar ve patoloji uzmanları ayrıca Hüseyin karakaya idi doktor ama asistanlar baktı sekreteri de cimere şikayet etmemek icin kendimde defalarca mücadele verdim hastaları çoklu alıp yanımda bekar bir kadına bakire misin vs saçma sapan sorular sordu yani sorular değil 3 4 hastanın yanında onu utandırmasın çok sinirlendim. Neyse devam edeyim sonra tabi yaşadığım psikolojik süreç kendimi ölecek gibi hissetmem. Ama karar verdim bağışıklık sistemim ilk kez beni yanıltmisti Hemen eski halime döndüm çünkü beslenmeme oğluma kendimi kaptırmam yüzünden ihmal boyutunda ara vermişim. En çok turşu yedim sanirim taze soğan yeşillik zerdeçal bağışıklık sistemim icin en gerekiyorsa yaptım ama 2 yaş sendromuna bir oğlum var maalesef uyku ile sorunlarım var hala. Sonra takviye aldım ve aşıyı yaptırdım Hemen. Takviye d vitamini b12 çinko magnezyum c vitamini omega 3 ve reisi mantarı shitake mantarı solgar ve nutraxin ürünlerini tükettim. Kendime de dikkat ettim. Sigara ile vedalaştım o günden beri içmedim parça alındığı 7 kasımdan bu yana 20 yıllık sigara icicisiydim. Sonra hacettepeden randevu anca ayarladın murat Gültekin doktor gerçekten hersey demek. Gittim 27 ocakta baktı ve yeniden smear ile hpv aldi ikiside negatif geldi doktor bunların negatif olacağını söyledi aslında muayene sırasında. Senden neden bu kadar parça almışlar dedi ve parçaları da hacettepeye vermemi istedi bugün onları da esim teslim etti. Gelelim sonuca ben şuan rahatladım ama o hemşirenin rahim ağzı kanseri pozitif dediğini unutamıyorum. Artık 6 ayda bir kontrole gideceğim. Ayrıca cin2 veya cin3 gelse idi onu da biliyordum sadece basit bir lee işlemi en en en kötüsü kanser başlamış olsa rahim alınabilirdi umarım bunlara gerek kalmayacak hiçbirinizde. Öncelikle bunu basite indirgemeniz hem çok tedbir hem çok rahatlık aşı ve takviyeler bide vajinan jel kullandım. Bilmiyorum yozgat mi yanıldı yada gerçekten 4 ayda negatife mi döndüm inanın bilmiyorum ama bildiğim en mühim şey lütfen panik ile hareket etmeyin ben resmen bi ara karalar bağlamıştım silkelenip kendime geldim iyi ki de gelmişim. Size aklıma gelen tavsiyelerim bunlar süreç can sıkıcı gece bile kalkıp burayı kadınlar kulübü vs okuyordum bunları yapmayın an azından. Cok geçmiş olsun kanser değilsin kesinlikle
Lütfen sigara içme
Kendini önemse
Panik yapma
Takviye kullan kan değerlerine baktır
Şu yazdığın mesajla kaç kişinin içini ferahlatıp sevap kazandın Allah bilir 🙏Çok geçmiş olsun öncelikle.
12 ocakta rutin kontrol için devlet hastanesine gittim.(Kadın doğuma)Doktor hiç smear testi yaptın mı yok dedim.O zaman smear ve hpv testi yapalım dedi.Pazartesi yani 2 şubatta hemşire beni aradı.Hpv testiniz pozitif ve yüksek riskli kanser grubundasınız dedi.Yarın onkoloji doktoru burda hemen gelmeniz lazım Eşim de duştan yeni çıkmıştı.Telefon elimden düştü yere yığıldım.Eşime ağlayarak kanserim dedim.Eşimin tansiyonu düştü bayıldı .Ne eşim ne ben o gece gram uyumadık.Hayatım boyunca yaşadığım nadir gecelerdendi.Ertesi gün doktora gittik.Hem jinekolog hem de onkoloji bölümüne bakıyor.İçeri girdik doktor vajinal muayene yaptı.Hiçbir sorun gözükmüyor dedi.Hpv tipin yüksek risk grubunda değil dedi.(Tip 56,tip 31)Konuşma esnasında smear sonucun temiz çıkmış bu arada dedi.İnanamadım.Emin misiniz dedim.Evet dedi falanca kişi değil misiniz dedi.Eşime sarılıp ağladım çocuk gibi.Kolposkopiye gerek yok dedi.Sadece alkol ve sigara varsa bırak.(İkisini de kullanmıyorum zaten.)Beslenmene dikkat et sadece dedi. Hiç ilaç takviye vermedi.Ben aşı olmak istediğimi söyledim.47 yaşındasın pek etkisi olmaz ama yazayım dedi.Aşılarımı yaptıracağım.En azından başka virüs kapmam.Eşim de ilişki nasıl olacak dedi.Ben ağlarken gülmeye başladım.Normalde her zaman sağlığım önceliklidir onun için.Doktor korunmanıza gerek yok dilediğiniz gibi yaşayın dedi.Kendim herhangi bir takviye alıp kullanmam gerekir mi acaba?
 
Şu yazdığın mesajla kaç kişinin içini ferahlatıp sevap kazandın Allah bilir 🙏Çok geçmiş olsun öncelikle.
12 ocakta rutin kontrol için devlet hastanesine gittim.(Kadın doğuma)Doktor hiç smear testi yaptın mı yok dedim.O zaman smear ve hpv testi yapalım dedi.Pazartesi yani 2 şubatta hemşire beni aradı.Hpv testiniz pozitif ve yüksek riskli kanser grubundasınız dedi.Yarın onkoloji doktoru burda hemen gelmeniz lazım Eşim de duştan yeni çıkmıştı.Telefon elimden düştü yere yığıldım.Eşime ağlayarak kanserim dedim.Eşimin tansiyonu düştü bayıldı .Ne eşim ne ben o gece gram uyumadık.Hayatım boyunca yaşadığım nadir gecelerdendi.Ertesi gün doktora gittik.Hem jinekolog hem de onkoloji bölümüne bakıyor.İçeri girdik doktor vajinal muayene yaptı.Hiçbir sorun gözükmüyor dedi.Hpv tipin yüksek risk grubunda değil dedi.(Tip 56,tip 31)Konuşma esnasında smear sonucun temiz çıkmış bu arada dedi.İnanamadım.Emin misiniz dedim.Evet dedi falanca kişi değil misiniz dedi.Eşime sarılıp ağladım çocuk gibi.Kolposkopiye gerek yok dedi.Sadece alkol ve sigara varsa bırak.(İkisini de kullanmıyorum zaten.)Beslenmene dikkat et sadece dedi. Hiç ilaç takviye vermedi.Ben aşı olmak istediğimi söyledim.47 yaşındasın pek etkisi olmaz ama yazayım dedi.Aşılarımı yaptıracağım.En azından başka virüs kapmam.Eşim de ilişki nasıl olacak dedi.Ben ağlarken gülmeye başladım.Normalde her zaman sağlığım önceliklidir onun için.Doktor korunmanıza gerek yok dilediğiniz gibi yaşayın dedi.Kendim herhangi bir takviye alıp kullanmam gerekir mi acaba?
 
Ablacım diyeceğim benden büyük olduğunuz icin bi kan değerlerinize baktırın ben artık hep takviye kullanacağım çünkü kan değerlerim iyi olduğunda dahi sabahları aşırı yorgun uyanıyordum şimdi saydığım takviyeler sayesinde cok enerjik kalkıyorum abla o yüzden tavsiye ederim size de çok geçmiş olsun inşallah en kısa surede de negatif sonuç alırsın dualarımda olacaksın ve ne hafife almalı nede hayatımızı buna bu kadar etkiletmemeli olduğumuzu düşünüyorum
 
Bunu Hpv 16 ve herhangi bir türü çıkan ve aşırı endişe duyan bütün kadınlar adına paylaşıyorum. Ekim ayında smear ve hpv testi verdim yaşım 37 tek çocuğum var 2 yaş aşısı için gitmiştim rastgele alındı bilgim yoktu bu test ile ilgili öncesinde. Kasım ayında hpv 16 çıkmış hemşire rahim ağzı kanseri testiniz pozitif çıktı diye aradı beni bayılacak gibi oldum iş yerimde. Kalkıp yan odaya gidemedim bacaklarım tutmadı oğlum geldi aklıma ağlamaya başladım. Birincisi asla kanser değildim ikincisi bu virüsü iyi ki o zaman farketmis oldum. Lütfen doğum yapan her kadın kan testi vs bütün testlerini düzenli yaptırsın ve mumkunse takviye kullansın. Bedenimizden bir canlı var ediyoruz nihayetinde vücut çok savunmasız hale geliyor. Hemen bulunduğum ile hastaneye gitmem gerektiğini söyledi aile hekimim tabi ben o arada okudum keşke okumasaydim ama merak gerçekten kendimi ölecek kadar bitkin hissettirdim kendime. Ayrıca esim ile farklı şehirlerde çalışıyoruz eş tayini yapamadık henuz onun yanıma gelmesini bekledim hastaneye gitmek icin. Geldi yozgat şehir hastanesine gittim en büyük hatam buydu bu konuda. Hemen kolposkopi ve biyopsi yaptılar 5 parça alındı. Sonra çıkan sonuç başlangıç derecesi cin1, cin2 ve cin3 olmadığından da emin değiliz diye saçma sapan asistan doktorlar ve patoloji uzmanları ayrıca Hüseyin karakaya idi doktor ama asistanlar baktı sekreteri de cimere şikayet etmemek icin kendimde defalarca mücadele verdim hastaları çoklu alıp yanımda bekar bir kadına bakire misin vs saçma sapan sorular sordu yani sorular değil 3 4 hastanın yanında onu utandırmasın çok sinirlendim. Neyse devam edeyim sonra tabi yaşadığım psikolojik süreç kendimi ölecek gibi hissetmem. Ama karar verdim bağışıklık sistemim ilk kez beni yanıltmisti Hemen eski halime döndüm çünkü beslenmeme oğluma kendimi kaptırmam yüzünden ihmal boyutunda ara vermişim. En çok turşu yedim sanirim taze soğan yeşillik zerdeçal bağışıklık sistemim icin en gerekiyorsa yaptım ama 2 yaş sendromuna bir oğlum var maalesef uyku ile sorunlarım var hala. Sonra takviye aldım ve aşıyı yaptırdım Hemen. Takviye d vitamini b12 çinko magnezyum c vitamini omega 3 ve reisi mantarı shitake mantarı solgar ve nutraxin ürünlerini tükettim. Kendime de dikkat ettim. Sigara ile vedalaştım o günden beri içmedim parça alındığı 7 kasımdan bu yana 20 yıllık sigara icicisiydim. Sonra hacettepeden randevu anca ayarladın murat Gültekin doktor gerçekten hersey demek. Gittim 27 ocakta baktı ve yeniden smear ile hpv aldi ikiside negatif geldi doktor bunların negatif olacağını söyledi aslında muayene sırasında. Senden neden bu kadar parça almışlar dedi ve parçaları da hacettepeye vermemi istedi bugün onları da esim teslim etti. Gelelim sonuca ben şuan rahatladım ama o hemşirenin rahim ağzı kanseri pozitif dediğini unutamıyorum. Artık 6 ayda bir kontrole gideceğim. Ayrıca cin2 veya cin3 gelse idi onu da biliyordum sadece basit bir lee işlemi en en en kötüsü kanser başlamış olsa rahim alınabilirdi umarım bunlara gerek kalmayacak hiçbirinizde. Öncelikle bunu basite indirgemeniz hem çok tedbir hem çok rahatlık aşı ve takviyeler bide vajinan jel kullandım. Bilmiyorum yozgat mi yanıldı yada gerçekten 4 ayda negatife mi döndüm inanın bilmiyorum ama bildiğim en mühim şey lütfen panik ile hareket etmeyin ben resmen bi ara karalar bağlamıştım silkelenip kendime geldim iyi ki de gelmişim. Size aklıma gelen tavsiyelerim bunlar süreç can sıkıcı gece bile kalkıp burayı kadınlar kulübü vs okuyordum bunları yapmayın an azından. Cok geçmiş olsun kanser değilsin kesinlikle
Lütfen sigara içme
Kendini önemse
Panik yapma
Takviye kullan kan değerlerine baktır
Sizi o kadar iyi anlıyorum ki, aynı travmayı ben de yaşadım. Beni de sağlık bakanlığı KETEM telefondan aradı ve sonuçlarınız da bir problem var en yakın hastaneden randevu alın dedikleri anda nasıl bir panik yaptığımı anlatamam üzerinden iki yıl geçmesine rağmen hala travmanın etkileri sürüyor…
 
Şu yazdığın mesajla kaç kişinin içini ferahlatıp sevap kazandın Allah bilir 🙏Çok geçmiş olsun öncelikle.
12 ocakta rutin kontrol için devlet hastanesine gittim.(Kadın doğuma)Doktor hiç smear testi yaptın mı yok dedim.O zaman smear ve hpv testi yapalım dedi.Pazartesi yani 2 şubatta hemşire beni aradı.Hpv testiniz pozitif ve yüksek riskli kanser grubundasınız dedi.Yarın onkoloji doktoru burda hemen gelmeniz lazım Eşim de duştan yeni çıkmıştı.Telefon elimden düştü yere yığıldım.Eşime ağlayarak kanserim dedim.Eşimin tansiyonu düştü bayıldı .Ne eşim ne ben o gece gram uyumadık.Hayatım boyunca yaşadığım nadir gecelerdendi.Ertesi gün doktora gittik.Hem jinekolog hem de onkoloji bölümüne bakıyor.İçeri girdik doktor vajinal muayene yaptı.Hiçbir sorun gözükmüyor dedi.Hpv tipin yüksek risk grubunda değil dedi.(Tip 56,tip 31)Konuşma esnasında smear sonucun temiz çıkmış bu arada dedi.İnanamadım.Emin misiniz dedim.Evet dedi falanca kişi değil misiniz dedi.Eşime sarılıp ağladım çocuk gibi.Kolposkopiye gerek yok dedi.Sadece alkol ve sigara varsa bırak.(İkisini de kullanmıyorum zaten.)Beslenmene dikkat et sadece dedi. Hiç ilaç takviye vermedi.Ben aşı olmak istediğimi söyledim.47 yaşındasın pek etkisi olmaz ama yazayım dedi.Aşılarımı yaptıracağım.En azından başka virüs kapmam.Eşim de ilişki nasıl olacak dedi.Ben ağlarken gülmeye başladım.Normalde her zaman sağlığım önceliklidir onun için.Doktor korunmanıza gerek yok dilediğiniz gibi yaşayın dedi.Kendim herhangi bir takviye alıp kullanmam gerekir mi acaba?
Dilediğiniz gibi yaşayın da eşinizden size tekrar tekrar virüs bulaşsın ve virüs yükünüzü artsın, vücut sonra hiç temizleyemesin, bazı doktorlar güzel saçmalıyor….
 
Dilediğiniz gibi yaşayın da eşinizden size tekrar tekrar virüs bulaşsın ve virüs yükünüzü artsın, vücut sonra hiç temizleyemesin, bazı doktorlar güzel saçmalıyor….
Çapa dan gelmiş bayağı deneyimli bir doktordu.Aşı olmak istediğimi söyledim en azından başka virüs kapmayayım diye.Sizin yaşınızda pek etkisi olmaz dedi ama ben yine de yaptırtmak istedim.Eşim getirtti aşıyı daha gidip yapamadım.Yarın gidip yaptıracağım
 
Çapa dan gelmiş bayağı deneyimli bir doktordu.Aşı olmak istediğimi söyledim en azından başka virüs kapmayayım diye.Sizin yaşınızda pek etkisi olmaz dedi ama ben yine de yaptırtmak istedim.Eşim getirtti aşıyı daha gidip yapamadım.Yarın gidip yaptıracağım
Bence aşı kararınız çok doğru olmuş, yine de yaptırılmasını öneriyor bir çok doktor
 
Bunu Hpv 16 ve herhangi bir türü çıkan ve aşırı endişe duyan bütün kadınlar adına paylaşıyorum. Ekim ayında smear ve hpv testi verdim yaşım 37 tek çocuğum var 2 yaş aşısı için gitmiştim rastgele alındı bilgim yoktu bu test ile ilgili öncesinde. Kasım ayında hpv 16 çıkmış hemşire rahim ağzı kanseri testiniz pozitif çıktı diye aradı beni bayılacak gibi oldum iş yerimde. Kalkıp yan odaya gidemedim bacaklarım tutmadı oğlum geldi aklıma ağlamaya başladım. Birincisi asla kanser değildim ikincisi bu virüsü iyi ki o zaman farketmis oldum. Lütfen doğum yapan her kadın kan testi vs bütün testlerini düzenli yaptırsın ve mumkunse takviye kullansın. Bedenimizden bir canlı var ediyoruz nihayetinde vücut çok savunmasız hale geliyor. Hemen bulunduğum ile hastaneye gitmem gerektiğini söyledi aile hekimim tabi ben o arada okudum keşke okumasaydim ama merak gerçekten kendimi ölecek kadar bitkin hissettirdim kendime. Ayrıca esim ile farklı şehirlerde çalışıyoruz eş tayini yapamadık henuz onun yanıma gelmesini bekledim hastaneye gitmek icin. Geldi yozgat şehir hastanesine gittim en büyük hatam buydu bu konuda. Hemen kolposkopi ve biyopsi yaptılar 5 parça alındı. Sonra çıkan sonuç başlangıç derecesi cin1, cin2 ve cin3 olmadığından da emin değiliz diye saçma sapan asistan doktorlar ve patoloji uzmanları ayrıca Hüseyin karakaya idi doktor ama asistanlar baktı sekreteri de cimere şikayet etmemek icin kendimde defalarca mücadele verdim hastaları çoklu alıp yanımda bekar bir kadına bakire misin vs saçma sapan sorular sordu yani sorular değil 3 4 hastanın yanında onu utandırmasın çok sinirlendim. Neyse devam edeyim sonra tabi yaşadığım psikolojik süreç kendimi ölecek gibi hissetmem. Ama karar verdim bağışıklık sistemim ilk kez beni yanıltmisti Hemen eski halime döndüm çünkü beslenmeme oğluma kendimi kaptırmam yüzünden ihmal boyutunda ara vermişim. En çok turşu yedim sanirim taze soğan yeşillik zerdeçal bağışıklık sistemim icin en gerekiyorsa yaptım ama 2 yaş sendromuna bir oğlum var maalesef uyku ile sorunlarım var hala. Sonra takviye aldım ve aşıyı yaptırdım Hemen. Takviye d vitamini b12 çinko magnezyum c vitamini omega 3 ve reisi mantarı shitake mantarı solgar ve nutraxin ürünlerini tükettim. Kendime de dikkat ettim. Sigara ile vedalaştım o günden beri içmedim parça alındığı 7 kasımdan bu yana 20 yıllık sigara icicisiydim. Sonra hacettepeden randevu anca ayarladın murat Gültekin doktor gerçekten hersey demek. Gittim 27 ocakta baktı ve yeniden smear ile hpv aldi ikiside negatif geldi doktor bunların negatif olacağını söyledi aslında muayene sırasında. Senden neden bu kadar parça almışlar dedi ve parçaları da hacettepeye vermemi istedi bugün onları da esim teslim etti. Gelelim sonuca ben şuan rahatladım ama o hemşirenin rahim ağzı kanseri pozitif dediğini unutamıyorum. Artık 6 ayda bir kontrole gideceğim. Ayrıca cin2 veya cin3 gelse idi onu da biliyordum sadece basit bir lee işlemi en en en kötüsü kanser başlamış olsa rahim alınabilirdi umarım bunlara gerek kalmayacak hiçbirinizde. Öncelikle bunu basite indirgemeniz hem çok tedbir hem çok rahatlık aşı ve takviyeler bide vajinan jel kullandım. Bilmiyorum yozgat mi yanıldı yada gerçekten 4 ayda negatife mi döndüm inanın bilmiyorum ama bildiğim en mühim şey lütfen panik ile hareket etmeyin ben resmen bi ara karalar bağlamıştım silkelenip kendime geldim iyi ki de gelmişim. Size aklıma gelen tavsiyelerim bunlar süreç can sıkıcı gece bile kalkıp burayı kadınlar kulübü vs okuyordum bunları yapmayın an azından. Cok geçmiş olsun kanser değilsin kesinlikle
Lütfen sigara içme
Kendini önemse
Panik yapma
Takviye kullan kan değerlerine baktır
Öncelikle geçmiş olsun siğil varmiydi acaba yada sigil olan varmı aranızda
 
Öncelikle geçmiş olsun siğil varmiydi acaba yada sigil olan varmı aranızda
Merhaba bende vajina girişinde vestibüler papillomatozise benzeyen bir yer vardı doktor şüphe ettiği için koterle yaktı 17 ocakta,
Anal ilişki hayatımda hiç yaşamadım,ama makat çevresinde 3 tane belirgin lezyon var bunlar büyük ihtimalle siğil,Proktoloji doktoru siğil yakma ücreti 40-60 bin arası fiyat verdi ne yapacağımı bilmiyorum
 
Merhaba bende vajina girişinde vestibüler papillomatozise benzeyen bir yer vardı doktor şüphe ettiği için koterle yaktı 17 ocakta,
Anal ilişki hayatımda hiç yaşamadım,ama makat çevresinde 3 tane belirgin lezyon var bunlar büyük ihtimalle siğil,Proktoloji doktoru siğil yakma ücreti 40-60 bin arası fiyat verdi ne yapacağımı bilmiyorum
Sigortan yokmu ben hiç ücret ödemiyorum şehir hastanesinde siğiller için
 
Merhaba bende vajina girişinde vestibüler papillomatozise benzeyen bir yer vardı doktor şüphe ettiği için koterle yaktı 17 ocakta,
Anal ilişki hayatımda hiç yaşamadım,ama makat çevresinde 3 tane belirgin lezyon var bunlar büyük ihtimalle siğil,Proktoloji doktoru siğil yakma ücreti 40-60 bin arası fiyat verdi ne yapacağımı bilmiyorum
Aynı durumu yaşadım elma sirkesi 3 gece peçete ye döküp bantladim yok oldu iz kalmadı şükür
 
Sigortan yokmu ben hiç ücret ödemiyorum şehir hastanesinde siğiller için
Sigortam var çalışıyorum,geçen 2-3 hafta önce şehir hastanesine gittim,sonuçlarımı gösterip,kolposkopi günü almak için,siğil yakmıyoruz,dermatoloğa gidebilirsin dedi,sizdeki siğil için hangi bölüme gittiniz,hangi bölüm yaktı,koter cihazı varmıydı,hangi şehir hastanesi orayada gidebilirim istanbuldaysa,
 
Atlatabildinizmi geçmiş olsun ne kadar sürede biter öğrenmek istiyorum 😓
5 yıla yakın süredir negatifti fakat tekrar aynı tip pozitif oldu atlatılıyor diyemiyoruz aslında sadece bağışıklık güçlü olursa negatif oluyor ama direnç düşünce pozitif
 
Şu yazdığın mesajla kaç kişinin içini ferahlatıp sevap kazandın Allah bilir 🙏Çok geçmiş olsun öncelikle.
12 ocakta rutin kontrol için devlet hastanesine gittim.(Kadın doğuma)Doktor hiç smear testi yaptın mı yok dedim.O zaman smear ve hpv testi yapalım dedi.Pazartesi yani 2 şubatta hemşire beni aradı.Hpv testiniz pozitif ve yüksek riskli kanser grubundasınız dedi.Yarın onkoloji doktoru burda hemen gelmeniz lazım Eşim de duştan yeni çıkmıştı.Telefon elimden düştü yere yığıldım.Eşime ağlayarak kanserim dedim.Eşimin tansiyonu düştü bayıldı .Ne eşim ne ben o gece gram uyumadık.Hayatım boyunca yaşadığım nadir gecelerdendi.Ertesi gün doktora gittik.Hem jinekolog hem de onkoloji bölümüne bakıyor.İçeri girdik doktor vajinal muayene yaptı.Hiçbir sorun gözükmüyor dedi.Hpv tipin yüksek risk grubunda değil dedi.(Tip 56,tip 31)Konuşma esnasında smear sonucun temiz çıkmış bu arada dedi.İnanamadım.Emin misiniz dedim.Evet dedi falanca kişi değil misiniz dedi.Eşime sarılıp ağladım çocuk gibi.Kolposkopiye gerek yok dedi.Sadece alkol ve sigara varsa bırak.(İkisini de kullanmıyorum zaten.)Beslenmene dikkat et sadece dedi. Hiç ilaç takviye vermedi.Ben aşı olmak istediğimi söyledim.47 yaşındasın pek etkisi olmaz ama yazayım dedi.Aşılarımı yaptıracağım.En azından başka virüs kapmam.Eşim de ilişki nasıl olacak dedi.Ben ağlarken gülmeye başladım.Normalde her zaman sağlığım önceliklidir onun için.Doktor korunmanıza gerek yok dilediğiniz gibi yaşayın dedi.Kendim herhangi bir takviye alıp kullanmam gerekir mi acaba?
Negatif oldunuzmu acaba şuan
 
Back
X