• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İnsanların amacı ne

Borcu aileden mi aldınız?
Alırken şu vadede öderiz dediniz mi?
Muhtemelen size evi almanızı söylediklerinde çalışıyordunuz,
size güvenip borç verdiler,
ev alındı ama bu seferde siz çalışmıyorsunuz,
insanlar size verdikleri borçları alamayacaklarını düşünüyor olabilirler.
Sanırım ben anlatamadım hemen tekrar anlatayım. Eşim ve ben çalışıyordum. 4 yıllık evliyiz normalde yatırımımız vardı bilezik vs ailelerimiz onları bozdurup arsa almamızı istedi bizde kredi vs çekip üstüne arsa aldık. Sonra çalıştığım dönem araba aldık ben işten çıkınca tazminatım vs kaldı. Sonra biz kira ödüyorduk diye ailemiz ev alın vs dedi hem eşimin hem benim ailem. Biz 0 ev aldık şu an yarısından çoğu bizim arsa arsa yatırımımız ve konut kredimiz. Benim annem miras Kalan hakkımı satıp bana verdi. Yani böylece ben kendi ailemden borç almadım. Miras hakkımı aldım. Eşimin ailesi de bilezik borç verdi lakin bu süreçte onlar hiç laf etmedi evi alalı 2 ay oldu zaten. Benim iş konusuna gelirsek de ben abimin yanında çalışıyordum ve abim beni bir anda işten çıkardı annemin lafları yüzünden. Ani olduğu için ben bir buhrana girdim 2 sene olacak işten çıkalı. Şu an yeni bir iş için mentalimi topluyoeum. Eşimin ailesi bana iş için acele etme biz çocuğumuza destek oldu diyor lakin annem miras hakkımı verdi diye sürekli laf ediyor ablamlar konusu ise onların başka sebeplerden borçları olduğu için onlara laf etmeyip bize ediyor ama arkamızdan ne konuşuyorlarsa bize gard aldılar biz ev aldıktan sonra samimiyeti baya azalttılar. Normalde arsa arabayı teyze dayı vs bilmiyordu şu an ben çalışmıyorum diye de ev de yatıyorsun çalışmıyorsun diye üstüme geliyorlar ve her bir araya geldiğimizde laf ediyorlar annemde arka planda çabaladığımızı bildiği hade savunmuyor ve üzerimize geliyor ayrıca biz ablamlara arabamızı sattık ve taksite böldük aslında halka ödemeyen onlar biz arka planda yine eşimin ailesi için borç paramızı topluyoruz yani şu durumda kredimizi ödüyoruz eşim bana çalışma diyor olay bu daha detayları da var
 
Ödeyin borcunuzu ya.
Milletin çocuğunun rızkına çökmüşsünüz de onun için çocukları bile size trip atıyor diye anladım ben.
Kadınım çalışmak istememem normal demenizi ise hiç anlamadım.
Sanırım ben anlatamadım hemen tekrar anlatayım. Eşim ve ben çalışıyordum. 4 yıllık evliyiz normalde yatırımımız vardı bilezik vs ailelerimiz onları bozdurup arsa almamızı istedi bizde kredi vs çekip üstüne arsa aldık. Sonra çalıştığım dönem araba aldık ben işten çıkınca tazminatım vs kaldı. Sonra biz kira ödüyorduk diye ailemiz ev alın vs dedi hem eşimin hem benim ailem. Biz 0 ev aldık şu an yarısından çoğu bizim arsa arsa yatırımımız ve konut kredimiz. Benim annem miras Kalan hakkımı satıp bana verdi. Yani böylece ben kendi ailemden borç almadım. Miras hakkımı aldım. Eşimin ailesi de bilezik borç verdi lakin bu süreçte onlar hiç laf etmedi evi alalı 2 ay oldu zaten. Benim iş konusuna gelirsek de ben abimin yanında çalışıyordum ve abim beni bir anda işten çıkardı annemin lafları yüzünden. Ani olduğu için ben bir buhrana girdim 2 sene olacak işten çıkalı. Şu an yeni bir iş için mentalimi topluyoeum. Eşimin ailesi bana iş için acele etme biz çocuğumuza destek oldu diyor lakin annem miras hakkımı verdi diye sürekli laf ediyor ablamlar konusu ise onların başka sebeplerden borçları olduğu için onlara laf etmeyip bize ediyor ama arkamızdan ne konuşuyorlarsa bize gard aldılar biz ev aldıktan sonra samimiyeti baya azalttılar. Normalde arsa arabayı teyze dayı vs bilmiyordu şu an ben çalışmıyorum diye de ev de yatıyorsun çalışmıyorsun diye üstüme geliyorlar ve her bir araya geldiğimizde laf ediyorlar annemde arka planda çabaladığımızı bildiği hade savunmuyor ve üzerimize geliyor ayrıca biz ablamlara arabamızı sattık ve taksite böldük aslında halka ödemeyen onlar biz arka planda yine eşimin ailesi için borç paramızı topluyoruz yani şu durumda kredimizi ödüyoruz eşim bana çalışma diyor olay bu daha detayları da var
 
Ödeyin borcunuzu ya.
Milletin çocuğunun rızkına çökmüşsünüz de onun için çocukları bile size trip atıyor diye anladım ben.
Kadınım çalışmak istememem normal demenizi ise hiç anlamadım.
Sanırım ben anlatamadım hemen tekrar anlatayım. Eşim ve ben çalışıyordum. 4 yıllık evliyiz normalde yatırımımız vardı bilezik vs ailelerimiz onları bozdurup arsa almamızı istedi bizde kredi vs çekip üstüne arsa aldık. Sonra çalıştığım dönem araba aldık ben işten çıkınca tazminatım vs kaldı. Sonra biz kira ödüyorduk diye ailemiz ev alın vs dedi hem eşimin hem benim ailem. Biz 0 ev aldık şu an yarısından çoğu bizim arsa arsa yatırımımız ve konut kredimiz. Benim annem miras Kalan hakkımı satıp bana verdi. Yani böylece ben kendi ailemden borç almadım. Miras hakkımı aldım. Eşimin ailesi de bilezik borç verdi lakin bu süreçte onlar hiç laf etmedi evi alalı 2 ay oldu zaten. Benim iş konusuna gelirsek de ben abimin yanında çalışıyordum ve abim beni bir anda işten çıkardı annemin lafları yüzünden. Ani olduğu için ben bir buhrana girdim 2 sene olacak işten çıkalı. Şu an yeni bir iş için mentalimi topluyoeum. Eşimin ailesi bana iş için acele etme biz çocuğumuza destek oldu diyor lakin annem miras hakkımı verdi diye sürekli laf ediyor ablamlar konusu ise onların başka sebeplerden borçları olduğu için onlara laf etmeyip bize ediyor ama arkamızdan ne konuşuyorlarsa bize gard aldılar biz ev aldıktan sonra samimiyeti baya azalttılar. Normalde arsa arabayı teyze dayı vs bilmiyordu şu an ben çalışmıyorum diye de ev de yatıyorsun çalışmıyorsun diye üstüme geliyorlar ve her bir araya geldiğimizde laf ediyorlar annemde arka planda çabaladığımızı bildiği hade savunmuyor ve üzerimize geliyor ayrıca biz ablamlara arabamızı sattık ve taksite böldük aslında halka ödemeyen onlar biz arka planda yine eşimin ailesi için borç paramızı topluyoruz yani şu durumda kredimizi ödüyoruz eşim bana çalışma diyor olay bu daha detayları da var
 
hiçbirsey anlamadim ki yorum yazayim
ev alin dediler alinca niye yuzunuze vurdular?
bunca kredinin borcun ortasında "kadinim calismak istemiyorum" mu diyorsunuz?
hersey corba olmus duzenleyin isterseniz
Sanırım ben anlatamadım hemen tekrar anlatayım. Eşim ve ben çalışıyordum. 4 yıllık evliyiz normalde yatırımımız vardı bilezik vs ailelerimiz onları bozdurup arsa almamızı istedi bizde kredi vs çekip üstüne arsa aldık. Sonra çalıştığım dönem araba aldık ben işten çıkınca tazminatım vs kaldı. Sonra biz kira ödüyorduk diye ailemiz ev alın vs dedi hem eşimin hem benim ailem. Biz 0 ev aldık şu an yarısından çoğu bizim arsa arsa yatırımımız ve konut kredimiz. Benim annem miras Kalan hakkımı satıp bana verdi. Yani böylece ben kendi ailemden borç almadım. Miras hakkımı aldım. Eşimin ailesi de bilezik borç verdi lakin bu süreçte onlar hiç laf etmedi evi alalı 2 ay oldu zaten. Benim iş konusuna gelirsek de ben abimin yanında çalışıyordum ve abim beni bir anda işten çıkardı annemin lafları yüzünden. Ani olduğu için ben bir buhrana girdim 2 sene olacak işten çıkalı. Şu an yeni bir iş için mentalimi topluyoeum. Eşimin ailesi bana iş için acele etme biz çocuğumuza destek oldu diyor lakin annem miras hakkımı verdi diye sürekli laf ediyor ablamlar konusu ise onların başka sebeplerden borçları olduğu için onlara laf etmeyip bize ediyor ama arkamızdan ne konuşuyorlarsa bize gard aldılar biz ev aldıktan sonra samimiyeti baya azalttılar. Normalde arsa arabayı teyze dayı vs bilmiyordu şu an ben çalışmıyorum diye de ev de yatıyorsun çalışmıyorsun diye üstüme geliyorlar ve her bir araya geldiğimizde laf ediyorlar annemde arka planda çabaladığımızı bildiği hade savunmuyor ve üzerimize geliyor ayrıca biz ablamlara arabamızı sattık ve taksite böldük aslında halka ödemeyen onlar biz arka planda yine eşimin ailesi için borç paramızı topluyoruz yani şu durumda kredimizi ödüyoruz eşim bana çalışma diyor olay bu daha detayları da var
 
Sanırım ben anlatamadım hemen tekrar anlatayım. Eşim ve ben çalışıyordum. 4 yıllık evliyiz normalde yatırımımız vardı bilezik vs ailelerimiz onları bozdurup arsa almamızı istedi bizde kredi vs çekip üstüne arsa aldık. Sonra çalıştığım dönem araba aldık ben işten çıkınca tazminatım vs kaldı. Sonra biz kira ödüyorduk diye ailemiz ev alın vs dedi hem eşimin hem benim ailem. Biz 0 ev aldık şu an yarısından çoğu bizim arsa arsa yatırımımız ve konut kredimiz. Benim annem miras Kalan hakkımı satıp bana verdi. Yani böylece ben kendi ailemden borç almadım. Miras hakkımı aldım. Eşimin ailesi de bilezik borç verdi lakin bu süreçte onlar hiç laf etmedi evi alalı 2 ay oldu zaten. Benim iş konusuna gelirsek de ben abimin yanında çalışıyordum ve abim beni bir anda işten çıkardı annemin lafları yüzünden. Ani olduğu için ben bir buhrana girdim 2 sene olacak işten çıkalı. Şu an yeni bir iş için mentalimi topluyoeum. Eşimin ailesi bana iş için acele etme biz çocuğumuza destek oldu diyor lakin annem miras hakkımı verdi diye sürekli laf ediyor ablamlar konusu ise onların başka sebeplerden borçları olduğu için onlara laf etmeyip bize ediyor ama arkamızdan ne konuşuyorlarsa bize gard aldılar biz ev aldıktan sonra samimiyeti baya azalttılar. Normalde arsa arabayı teyze dayı vs bilmiyordu şu an ben çalışmıyorum diye de ev de yatıyorsun çalışmıyorsun diye üstüme geliyorlar ve her bir araya geldiğimizde laf ediyorlar annemde arka planda çabaladığımızı bildiği hade savunmuyor ve üzerimize geliyor ayrıca biz ablamlara arabamızı sattık ve taksite böldük aslında halka ödemeyen onlar biz arka planda yine eşimin ailesi için borç paramızı topluyoruz yani şu durumda kredimizi ödüyoruz eşim bana çalışma diyor olay bu daha detayları da var
Bunu ilk mesaja ekleyin bence, bu ayrıntıları vermediğiniz için anlaşılmadınız
 
Hicbir şey anlamadım.
Sanırım ben anlatamadım hemen tekrar anlatayım. Eşim ve ben çalışıyordum. 4 yıllık evliyiz normalde yatırımımız vardı bilezik vs ailelerimiz onları bozdurup arsa almamızı istedi bizde kredi vs çekip üstüne arsa aldık. Sonra çalıştığım dönem araba aldık ben işten çıkınca tazminatım vs kaldı. Sonra biz kira ödüyorduk diye ailemiz ev alın vs dedi hem eşimin hem benim ailem. Biz 0 ev aldık şu an yarısından çoğu bizim arsa arsa yatırımımız ve konut kredimiz. Benim annem miras Kalan hakkımı satıp bana verdi. Yani böylece ben kendi ailemden borç almadım. Miras hakkımı aldım. Eşimin ailesi de bilezik borç verdi lakin bu süreçte onlar hiç laf etmedi evi alalı 2 ay oldu zaten. Benim iş konusuna gelirsek de ben abimin yanında çalışıyordum ve abim beni bir anda işten çıkardı annemin lafları yüzünden. Ani olduğu için ben bir buhrana girdim 2 sene olacak işten çıkalı. Şu an yeni bir iş için mentalimi topluyoeum. Eşimin ailesi bana iş için acele etme biz çocuğumuza destek oldu diyor lakin annem miras hakkımı verdi diye sürekli laf ediyor ablamlar konusu ise onların başka sebeplerden borçları olduğu için onlara laf etmeyip bize ediyor ama arkamızdan ne konuşuyorlarsa bize gard aldılar biz ev aldıktan sonra samimiyeti baya azalttılar. Normalde arsa arabayı teyze dayı vs bilmiyordu şu an ben çalışmıyorum diye de ev de yatıyorsun çalışmıyorsun diye üstüme geliyorlar ve her bir araya geldiğimizde laf ediyorlar annemde arka planda çabaladığımızı bildiği hade savunmuyor ve üzerimize geliyor ayrıca biz ablamlara arabamızı sattık ve taksite böldük aslında halka ödemeyen onlar biz arka planda yine eşimin ailesi için borç paramızı topluyoruz yani şu durumda kredimizi ödüyoruz eşim bana çalışma diyor olay bu daha detayları da var
 
Bunu ilk mesaja ekleyin bence, bu ayrıntıları vermediğiniz için anlaşılmadınız
Sanırım ben anlatamadım hemen tekrar anlatayım. Eşim ve ben çalışıyordum. 4 yıllık evliyiz normalde yatırımımız vardı bilezik vs ailelerimiz onları bozdurup arsa almamızı istedi bizde kredi vs çekip üstüne arsa aldık. Sonra çalıştığım dönem araba aldık ben işten çıkınca tazminatım vs kaldı. Sonra biz kira ödüyorduk diye ailemiz ev alın vs dedi hem eşimin hem benim ailem. Biz 0 ev aldık şu an yarısından çoğu bizim arsa arsa yatırımımız ve konut kredimiz. Benim annem miras Kalan hakkımı satıp bana verdi. Yani böylece ben kendi ailemden borç almadım. Miras hakkımı aldım. Eşimin ailesi de bilezik borç verdi lakin bu süreçte onlar hiç laf etmedi evi alalı 2 ay oldu zaten. Benim iş konusuna gelirsek de ben abimin yanında çalışıyordum ve abim beni bir anda işten çıkardı annemin lafları yüzünden. Ani olduğu için ben bir buhrana girdim 2 sene olacak işten çıkalı. Şu an yeni bir iş için mentalimi topluyoeum. Eşimin ailesi bana iş için acele etme biz çocuğumuza destek oldu diyor lakin annem miras hakkımı verdi diye sürekli laf ediyor ablamlar konusu ise onların başka sebeplerden borçları olduğu için onlara laf etmeyip bize ediyor ama arkamızdan ne konuşuyorlarsa bize gard aldılar biz ev aldıktan sonra samimiyeti baya azalttılar. Normalde arsa arabayı teyze dayı vs bilmiyordu şu an ben çalışmıyorum diye de ev de yatıyorsun çalışmıyorsun diye üstüme geliyorlar ve her bir araya geldiğimizde laf ediyorlar annemde arka planda çabaladığımızı bildiği hade savunmuyor ve üzerimize geliyor ayrıca biz ablamlara arabamızı sattık ve taksite böldük aslında halka ödemeyen onlar biz arka planda yine eşimin ailesi için borç paramızı topluyoruz yani şu durumda kredimizi ödüyoruz eşim bana çalışma diyor olay bu daha detayları da var
Bunu ilk mesaja ekleyin bence, bu ayrıntıları vermediğiniz için anlaşılmadınız
ekledim ama oldu mu
 
Kafani toplayip duzenlersen mesaji kanimca sorunu anlayabiliriz.
Sanırım ben anlatamadım hemen tekrar anlatayım. Eşim ve ben çalışıyordum. 4 yıllık evliyiz normalde yatırımımız vardı bilezik vs ailelerimiz onları bozdurup arsa almamızı istedi bizde kredi vs çekip üstüne arsa aldık. Sonra çalıştığım dönem araba aldık ben işten çıkınca tazminatım vs kaldı. Sonra biz kira ödüyorduk diye ailemiz ev alın vs dedi hem eşimin hem benim ailem. Biz 0 ev aldık şu an yarısından çoğu bizim arsa arsa yatırımımız ve konut kredimiz. Benim annem miras Kalan hakkımı satıp bana verdi. Yani böylece ben kendi ailemden borç almadım. Miras hakkımı aldım. Eşimin ailesi de bilezik borç verdi lakin bu süreçte onlar hiç laf etmedi evi alalı 2 ay oldu zaten. Benim iş konusuna gelirsek de ben abimin yanında çalışıyordum ve abim beni bir anda işten çıkardı annemin lafları yüzünden. Ani olduğu için ben bir buhrana girdim 2 sene olacak işten çıkalı. Şu an yeni bir iş için mentalimi topluyoeum. Eşimin ailesi bana iş için acele etme biz çocuğumuza destek oldu diyor lakin annem miras hakkımı verdi diye sürekli laf ediyor ablamlar konusu ise onların başka sebeplerden borçları olduğu için onlara laf etmeyip bize ediyor ama arkamızdan ne konuşuyorlarsa bize gard aldılar biz ev aldıktan sonra samimiyeti baya azalttılar. Normalde arsa arabayı teyze dayı vs bilmiyordu şu an ben çalışmıyorum diye de ev de yatıyorsun çalışmıyorsun diye üstüme geliyorlar ve her bir araya geldiğimizde laf ediyorlar annemde arka planda çabaladığımızı bildiği hade savunmuyor ve üzerimize geliyor ayrıca biz ablamlara arabamızı sattık ve taksite böldük aslında halka ödemeyen onlar biz arka planda yine eşimin ailesi için borç paramızı topluyoruz yani şu durumda kredimizi ödüyoruz eşim bana çalışma diyor olay bu daha detayları da var
 
Sanırım ben anlatamadım hemen tekrar anlatayım. Eşim ve ben çalışıyordum. 4 yıllık evliyiz normalde yatırımımız vardı bilezik vs ailelerimiz onları bozdurup arsa almamızı istedi bizde kredi vs çekip üstüne arsa aldık. Sonra çalıştığım dönem araba aldık ben işten çıkınca tazminatım vs kaldı. Sonra biz kira ödüyorduk diye ailemiz ev alın vs dedi hem eşimin hem benim ailem. Biz 0 ev aldık şu an yarısından çoğu bizim arsa arsa yatırımımız ve konut kredimiz. Benim annem miras Kalan hakkımı satıp bana verdi. Yani böylece ben kendi ailemden borç almadım. Miras hakkımı aldım. Eşimin ailesi de bilezik borç verdi lakin bu süreçte onlar hiç laf etmedi evi alalı 2 ay oldu zaten. Benim iş konusuna gelirsek de ben abimin yanında çalışıyordum ve abim beni bir anda işten çıkardı annemin lafları yüzünden. Ani olduğu için ben bir buhrana girdim 2 sene olacak işten çıkalı. Şu an yeni bir iş için mentalimi topluyoeum. Eşimin ailesi bana iş için acele etme biz çocuğumuza destek oldu diyor lakin annem miras hakkımı verdi diye sürekli laf ediyor ablamlar konusu ise onların başka sebeplerden borçları olduğu için onlara laf etmeyip bize ediyor ama arkamızdan ne konuşuyorlarsa bize gard aldılar biz ev aldıktan sonra samimiyeti baya azalttılar. Normalde arsa arabayı teyze dayı vs bilmiyordu şu an ben çalışmıyorum diye de ev de yatıyorsun çalışmıyorsun diye üstüme geliyorlar ve her bir araya geldiğimizde laf ediyorlar annemde arka planda çabaladığımızı bildiği hade savunmuyor ve üzerimize geliyor ayrıca biz ablamlara arabamızı sattık ve taksite böldük aslında halka ödemeyen onlar biz arka planda yine eşimin ailesi için borç paramızı topluyoruz yani şu durumda kredimizi ödüyoruz eşim bana çalışma diyor olay bu daha detayları da var
Yine anlatamamışsınız aslında en azından son beş-altı cümlenizde yine ne dediğiniz belli değil.
Anneniz sizin miras hakkınızı satıp nasıl veriyor o da belli değil.
Herkese eşit düşecek ve ayrı satılacak malı mı var?
İleride sizin miras hakkınızı aldığını gösteren bir belge mi var?
Hele teyze ve dayılara ne onlar ne karışıyor onların da mı miras hakkı var?
Ablanıza borcunuz yoksa niye arabayı satıp taksitlendirdiniz vs vs.
Hiçbir şey anlaşılmıyor.
Eviniz hayırlı olur inşallah
 
Sanırım ben anlatamadım hemen tekrar anlatayım. Eşim ve ben çalışıyordum. 4 yıllık evliyiz normalde yatırımımız vardı bilezik vs ailelerimiz onları bozdurup arsa almamızı istedi bizde kredi vs çekip üstüne arsa aldık. Sonra çalıştığım dönem araba aldık ben işten çıkınca tazminatım vs kaldı. Sonra biz kira ödüyorduk diye ailemiz ev alın vs dedi hem eşimin hem benim ailem. Biz 0 ev aldık şu an yarısından çoğu bizim arsa arsa yatırımımız ve konut kredimiz. Benim annem miras Kalan hakkımı satıp bana verdi. Yani böylece ben kendi ailemden borç almadım. Miras hakkımı aldım. Eşimin ailesi de bilezik borç verdi lakin bu süreçte onlar hiç laf etmedi evi alalı 2 ay oldu zaten. Benim iş konusuna gelirsek de ben abimin yanında çalışıyordum ve abim beni bir anda işten çıkardı annemin lafları yüzünden. Ani olduğu için ben bir buhrana girdim 2 sene olacak işten çıkalı. Şu an yeni bir iş için mentalimi topluyoeum. Eşimin ailesi bana iş için acele etme biz çocuğumuza destek oldu diyor lakin annem miras hakkımı verdi diye sürekli laf ediyor ablamlar konusu ise onların başka sebeplerden borçları olduğu için onlara laf etmeyip bize ediyor ama arkamızdan ne konuşuyorlarsa bize gard aldılar biz ev aldıktan sonra samimiyeti baya azalttılar. Normalde arsa arabayı teyze dayı vs bilmiyordu şu an ben çalışmıyorum diye de ev de yatıyorsun çalışmıyorsun diye üstüme geliyorlar ve her bir araya geldiğimizde laf ediyorlar annemde arka planda çabaladığımızı bildiği hade savunmuyor ve üzerimize geliyor ayrıca biz ablamlara arabamızı sattık ve taksite böldük aslında halka ödemeyen onlar biz arka planda yine eşimin ailesi için borç paramızı topluyoruz yani şu durumda kredimizi ödüyoruz eşim bana çalışma diyor olay bu daha detayları da var
Size bu kadar karışıp, kendilerinde yorum yapma hakkını buluyorlarsa, sınır probleminiz var demektir. Önce sınır çekmeyi öğrenin.
 
Size bu kadar karışıp, kendilerinde yorum yapma hakkını buluyorlarsa, sınır probleminiz var demektir. Önce sınır çekmeyi öğrenin.
Bence ortada başka bir neden var ve halen konu sahibi açıklayamamış. Abisi neden birdenbire işten çıkarmış ailesi miras verdiği halde neden tavırlı koca bir soru işareti 😁
 
Bir şey anlamadık yine. Mirası geri ödemenizi mi istiyor aileniz?
 
Siz daha ölüm olmadan miras hakkınızı almışsınız ve çalışmaya niyetiniz yok o yüzden göze batiyorsunuz sanırım
 
Sanırım ben anlatamadım hemen tekrar anlatayım. Eşim ve ben çalışıyordum. 4 yıllık evliyiz normalde yatırımımız vardı bilezik vs ailelerimiz onları bozdurup arsa almamızı istedi bizde kredi vs çekip üstüne arsa aldık. Sonra çalıştığım dönem araba aldık ben işten çıkınca tazminatım vs kaldı. Sonra biz kira ödüyorduk diye ailemiz ev alın vs dedi hem eşimin hem benim ailem. Biz 0 ev aldık şu an yarısından çoğu bizim arsa arsa yatırımımız ve konut kredimiz. Benim annem miras Kalan hakkımı satıp bana verdi. Yani böylece ben kendi ailemden borç almadım. Miras hakkımı aldım. Eşimin ailesi de bilezik borç verdi lakin bu süreçte onlar hiç laf etmedi evi alalı 2 ay oldu zaten. Benim iş konusuna gelirsek de ben abimin yanında çalışıyordum ve abim beni bir anda işten çıkardı annemin lafları yüzünden. Ani olduğu için ben bir buhrana girdim 2 sene olacak işten çıkalı. Şu an yeni bir iş için mentalimi topluyoeum. Eşimin ailesi bana iş için acele etme biz çocuğumuza destek oldu diyor lakin annem miras hakkımı verdi diye sürekli laf ediyor ablamlar konusu ise onların başka sebeplerden borçları olduğu için onlara laf etmeyip bize ediyor ama arkamızdan ne konuşuyorlarsa bize gard aldılar biz ev aldıktan sonra samimiyeti baya azalttılar. Normalde arsa arabayı teyze dayı vs bilmiyordu şu an ben çalışmıyorum diye de ev de yatıyorsun çalışmıyorsun diye üstüme geliyorlar ve her bir araya geldiğimizde laf ediyorlar annemde arka planda çabaladığımızı bildiği hade savunmuyor ve üzerimize geliyor ayrıca biz ablamlara arabamızı sattık ve taksite böldük aslında halka ödemeyen onlar biz arka planda yine eşimin ailesi için borç paramızı topluyoruz yani şu durumda kredimizi ödüyoruz eşim bana çalışma diyor olay bu daha detayları da var
Konunuzu düzenleyin oraya yapıştırın
 
Bir şey anlamadık yine. Mirası geri ödemenizi mi istiyor aileniz?
Yok çalış yatma diyorlar. Yani çalışınca da maaşı vereceği bi borç yok konu sahibinin kendı ailesine . Ablasının trip sebebi de konu sahibinin arabasını abla bunlardan parça parça ödemek koşuluyla almış ama ödeyemıyor anlaşılan miras aldı die tripleniyorlar . Aslında aile ablaya da miras hakkını verse herkes susacak .

Eşinin ailesine 2 bilezik var onlarda çalışma kızım acelesi yok biz yardım ettik size yavaş yavaş ödersiniz diyormuş .

Konu sahibi cekeceksın karşına hayırdr siz derdiniz ne diyeceksin . Benım borcumu siz mi ödüyorsunuz hak isteyen alsın babasından diyip geçeceksiniz ablanıza da . Ayrıca sizin arsanız varsa var teyze dayı emmi ne karışıyor da size çalış baskısı yapıyor ?
 
2 bilezik borcu değildir o tapu maarafı bile etmiyor o 2 bilezik bilezikler kaç gram?
 
Yok çalış yatma diyorlar. Yani çalışınca da maaşı vereceği bi borç yok konu sahibinin kendı ailesine . Ablasının trip sebebi de konu sahibinin arabasını abla bunlardan parça parça ödemek koşuluyla almış ama ödeyemıyor anlaşılan miras aldı die tripleniyorlar . Aslında aile ablaya da miras hakkını verse herkes susacak .

Eşinin ailesine 2 bilezik var onlarda çalışma kızım acelesi yok biz yardım ettik size yavaş yavaş ödersiniz diyormuş .

Konu sahibi cekeceksın karşına hayırdr siz derdiniz ne diyeceksin . Benım borcumu siz mi ödüyorsunuz hak isteyen alsın babasından diyip geçeceksiniz ablanıza da . Ayrıca sizin arsanız varsa var teyze dayı emmi ne karışıyor da size çalış baskısı yapıyor ?
Heh ya anlayan biri şükür ablam da miras almadı lakin ona kalan miras evde oturuyor şu an eşitlendi hatta ben kirada otururken bunlar o miras evde 13 yıldır oturuyordu valla sağolun ya anladınız beni
 
Back
X