- Katılım
- 13 Şubat 2019
- Mesajlar
- 1.605
- Emoji Skoru
- 1.044
- Puanlar
- 133
- Yaş
- 40
Ilginc ki hande bana olumsuzluklari da soledi. Mesela arkadaşıma bakti ilk ona direk bu çocuğu bırak lütfen demis. Ve sonradan öğrendik ki çocuk karanlık şeyler yapiomus. Mesela sole ki arkadaşım başkalarını sordu onlarda olmaz başka biri demis. Başka birini buldu. Hande karşısindaki insanın psikolojisini hissedio ve ona göre kaldirabilenlere soluo. Bilio aslında ama bazen demio gerçek düşüncesini. Sutlu kahve neslihan ve avcilar duş cafe nesibe de olumsuzluklar soler. Zaten mutlu tablo cizenlere sinir oluorum. Fincan cafe senay a gitmiştim sadece olumlu konusmustu bir şey çıkmadı. Zaten artık ilk oturunca soluorum. Olumsuzlukları da soliyin diyorum. Ben daha çok mutlu olurum diorum. Sirinevlerde aysel abla varo da vazgeç bu olmaz dio. Ya da gerçekten ben soledigim için bilmiorum