• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

pozitif düşünce bozar beni , negatifle mutlu mesut devam ediyoz biz :37:


Bunu söyleyen de minik... kuzuuum, minikim canıım, 2 şey istemişsin, ikisi de kendin için, ikisi de güzel şeyler, zamanı gelince olacak, çok da iyi biliyorsun, biraz yorulmuş, biraz sabırsızsın... sadece bu cancağızım
 
Bunu söyleyen de minik... kuzuuum, minikim canıım, 2 şey istemişsin, ikisi de kendin için, ikisi de güzel şeyler, zamanı gelince olacak, çok da iyi biliyorsun, biraz yorulmuş, biraz sabırsızsın... sadece bu cancağızım

1'e düştü kuzucuk .. diğerini istemekten yoruldum ve hayatı akışına bıraktım.. sadece ona bittiğini söylemedim.
son yaptıkları canıma tak ettirdi.
 
Merhaba,

Lütfen karalama ya da ukalalık olarak algılamayın, ama bildiğim bir konu oluğu için bilgi vermek istedim; sonuçta herkese, her emeğe saygım var, hatta Tamilla'ya fal baktırmayı çok isterim..
Söylemek istediğim şu : herbirey kendi enerjisi iledir, kimse bir diğerine pozitif ya da negatif enerji yükleyemez. O yüklendiğini ya aldığınızı zannettiğiniz enerji sizin kendi enerjiniz, karşımızdaki insan sadece bunu farketmenizi sağlayan bir şeyler söylüyor ve kendinizin farkına varıyorsunuz. Yani hepimizin içinde sevgi, olumlu enerjiler var. Fakat aynı zamanda o kadar korkularımız (yalnızlık, sevilmeme, başarısızlık, yetersizlik gibi) ve zihin kayıtlarımız var ki, sanki biri dürtmeden içimizdeki güzelliklerin farkına varamıyoruz. E evren de bize "hadi artık kendine gel, o güzel şeylerin hepsi sende var" demek için birini gönderiyor.

Serpilserpilcik, sen zaten o pozitif enerji ile dolu olmasan, bu aynı evrenin aynı parçası olan kul nerden bulup da sana onu verecek ? Bir bak ne kadar güzelsin, gözlerindeki duyguya bak neler hissetirebilir o gözlerdeki sevgi... Kimsenin bunu söylemesine ihtiyacın bile yok değil mi ?

Sevgiler


Cok haklisin,

Sadece Tamilla Hanim buna araci oldu o kadar.

Ve en guzeli, benim cok istedigim bir dilegim var. Taimlla Hanim' la konusunca, kadin o dilegin oldugunu gordu. Yani gelmek istedigim o noktayi gordugu sekilde tarif etti. Bak gozumun onune soyle bir resim koydular dedi ve o resmi anlatti. Bu beni inanilmaz olumlu etkiledi.

Sonra o anki ruh halimi cozumleyip, beni psikolojik acidan guclendirecek seyler soyledi. Orengin, kendimi kotu hissettmeme sebep olan seyleri siraladi zihnime girip. Gerisinde sadece bunlari kafamdan atmam icin tavsiyelerde bulundu ve motive edici konusmalar yapti.
 
çok güzel çok hoş gercekten bu seklde davranması...gün geçtikce ona olan sempatim artıyo bi an önce gidip tansmalıyım byke iyi b insanla:)

Elmira gercekten cok iyi bir insa. Ilk tanistigim anda hissettim bunu. Boyle bir sey yapmasi beni hic sasirtmiyor.
Fal baktirmaktan ote onu tanimaktan gayet memnunum.
 
Cok haklisin,

Sadece Tamilla Hanim buna araci oldu o kadar.

Ve en guzeli, benim cok istedigim bir dilegim var. Taimlla Hanim' la konusunca, kadin o dilegin oldugunu gordu. Yani gelmek istedigim o noktayi gordugu sekilde tarif etti. Bak gozumun onune soyle bir resim koydular dedi ve o resmi anlatti. Bu beni inanilmaz olumlu etkiledi.

Sonra o anki ruh halimi cozumleyip, beni psikolojik acidan guclendirecek seyler soyledi. Orengin, kendimi kotu hissettmeme sebep olan seyleri siraladi zihnime girip. Gerisinde sadece bunlari kafamdan atmam icin tavsiyelerde bulundu ve motive edici konusmalar yapti.


Tamilla kaça bakım yapıyor??
 
kızlar ben bu pozitif enerjilere,kuantumlara,hipotolamomudur nedir,eft ye hiçbirine artık inanmıyorum.bir kere deneyeyim dedim olumlu düşündüm inadına herşey hatta düşünmediğim,hiç hesapta olmayan şeyler bile tersine döndü.kaderde ne yazılmışsa odur.istediğim kadar olacak olacak iyi şeyler diye yırtınayım kaderi çeviremem bunu anladım.olumsuz düşününce olumlu oluyor.falcılarada sadece sorularımı öğrenmek ve bilemediğim geleceği meraktan gidiyorum.çoğuda fos çıktı zaten.pozitif enerjiyi anlatan nuray sayarının ticari saçmalıklarına ve kitaplarınada inanmıyorum.zaten gidenlerin başına gelenleri daha evvel yazmıştım.

Bu konuda sana diyecegim tek sey su; insanlar istekleriyle ve korkulariyla yasarlar.. hangisi agir basarsa onu yasamalari kacinilmaz. Bir konuda suphe duyuyorsan ve olmayacagina odaklanmissan o isin kotu gitme olasiligi iyi gitmesinden daha yuksektir. Bazi donemler herseyin ters gittigini dusunuruz ve bu olaylarin ardi arkasi kesilmez.. cunku olumsuzlugu o an icin kabul etmis ve kendimize cekmisizdir bi kere. Basarili insanlarin hayatlarinda illaki kotu tecrubeler vardir, ve bunlardan nasil siyrilmalari gerektigini ogrendiklerinden bir sonraki olayda nasil davranicaklarini iyi bilirler. Kisaca olayin ozeti bu.
 
Kızlaaar, sevgili forum arkadaşlarım;

Şu Anadolu Yakasındaki Oya Hanım ile ilgili bilgi çıkmadı kimseden. Nasıl iletişim kurabilirim kendisi ile? Bir de hafta sonu, nesli hanımdan duyduğum Kadir için marjinal cafeyi aradık ama bulamadık. Taksim'de Akbank Sanat'tan başka Aksanat diye bilinen yer yok herhalde di mi? Güya gidip sizlere de anlatacaktım yeni fal deneyimimi... Neyse, beni bu iki kişi hakkında aydınlatacak olan varsa, sabırla bekliyorum:)

Sevgiler, herkese iyi haftalar...
 
oncelikle elmirayı sormustum verılen bılgıler ıcın tşk.ler.
biz hafta sonu arkadaslarla tekırdag edirneye falan gidicez yine formda gordum edirnede melahat dıye bırı varmış onu bılen varsa nasıl bulabılırım?
 
evet kızlar aranızda Oya hanıma ulaşan varsa banada tel. atabilirmisiniz please :)
 
Çok uzun zamandır bu bölüme girmiyordum. Zamanında cok falcıya gittim ama yaklasık 1 senedir pek gitmiyordum. Gelelim dün yaşadıgım olaya. Arkadas ısrarıyla bakırkoy dejavu cafeye gittik. Ada'ya falımıza baktırdık. İsimden tutun yasadıgım olaylara dusuncelerıme , karsımdakının dusuncesıne kadar herseyı ama herseyı bildi. İsim verebılen bir falcıyı ilk kez goruyordum cok sasırdım.. Vede hani tahmın edılebılen bır olay asla degıldı ve şak diye soyledı. Kafamdakı planlara kadar.. Nasıl dogru yapacagıma nasıl hayırlı olacagını söyledi.. Kesinlikle buraya yazmak istedım. Tavsıye edıyorum. :21:
 
Çok uzun zamandır bu bölüme girmiyordum. Zamanında cok falcıya gittim ama yaklasık 1 senedir pek gitmiyordum. Gelelim dün yaşadıgım olaya. Arkadas ısrarıyla bakırkoy dejavu cafeye gittik. Ada'ya falımıza baktırdık. İsimden tutun yasadıgım olaylara dusuncelerıme , karsımdakının dusuncesıne kadar herseyı ama herseyı bildi. İsim verebılen bir falcıyı ilk kez goruyordum cok sasırdım.. Vede hani tahmın edılebılen bır olay asla degıldı ve şak diye soyledı. Kafamdakı planlara kadar.. Nasıl dogru yapacagıma nasıl hayırlı olacagını söyledi.. Kesinlikle buraya yazmak istedım. Tavsıye edıyorum. :21:
Merhaba bu kadin Telefonda da bakiyormu?
 
oncelikle elmirayı sormustum verılen bılgıler ıcın tşk.ler.
biz hafta sonu arkadaslarla tekırdag edirneye falan gidicez yine formda gordum edirnede melahat dıye bırı varmış onu bılen varsa nasıl bulabılırım?

Pazar günleri bakmıyormuş canım haberin olsun.Haftasonu gideceksen cumartesi git mutlaka
 
hala elanit kıvamında bi falcı bulunamadı ya ona yanarım :( hatay'a mı gitsek nedir :)
 
Peki güneşli civarında fal bakan bir kuaför hanım varmış bileniniz var mı ?
 
geçtiğimiz sayfalarda biri yazmıştı.bir köyde kadın bakıyormuş her şeyi söylüyormuş.trakyada bir yerdemiydi kimdi o? fazla olmadı geçen hafta yazmıştı.

birde tamilla nerde kaça bakıyor dememişsiniz
 
merabalar. ben rahatsızlık duyduğum bi konuyu dillendirmek istiyorum izninizle.
buraya ilk girdiğimde ekim gibi her şeyin belli olacağına emindim. ama tam sonuçlanacak gibiyken hep yarım kaldi bir şeyler.
olmadı malesef.
bu süre içinde pek çok kişiden yardım aldım. aynı şekilde eliimden geldiğince bilgi vermeye çalıştım. hatta bazen bana sorulmayan sorulkara bile atladım haaddimi aşarak. arkadaşlar sordukları akşamın sabahına gidecekse
cevapsız kalmasın diye.
ama bu aralar sık sık 'bana şuşu iyi dedin hiç de değildi. bilemedi' ya da 'bilmemkimi önerdin ama al işte şu kişiye çıkmadı falı. yalancısın'
gibi mesajlar alıyorum
ben kimse için süper mutlaka git her dediği çıktı bana demedim. zaten gittiğim falcıların çooooook büyük bi çoğunluğunun söylediği şey olmadı.
olan ayrıntılardan çıkanlar oldu. ben de hep öyle dedim. tarihleri çıkmadı, geçti ama şu şu ayrıntılar çıktı.
bende şu anı bilemeyenler için bile bende bilemedi ama bak birine geleceği bile bilmiş. seni yolundan etmeyeyim belki aradığın kişi odur deyip kendi olumsuz deneyimlerimi aktarmakla yetindim
kimseyi silah zoruyla bi yere göndermiyoruz. verdiğiniz paralar benim cebime girmiyo.
ayarıca falcı geleceği bilmek zorunda da değil suç onda değil ona bel bağlayıp giden bende
neden bilemedim bakem sen diye kapısına mı gidicem herifin şimdi. bana bilemedi ama bilmemkime bildi yan,. anını yakalayamamışımdır, elektriğimiz uymamıştır ya da gerçekten kötü falcıdır ki zaten öyleleri bi iki seneden fazla dayanamıyorlarmış.başınızı şişirdim ksura kalmayın. özetle biri şu kişi bende iyiydi dediği zaman mutlaka git sana loto sonuçlarını bile vericekmiş demek istemediğini anlayamıyoruz bazen
hpimiz birbirimize yardımcı olmak için buradayız
ama artık ben birine falcı sorduğumda 'bak şunu dene ama sakın forumda yazma sonra başımıza üşşürler' deniyo. keza aynını ben de yapıyorum.
'söyleme insanalara şimci çıkmaz filan bi de uğraşmayalım' demek zorunda kalıyorum

hade sağlıcaklaaa :)
 
Back
X