• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gebeliğe Hazırlık HSG-TÜP TIKANIKLIĞI- CEVAT BAYRAK

Gebe kalmayı planladığımızda yapmamız gereken hazırlıklar.

busraagd

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Kasım 2025
Mesajlar
1
Emoji Skoru
1
Puanlar
1
Gebe Kalama Sürecimde Yaşadıklarım – Belki Birine Umut Olur
Ben 28 yaşında, iki yıllık evli bir kadınım. Evlendiğimiz günden beri korunmuyoruz ancak bir türlü gebelik haberi alamadığımız için doktora başvurmaya karar verdim. İlk yapılan hormon testlerim tamamen normaldi; yumurtalık rezervim ve çalışması gayet iyi görünüyordu. Bu sonuçlar beni rahatlattı fakat asıl önemli aşama olan rahim filmi (HSG) beni bekliyordu.
Şehir Hastanesi’nde çekilen HSG sonucunda her iki tüpümün de kapalı olduğu söylendi. Bu durum benim için tam bir yıkımdı. Ne geçmişte şiddetli adet ağrılarım vardı, ne de böyle bir problemden şüpheleneceğim bir belirti yaşamıştım. Üstelik bu sonucun ardından doktorum laparoskopi ameliyatı önerdi. O an yaşadığım şaşkınlık, korku ve belirsizlik gerçekten çok ağırdı.
Ancak pes etmek yerine araştırmaya başladım. Bu süreçte pek çok kişinin önerdiği Op. Dr. Cevat Bayrak’a ulaştım. Devlet hastanesinde çekilen görüntüleri kendisine gönderip durumu anlattım. İlk söylediği şey “Gel, bir de ben değerlendireyim. Açılma ihtimalin var.” oldu.
Bunun üzerine hiç vakit kaybetmeden yola çıktım. İyi ki de gitmişim… Muayene ve işlem sırasında sol tüpümün zaten açık olduğunu, sağ tüpümün ise uyguladığı işlemle (Selektif salpingografi)açıldığını öğrendim. Yani neredeyse laparoskopiye gidecekken aslında kapalı görünen tüplerin görüntü kaynaklı olduğunu anlamış oldum. İlk yaşadığım büyük yıkımın yerini bu kez kocaman bir rahatlama ve umut aldı.
Bu yüzden özellikle rahim filmi çektirmeyi planlayan kadınlara şunu tüm samimiyetimle söylemek istiyorum:
Lütfen bu aşamada paradan kısmayın. HSG, gebelik yolculuğunda çok kritik bir adım ve doğru ellerde çekilmesi gerçekten tüm süreci değiştirebiliyor. Dr. Cevat Bayrak’ta çekilen HSG hem çok daha net sonuç veriyor hem de tamamen acısız, konforlu ve güvenli bir şekilde gerçekleşiyor. Üstelik ücret olarak da abartılı bir rakam değil.
Eğer gebelik planlıyorsanız, HSG’den korkuyorsanız ya da tüplerinizle ilgili olumsuz bir sonuç alıp umutsuzluğa kapıldıysanız… Benim yaşadığım gibi gereksiz bir yıkım yaşamamak için doğru doktora gitmenizi yürekten öneriyorum.
Unutmayın, bazen kapalı görünen tüpler aslında kapalı değildir ve doğru uzmanla bu durum tek seansta çözülebilir.
Bu süreci paylaşarak bir kişiye bile moral verebilirsem ne mutlu bana.
Kalbinizi güçlü tutun, umudunuzu bırakmayın. 💛
 
üyelik açıp yazıp gıtmiş geçen bende gittim Cevat beyde oldum hsgmı ama reklamı ihtıyacı yokkı yagmur gıbı müşterısı vardı abartılı değil diyorsunuz ama 12.500 tl de ucuz değil
 
Gebe Kalama Sürecimde Yaşadıklarım – Belki Birine Umut Olur
Ben 28 yaşında, iki yıllık evli bir kadınım. Evlendiğimiz günden beri korunmuyoruz ancak bir türlü gebelik haberi alamadığımız için doktora başvurmaya karar verdim. İlk yapılan hormon testlerim tamamen normaldi; yumurtalık rezervim ve çalışması gayet iyi görünüyordu. Bu sonuçlar beni rahatlattı fakat asıl önemli aşama olan rahim filmi (HSG) beni bekliyordu.
Şehir Hastanesi’nde çekilen HSG sonucunda her iki tüpümün de kapalı olduğu söylendi. Bu durum benim için tam bir yıkımdı. Ne geçmişte şiddetli adet ağrılarım vardı, ne de böyle bir problemden şüpheleneceğim bir belirti yaşamıştım. Üstelik bu sonucun ardından doktorum laparoskopi ameliyatı önerdi. O an yaşadığım şaşkınlık, korku ve belirsizlik gerçekten çok ağırdı.
Ancak pes etmek yerine araştırmaya başladım. Bu süreçte pek çok kişinin önerdiği Op. Dr. Cevat Bayrak’a ulaştım. Devlet hastanesinde çekilen görüntüleri kendisine gönderip durumu anlattım. İlk söylediği şey “Gel, bir de ben değerlendireyim. Açılma ihtimalin var.” oldu.
Bunun üzerine hiç vakit kaybetmeden yola çıktım. İyi ki de gitmişim… Muayene ve işlem sırasında sol tüpümün zaten açık olduğunu, sağ tüpümün ise uyguladığı işlemle (Selektif salpingografi)açıldığını öğrendim. Yani neredeyse laparoskopiye gidecekken aslında kapalı görünen tüplerin görüntü kaynaklı olduğunu anlamış oldum. İlk yaşadığım büyük yıkımın yerini bu kez kocaman bir rahatlama ve umut aldı.
Bu yüzden özellikle rahim filmi çektirmeyi planlayan kadınlara şunu tüm samimiyetimle söylemek istiyorum:
Lütfen bu aşamada paradan kısmayın. HSG, gebelik yolculuğunda çok kritik bir adım ve doğru ellerde çekilmesi gerçekten tüm süreci değiştirebiliyor. Dr. Cevat Bayrak’ta çekilen HSG hem çok daha net sonuç veriyor hem de tamamen acısız, konforlu ve güvenli bir şekilde gerçekleşiyor. Üstelik ücret olarak da abartılı bir rakam değil.
Eğer gebelik planlıyorsanız, HSG’den korkuyorsanız ya da tüplerinizle ilgili olumsuz bir sonuç alıp umutsuzluğa kapıldıysanız… Benim yaşadığım gibi gereksiz bir yıkım yaşamamak için doğru doktora gitmenizi yürekten öneriyorum.
Unutmayın, bazen kapalı görünen tüpler aslında kapalı değildir ve doğru uzmanla bu durum tek seansta çözülebilir.
Bu süreci paylaşarak bir kişiye bile moral verebilirsem ne mutlu bana.
Kalbinizi güçlü tutun, umudunuzu bırakmayın. 💛
Merhaba öncelikle adınıza çok sevindim
Sizin tıkanıklık ne tarafta olduğu söylenmişti
 
üyelik açıp yazıp gıtmiş geçen bende gittim Cevat beyde oldum hsgmı ama reklamı ihtıyacı yokkı yagmur gıbı müşterısı vardı abartılı değil diyorsunuz ama 12.500 tl de ucuz değil
Bende kendisiyle iletişimde bulunmuştum. Bir tikanik tupum vardı. Açarız denildi, diğerinden de geçiş şaibeli dedi. Direkt rakam verdi. Başka bir doktorda açık ikiside tüplerin dedi. Rahim filminde kapalı olduğu bariz ama filme guvenmedi doktor. Size katılıyorum. 12.500 az para değil. Sanırım isimle gidiliyor. Ondan dolayı çok müşterisi var.
 
Bende kendisiyle iletişimde bulunmuştum. Bir tikanik tupum vardı. Açarız denildi, diğerinden de geçiş şaibeli dedi. Direkt rakam verdi. Başka bir doktorda açık ikiside tüplerin dedi. Rahim filminde kapalı olduğu bariz ama filme guvenmedi doktor. Size katılıyorum. 12.500 az para değil. Sanırım isimle gidiliyor. Ondan dolayı çok müşterisi var.
Yok Allah var ben kalkıp gittim evimde yakın rahatlatmak için işte ne güzel kolyeniz var vs dedi Fmf olduğu için tüplerim tıkanık olabilir diye düşündük doktorumla birde çikolata kisti var rahat geçti çok hafif bi adet ağrısı gibi düşünün çok temizdi ortam ben pis olur mikrop kaparım diye açıkçası biraz tedirgindim ama rahat geçti ilaç verdi Monodoks diye tavsiye etmem tepkimeye girdi kolsişinle baya ödem atamadım şiştim 3 gün falan
 
Yok Allah var ben kalkıp gittim evimde yakın rahatlatmak için işte ne güzel kolyeniz var vs dedi Fmf olduğu için tüplerim tıkanık olabilir diye düşündük doktorumla birde çikolata kisti var rahat geçti çok hafif bi adet ağrısı gibi düşünün çok temizdi ortam ben pis olur mikrop kaparım diye açıkçası biraz tedirgindim ama rahat geçti ilaç verdi Monodoks diye tavsiye etmem tepkimeye girdi kolsişinle baya ödem atamadım şiştim 3 gün falan
Monodoks ben de kullanmıştım. Zararsız bir antibiyotik dediler. Rabbim şifa versin. Benimde aklımda tıkalı tüp için ama şimdilik askıya aldım.
 
Ben kendısıne Konya dan gittim gel açarım dedi ama açılmadı ücret iadesi yaptı geri geldim tüp bebek tedavisi aldım
 
Valla canım bana fayda etmedi aksine zararı dokundu ilacımla kötü etti beni
Her bünyeye aynı etki etmez tabiki. Bana tüp Bebek doktoru vermisti. Hatta hemşire bunu hamileyken bile kullanabilirsin bebeğe zararı dokunmaz demişti. Ne kadar doğru araştırmadım açıkçası.
 
Her bünyeye aynı etki etmez tabiki. Bana tüp Bebek doktoru vermisti. Hatta hemşire bunu hamileyken bile kullanabilirsin bebeğe zararı dokunmaz demişti. Ne kadar doğru araştırmadım açıkçası.
Ağır geldi bana valla ödem topladım resmen 1 hafta bana zulüm oldu ilacı anıden kestim bide 1 haftada ödemi atmak için tuz kullanmadım su içtim bol bol
 
Ağır geldi bana valla ödem topladım resmen 1 hafta bana zulüm oldu ilacı anıden kestim bide 1 haftada ödemi atmak için tuz kullanmadım su içtim bol bol
Çok geçmiş olsun. Bende bu toplam süreçte 36 dan 40 bedene çıktım. Şimdi vermek için uğraşıp duruyorum.
 
Back
X