- Katılım
- 8 Nisan 2025
- Mesajlar
- 58
- Emoji Skoru
- 9
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 28
- Konu Sahibi bisusbebisus
- #41
Bir sonraki konu açtım bakar mısınız
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Bir sonraki konu açtım bakar mısınız
Sonraki konuya yazdımKonuyu bir sonrakinde özetledim
Bir sonraki konuya yazdımhiçbirsey anlamadim ki yorum yazayim
ev alin dediler alinca niye yuzunuze vurdular?
bunca kredinin borcun ortasında "kadinim calismak istemiyorum" mu diyorsunuz?
hersey corba olmus duzenleyin isterseniz
Bir sonraki konuta yazdımKadınım çalışmak istemiyorum o kısmını tam olarak anlayamadım yani kadın olmakla ne alakası var çalışmıyor olmanızın
Taksitle araba satılmaz öncelikle yani ben olsam satmambir önceki açtığım konu anlaşılmadı veya ben anlatamadığım için tekrar yazmak istedim. Olayın en başına dönerek lütfen objektif yorumlayın tüm detayları anlatıyorum. 4 yıldır evliyim üniden mezun olduktan hemen sonra evlendim biraz annemin abin laf ediyor lafları vesilesi ile. Evlendikten 2 ay sonra hemen çalışmaya başladım sonra annem abime bu kızıda yanına işe al diye baskı yaptı bende abimle 3 seneye yakın çalışmak durumunda kaldım. Aslında gayet iyi anlaşıyor ve çalışıyorken benim diğer konuda bahsettiğim miras dışında aile binamızda olan halalarım amcanların ve bizim babamız olmadığı için bize düşen bir daire vardı o daire baya 4 5 kişiye bölünecekti fakat abim satmak isteyip halam ve amcamla birlikte ve bizle bölüşmek istediğinde annem bana imza vermemem gerektiğini binaya yabancı girmesin diye duygu sömürüsü yaptı hatta ben imza atacakken atarsan sütüm helal değil gibi baskı yaptı ve o daire satılmadı o an için lakin ben imza atmadığım için abim bana gard aldı ve sebepsiz birden işten çıkardı işini çok seviyordum hatta patron bile memnundu birden işten çıkarıldım ve kiradaydık ben çalıştığım süre içerisinde arsa ve araba aldım ileride satmak ve ev almak için bu sürede ailelerimiz bize baskı yapıyordu ev alın diye bizde biraz daha zaman sbekleyelim dedik ama baskı sonucu arsayı satıp arabayıda ablamlar talip olunca ablamlara taksit ile sattık. Biz paramızın üstüne annem farklı bir dairede miras olan hakkımı satıp abim ve bana böldü bu daire başka bir daire halalar vs yok. Ama ben küçükken var olan miras dairelerinde ablam annen ve abim oturuyordu ben ise evlendikten sonra hiç bu dairelerde kalmayıp kiralık daireye çıktım yani ne kira aldım ne de beleş oturdum sonrasında. Yani özetle benim ailemde annem miras hakkımı sattı verdi bende oradan ve kalan dairelerden hiç bir pay almayacağımı belirttim. İş konusuna gelirsek bir öncekinde kadın olarak çalışmak istememe sebebim şu. Çok sevdiğin işimden sebepsiz yere çıkarıldığım için bir buhrana depresyona girdim panik atak anksiyete geçirdim başka bir ortam işte çalışmak bana iyi gelmedi denedim. Lakin bahsettiğim teyzem vs gibi akrabalar sürekli çalışsana vs diyor. Eşimin aileside altın yardımı yaptı ama senin çalışmana gerek yok biriktirip öderseniz dedi banka kredimizi zaten ödüyoruz ama annem sürekli çalış evde yatıyorsun diye baskı yapıyor kocam da çalışınca düzenimiz olmadığını söylüyor çünkü yemek yapanımız yoksa anneme gitsek sürekli para mevzuları durup durup huzur kaçırıyor ablamlar konusuna gelirsek ev aldık diye triplendi hatta sanki miras almayıp kendim alsamda neden bir kaç evin olacak siye triplendi bende bugün patladım artık akıl sağlığımı yitireceğim yani üstüme geliyorlar ev aldık herkes değişti kiradayken herkes ev alın rahatlayın çalışmana gerek yok derken evi gördükten sonra tavırlandı triplendi. Bu arada kaynanamlar için yine de arka planda borç toparlıyoruz eşimin maaşı yetiyor ayrıca ablamlar halla taksit ödüyor araba taksidi 15 20 ay sürer
Malesef onada yine annem karıştıTaksitle araba satılmaz öncelikle yani ben olsam satmamsizin aileniz artık eşiniz o yüzde anne abi abla dinlemeyin bazen iyi gelmeyen anne bile olsa mesela iyidir
Ablası bunların arabasini satin almis taksit taksir oduyormus.Yani bunlarin degil tam tersi ablasinin konu sahibine borcu var.Kayinvalidesigil haric kimseden borc almamislar.Kayinvalidesigil de zaten laf etmiyormus.Annesi konu sahibinin payina düşen miras hakkini satip vermis.Ama bunlar ev alinca aile uyeleri herkes rahatsiz olmus.Konu sahibi kıskanmışlar bence siziYine anlatamamışsınız aslında en azından son beş-altı cümlenizde yine ne dediğiniz belli değil.
Anneniz sizin miras hakkınızı satıp nasıl veriyor o da belli değil.
Herkese eşit düşecek ve ayrı satılacak malı mı var?
İleride sizin miras hakkınızı aldığını gösteren bir belge mi var?
Hele teyze ve dayılara ne onlar ne karışıyor onların da mı miras hakkı var?
Ablanıza borcunuz yoksa niye arabayı satıp taksitlendirdiniz vs vs.
Hiçbir şey anlaşılmıyor.
Eviniz hayırlı olur inşallah
Ablası bunların arabasini satin almis taksit taksir oduyormus.Yani bunlarin degil tam tersi ablasinin konu sahibine borcu var.Kayinvalidesigil haric kimseden borc almamislar.Kayinvalidesigil de zaten laf etmiyormus.Annesi konu sahibinin payina düşen miras hakkini satip vermis.Ama bunlar ev alinca aile uyeleri herkes rahatsiz olmus.Konu sahibi kıskanmışlar bence sizi
annem bana imza vermemem gerektiğini binaya yabancı girmesin diye duygu sömürüsü yaptı hatta ben imza atacakken atarsan sütüm helal değil gibi baskı yaptı
Yok yok sorun ben cevaplayayımSoru sormaya korkuyorum. Kopyala yapıştır olacak diye![]()
Şimdi bu konuda başka sorunlarda var fakat ben annenize özel olarak sinir oldum. Size haram olan sütü asıl evi satan oğluna neden helal? Oğluna kendi olan klasik erkek annesi yine kızına sarmış. İşten atılmaniza neden olduğu halde şimdide çalış diye baskı yaparak psikolojinizi mahvediyor. Başta anneniz olmak üzere biraz mesafe koyun çevrenize.
Olayı anlayan tek kişisiniz. Bravo. Okuma anlama yeteneğinize hayran kaldım. Ben abinin işten çıkardığı yerden sonra devam edememiştim sayenizde anladım.Yok çalış yatma diyorlar. Yani çalışınca da maaşı vereceği bi borç yok konu sahibinin kendı ailesine . Ablasının trip sebebi de konu sahibinin arabasını abla bunlardan parça parça ödemek koşuluyla almış ama ödeyemıyor anlaşılan miras aldı die tripleniyorlar . Aslında aile ablaya da miras hakkını verse herkes susacak .
Eşinin ailesine 2 bilezik var onlarda çalışma kızım acelesi yok biz yardım ettik size yavaş yavaş ödersiniz diyormuş .
Konu sahibi cekeceksın karşına hayırdr siz derdiniz ne diyeceksin . Benım borcumu siz mi ödüyorsunuz hak isteyen alsın babasından diyip geçeceksiniz ablanıza da . Ayrıca sizin arsanız varsa var teyze dayı emmi ne karışıyor da size çalış baskısı yapıyor ?
Yalnız değilsiniz valla hepimiz zorlandıkOlayı anlayan tek kişisiniz. Bravo. Okuma anlama yeteneğinize hayran kaldım. Ben abinin işten çıkardığı yerden sonra devam edememiştim sayenizde anladım.
Aşk olsun devam etmenizi isterdim üzüldümOlayı anlayan tek kişisiniz. Bravo. Okuma anlama yeteneğinize hayran kaldım. Ben abinin işten çıkardığı yerden sonra devam edememiştim sayenizde anladım.
Ya muhtemelen olay soğumadan 1 saat sonrasında yazdım malım her gün olay olunca muhtemelen açıklayamadımYalnız değilsiniz valla hepimiz zorlandık![]()