• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

telefonda zehra dışında fal bakan biri var mı?
 
Kızlar ekside yazarlığı olan yok mu, orada birinden bahsedıyorlar İstanbul da olan. , bırı sorsa yerımıze kızmış bu kışı diye
Benim var ekside uyeligim, ama mesaj gonderemiyorum o kisiye ekside :/ ben de okumustum merak etmistim.
 
Benim var ekside uyeligim, ama mesaj gonderemiyorum o kisiye ekside :/ ben de okumustum merak etmistim.

Caylagim hala yoksa yollayacağım:) mesaj mı kabul etmiyor acep? İki kiş
De aynı kişiden bahsetmiş, İstanbul da Üsküdar'da normal işi olan, para için bu işi yapmayan birinden.
 
kuzey tekrar cafe benime dönmüş kızlar. Bugün gittim. Falları çelişmedi bu haftayı süre olarak verdi çıkarsa yazarım.
 
kuzey tekrar cafe benime dönmüş kızlar. Bugün gittim. Falları çelişmedi bu haftayı süre olarak verdi çıkarsa yazarım.

onun falı çelişmez yani bende çelilmedi 3ay sonra baktırdım yıne aynı soyledı ve buarada yenisiyle ilgili dediği şey çıktı temmuzun ılk gunleri gelck dedi geldi:=)
ama ben asıl işle ilgili verdiği tarıhı beklıyorum
buarada eskısı ıcınde tarıh verdı beklıyorum
 
onun falı çelişmez yani bende çelilmedi 3ay sonra baktırdım yıne aynı soyledı ve buarada yenisiyle ilgili dediği şey çıktı temmuzun ılk gunleri gelck dedi geldi:=)
ama ben asıl işle ilgili verdiği tarıhı beklıyorum
buarada eskısı ıcınde tarıh verdı beklıyorum
İnşallah banada tutar canım inan çok ihtiyacım var tutmasına
 
Herkese merhaba .. benim acil niyet kafe raşo bey'in telefonuna ihtiyacım var veya daha önce oraya gitmiş biri cevap verebilir mi ? aramadan gitsem orda olur mu ?
 
asmim eray mı melekler emre mi kızlar acil bugun karşıya geçiyorum
 
Herkese merhaba .. benim acil niyet kafe raşo bey'in telefonuna ihtiyacım var veya daha önce oraya gitmiş biri cevap verebilir mi ? aramadan gitsem orda olur mu ?
Kizlar acilen niyet cafe rasho beye ulasabilcemiz numara varsa verebilirmisiniz? Acilen gerekli lutfen
 
Kim kızlar kuzey beşiktaş benim Cafe de devam ediyor tadilat varmış geri dönmüş bilginize
 
Ya büyükçekmecede urum varmış, baktıran var mı nasıl ulaşırım tam olarak nerde bakıyor
 
zaza nasıldır ilkkez değişik birine baktırdım
detayları superdı ama ya gelecek nasıldır
 
Bakırköy de tüm cafelerde fal baktırdım arkadaşlar ama ben aradığımı buldum. Herkese tavsiye ediyorum. Baktırırsanız lütfen yorumda yazın ki herkes doğru şekilde bilgilensin. Bakırköyde FISILTIM CAFE diye bir cafede medyum Serdar var . Güneşin oğlu lakabı. Yıllar evvel bana bir fal baktı ve söylediklerini yıllarca yaşadım. Türkiye ye döndüğümde onu tırnık tırnık aradım bulamadım ve tesadüfen bakırköyde olduğunu rusya ya gidip geldiğini öğrendim. Gülüp geçtiğiniz şeyler olduğunda şaşırıyorsunuz . Umarım artık onu kaybetmem. Çok yoğun mutlaka randevu alın derim
Size gerçekten yürekten teşekkür ediyorum bana serdar beyi kazandırdığını için bana çok iyi geldi insanâil yaklaşımı bana fayda vermek için çırpınışları verdiği telkinler tavsiyeler bana yaşadığım bu olağanüstü sıkıntıli günlerimde öyle iyi geldi ki kısacık bir zamanda bile hayatımı doktü ağzım açık dinledim sanırım buldum ben arayisimdaki danismanimi geleceğe dair tarihler verdi ama kısa sürede olabilecek olmasini çok istediğim bakalım gerçekleşirse ortalama bir zamanda işte o zaman sanırım buldum dwmiyecegim buldum diye ilan edeceğimi her kez benim aldığım faydayı alsin
 
Ramazandan önce Hande'ye gitmiştim. Benimle ilgili dedikleri haricinde her şey çıktı şu son 1 ay boyunca. Ailem veya çevremdekilerin hayatlarında olcak şeyler gibi ama bende tık yok. Olan durumumu çok iyi bildi, güzel yorumladı, eski sevgilim hakkında bilmediğim ama merak ettiğim şeyler söyledi ve dedikleri de çıktı. Resmen başkaları için fal baktırmış gibi oldum ama bakalım hayırlısı belki bana dedikleri de çıkar. Kısacası anda ve yakın gelecekte iyiydi
 
Size gerçekten yürekten teşekkür ediyorum bana serdar beyi kazandırdığını için bana çok iyi geldi insanâil yaklaşımı bana fayda vermek için çırpınışları verdiği telkinler tavsiyeler bana yaşadığım bu olağanüstü sıkıntıli günlerimde öyle iyi geldi ki kısacık bir zamanda bile hayatımı doktü ağzım açık dinledim sanırım buldum ben arayisimdaki danismanimi geleceğe dair tarihler verdi ama kısa sürede olabilecek olmasini çok istediğim bakalım gerçekleşirse ortalama bir zamanda işte o zaman sanırım buldum dwmiyecegim buldum diye ilan edeceğimi her kez benim aldığım faydayı alsin
bana da zamanında vermişti gelecek barışcaksınız dediği adam başkasıyla evlendi fal enerji işi tabi umarım sizde yanılmaz su falı bile baktırdım ona zamanında çok param gitti
 
bana da zamanında vermişti gelecek barışcaksınız dediği adam başkasıyla evlendi fal enerji işi tabi umarım sizde yanılmaz su falı bile baktırdım ona zamanında çok param gitti
Gelecegi zaten hicbirisi bilemiyor, bari su ani bilseler dogru yonlendirselerde bizde umitle birseyleri beklemesek cook cook iyi olucak.
 
bana da zamanında vermişti gelecek barışcaksınız dediği adam başkasıyla evlendi fal enerji işi tabi umarım sizde yanılmaz su falı bile baktırdım ona zamanında çok param gitti
Bu arada gokceninde verdigi zaman doldu ve soyledikleri olmadi malesef. Hicbirsey soyledigi gibi gelismedi acikcasi.bilginize
Burda en Cok tutkuyu ovenlerden birisi bendim. Cok Cok detayli super seyler soylemisti AMA onunda verdigi zaman coktan geldi gecti. Hazirandan Sonra Hersey yoluna giricekti guya ama olmadi. Enerji isimi, Sans isimi gercekten bilemedim ama kafamda birtek soru kaldi???? Bu kadar insana cikiyorda soylenilenler, en azindan durumun gidisatini biliyorlar. Bize neden cikmiyor???? Cokmu umitle bekliyoruz? Yoksa falcilarmi bizimle dalgasini geciyor???
 
Back
X