- Katılım
- 8 Temmuz 2011
- Mesajlar
- 3.056
- Emoji Skoru
- 2.399
- Puanlar
- 198
ben de yeni araba kullanmaya başladım.toyoto yarisim var.çok memnunum.küçük,rahat tavsiye ederim.manuel benimkisi.
Allah gönlüne göre versin canım tez zamanda insallah...çok istediğim araba