• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hpv sürecim sormak istediklerinizi seve seve cevaplarım

Bunu Hpv 16 ve herhangi bir türü çıkan ve aşırı endişe duyan bütün kadınlar adına paylaşıyorum. Ekim ayında smear ve hpv testi verdim yaşım 37 tek çocuğum var 2 yaş aşısı için gitmiştim rastgele alındı bilgim yoktu bu test ile ilgili öncesinde. Kasım ayında hpv 16 çıkmış hemşire rahim ağzı kanseri testiniz pozitif çıktı diye aradı beni bayılacak gibi oldum iş yerimde. Kalkıp yan odaya gidemedim bacaklarım tutmadı oğlum geldi aklıma ağlamaya başladım. Birincisi asla kanser değildim ikincisi bu virüsü iyi ki o zaman farketmis oldum. Lütfen doğum yapan her kadın kan testi vs bütün testlerini düzenli yaptırsın ve mumkunse takviye kullansın. Bedenimizden bir canlı var ediyoruz nihayetinde vücut çok savunmasız hale geliyor. Hemen bulunduğum ile hastaneye gitmem gerektiğini söyledi aile hekimim tabi ben o arada okudum keşke okumasaydim ama merak gerçekten kendimi ölecek kadar bitkin hissettirdim kendime. Ayrıca esim ile farklı şehirlerde çalışıyoruz eş tayini yapamadık henuz onun yanıma gelmesini bekledim hastaneye gitmek icin. Geldi yozgat şehir hastanesine gittim en büyük hatam buydu bu konuda. Hemen kolposkopi ve biyopsi yaptılar 5 parça alındı. Sonra çıkan sonuç başlangıç derecesi cin1, cin2 ve cin3 olmadığından da emin değiliz diye saçma sapan asistan doktorlar ve patoloji uzmanları ayrıca Hüseyin karakaya idi doktor ama asistanlar baktı sekreteri de cimere şikayet etmemek icin kendimde defalarca mücadele verdim hastaları çoklu alıp yanımda bekar bir kadına bakire misin vs saçma sapan sorular sordu yani sorular değil 3 4 hastanın yanında onu utandırmasın çok sinirlendim. Neyse devam edeyim sonra tabi yaşadığım psikolojik süreç kendimi ölecek gibi hissetmem. Ama karar verdim bağışıklık sistemim ilk kez beni yanıltmisti Hemen eski halime döndüm çünkü beslenmeme oğluma kendimi kaptırmam yüzünden ihmal boyutunda ara vermişim. En çok turşu yedim sanirim taze soğan yeşillik zerdeçal bağışıklık sistemim icin en gerekiyorsa yaptım ama 2 yaş sendromuna bir oğlum var maalesef uyku ile sorunlarım var hala. Sonra takviye aldım ve aşıyı yaptırdım Hemen. Takviye d vitamini b12 çinko magnezyum c vitamini omega 3 ve reisi mantarı shitake mantarı solgar ve nutraxin ürünlerini tükettim. Kendime de dikkat ettim. Sigara ile vedalaştım o günden beri içmedim parça alındığı 7 kasımdan bu yana 20 yıllık sigara icicisiydim. Sonra hacettepeden randevu anca ayarladın murat Gültekin doktor gerçekten hersey demek. Gittim 27 ocakta baktı ve yeniden smear ile hpv aldi ikiside negatif geldi doktor bunların negatif olacağını söyledi aslında muayene sırasında. Senden neden bu kadar parça almışlar dedi ve parçaları da hacettepeye vermemi istedi bugün onları da esim teslim etti. Gelelim sonuca ben şuan rahatladım ama o hemşirenin rahim ağzı kanseri pozitif dediğini unutamıyorum. Artık 6 ayda bir kontrole gideceğim. Ayrıca cin2 veya cin3 gelse idi onu da biliyordum sadece basit bir lee işlemi en en en kötüsü kanser başlamış olsa rahim alınabilirdi umarım bunlara gerek kalmayacak hiçbirinizde. Öncelikle bunu basite indirgemeniz hem çok tedbir hem çok rahatlık aşı ve takviyeler bide vajinan jel kullandım. Bilmiyorum yozgat mi yanıldı yada gerçekten 4 ayda negatife mi döndüm inanın bilmiyorum ama bildiğim en mühim şey lütfen panik ile hareket etmeyin ben resmen bi ara karalar bağlamıştım silkelenip kendime geldim iyi ki de gelmişim. Size aklıma gelen tavsiyelerim bunlar süreç can sıkıcı gece bile kalkıp burayı kadınlar kulübü vs okuyordum bunları yapmayın an azından. Cok geçmiş olsun kanser değilsin kesinlikle
Lütfen sigara içme
Kendini önemse
Panik yapma
Takviye kullan kan değerlerine baktır
çokkkk geçmiş olsun umarm bir daha yaşamazsınız. vajinal jel ne kadar kullandınız ?
 
Vajina içinde varmı yada anuste
 
Vajina içinde varmı yada anuste
Başlarda iç bacak kısmında çıkan sivilce nedeniyle test yapmıştık pozitif çıktı şimdilerde pozitif tekrar perine bölgesinde çıktı küçük nohut gibi köklü
 
Başlarda iç bacak kısmında çıkan sivilce nedeniyle test yapmıştık pozitif çıktı şimdilerde pozitif tekrar perine bölgesinde çıktı küçük nohut gibi köklü
Geçmiş olsun inşaallah, iç bölgede varmı
 
Başta toplu halde vajina girişindeydi. Ben böyle durumda tüyleri jiletle almamak gerektiğini bilmiyordum ondan sonra bir anda çoğalmıştı 10 dan fazlaydı hemde kocaman kocaman . Sonra yaktırdım hemde gümüş suyuna başladım 3 ay oldu yaktıralı. Bu süreçte neler neler yapmadım ki . Şimdi çıkmıyor ama hala hpv 70 ve 42 pozitif .
 
Başta toplu halde vajina girişindeydi. Ben böyle durumda tüyleri jiletle almamak gerektiğini bilmiyordum ondan sonra bir anda çoğalmıştı 10 dan fazlaydı hemde kocaman kocaman . Sonra yaktırdım hemde gümüş suyuna başladım 3 ay oldu yaktıralı. Bu süreçte neler neler yapmadım ki . Şimdi çıkmıyor ama hala hpv 70 ve 42 pozitif .
Merhaba gümüş suyuna başladım demişsiniz,gümüş suyunu sprey olarak,vajina dış bölgesine mi sıkıyorsunuz?
Gümüş suyuyla vajinal yıkama yapıyormusunuz?
Gümüş suyu uygulamasına başlayalı ne kadar zaman oldu?
3 ay kullandığınız halde,70 ve 42 hala pozitif mi?
Ortalama gğmüş suyu uygulama tedavisi 4 ay diye biliyorum,Ademoğlu sayfasından aldım.
Viral yüklerinizide biliyormusunuz?
Hala pozitifse belki gümüş suyu yardımıyla viral yükleriniz düşüştedir ve hpv gitmek üzeredir belki?
Gümüş suyunu nerden duydunuz?gğmüş suyuyla negatif olan kadınlar varmı çevrenizde?
Kusura bakmayın çok soru sordum farkındayım,detaylı cevaplarsanız çok sevinirim?
 
Başta toplu halde vajina girişindeydi. Ben böyle durumda tüyleri jiletle almamak gerektiğini bilmiyordum ondan sonra bir anda çoğalmıştı 10 dan fazlaydı hemde kocaman kocaman . Sonra yaktırdım hemde gümüş suyuna başladım 3 ay oldu yaktıralı. Bu süreçte neler neler yapmadım ki . Şimdi çıkmıyor ama hala hpv 70 ve 42 pozitif .
Kolposkopi yaptırdınızmı?
Sonucunuz temizmi?
Gümüş suyunun işe yaraması gerekmezmiydi?
Vajinal yıkamada gümüş suyunu yarın saat bekletiyormusunuz?
 
Merhaba gümüş suyuna başladım demişsiniz,gümüş suyunu sprey olarak,vajina dış bölgesine mi sıkıyorsunuz?
Gümüş suyuyla vajinal yıkama yapıyormusunuz?
Gümüş suyu uygulamasına başlayalı ne kadar zaman oldu?
3 ay kullandığınız halde,70 ve 42 hala pozitif mi?
Ortalama gğmüş suyu uygulama tedavisi 4 ay diye biliyorum,Ademoğlu sayfasından aldım.
Viral yüklerinizide biliyormusunuz?
Hala pozitifse belki gümüş suyu yardımıyla viral yükleriniz düşüştedir ve hpv gitmek üzeredir belki?
Gümüş suyunu nerden duydunuz?gğmüş suyuyla negatif olan kadınlar varmı çevrenizde?
Kusura bakmayın çok soru sordum farkındayım,detaylı cevaplarsanız çok sevinirim?
Merhaba ben hpv olduğumu başta anlamadım aslında 10 ay önce olmuş . Siğiller çıktığında ben hpv testi vermedim biraz panik oldum vs siğilleri yaktırdım iyileşmesini falan bekledim. 3 ay önce başladım gümüş suyuna o zamanlar bende hangi türler vardı bilmiyorum 6 veya 11 de vardı bence çünkü baya siğil çıkmıştı . Daha fazla tür var olup azaldığını düşünüyorum.Testi de geçen hafta verdim keşke başta verseydim başta hangi türler vardı hangileri gitti bilmiş olurdum .Neyse tekrar siğil çıkmaması bile iyi yani burada tekrar tekrar çıkıyor diyenler duydum çok korkmuştum hala da korkuyorum o ayrı bir mesele. 2 ay daha kullanıp tekrar test vermeyi düşünüyorum . Başta çok zorlansam da şimdi alıştım hem içten yıkama yapıyorum hem de dış bölgeye sıkıyorum. Şimdilerde pamuğa döküp üzerinde bekletmeye de başladım . Bence stres bu hastalığa hiç iyi gelmiyor ben de aşırı stres yapıyordum kendi kendime hayatı zehir ettim resmen halbuki hpv olup da farkında olmayan birçok insan varken. Gümüş suyunu neler yapabilirim diye araştırırken bir sitede gördüm. Çevremde gümüş suyu kullanan duymadım zaten kimseye de bahsedemiyorum kendi içimde yaşıyorum bu duyguları . Ama gideceğine ve bir daha gelmeyeceğine inanıyorum . Rabbim herkese şifa versin 🤲🏻
 
Kolposkopi yaptırdınızmı?
Sonucunuz temizmi?
Gümüş suyunun işe yaraması gerekmezmiydi?
Vajinal yıkamada gümüş suyunu yarın saat bekletiyormusunuz?
Riskli türler olmadığı için galiba kolposkopi önerilmedi . Bende yaptırmayı düşünmüyorum şimdilik . Dış genital bölgemde kaşıntı oluyor olmasa ben de kafaya takmamaya çalışacağım . Evet yarım saat bekletiyorum . Bu arada ilk 1 ay çok düzenli kullandım sonra biraz aksatmaya başladım insanın her zaman vakti olmayabiliyor .
 
Bu arada ben her kış sürekli hasta olan biriydim bu kış hiç olmadan geçti . Mesela tiroid değerim yüksekti iyot kullandım tiroid değerimi düşürdü normale döndü . Karaciğer değerlerim yüksekti onlar da düştü . Hpv ye faydası oldu mu bilmiyorum ama bedenime iyi geldiğini düşünüyorum
 
Başta toplu halde vajina girişindeydi. Ben böyle durumda tüyleri jiletle almamak gerektiğini bilmiyordum ondan sonra bir anda çoğalmıştı 10 dan fazlaydı hemde kocaman kocaman . Sonra yaktırdım hemde gümüş suyuna başladım 3 ay oldu yaktıralı. Bu süreçte neler neler yapmadım ki . Şimdi çıkmıyor ama hala hpv 70 ve 42 pozitif .
İç kısımda varmiydi, akıntı yada lekenlenme oluyor mu idi
 
Merhaba ben hpv olduğumu başta anlamadım aslında 10 ay önce olmuş . Siğiller çıktığında ben hpv testi vermedim biraz panik oldum vs siğilleri yaktırdım iyileşmesini falan bekledim. 3 ay önce başladım gümüş suyuna o zamanlar bende hangi türler vardı bilmiyorum 6 veya 11 de vardı bence çünkü baya siğil çıkmıştı . Daha fazla tür var olup azaldığını düşünüyorum.Testi de geçen hafta verdim keşke başta verseydim başta hangi türler vardı hangileri gitti bilmiş olurdum .Neyse tekrar siğil çıkmaması bile iyi yani burada tekrar tekrar çıkıyor diyenler duydum çok korkmuştum hala da korkuyorum o ayrı bir mesele. 2 ay daha kullanıp tekrar test vermeyi düşünüyorum . Başta çok zorlansam da şimdi alıştım hem içten yıkama yapıyorum hem de dış bölgeye sıkıyorum. Şimdilerde pamuğa döküp üzerinde bekletmeye de başladım . Bence stres bu hastalığa hiç iyi gelmiyor ben de aşırı stres yapıyordum kendi kendime hayatı zehir ettim resmen halbuki hpv olup da farkında olmayan birçok insan varken. Gümüş suyunu neler yapabilirim diye araştırırken bir sitede gördüm. Çevremde gümüş suyu kullanan duymadım zaten kimseye de bahsedemiyorum kendi içimde yaşıyorum bu duyguları . Ama gideceğine ve bir daha gelmeyeceğine inanıyorum . Rabbim herkese şifa versin 🤲🏻
Bende kimseye bahsedemiyorum,atlatmak unutmak istiyorum,testi geçen hafta özelde mi devlette mi verdiniz?
negatif oldunuzmu?
Şuan hangi hpv tipi pozitif?
Devlette yapılan hpv testinde düşük riskli tiplere bakılıyormu bilmiyorum ama sitede okuduğum yorumlardan anladığım kadarıyla düşük risklilere bakılmıyor.
İstanbuldamısınız nerde yaktırdınız?
Şehir hastanesinde kadın doğum doktoruna siğil yakıyormusunuz diye sordum hayır dedi,dermatolojiye yönlendirdi
Bende siğil korkusuyla yaşıyorum,gümüş suyu şifa olur inşallah
Çok geçmiş olsun
 
Bu arada ben her kış sürekli hasta olan biriydim bu kış hiç olmadan geçti . Mesela tiroid değerim yüksekti iyot kullandım tiroid değerimi düşürdü normale döndü . Karaciğer değerlerim yüksekti onlar da düştü . Hpv ye faydası oldu mu bilmiyorum ama bedenime iyi geldiğini düşünüyorum

Merhaba ben hpv olduğumu başta anlamadım aslında 10 ay önce olmuş . Siğiller çıktığında ben hpv testi vermedim biraz panik oldum vs siğilleri yaktırdım iyileşmesini falan bekledim. 3 ay önce başladım gümüş suyuna o zamanlar bende hangi türler vardı bilmiyorum 6 veya 11 de vardı bence çünkü baya siğil çıkmıştı . Daha fazla tür var olup azaldığını düşünüyorum.Testi de geçen hafta verdim keşke başta verseydim başta hangi türler vardı hangileri gitti bilmiş olurdum .Neyse tekrar siğil çıkmaması bile iyi yani burada tekrar tekrar çıkıyor diyenler duydum çok korkmuştum hala da korkuyorum o ayrı bir mesele. 2 ay daha kullanıp tekrar test vermeyi düşünüyorum . Başta çok zorlansam da şimdi alıştım hem içten yıkama yapıyorum hem de dış bölgeye sıkıyorum. Şimdilerde pamuğa döküp üzerinde bekletmeye de başladım . Bence stres bu hastalığa hiç iyi gelmiyor ben de aşırı stres yapıyordum kendi kendime hayatı zehir ettim resmen halbuki hpv olup da farkında olmayan birçok insan varken. Gümüş suyunu neler yapabilirim diye araştırırken bir sitede gördüm. Çevremde gümüş suyu kullanan duymadım zaten kimseye de bahsedemiyorum kendi içimde yaşıyorum bu duyguları . Ama gideceğine ve bir daha gelmeyeceğine inanıyorum . Rabbim herkese şifa versin 🤲🏻
Gümüş suyunu aynı zamanda içiyorsunuz değilmi?
 
Back
X