• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Icimi rahatlattin gercekten, oyle seyler soylediki agliycaktim resmen. Telefonda bakti bana gerci ama telefonu kapatir kapatmaz ben resmen cokmustum. Buyulerden felan bahsetti. Andada birkac seyi bildi AMA hepsini degil. Mesela isyerimin cook stresli oldugunu Ve cekilmez oldugunu soyledi . Malesef islerim yogun ama stres diye birseyim yok
Yok tatlım ya ne takıyorsun kafaya herkes herşeyi bilcek diye birşey de yok ...neslihanin iyi gunuyse enerjisi de tutuyorsa ani cidden biliyor ama gelecek çıkmıyor bende çıkmadı cikan varsa yazsın bizde bilelim bende merak ediyorum..
 
Yok tatlım ya ne takıyorsun kafaya herkes herşeyi bilcek diye birşey de yok ...neslihanin iyi gunuyse enerjisi de tutuyorsa ani cidden biliyor ama gelecek çıkmıyor bende çıkmadı cikan varsa yazsın bizde bilelim bende merak ediyorum..
Bende Neslihan'na baktırdım an baya baya iyidi dediğiniz gibi 1 ay önce baktırdım ama bir dediğini yaşadım olmayacak bir şeydi ama diğerleri için zaman var bir arkadaşıma da bir dediği çıkmış ama hepsi çıkar mı bilmiyorum artık o kadarına baktırdık ki an konusunda muzo ve Neslihan'ın maşallahı var ikisi de aynı şeyleri söledi bana bakalım ya çıkar yada ikiside patlar, kuzeye baktırmadım ben semboldeyken dikkatimi çekmemişti başka kafeye geçmiş yazanları okudum bi onu da deniyim diyorum bakalım
 
Bende Neslihan'na baktırdım an baya baya iyidi dediğiniz gibi 1 ay önce baktırdım ama bir dediğini yaşadım olmayacak bir şeydi ama diğerleri için zaman var bir arkadaşıma da bir dediği çıkmış ama hepsi çıkar mı bilmiyorum artık o kadarına baktırdık ki an konusunda muzo ve Neslihan'ın maşallahı var ikisi de aynı şeyleri söledi bana bakalım ya çıkar yada ikiside patlar, kuzeye baktırmadım ben semboldeyken dikkatimi çekmemişti başka kafeye geçmiş yazanları okudum bi onu da deniyim diyorum bakalım
Kuzeye baktirirsan yorumlarını merak ediyorum.enerjisi iyi bir çocuk ama çıkanı kadar cikmayanida fazla ...
 
Bende Neslihan'na baktırdım an baya baya iyidi dediğiniz gibi 1 ay önce baktırdım ama bir dediğini yaşadım olmayacak bir şeydi ama diğerleri için zaman var bir arkadaşıma da bir dediği çıkmış ama hepsi çıkar mı bilmiyorum artık o kadarına baktırdık ki an konusunda muzo ve Neslihan'ın maşallahı var ikisi de aynı şeyleri söledi bana bakalım ya çıkar yada ikiside patlar, kuzeye baktırmadım ben semboldeyken dikkatimi çekmemişti başka kafeye geçmiş yazanları okudum bi onu da deniyim diyorum bakalım
Yok tatlım ya ne takıyorsun kafaya herkes herşeyi bilcek diye birşey de yok ...neslihanin iyi gunuyse enerjisi de tutuyorsa ani cidden biliyor ama gelecek çıkmıyor bende çıkmadı cikan varsa yazsın bizde bilelim bende merak ediyorum..
Soyledigin gibi , ya Cok yorgundu yada enerji tutmadi. Zaten telefonda baktirdim yuzyuze degil. Anlik soylediklerindede aslinda tutaraizliklar vardi. Bana dediki seni evli goruyorum. Ben hayir evli degilim. Sana nikah kapisi acilmis yaninda evleniceksin. Oyle birisi yok Ben ayrildim dedim. Iste ayrildigin kisiyle, Havada kalmis bir iliski yasadigin kisiyle. Sonra isten gucten devam etti. Dediki ailesinin tanistirdigi turbanli birisi var ona yuzuk uzatiyor Bu cocuk . Eeeee hani Ben evleniyodum bununla dedim. Yok dedi Sen nisan gibi baska birisyle daha kaliteli birisyle Taniscan. anlattiklari arasinda bag bile kuramadim
 
Neslihana gore Cok AMA Cok iyi diyebilirim. Ben hatta kuzeyin soyledigi 3 seyi yasadim. Faldan gercekten mutlu ayriliyorsun. Depresyona felan girmiyorsun
Kuzeye baktirirsan yorumlarını merak ediyorum.enerjisi iyi bir çocuk ama çıkanı kadar cikmayanida fazla ...
e
 
Soyledigin gibi , ya Cok yorgundu yada enerji tutmadi. Zaten telefonda baktirdim yuzyuze degil. Anlik soylediklerindede aslinda tutaraizliklar vardi. Bana dediki seni evli goruyorum. Ben hayir evli degilim. Sana nikah kapisi acilmis yaninda evleniceksin. Oyle birisi yok Ben ayrildim dedim. Iste ayrildigin kisiyle, Havada kalmis bir iliski yasadigin kisiyle. Sonra isten gucten devam etti. Dediki ailesinin tanistirdigi turbanli birisi var ona yuzuk uzatiyor Bu cocuk . Eeeee hani Ben evleniyodum bununla dedim. Yok dedi Sen nisan gibi baska birisyle daha kaliteli birisyle Taniscan. anlattiklari arasinda bag bile kuramadim
Ooo sende baya patlamış... Neslihan sanırım telefonda iyi olmuyor yoksa geçmişde ve anda tak tak isim yer vererek konuştu bana ve buradan pek çok arkadaşıma bende şaşırdım bence enerjiniz tutmamış bu fali baktirdigini unut, olmamış...bende burada herkesin çok övdüğü birine telefonda baktirdim büyük hayal kırıklığı oldu benim icin
 
Neslihana gore Cok AMA Cok iyi diyebilirim. Ben hatta kuzeyin soyledigi 3 seyi yasadim. Faldan gercekten mutlu ayriliyorsun. Depresyona felan girmiyorsun

e

evet ben hergün baktırmak istiyorum kuzeye cıdden enerji mi gömmüyor
 
Ben erkek arkadaşımla barıştım sayılır. Genele vuruyorum herkesin falı çıktı =) ince ayrintilari ile fali cikan nermindi. Kuzey bana cok yakın 7 gun 7 saat hafta bile görmüyorum demişti doğru. 7 rakamini veren tutkuydu oda dogru bildi. Toprak da askim bu adamla barisma lutfen ama barisman var malesef demisti oda doru. Tutku bana beyaz tenli rwnkli gözlü turbanli bi arkadasinla seninle ilgili konusma olxak demisti o konusma 2 saat once gerçekleşti. Yani bana neslihan vs hepsi çıktı . Ama tabiki benim falcım kesinlikle Nermin.
 
Ben erkek arkadaşımla barıştım sayılır. Genele vuruyorum herkesin falı çıktı =) ince ayrintilari ile fali cikan nermindi. Kuzey bana cok yakın 7 gun 7 saat hafta bile görmüyorum demişti doğru. 7 rakamini veren tutkuydu oda dogru bildi. Toprak da askim bu adamla barisma lutfen ama barisman var malesef demisti oda doru. Tutku bana beyaz tenli rwnkli gözlü turbanli bi arkadasinla seninle ilgili konusma olxak demisti o konusma 2 saat once gerçekleşti. Yani bana neslihan vs hepsi çıktı . Ama tabiki benim falcım kesinlikle Nermin.[/QUOTE
 
Demekki tutkunun verdigi detaylar daha dogru Ve gerceklesiyor. Benim favorim olarak tutkuya baktirmaya devam edecegim
 
Demekki tutkunun verdigi detaylar daha dogru Ve gerceklesiyor. Benim favorim olarak tutkuya baktirmaya devam edecegim
Tutku nun tarzı çok değişik geldi bana da, çok kişiye gittim ama bu kadar gerçekçi bakanı azdır, herkes e mutlu olursun bu adamla diye vaat etmeyebiliyo, Kuzey vs an ı biliyo belki barışma oluyo iki ay sonra yine aynı durum, o kdr falı biz kız kıza da bakıyoruz :) Tutku gerçekçi ve sanki beyin oluyo ben de tuttum
 
Ben erkek arkadaşımla barıştım sayılır. Genele vuruyorum herkesin falı çıktı =) ince ayrintilari ile fali cikan nermindi. Kuzey bana cok yakın 7 gun 7 saat hafta bile görmüyorum demişti doğru. 7 rakamini veren tutkuydu oda dogru bildi. Toprak da askim bu adamla barisma lutfen ama barisman var malesef demisti oda doru. Tutku bana beyaz tenli rwnkli gözlü turbanli bi arkadasinla seninle ilgili konusma olxak demisti o konusma 2 saat once gerçekleşti. Yani bana neslihan vs hepsi çıktı . Ama tabiki benim falcım kesinlikle Nermin.
Bana da Zeynep Tutku kuzey ayni şeyleri söyledi Nermin baya zıt şeyler söyledi ama enerji diye düşünüyorum. Çıkarsa 3 ü de çıkmış olacak. Tutku yu ben de tutuyorum. En profesyoneli o geliyor. Umarım hepimizin beklediği çıkar.
 
Icimi rahatlattin gercekten, oyle seyler soylediki agliycaktim resmen. Telefonda bakti bana gerci ama telefonu kapatir kapatmaz ben resmen cokmustum. Buyulerden felan bahsetti. Andada birkac seyi bildi AMA hepsini degil . Isyerimin Cok stresli Ve cekilmez oldugunu soyledi. Halbuki oyle degil, yogun ama isyerimdende yoneticilerimdende Cok memnunum. Yok birdaha asla baktirmam Bu kadina, gercekten depresyona soktu beni.
Ayyy en sevmediğim şey, bana da laf cafe Fatma aynısını yapmıştı, tabi ben yüzyüze baktırmıştım resmen 1 sene negatif etkiden çıkamadım:olamaz:
 
Ben erkek arkadaşımla barıştım sayılır. Genele vuruyorum herkesin falı çıktı =) ince ayrintilari ile fali cikan nermindi. Kuzey bana cok yakın 7 gun 7 saat hafta bile görmüyorum demişti doğru. 7 rakamini veren tutkuydu oda dogru bildi. Toprak da askim bu adamla barisma lutfen ama barisman var malesef demisti oda doru. Tutku bana beyaz tenli rwnkli gözlü turbanli bi arkadasinla seninle ilgili konusma olxak demisti o konusma 2 saat once gerçekleşti. Yani bana neslihan vs hepsi çıktı . Ama tabiki benim falcım kesinlikle Nermin.
Hayirlisi olsun cnm senin adina.
Ben topraga 1.5 sene once gitmeye baslamistim.o an ayri oldugum erkek arkadasimla her gittigimde barisacaksin ama ayrilacaksin diyordu.hatta ben baristim aramiz iyiykende asla olmayacak yalan mi soyleyeyim diyordu.
Gercektende dedigi sekilde bitirdik ve soguduk.
Bakilan fallara barisma var mi yok mu diye degil de soylenen ayrintilara bakmak gerek yoksa zaten barisma yuzde 50.
Ki cok nadir falci barisma yok diyorken.
Canim nermin nerede ve sana ne gibi ayrintilari cikti ozel degilse
 
Hayirlisi olsun cnm senin adina.
Ben topraga 1.5 sene once gitmeye baslamistim.o an ayri oldugum erkek arkadasimla her gittigimde barisacaksin ama ayrilacaksin diyordu.hatta ben baristim aramiz iyiykende asla olmayacak yalan mi soyleyeyim diyordu.
Gercektende dedigi sekilde bitirdik ve soguduk.
Bakilan fallara barisma var mi yok mu diye degil de soylenen ayrintilara bakmak gerek yoksa zaten barisma yuzde 50.
Ki cok nadir falci barisma yok diyorken.
Canim nermin nerede ve sana ne gibi ayrintilari cikti ozel degilse
Halkalida evinde bakior. Nermin ve tutku ayni seyler soylemislrrdi zaten yazmistim da . Ufak detaylarda olsa bana fallari cikan nermindi. O yuzden bu kdr seviorum bide pembeci deil. Benim iliskisi normal giden arkadaslarima bubiliski bticek bunu sende biliorsun bundan adam olmaz diyebilior o yuzden seviorum.
 
Halkalida evinde bakior. Nermin ve tutku ayni seyler soylemislrrdi zaten yazmistim da . Ufak detaylarda olsa bana fallari cikan nermindi. O yuzden bu kdr seviorum bide pembeci deil. Benim iliskisi normal giden arkadaslarima bubiliski bticek bunu sende biliorsun bundan adam olmaz diyebilior o yuzden seviorum.
Evet oyle demesi guzel.
Ben tutkuyada nerminede baktirmadim hafta sonu baktracak olursak senden alirim yine bilgilerini
 
Evet oyle demesi guzel.
Ben tutkuyada nerminede baktirmadim hafta sonu baktracak olursak senden alirim yine bilgilerini
Cnm tutku bi süre İstanbul dışında olacakmış, telden bakabilirm demişti bana bilgin olsn;)
 
yarın tutkudan randevu aldım. akşam 17-18 gibi bakacak. nermin ve kuzeyin numarasını özelden yollarmısınız
 
Back
X