Bu arada gokceninde verdigi zaman doldu ve soyledikleri olmadi malesef. Hicbirsey soyledigi gibi gelismedi acikcasi.bilginize
Burda en Cok tutkuyu ovenlerden birisi bendim. Cok Cok detayli super seyler soylemisti AMA onunda verdigi zaman coktan geldi gecti. Hazirandan Sonra Hersey yoluna giricekti guya ama olmadi. Enerji isimi, Sans isimi gercekten bilemedim ama kafamda birtek soru kaldi???? Bu kadar insana cikiyorda soylenilenler, en azindan durumun gidisatini biliyorlar. Bize neden cikmiyor???? Cokmu umitle bekliyoruz? Yoksa falcilarmi bizimle dalgasini geciyor???