• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Bence Hande durumu ve olayları çok iyi tarif ediyor ve olumlama yapıyor. Şu ana kadar belirli bir olayın gidişatını çok iyi sürdürdü, olaylar dediği şekilde gitti. Ancak henüz sonuçlanmadı, o yüzden yanılıp yanılmadığını bilemiyorum. Zaman konusunda problemi var, söylediklerini biraz daha geniş süreçli değerlendirmek lazım bence.
Handeye yıllardır giden insanlar var...evleneceksin dediği adamlarla ayrılmışlar, olmuş bitmiş, geri dönüş yok....benim de sürekli Handeye giden bir tanıdığım nişanlandığı çocukla 1 ay sonra ayrılmıştı, birdaha da biraraya gelmediler..Hande ne ümitler vermişti kendisine
 
Handenin. Randevu sitemi hakkında fikrin var mı. ? Haftanın 5 günü çalışıyor son falı 7 ye alıyor yani memur gibi son gittiğimde 3 gün önceden aldım Hande zeki hafıza oldukça kuvvetli falı o doneler üzerine kuruyor handenin ilk falı belki krıter olabilir


isviçremi hiç İnanmam 1. Eğer gurbetçi değilse imkansız benim yeğenlerim İsviçre’de biri psikoloji biri hukuk okuyor ikiside bunalımda çok zor orası ! İsviçre’de psikoloji okuyan biri 1. Fransızca 2. İngilizceyi iyi bilir böyle özelliklere sahip biri falla uğraşmaz handenin eşi zaten iş adamı bu şehir efsanesi ben handenin eğitimli olabileceğine inanıyorum ama yok İsviçre’de psikoloji okumuş bu şehir efsanesi !!!bakma Hande bir tane sağlıkla ilgili birşey bilmiş bu kızımızda yok ya bildiği de var diyor !!!duygusal hayat iş para bilememiyorsa hikaye sağlık için handeye 100 tl vereceğine Amerikan hastanesine git ne saçma bir mantık ben 10 kez gittim hiç bir şey yok tek dümeni kişilik analizleri an gelecek hikaye dümen yapman için psikoloji bilmeme gerek yok konukseverlik ve kişiyi özel hissettirmen satış yaptırır mesela dios duygu aynı hikaye 5 kez gittim gittikçe iyi hissediyorsun olay bu diyorsun yok ya seni çok seviyor deyip seni kekliyor valla duyguya dejavu da iken 2008-2009 da gitmiştim bildiği şeyler oldu yurtdışına gideceğimi orada tanışacağım insanın profilini vs bildi Hande sadece isim biliyor birde kişilik analizi iyi
Hande İsviçre ye evlenip gitmiş ondan önce sembol de calisiom us. Insan olarak ailesi iyi insablardir. Bildiğin şeyler var niye hakkını yiyim. Okumuş falcilar da var az da olsa ben hemşire avukat mimar falci gördüm mesela cafeler de gay olan çoğu da okula devam edio. Koray da hemşirelik okumuştur mesela . Olabilir hisleri kuvvetli diye baslamis olabilir kimsenin yanında calismio dukkan onun. Bana bildikleri oldu ben asla kimsenin hakkını yiyemem. Yalan solersem günah olur. Kardeşim asla begenmedi. Ama bana çocuk seni arayacak dedi ve aradi hemde verdiği tarihte ve 10 ay sonra... bildiği olduğu gibi bilmediği de çok var. Ben super demiorum. Benim babamın kızı deil ayrıca bende sizin gibi para verip gidiorum bana da bedava bakmio. Ama ilginç bildiği şeyler var. Bakın neslihan da ole. Eskiden çok gelişmeleri bilmistin. Neslihan soguktur hatta çok sıcak deildir. Ona ragmen hakkını yiyemem. Ama bana bildikleri var. Var sa senin dediğin ben ona gidiyim. Zaten ben diorum açık açık kötüyü de şimdi. Eskiden ağlayan bir şekilde gidiodum duygusal hayatı bana da atio du. Beni yolluo du. Ve dedim ona lütfen de inan kaldırabilir ve daha mutlu olurum dedim. Ben bunları tutku ve kuzeye de dedim Koray da ufuk a da yoksa zaten bende olumlama evde yaparim. Bana laf cafe Çiğdem i çok kişi övdü ve baya sıra bekledim. Hiç bir dediği tutna
Handeye yıllardır giden insanlar var...evleneceksin dediği adamlarla ayrılmışlar, olmuş bitmiş, geri dönüş yok....benim de sürekli Handeye giden bir tanıdığım nişanlandığı çocukla 1 ay sonra ayrılmıştı, birdaha da biraraya gelmediler..Hande ne ümitler vermişti kendisine
Valla hande tanıdığım deil bişey deil bende sizler gibi para verip gidiorum. Doğruya doğru bana bildiği oldu eskiden daha iyiydi. Şu an bende harika demiorum hatta bilmediği de çok. Fakat sole ki şimdiye tuttururum herkes gibi. Ya benim 300 tl m boşuna gitti o yetmio angels cengiz salladı durdu bi de kizdi. Hande süper asla demiorum. Çünkü bana da bilmedikleri oldu. Ama bildiği şeyler var. Bi de dediğim gibi tamamen enerji meselesi. Hatta bir keresinde fal sırasında kalktı beni optu. Seni hissediorum niyeti falan dedi. Yani bakın safiye ye kötü diyen var kesin gidecem diyen var çıktı diyen var. Kime göre neye göre. Ben tarafsız yorum yapiorum. Bana soledikerinden yola cikiorum hande de babamin oğlu deil bana bedava bakmio da bende gayet para oduorum. Bakın tutku yu dedim is konusunu bildi. Bilmese bilmedi derim. Asmin de ki ufukta bana çocuğun kim olduğunu ne olduğunu nereli olduğuna kadar dedi ama belki siz gidersiniz birsey bilemez ne biliyim. Asmin Koray da dedi sole hepsi evlenemeyebilirsiniz fakat hayatında hep olur dedi. Sadece hande dedi evlenirsin dedi. Gerçekten bugün kendisine sordum evlenemeyebiliriz fakat hep hayatımda olacaksın dedi. Neslihan da ole demisti tabii ki gelecek çıkmadi... yani beğenen var beğenmeyen var. Angels cengiz e iyi diyenler oldu noldu bir birsey çıkmadı hemde sinir oldum. Doğru diorum dedi. Ama asla deildi... yani şimdi cengiz e de iyi diyen var napiyim ben??
 
Hande İsviçre ye evlenip gitmiş ondan önce sembol de calisiom us. Insan olarak ailesi iyi insablardir. Bildiğin şeyler var niye hakkını yiyim. Okumuş falcilar da var az da olsa ben hemşire avukat mimar falci gördüm mesela cafeler de gay olan çoğu da okula devam edio. Koray da hemşirelik okumuştur mesela . Olabilir hisleri kuvvetli diye baslamis olabilir kimsenin yanında calismio dukkan onun. Bana bildikleri oldu ben asla kimsenin hakkını yiyemem. Yalan solersem günah olur. Kardeşim asla begenmedi. Ama bana çocuk seni arayacak dedi ve aradi hemde verdiği tarihte ve 10 ay sonra... bildiği olduğu gibi bilmediği de çok var. Ben super demiorum. Benim babamın kızı deil ayrıca bende sizin gibi para verip gidiorum bana da bedava bakmio. Ama ilginç bildiği şeyler var. Bakın neslihan da ole. Eskiden çok gelişmeleri bilmistin. Neslihan soguktur hatta çok sıcak deildir. Ona ragmen hakkını yiyemem. Ama bana bildikleri var. Var sa senin dediğin ben ona gidiyim. Zaten ben diorum açık açık kötüyü de şimdi. Eskiden ağlayan bir şekilde gidiodum duygusal hayatı bana da atio du. Beni yolluo du. Ve dedim ona lütfen de inan kaldırabilir ve daha mutlu olurum dedim. Ben bunları tutku ve kuzeye de dedim Koray da ufuk a da yoksa zaten bende olumlama evde yaparim. Bana laf cafe Çiğdem i çok kişi övdü ve baya sıra bekledim. Hiç bir dediği tutna

Valla hande tanıdığım deil bişey deil bende sizler gibi para verip gidiorum. Doğruya doğru bana bildiği oldu eskiden daha iyiydi. Şu an bende harika demiorum hatta bilmediği de çok. Fakat sole ki şimdiye tuttururum herkes gibi. Ya benim 300 tl m boşuna gitti o yetmio angels cengiz salladı durdu bi de kizdi. Hande süper asla demiorum. Çünkü bana da bilmedikleri oldu. Ama bildiği şeyler var. Bi de dediğim gibi tamamen enerji meselesi. Hatta bir keresinde fal sırasında kalktı beni optu. Seni hissediorum niyeti falan dedi. Yani bakın safiye ye kötü diyen var kesin gidecem diyen var çıktı diyen var. Kime göre neye göre. Ben tarafsız yorum yapiorum. Bana soledikerinden yola cikiorum hande de babamin oğlu deil bana bedava bakmio da bende gayet para oduorum. Bakın tutku yu dedim is konusunu bildi. Bilmese bilmedi derim. Asmin de ki ufukta bana çocuğun kim olduğunu ne olduğunu nereli olduğuna kadar dedi ama belki siz gidersiniz birsey bilemez ne biliyim. Asmin Koray da dedi sole hepsi evlenemeyebilirsiniz fakat hayatında hep olur dedi. Sadece hande dedi evlenirsin dedi. Gerçekten bugün kendisine sordum evlenemeyebiliriz fakat hep hayatımda olacaksın dedi. Neslihan da ole demisti tabii ki gelecek çıkmadi... yani beğenen var beğenmeyen var. Angels cengiz e iyi diyenler oldu noldu bir birsey çıkmadı hemde sinir oldum. Doğru diorum dedi. Ama asla deildi... yani şimdi cengiz e de iyi diyen var napiyim ben??
Hande'de şöyle bir sıkıntı var bence, belki psikoloji çıkışlı olmasından kaynaklı...aşk meşk özel konularda çok olumlu ve yapıcı bakıyor, bunlarda maalesef objektif ve mantıklı bir şekilde fal bakamıyor, burdan kaybediyor....ilşki bazında kaç kişiye olumsuz konuşmuş merak ediyorum doğrusu, bu bir kıstas olabilir ...Handenin ilişki konusunda olumsuz konuştukları da varsa ve cevap verirlerse sevinirim, reklamcılar hariç tabii...çünkü KK artık bilinen bir yer ve tüm falcıların burayı okuduğuna eminim
 
Hande'de şöyle bir sıkıntı var bence, belki psikoloji çıkışlı olmasından kaynaklı...aşk meşk özel konularda çok olumlu ve yapıcı bakıyor, bunlarda maalesef objektif ve mantıklı bir şekilde fal bakamıyor, burdan kaybediyor....ilşki bazında kaç kişiye olumsuz konuşmuş merak ediyorum doğrusu, bu bir kıstas olabilir ...Handenin ilişki konusunda olumsuz konuştukları da varsa ve cevap verirlerse sevinirim, reklamcılar hariç tabii...çünkü KK artık bilinen bir yer ve tüm falcıların burayı okuduğuna eminim
Bana olmaz bununla dedikleri var. Eski sevgilim için bu evlenemez dedi cidden evlenemedi. Onun dışında bu Olmaz bu olmaz dedikleri var. Bi de arkadaşıma bu çocuğu lütfen bırak demis. Sonradan öğrendik kötü seyler yapiomus. Hemen bırak diye solemis. Ve arkadaşım eski bir arkadas yalan solemez. Ama hande eskisi kadar iyi deil. Ve olumsuzlari eskiden daha iyi solerdi şu an demio dikkat ettim.
 
Meleklerde ahmete baktıran var mı? Durum analizinde gerçekten çok iyi ve burada adı bile geçmemiş çok tuhaf:)
 
Hande'de şöyle bir sıkıntı var bence, belki psikoloji çıkışlı olmasından kaynaklı...aşk meşk özel konularda çok olumlu ve yapıcı bakıyor, bunlarda maalesef objektif ve mantıklı bir şekilde fal bakamıyor, burdan kaybediyor....ilşki bazında kaç kişiye olumsuz konuşmuş merak ediyorum doğrusu, bu bir kıstas olabilir ...Handenin ilişki konusunda olumsuz konuştukları da varsa ve cevap verirlerse sevinirim, reklamcılar hariç tabii...çünkü KK artık bilinen bir yer ve tüm falcıların burayı okuduğuna eminim

Sevgilinmi dedi sana evlenemeyiz ama hayatımda olursun diye...koraymı?
 
Hande umarım burayı okuyordur ve artık okdar pembeci davranmaz..bir değil pekçok kişiye evlilik demş ayrılmışlar artık herşey ortaya çıktı iyi tarafı kalmadı yani bakmasın o şekilde fal..ben yazılanları okurken handenin çok olumlu konuştuktan sonra çok kötü hatta eskisinden daha kötü birşekilde ayrılanları okıyınca dedim içimden banada öyle oldu ekstrem çok kötü şeyler yaşadım kadında uğursızluk mu var sanki diye düşündüm...kafamı kurcaladı sanki hiç asla olmayacak kişilere böyle konuşuyor gibi geldi bi garip yani..
Buarada kızlar arkadaşımın başına gelen olayı yazayım siz karar verin...

Arkadaşım kendisine ben evliyim diyen biriyle arkadaştı sonradan bu duygusal ilişkiye dönmüştü.arkadaş adamı iki yıldır evli biliyordu bu sonbaharda adamın bir buçuk yıl önce boşandığını öğrendi.ve bitti şok olduk adam usta yalancıymış ayrıca kız çok fal baktırıyordu burda yazılan herkese gitti durumu iyiydi zaten birkaç kere gitti hepsine..bu olayı öğrenince güldük çünkü hepsi evli diyordu hatta ikinci çocuk düşünüyorlar diyenler asla boşanmaz diyenler bile olmuştu..hepsinin foyası arkadaşın bu olayı yaşamasıyla döküldü
Şimdi iki yıldır boşanmış birini hala evli görmelri ve oyle birşey olmamasına rağmen yok boşanmaz yok evini ayırır gibi yorum yaptıklarına göre sallıuorlar...ve bu süreç içinde çogunun aynı cümleleri kurduğunu gördüm..tutku mesela düzeni var kavga felan yok boşanmazlar demiş,kuzey karar aşamasına gelecek demiş,hande boşansada çapkın iyi biri değil seni üzer başkası olucak sende demiş vsvs..hep atmasyonken hande yi suçlamakta sonradan doğru gelmedi bana kız harcadgı paraya uzulıor şimdi ve sevgisi söndü zaten bende o falcılara gititğim için innamıprum artık diye onun gitmediği bi koray vardı ona gittim oyüzden burda nasıl diye sordum kızlara..yani belli bir hikaye örgüsünde anlatmaları lazım falı öyle gidişata göre mantık yürüterek değil...direkt bariz şunu şunu yaşayacaksınız demeleri lazım
 
Sevgilinmi dedi sana evlenemeyiz ama hayatımda olursun diye...koraymı?
Falcilar beraber olursunuz fakat evlılık yok dediler. Bende dün ona sordum seninle ne bole mi gidecek dedim. Evlilik şu an bana deme ama seni de asla bırakmam ve aldatmam. Ama ileriyi bilemem dedi. Evlilik düşünmeden yasayalım dedi. Ama asla bırakmam dedi. Bunu Koray dedi kuzey dedi aynı cume lerini sonra tutku dedi. Sadece hande dedi evlenirsin iz.
 
Meleklerde ahmete baktıran var mı? Durum analizinde gerçekten çok iyi ve burada adı bile geçmemiş çok tuhaf:)
Öyle ya takılmış gidiyorlar Safiye Hande Koray vs gözlerinin önünde iyi olsa bile buradan reklam olmadan gitmez Asmin can mesala Gamze nin 10/1 olamayacak falcı ama bizim millet reklam marketing seviyor birde handeyi ballandıra ballandıra anlatıyor Hande ye 10 kez gittim artık şu ne yapıyor diyordu vs yeğenimin ismini biliyor doğan yeğenini konuştuk bu kadar kanka muhabbeti vardı aramızda kardeşi Gamze nin kafesine bile gittim Nişantaşı’nda ama 1 şey bil be sadece kişilik analizleri iyi mantıksal akıl yürütme yapıyor bir çok falcıda soru vb yöntemlerle akıl yürütme yapıyor ; Janset burada reklam oluyor hadi jansete ; düzenbaz Asmin can reklamı yapılıyor hadi oraya
 
Bana olmaz bununla dedikleri var. Eski sevgilim için bu evlenemez dedi cidden evlenemedi. Onun dışında bu Olmaz bu olmaz dedikleri var. Bi de arkadaşıma bu çocuğu lütfen bırak demis. Sonradan öğrendik kötü seyler yapiomus. Hemen bırak diye solemis. Ve arkadaşım eski bir arkadas yalan solemez. Ama hande eskisi kadar iyi deil. Ve olumsuzlari eskiden daha iyi solerdi şu an demio dikkat ettim.

Anladım..koray ne diyor başkasını tarif ediyormu sana
 
Hande umarım burayı okuyordur ve artık okdar pembeci davranmaz..bir değil pekçok kişiye evlilik demş ayrılmışlar artık herşey ortaya çıktı iyi tarafı kalmadı yani bakmasın o şekilde fal..ben yazılanları okurken handenin çok olumlu konuştuktan sonra çok kötü hatta eskisinden daha kötü birşekilde ayrılanları okıyınca dedim içimden banada öyle oldu ekstrem çok kötü şeyler yaşadım kadında uğursızluk mu var sanki diye düşündüm...kafamı kurcaladı sanki hiç asla olmayacak kişilere böyle konuşuyor gibi geldi bi garip yani..
Buarada kızlar arkadaşımın başına gelen olayı yazayım siz karar verin...

Arkadaşım kendisine ben evliyim diyen biriyle arkadaştı sonradan bu duygusal ilişkiye dönmüştü.arkadaş adamı iki yıldır evli biliyordu bu sonbaharda adamın bir buçuk yıl önce boşandığını öğrendi.ve bitti şok olduk adam usta yalancıymış ayrıca kız çok fal baktırıyordu burda yazılan herkese gitti durumu iyiydi zaten birkaç kere gitti hepsine..bu olayı öğrenince güldük çünkü hepsi evli diyordu hatta ikinci çocuk düşünüyorlar diyenler asla boşanmaz diyenler bile olmuştu..hepsinin foyası arkadaşın bu olayı yaşamasıyla döküldü
Şimdi iki yıldır boşanmış birini hala evli görmelri ve oyle birşey olmamasına rağmen yok boşanmaz yok evini ayırır gibi yorum yaptıklarına göre sallıuorlar...ve bu süreç içinde çogunun aynı cümleleri kurduğunu gördüm..tutku mesela düzeni var kavga felan yok boşanmazlar demiş,kuzey karar aşamasına gelecek demiş,hande boşansada çapkın iyi biri değil seni üzer başkası olucak sende demiş vsvs..hep atmasyonken hande yi suçlamakta sonradan doğru gelmedi bana kız harcadgı paraya uzulıor şimdi ve sevgisi söndü zaten bende o falcılara gititğim için innamıprum artık diye onun gitmediği bi koray vardı ona gittim oyüzden burda nasıl diye sordum kızlara..yani belli bir hikaye örgüsünde anlatmaları lazım falı öyle gidişata göre mantık yürüterek değil...direkt bariz şunu şunu yaşayacaksınız demeleri lazım
Kim ne söylemiş ;Hande dışında hiç biri bu adam işe yaramaz dememiş mi ? ama sorun bence veri vermeyle ilgili mesela “hayatında biri var mı ? Evet ama evli işte bu cevap üzerinden yürüyorlar bence falcılara veri vermemek lazım Can Asmin 10 soru sonunda bana bunun bir düzeni var olmaz bence dedi aynı fal içinde ikili kart açılımın da herşey yolunda giderse olur dedi yani sorularla. Şekillendirdi falı
 
Öyle ya takılmış gidiyorlar Safiye Hande Koray vs gözlerinin önünde iyi olsa bile buradan reklam olmadan gitmez Asmin can mesala Gamze nin 10/1 olamayacak falcı ama bizim millet reklam marketing seviyor birde handeyi ballandıra ballandıra anlatıyor Hande ye 10 kez gittim artık şu ne yapıyor diyordu vs yeğenimin ismini biliyor doğan yeğenini konuştuk bu kadar kanka muhabbeti vardı aramızda kardeşi Gamze nin kafesine bile gittim Nişantaşı’nda ama 1 şey bil be sadece kişilik analizleri iyi mantıksal akıl yürütme yapıyor bir çok falcıda soru vb yöntemlerle akıl yürütme yapıyor ; Janset burada reklam oluyor hadi jansete ; düzenbaz Asmin can reklamı yapılıyor hadi oraya
Bakın bilmiorum kim reklam yapıyor. Kimsenin reklamıni zaten yapacak durumda deilim oraya kırk kişinin adını yazdım. Ben kendi deneyimlerimi anlattım. Asmin can cok kotu. Hayatında adam yok baya uzun süredir dedi benden kilit alman lazim dedi olmaz da baya uzun sure dedi Hayır var hemde yıllardır dedim ayani kişi. Aa nasıl bilemedim dedi. Daha baya attı bozmuş kafayi bir kilitle. Almadım bende. Sonra baya bilemedi salladı. Bu benim deneyimim ama orada onu bekle yen baya birileri vardı mesela ona sasirdim. Çünkü bana birsey tutmadi. Ani bile bilemedi boşuna para. Bakın iyi olsa yemin ederim iyi derdim. Ama bana deildi. Orada bekleyenlere çıkmış. Gamzeye denemedim. Belki iyidir bilemem. Bakın safiye ye de gitmedim. Bilemem yorumda yapamam. Ben bana bakilani soluorum.
 
Anladım..koray ne diyor başkasını tarif ediyormu sana
Yok bununlasin kimseyi yeni gormuorum dio ama evlenme de yok dio. Kuzey de aynısını dedi tutku da aynısını dedi. Baktırdigim çoğu kişi aynısını dedi. Harta neslihan bu çocuk senden çocuk sahibi olmak isteyecek fakat evlılık yok dedi. Geçen gün bana dedi cocugumuz olsun ama nolur evlilik deme. Ama bebeğimiz olsun sizi bırakmam dedi. Şimdi ben ne diyim neslihan tutku kuzey bilemedi mi diyim?? Fal ortada... 40 kişinin reklamını yapacak halimiz yok...
 
Şimdi size soruyorum angels cengiz nasıl bana berbat baktim. O kadar attı ki bi de sinirlendi dediklerimi doğru dedi Hayır deil dedim. Gerçekten de deil. Ama burada sorsan begenini vardır cafe de de baya bekleyen vardı. Andaç ve Çiğdem i de 5 saat bekledim sonuç 0. Ama ordakiler harika dedi. Boşuna enerji demiolar.
 
Yok bununlasin kimseyi yeni gormuorum dio ama evlenme de yok dio. Kuzey de aynısını dedi tutku da aynısını dedi. Baktırdigim çoğu kişi aynısını dedi. Harta neslihan bu çocuk senden çocuk sahibi olmak isteyecek fakat evlılık yok dedi. Geçen gün bana dedi cocugumuz olsun ama nolur evlilik deme. Ama bebeğimiz olsun sizi bırakmam dedi. Şimdi ben ne diyim neslihan tutku kuzey bilemedi mi diyim?? Fal ortada... 40 kişinin reklamını yapacak halimiz yok...

Öyle okadar dememiştir herhalde ya süreçte yaşayacaklarınızdan bahsetmiş olmaları lazım siz kopamassınız diye çıkıyosa falda zaten evlilik demeleri lazım bana garip.geldi..ne bilim aynı evde yaşama vb oyle sadece sohbetmi edecekmişsiniz yani,oyle olsa falda ilişkinizde kopuş.çıkardı tutkuyu felan geçtimde kuzey nasıl evlilik dememiş hayret..
 
Kızlar Neslihan ve Koray telefondan bakıyorlar mı? Telefonu olan varsa yollayabilirse bana sevinirim
 
Kim ne söylemiş ;Hande dışında hiç biri bu adam işe yaramaz dememiş mi ? ama sorun bence veri vermeyle ilgili mesela “hayatında biri var mı ? Evet ama evli işte bu cevap üzerinden yürüyorlar bence falcılara veri vermemek lazım Can Asmin 10 soru sonunda bana bunun bir düzeni var olmaz bence dedi aynı fal içinde ikili kart açılımın da herşey yolunda giderse olur dedi yani sorularla. Şekillendirdi falı

Hayır hepsi zaten işe yaramaz diyordu olucak karar aşamasına gelefeksiniz diyenler bile..sadece kimse evli olmadıgını göremedi tam fiyaskoydu şok olduk..hande bence en vasatlardan birisi..ona sadece birkez gidilir sonra hatırlayıp benzer yorumlar yapıyor,siz bombok durumda olsanız bile bu açıdan güvenilmez..can banada aynı yorumu yaptı agzımdn laf alarak gitti ona göre konuştu..yaramaz yani..
 
Öyle okadar dememiştir herhalde ya süreçte yaşayacaklarınızdan bahsetmiş olmaları lazım siz kopamassınız diye çıkıyosa falda zaten evlilik demeleri lazım bana garip.geldi..ne bilim aynı evde yaşama vb oyle sadece sohbetmi edecekmişsiniz yani,oyle olsa falda ilişkinizde kopuş.çıkardı tutkuyu felan geçtimde kuzey nasıl evlilik dememiş hayret..
Ama zaten sevgilimsevgilim sordum seni bırakmam cocukta yaparız ama evlilik lütfen deme dedi. İşte bende zaten buna şaşırıyorum. Bunu bana onlar dedi evlilik yok ama kopuklukta yok. Adama evlilik diyince delirio. Bırak diorum o zaman bırakmam dio. Fal da da zaten bunu dediler
 
Back
X