• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Bu arada gokceninde verdigi zaman doldu ve soyledikleri olmadi malesef. Hicbirsey soyledigi gibi gelismedi acikcasi.bilginize
Burda en Cok tutkuyu ovenlerden birisi bendim. Cok Cok detayli super seyler soylemisti AMA onunda verdigi zaman coktan geldi gecti. Hazirandan Sonra Hersey yoluna giricekti guya ama olmadi. Enerji isimi, Sans isimi gercekten bilemedim ama kafamda birtek soru kaldi???? Bu kadar insana cikiyorda soylenilenler, en azindan durumun gidisatini biliyorlar. Bize neden cikmiyor???? Cokmu umitle bekliyoruz? Yoksa falcilarmi bizimle dalgasini geciyor???
Banada çıkan olmadı gokce zaten fıyaskoydu kuzey tutku o bu hepsıne baktırdım çıkanı yok anı yakalayan yada gecmısten bır ıkı sey tutturan oldu onlarında tesadufen oldugunu dusunuyorum hatta falcıların burada kendılerını oven yorumlar yaptıgını dusunuyorum hep aynı isimler konusuluyor ne garıpkı cıktı denen enerjı işi denilip bize cıkmıyor nasıl bır enerjım varsa artık
 
serdar beye ben daha dün baktırdım o yuzden temennim cıksın ama diğer taraftan insanı son derece rahatlatan cok farklı bir tarzı var serdar beyin ben cok guzel enerji aldım ve inanın zor yakalarım bunu tavsiyeleri telkinleri cok rahatlattı gecmiş için cok basarılıydı ama deniyor ya enerji meselesi ben cıkmasını cok istiyorum söylediklerinin ve cok yakın tarihler bekleyelim görelim bakalım cıkarsa ama vazgeçilmezim olur kesin
 
Tutku ya baktirdim bu sefer farklı konuştu bilmiyorum hangisi çıkar
 
serdar beye ben daha dün baktırdım o yuzden temennim cıksın ama diğer taraftan insanı son derece rahatlatan cok farklı bir tarzı var serdar beyin ben cok guzel enerji aldım ve inanın zor yakalarım bunu tavsiyeleri telkinleri cok rahatlattı gecmiş için cok basarılıydı ama deniyor ya enerji meselesi ben cıkmasını cok istiyorum söylediklerinin ve cok yakın tarihler bekleyelim görelim bakalım cıkarsa ama vazgeçilmezim olur kesin

nerde serdar bey adresi ve telde de bakıyor mu randevu lu mu çalışıyor.

Tutku ya baktirdim bu sefer farklı konuştu bilmiyorum hangisi çıkar

nasıl farklı konuştu ilkinden farkımı konuştu nededi mesela özele gelsene bi ban onun ilk falı çıkmıştıta
 
kızlar göker in numarasını verebilir misiniz teldede bakıyor dıye okudum
 
Epeydir ara vermiştim bugün zuhale gittim cafeden ayrılmış artik Bakırköy de evinde bakiyormus enerjisi ve falı güzeldi anda geçmişte iyiydi gelecekle ilgili bekliycez
 
Kızlar bu astro center denilen sitede bir çoğuna fal baktırdım hepsi aynı paralel şeyleri söyledi sonuç malesef olumsuz,fiyatlar çok faiş gereksiz yere ödeme yapmış olursunuz..
 
Kızlar bu astro center denilen sitede bir çoğuna fal baktırdım hepsi aynı paralel şeyleri söyledi sonuç malesef olumsuz,fiyatlar çok faiş gereksiz yere ödeme yapmış olursunuz..
Bende çok takildim oraya nerdeyse hepsine baktırdım ufak ufak cikanlar oldu ama buyuk olayi bekliyorum muzoya baktirdin mi wen son muzoya baktırdım tarihler çıkmadı
 
Handeye randevu aldım bu hafta gidiyorum kızlar karşı tarafın düşüncesini sormak istiyorum sizce nasıl bu konuda kendisi gerçekten doğru tahlil ediyor karşının düşüncelerini diyen var mı ?
 
Serdar beyin bana verdiği tarihleri bekliyorum baktiran bir arkadaşım oldu ona dwmisti şu an bakarsam paran boşuna gider 29 temmuzda tatile gideceksin bir denize gir çık üzerindeki negatif enerjiler dağılsın öyle bakalım para boşa gitmez demiş arkadaşım etkilenmiş ense öyle gerçekten 29 unda Antalya ya gidecekmiş
 
Muzo tarihler çıkmadı derken bekliyorum verdigi tarihleri demek istemiştim henuz gelmedi yanlis anlasilmasin yemeyim hakkini çünkü şayet çıkarsa beğendikleri min arasında geçmiş süper yaşadıklarım da öyle çok ince detay biliyo ama bekliyorum işte ortalama tarihlerin cikmasini
 
merak ettim serdar beyi fiyatı ne kadardı kızlar? bir kişi hiç tutmadı deyince silmiştim kafadan. gerçi bende de tutku bilememişti ama başkalarına çıkmış bende 9 dk iken millete yarım saat bakmış. enerji işi galiba gerçekten.
 
Handeye randevu aldım bu hafta gidiyorum kızlar karşı tarafın düşüncesini sormak istiyorum sizce nasıl bu konuda kendisi gerçekten doğru tahlil ediyor karşının düşüncelerini diyen var mı ?
Hande anı biliyo karşı tarafı da iyi analiz ediyo hatta kafandaki kişinin hayatında biri var mı yok mu onu da sölüyo ama maalisef hepimizin ortak sorunu gelecek çıkmadı canım :KK51:
 
merak ettim serdar beyi fiyatı ne kadardı kızlar? bir kişi hiç tutmadı deyince silmiştim kafadan. gerçi bende de tutku bilememişti ama başkalarına çıkmış bende 9 dk iken millete yarım saat bakmış. enerji işi galiba gerçekten.
Hande anı biliyo karşı tarafı da iyi analiz ediyo hatta kafandaki kişinin hayatında biri var mı yok mu onu da sölüyo ama maalisef hepimizin ortak sorunu gelecek çıkmadı canım :KK51:

erene a baktırdınmı sen eskilerdensin
 
erene a baktırdınmı sen eskilerdensin
Evet 2 kere baktırdım gitmeye değmez bence çok kısa bakıp gönderiyo tatmin olacağını sanmam,hatta en son gittiğimde sorduğum soruyu beğenmeyip terslemişti bide çok soru soran biri de değilimdir kötü bi günündemiydi bilemiyorum ama 2-3 ay oldu gideli verdiği tarihler de çok yakındı maalisef çıkmadı tabi karar senin
 
Bende çok takildim oraya nerdeyse hepsine baktırdım ufak ufak cikanlar oldu ama buyuk olayi bekliyorum muzoya baktirdin mi wen son muzoya baktırdım tarihler çıkmadı
malesef muzo bendede patladı .mayıs ayı için birşey demişti gerçekleşmedi,cafe falcılarından farkı yok bir çoğunun.2.defaya çoğu kez fal bakamıyor aynı uzman,hep kekeleyip aynı şeyi söyleyip süreyi uzatma derdinde çoğu,falsepeti falalemden farksız bi site
 
uzun zamandır fal baktırmıyordum. Laf cafe de çiğdeme geçenlerde baktırdım. geçmişi anı baya iyi bildi. gelecek nasıl gelişecek bilmiyorum umarım söyledikleri çıkar diyeyim.
 
uzun zamandır fal baktırmıyordum. Laf cafe de çiğdeme geçenlerde baktırdım. geçmişi anı baya iyi bildi. gelecek nasıl gelişecek bilmiyorum umarım söyledikleri çıkar diyeyim.


Çiğdem ben de olumsuz konuşan tek kişi oldu. Ama onun dışında yaptığı yorumlar çok tutarlıydı. Şu isimde birini görüyorum sıkıntısı var arayacak seni ama çok düşme üstüne dedi, o kişi beni 2 gün sonra aradı falan. İşle ve evle ilgili tespitleri fena değildi. Ama sonuçta hepimizin gidiş amacı çoğunlukla ilişki için oluyor. Bilemedim yaşayıp görecez.
 
Back
X