- Katılım
- 12 Temmuz 2012
- Mesajlar
- 3.387
- Emoji Skoru
- 1.815
- Puanlar
- 398
- Konu Sahibi Bilemedimneolsunki
-
- #41
Katılıyorum..................LPG ile çalışan şofben ve katalitik sobalarda da gaz kaçağı veya sızıntılar zehirlenmelere yol açmaktadır. Ancak halk arasında bilindiği gibi sadece bu durumlar zehirlenmeye neden olmaz. Bunun yanı sıra şofben ve katalitik sobalar, herhangi bir kaçak veya sızıntı olmasa bile zehirlenmelere yol açabilir. Bu tür ısıtıcıların uzun süre çalışmasıyla, ortamda oksijen miktarı azalır ve karbonmonoksit oranı artar. Bu durumda karbonmonoksit, kandaki oksijenin yerine geçip vücuttaki tüm dokuların oksijensiz kalmasına ve zehirlenmeye yol açar.”......
kızlar bu katalitik soba tüplü falan diyorlar ay paranoyak olurumpatlamaz mı sıcaktan
cok tesekkurler@khanlove Katalitik almayın derim.
Şunun eski modeli vardı bizde, havayı üflediği için her yer ısınırdı odada, memnunduk. Yazın da soğuk üfler. Bir araştırın.
http://raks.com.tr/isitma/fanli/75/fanli-isitici-2000-w
tesekkur ederim bakacagim@khanlove
Canım Allah yardımcınız olsun, atanmadan önce bir yıl babamlarla yaşadım, ev sibiryadan farksızdı... Odada ufo vardı ama karşısında dursan yakıyor başını ağrıtır, başka yere geçsen üşürsün...
Bizim bir komşu yağlı radyatör kullanıyordu, sürekli fişe takılıydı, iyi markaydı çok da elektrik harcamıyor diyordu ama güzel ısıtıyordu, bi araştırabilirsin bu konuyu
Rica ederim.tesekkur ederim bakacagim
radyatör dedikleri o sanırım teşekürler yine de bakayım biKalorifer şeklinde sobalar var, yeminlen buradan Fizan'ı bile ısıtır. Araştırmanızı öneririm.
https://www.google.com.tr/search?q=...7pOd-M:;d7EddZ1X6icctM:&imgrc=jU0N1vLw7pOd-M:radyatör dedikleri o sanırım teşekürler yine de bakayım bi
çok sağol canım :)https://www.google.com.tr/search?q=radyatör&biw=1279&bih=609&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwinys2-uIzKAhWGJA8KHYBNB2EQ_AUIBigB#tbm=isch&q=elektrikli+radyatör&imgdii=jU0N1vLw7pOd-M:;jU0N1vLw7pOd-M:;d7EddZ1X6icctM:&imgrc=jU0N1vLw7pOd-M:
Bakın şöyle bir şey. Gerçekten iyi ısıtıyor ben çok memnunum.