Ben bayıldımmm...opuyorumnanaktan
allah huzurla oturmak nasip etsin..
kalabalıktan şehir hayatından uzak,hele o doğallık yeşillik...harika..
güle güle oturunboshayallersmile
aman Allah'ım süper bayıldım
hayalimdir böyle bi evde tatil yapmak ya
taş evler özellikleri itibariyle kışın sıcak yazın serindirler
Rabbim huzur içinde kullanmayı nasip etsin arkadaşım
bizlere de nasip etsin inşallah
ooooooooooofffffffffffffff süppppppppppppppperrrrrrrrrrrrrrr kesinlikleee en büyük hayallerimden biridirrr dağ evi taş ev hiç fark etmez yeterki arada kaçıp kendimizi dinleyeceğimiz bir yer olsun huzur içinde oturun sağlıkla mutlulukla