Yok tatlım ya ne takıyorsun kafaya herkes herşeyi bilcek diye birşey de yok ...neslihanin iyi gunuyse enerjisi de tutuyorsa ani cidden biliyor ama gelecek çıkmıyor bende çıkmadı cikan varsa yazsın bizde bilelim bende merak ediyorum..Icimi rahatlattin gercekten, oyle seyler soylediki agliycaktim resmen. Telefonda bakti bana gerci ama telefonu kapatir kapatmaz ben resmen cokmustum. Buyulerden felan bahsetti. Andada birkac seyi bildi AMA hepsini degil. Mesela isyerimin cook stresli oldugunu Ve cekilmez oldugunu soyledi . Malesef islerim yogun ama stres diye birseyim yok
