- Katılım
- 3 Şubat 2026
- Mesajlar
- 5
- Emoji Skoru
- 8
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 37
- Konu Sahibi serifeeee48
- #1
Bunu Hpv 16 ve herhangi bir türü çıkan ve aşırı endişe duyan bütün kadınlar adına paylaşıyorum. Ekim ayında smear ve hpv testi verdim yaşım 37 tek çocuğum var 2 yaş aşısı için gitmiştim rastgele alındı bilgim yoktu bu test ile ilgili öncesinde. Kasım ayında hpv 16 çıkmış hemşire rahim ağzı kanseri testiniz pozitif çıktı diye aradı beni bayılacak gibi oldum iş yerimde. Kalkıp yan odaya gidemedim bacaklarım tutmadı oğlum geldi aklıma ağlamaya başladım. Birincisi asla kanser değildim ikincisi bu virüsü iyi ki o zaman farketmis oldum. Lütfen doğum yapan her kadın kan testi vs bütün testlerini düzenli yaptırsın ve mumkunse takviye kullansın. Bedenimizden bir canlı var ediyoruz nihayetinde vücut çok savunmasız hale geliyor. Hemen bulunduğum ile hastaneye gitmem gerektiğini söyledi aile hekimim tabi ben o arada okudum keşke okumasaydim ama merak gerçekten kendimi ölecek kadar bitkin hissettirdim kendime. Ayrıca esim ile farklı şehirlerde çalışıyoruz eş tayini yapamadık henuz onun yanıma gelmesini bekledim hastaneye gitmek icin. Geldi yozgat şehir hastanesine gittim en büyük hatam buydu bu konuda. Hemen kolposkopi ve biyopsi yaptılar 5 parça alındı. Sonra çıkan sonuç başlangıç derecesi cin1, cin2 ve cin3 olmadığından da emin değiliz diye saçma sapan asistan doktorlar ve patoloji uzmanları ayrıca Hüseyin karakaya idi doktor ama asistanlar baktı sekreteri de cimere şikayet etmemek icin kendimde defalarca mücadele verdim hastaları çoklu alıp yanımda bekar bir kadına bakire misin vs saçma sapan sorular sordu yani sorular değil 3 4 hastanın yanında onu utandırmasın çok sinirlendim. Neyse devam edeyim sonra tabi yaşadığım psikolojik süreç kendimi ölecek gibi hissetmem. Ama karar verdim bağışıklık sistemim ilk kez beni yanıltmisti Hemen eski halime döndüm çünkü beslenmeme oğluma kendimi kaptırmam yüzünden ihmal boyutunda ara vermişim. En çok turşu yedim sanirim taze soğan yeşillik zerdeçal bağışıklık sistemim icin en gerekiyorsa yaptım ama 2 yaş sendromuna bir oğlum var maalesef uyku ile sorunlarım var hala. Sonra takviye aldım ve aşıyı yaptırdım Hemen. Takviye d vitamini b12 çinko magnezyum c vitamini omega 3 ve reisi mantarı shitake mantarı solgar ve nutraxin ürünlerini tükettim. Kendime de dikkat ettim. Sigara ile vedalaştım o günden beri içmedim parça alındığı 7 kasımdan bu yana 20 yıllık sigara icicisiydim. Sonra hacettepeden randevu anca ayarladın murat Gültekin doktor gerçekten hersey demek. Gittim 27 ocakta baktı ve yeniden smear ile hpv aldi ikiside negatif geldi doktor bunların negatif olacağını söyledi aslında muayene sırasında. Senden neden bu kadar parça almışlar dedi ve parçaları da hacettepeye vermemi istedi bugün onları da esim teslim etti. Gelelim sonuca ben şuan rahatladım ama o hemşirenin rahim ağzı kanseri pozitif dediğini unutamıyorum. Artık 6 ayda bir kontrole gideceğim. Ayrıca cin2 veya cin3 gelse idi onu da biliyordum sadece basit bir lee işlemi en en en kötüsü kanser başlamış olsa rahim alınabilirdi umarım bunlara gerek kalmayacak hiçbirinizde. Öncelikle bunu basite indirgemeniz hem çok tedbir hem çok rahatlık aşı ve takviyeler bide vajinan jel kullandım. Bilmiyorum yozgat mi yanıldı yada gerçekten 4 ayda negatife mi döndüm inanın bilmiyorum ama bildiğim en mühim şey lütfen panik ile hareket etmeyin ben resmen bi ara karalar bağlamıştım silkelenip kendime geldim iyi ki de gelmişim. Size aklıma gelen tavsiyelerim bunlar süreç can sıkıcı gece bile kalkıp burayı kadınlar kulübü vs okuyordum bunları yapmayın an azından. Cok geçmiş olsun kanser değilsin kesinlikle
Lütfen sigara içme
Kendini önemse
Panik yapma
Takviye kullan kan değerlerine baktır
Lütfen sigara içme
Kendini önemse
Panik yapma
Takviye kullan kan değerlerine baktır