- Katılım
- 31 Ağustos 2015
- Mesajlar
- 403
- Emoji Skoru
- 274
- Puanlar
- 103
- Yaş
- 36
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Benim var ekside uyeligim, ama mesaj gonderemiyorum o kisiye ekside :/ ben de okumustum merak etmistim.Kızlar ekside yazarlığı olan yok mu, orada birinden bahsedıyorlar İstanbul da olan. , bırı sorsa yerımıze kızmış bu kışı diye
Benim var ekside uyeligim, ama mesaj gonderemiyorum o kisiye ekside :/ ben de okumustum merak etmistim.
kuzey tekrar cafe benime dönmüş kızlar. Bugün gittim. Falları çelişmedi bu haftayı süre olarak verdi çıkarsa yazarım.
İnşallah banada tutar canım inan çok ihtiyacım var tutmasınaonun falı çelişmez yani bende çelilmedi 3ay sonra baktırdım yıne aynı soyledı ve buarada yenisiyle ilgili dediği şey çıktı temmuzun ılk gunleri gelck dedi geldi:=)
ama ben asıl işle ilgili verdiği tarıhı beklıyorum
buarada eskısı ıcınde tarıh verdı beklıyorum
Kizlar acilen niyet cafe rasho beye ulasabilcemiz numara varsa verebilirmisiniz? Acilen gerekli lutfenHerkese merhaba .. benim acil niyet kafe raşo bey'in telefonuna ihtiyacım var veya daha önce oraya gitmiş biri cevap verebilir mi ? aramadan gitsem orda olur mu ?
Handenin falı bana çıkmadı oysa anda harikaydı.....![]()
Size gerçekten yürekten teşekkür ediyorum bana serdar beyi kazandırdığını için bana çok iyi geldi insanâil yaklaşımı bana fayda vermek için çırpınışları verdiği telkinler tavsiyeler bana yaşadığım bu olağanüstü sıkıntıli günlerimde öyle iyi geldi ki kısacık bir zamanda bile hayatımı doktü ağzım açık dinledim sanırım buldum ben arayisimdaki danismanimi geleceğe dair tarihler verdi ama kısa sürede olabilecek olmasini çok istediğim bakalım gerçekleşirse ortalama bir zamanda işte o zaman sanırım buldum dwmiyecegim buldum diye ilan edeceğimi her kez benim aldığım faydayı alsinBakırköy de tüm cafelerde fal baktırdım arkadaşlar ama ben aradığımı buldum. Herkese tavsiye ediyorum. Baktırırsanız lütfen yorumda yazın ki herkes doğru şekilde bilgilensin. Bakırköyde FISILTIM CAFE diye bir cafede medyum Serdar var . Güneşin oğlu lakabı. Yıllar evvel bana bir fal baktı ve söylediklerini yıllarca yaşadım. Türkiye ye döndüğümde onu tırnık tırnık aradım bulamadım ve tesadüfen bakırköyde olduğunu rusya ya gidip geldiğini öğrendim. Gülüp geçtiğiniz şeyler olduğunda şaşırıyorsunuz . Umarım artık onu kaybetmem. Çok yoğun mutlaka randevu alın derim
bana da zamanında vermişti gelecek barışcaksınız dediği adam başkasıyla evlendi fal enerji işi tabi umarım sizde yanılmaz su falı bile baktırdım ona zamanında çok param gittiSize gerçekten yürekten teşekkür ediyorum bana serdar beyi kazandırdığını için bana çok iyi geldi insanâil yaklaşımı bana fayda vermek için çırpınışları verdiği telkinler tavsiyeler bana yaşadığım bu olağanüstü sıkıntıli günlerimde öyle iyi geldi ki kısacık bir zamanda bile hayatımı doktü ağzım açık dinledim sanırım buldum ben arayisimdaki danismanimi geleceğe dair tarihler verdi ama kısa sürede olabilecek olmasini çok istediğim bakalım gerçekleşirse ortalama bir zamanda işte o zaman sanırım buldum dwmiyecegim buldum diye ilan edeceğimi her kez benim aldığım faydayı alsin
Gelecegi zaten hicbirisi bilemiyor, bari su ani bilseler dogru yonlendirselerde bizde umitle birseyleri beklemesek cook cook iyi olucak.bana da zamanında vermişti gelecek barışcaksınız dediği adam başkasıyla evlendi fal enerji işi tabi umarım sizde yanılmaz su falı bile baktırdım ona zamanında çok param gitti
Bu arada gokceninde verdigi zaman doldu ve soyledikleri olmadi malesef. Hicbirsey soyledigi gibi gelismedi acikcasi.bilginizebana da zamanında vermişti gelecek barışcaksınız dediği adam başkasıyla evlendi fal enerji işi tabi umarım sizde yanılmaz su falı bile baktırdım ona zamanında çok param gitti