Isınma problemi

Katılıyorum.
 
@khanlove
Canım Allah yardımcınız olsun, atanmadan önce bir yıl babamlarla yaşadım, ev sibiryadan farksızdı... Odada ufo vardı ama karşısında dursan yakıyor başını ağrıtır, başka yere geçsen üşürsün...
Bizim bir komşu yağlı radyatör kullanıyordu, sürekli fişe takılıydı, iyi markaydı çok da elektrik harcamıyor diyordu ama güzel ısıtıyordu, bi araştırabilirsin bu konuyu
 
tesekkur ederim bakacagim
 
`