• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Safiye Beşiktaş ta sofinin dünyasında mo yeri Nerede bi de fiyat alabilir miyim?? Tutkunun bugün itibarıyle dedikleri çıktı. Şükürler olsun para boşuna gitmedi bu sefer. Safiye umarım pahali deildir. Safiye nin yeri neresi arkadaşlar? ?
 
Şimdi okudum 100.tl ymis safiye bi de kotu yorumda var. Zaten simariyolar biraz ovulunce fallari ni da iyiyse bile bozuluo lar. Mesela fulya eskiden Efsaneymis o kadar iyiymiş biraz adı çıkınca bozmuş bana dedikleri hep sallamasyon du. Arkadaşlarıma da ole. Hande ye ilk 2013 te gitmiştim. İyiydi ne yalan soliyim. Sonrasında bir kaç ay önce gittim en son yok yani ole iyi deil. Bir kaç şey bildi yine hakkını yemem. Karşımdaki ni iyi analiz etti. Onun dışında o bilmediğim miyomu soledi. Bir de işi bildi. Subatta ise gireceksin düzgün bir yer dedi. Bunlar çıktı dediğim gibi ben oturunca bana olumsuzluklari lütfen sole çok önemli deil inan daha mutlu olurum diorum. Ve cok usteliyorum. Çok iyi terapi ozelligi var sanki enerjiyi degistirio üstümdeki bir de ani iyi bilio o da belki üstüne basa başa dediğim içindir. Kuzey de kotu deildi fakat yüzyüze bakmak gibi olmuo bi de enerji işi bunlar. Kardeşim handeyi hiç begenmedi tam rezillik dedi. Arkadaşım begendi. Zaten herkese yüzde yüz iyi bakamaz. Kiminle enerjisi tutuo sa daha iyi bakar gibi gelio bana. Tutku dan ümidim yoktu fakat çıktı fali valla. Hatta numarasini veren arkadasim. Bak yakın tarihlerde iyidir fakat çok ileri için dediklerine inanma demisti. Zaten yakindakiler çıktı. Sevindim hatta param boşuna gitmedi. Asmin ufukta çıkmıştı. Koray in da bazı dedikleri oldu. Neyse buna da raziyim. İyi bir varsa beklerim tavsiyelerinizi
 
Çok güzel demişsiniz. Beğenenler nesini beğendi ben anlayamadım. İlk başta bişeyler söylüyor hepsi de önemsiz tırt konular. Sonra şu andan fln hiç söz etmeden direkt soru istiyor, o sorulara da bilmem, herhalde falan gibi cevaplar veriyor. Suratı çok asık olduğu için insanı gerilime sokuyor ve tüm bunların üzerine de 100 tl para istiyor. Çok evvelden belki iyi olabilir ama şurda lafı geçmeye başlayalı beri müşterisi arttı ve o da şımardı sanırım. Ona gideceğinize eşinize dostunuza baktırın hem dertleşmiş olursunuz hem paranız cebinize kalır.
aynen öyle ya sanki zorla bakar gibi...bi dünya para alıyo..surat beş karış...bide ne demek 3 ay sonrasını göremiyorum...olaylar kapalı..sonra gel...olabilir mi böyle bi şey :)) bi afalladım ben...komedi resmen...sonuçta yakın zamanı merak ediyoruz diye gidiyoruz birazda kaldırıp bişey göremedim enerjin kapalı...ne sorarsan sor cevaplayamam...görünmüyor çünkü demek ne demek :))) nasıl bi rahatlık...tövbeler tövbesi bir daha gitmem...
 
Safiye Beşiktaş ta sofinin dünyasında mo yeri Nerede bi de fiyat alabilir miyim?? Tutkunun bugün itibarıyle dedikleri çıktı. Şükürler olsun para boşuna gitmedi bu sefer. Safiye umarım pahali deildir. Safiye nin yeri neresi arkadaşlar? ?
Beşiktaş'ta evinde bakıyor, randevu alıyorsunuz. 100 tl.
 
Bu yorumlardan sonra safiye ye gitmiycem yok kalsın yazık o 100 tl ye o vakit. Bizde sokaktan toplamioruz zorluklarla kazandığımız o iki kurusu da oraya vermiyim eğer ki bole kapalı falan derse iyice sinirlenirim. Ben baksam bunlardan iyi bakicam. Var mı başka birileri sole değecek
 
Biraz zaman geçsin baktirmamaya calisicam. İyi olanı bulan varsa haber versin
 
Mermaid Koray ne dedi cikan neydi yani kaç sürede..
 
Mermaid Koray ne dedi cikan neydi yani kaç sürede..
Asmin Koray bana zaman vermişti. İş için o oldu mesela bi de karsimdaki kişiyi ilişkimi tam net olarak soledi. Ama olumsuz olanı da soledi. İyi hoş ta hiç evlilik gozukmuo dedi hatta tutku da dedi 2019 2020 sana evlenecek sin diyemen dedi. Hande olabilir evlilik dedi. Zaten evlilik umrumda deil şu ara. Hande hiç bilmio dersek ayip olur bildiği var bilmediği de çok var. Yarı yarıya kesinlikle. 0 ditemiycem. Çünkü bana dedikleri nde içlerinde doğru olanlar vardı.
 
Kusura bakmayinda arkadaslar amma Hande bir bokda bilmiyor bana gore
Hiç birşey bilemedim mi sana ya da hep olumlu mu konuştu. O kadar hissiyatsiz bakmio bence. Tabii ki dört beş yıl once baktığı gibi bakmio ama hala fanları var. Yoksa arasan yer yoktur bugün bile o nasıl oluo. O kadar kötü fal bakan varken yine hande daha iyi diye dusunuorum ya da bana bazı şeyler cikmis olabilir ne biliyim. Tabii artık süper diyemem ama en azından birseyler dio. Angel s cengiz iyice attı. Neslihan da artık sürekli atio. Ama an konusunda yine fena deil. Nalan diye birine gittim bakirkoyde o da kötü. Bakirkoyde bir anne kız vardi annesi iyi bakmışti bana ama su an orada yoklar. Fincan senay kötü hep iyi soledi baya kotuydu. Laf cafe de ole kötü. Bakırköy de bir enfal fena deil.
 
Asmin Koray bana zaman vermişti. İş için o oldu mesela bi de karsimdaki kişiyi ilişkimi tam net olarak soledi. Ama olumsuz olanı da soledi. İyi hoş ta hiç evlilik gozukmuo dedi hatta tutku da dedi 2019 2020 sana evlenecek sin diyemen dedi. Hande olabilir evlilik dedi. Zaten evlilik umrumda deil şu ara. Hande hiç bilmio dersek ayip olur bildiği var bilmediği de çok var. Yarı yarıya kesinlikle. 0 ditemiycem. Çünkü bana dedikleri nde içlerinde doğru olanlar vardı.

Evet Koray olumsuzda söylüyor o kişiyle mi evlilik görmedim dedi.iyi ozmn..Tutkunun tarihleri çıkmaz ama onu soleyim ne demek 19 20de sana evlilik yok insnanınboyle kısıtlayamaz hadi o kişiyle olma der ama evlilik yok ne demk ya neyse onu boşverirsek Koray iyi tarihi çıkmıyor bana ama ya ...ama biliyor yani..hande duygusal hayatı bilmiyor vicdansız ama ailemde ne hastalık dediyse çıktı kufurlu birşey yazıcaktımda neyse ya..
 
Evet Koray olumsuzda söylüyor o kişiyle mi evlilik görmedim dedi.iyi ozmn..Tutkunun tarihleri çıkmaz ama onu soleyim ne demek 19 20de sana evlilik yok insnanınboyle kısıtlayamaz hadi o kişiyle olma der ama evlilik yok ne demk ya neyse onu boşverirsek Koray iyi tarihi çıkmıyor bana ama ya ...ama biliyor yani..hande duygusal hayatı bilmiyor vicdansız ama ailemde ne hastalık dediyse çıktı kufurlu birşey yazıcaktımda neyse ya..
Valla bacim ama kimseyle evlilik yok diolar. Herkes ole dedi. Sadece hande bu çocukla olur evlenirsin dedi. Zaten sole dedi diğerleri bu çocukla hep olabilirsin fakat evlenmek için pek göremedik dediler kuzey de göremedim. Fakat gidip sakin para kaptırma dedi milleti yok büyü var falan derler inanma yok dedi zamanin gelmemiş evlilik için dedi zaten bende çok istemiorum dedim farkındayım dedi. Koray bi de çok tatli bakarken moralini yükseltiyor. O kadar olumsuz sey dedi yine de gulerek ciktim. Hande yine bana atmadi gi şeyler var attığı da var. 2 yıl önce birini sormuştum olur dedi mesela ama olmadı. Bunu zaten ben dedim o sordu dedi ki biri var mı var dedim başladı anlatmaya. Tutku çok net dedi ama 19 20 de yok dedi. Çok emin şekilde gerçi ne eminler gördük. Çok olumlu soliyenleri tutmuorum. Zaten güllük gulistanlik olsa ne diye gelecez oraya. Onlarda moral vermek için yapio herhalde. Ama net olarak olumsuzu diyenler Koray sembol kadir hande bana dio millete dememiş duş cafe avcilar nesibe ve sutlu kahve neslihan olmaz dio birakio
 
Tutku cok emin konuşur herzaman
Ozmnlar teyit şansım olmayan iki.konuda ne kişilerin isimleri içerdiği harfler tuttu nede işyerim tuttu..yıllardır ogrenemediğim birşeyi geçen hafta öğrendim kim bilmiş diye baktım hiç kimse bilememiş tek harf bile tutmuyor..ama nedense tutku çok eminim dediği için yazma gereği hisseddim çok eminimki şöyle şöyle yaparsan kesin biter çook çok eminim kesin soyluyorum gibi lafları vardır tanrı gibi ki epey sinir bozucu..
 
Hande için sağlık ve iş. Duygusal hayati sormayın. Yoksa gerisi fena deil

Bari ballandıra ballandıra anlatmasa...isviçrelerde psikoloji okumuş bilgisini kötüye kullanan insan tipi..insan ruhu psikolojisi üzerinden ticaret en kötüsü..rahatlar birde oda var tatillerde vsvs bizim sayemizde yaptıkları.evler tatillerde eminim gülüyorlardır..ama geçmişteki sagda solda.anlatılan hikayelere baktıgımızda ömürleri bereketli olmuyormuş ben öyle duydum...
 
bu ara hande'yi düşünüyordum. son yorumlar moralimi bozdu :( biraz daha erteleyeyim en iyisi
 
Hiç birşey bilemedim mi sana ya da hep olumlu mu konuştu. O kadar hissiyatsiz bakmio bence. Tabii ki dört beş yıl once baktığı gibi bakmio ama hala fanları var. Yoksa arasan yer yoktur bugün bile o nasıl oluo. O kadar kötü fal bakan varken yine hande daha iyi diye dusunuorum ya da bana bazı şeyler cikmis olabilir ne biliyim. Tabii artık süper diyemem ama en azından birseyler dio. Angel s cengiz iyice attı. Neslihan da artık sürekli atio. Ama an konusunda yine fena deil. Nalan diye birine gittim bakirkoyde o da kötü. Bakirkoyde bir anne kız vardi annesi iyi bakmışti bana ama su an orada yoklar. Fincan senay kötü hep iyi soledi baya kotuydu. Laf cafe de ole kötü. Bakırköy de bir enfal fena deil.
Handenin. Randevu sitemi hakkında fikrin var mı. ? Haftanın 5 günü çalışıyor son falı 7 ye alıyor yani memur gibi son gittiğimde 3 gün önceden aldım Hande zeki hafıza oldukça kuvvetli falı o doneler üzerine kuruyor handenin ilk falı belki krıter olabilir
Handeden bi b.....k olmaz
Bari ballandıra ballandıra anlatmasa...isviçrelerde psikoloji okumuş bilgisini kötüye kullanan insan tipi..insan ruhu psikolojisi üzerinden ticaret en kötüsü..rahatlar birde oda var tatillerde vsvs bizim sayemizde yaptıkları.evler tatillerde eminim gülüyorlardır..ama geçmişteki sagda solda.anlatılan hikayelere baktıgımızda ömürleri bereketli olmuyormuş ben öyle duydum...
isviçremi hiç İnanmam 1. Eğer gurbetçi değilse imkansız benim yeğenlerim İsviçre’de biri psikoloji biri hukuk okuyor ikiside bunalımda çok zor orası ! İsviçre’de psikoloji okuyan biri 1. Fransızca 2. İngilizceyi iyi bilir böyle özelliklere sahip biri falla uğraşmaz handenin eşi zaten iş adamı bu şehir efsanesi ben handenin eğitimli olabileceğine inanıyorum ama yok İsviçre’de psikoloji okumuş bu şehir efsanesi !!!bakma Hande bir tane sağlıkla ilgili birşey bilmiş bu kızımızda yok ya bildiği de var diyor !!!duygusal hayat iş para bilememiyorsa hikaye sağlık için handeye 100 tl vereceğine Amerikan hastanesine git ne saçma bir mantık ben 10 kez gittim hiç bir şey yok tek dümeni kişilik analizleri an gelecek hikaye dümen yapman için psikoloji bilmeme gerek yok konukseverlik ve kişiyi özel hissettirmen satış yaptırır mesela dios duygu aynı hikaye 5 kez gittim gittikçe iyi hissediyorsun olay bu diyorsun yok ya seni çok seviyor deyip seni kekliyor valla duyguya dejavu da iken 2008-2009 da gitmiştim bildiği şeyler oldu yurtdışına gideceğimi orada tanışacağım insanın profilini vs bildi Hande sadece isim biliyor birde kişilik analizi iyi
 
Bence Hande durumu ve olayları çok iyi tarif ediyor ve olumlama yapıyor. Şu ana kadar belirli bir olayın gidişatını çok iyi sürdürdü, olaylar dediği şekilde gitti. Ancak henüz sonuçlanmadı, o yüzden yanılıp yanılmadığını bilemiyorum. Zaman konusunda problemi var, söylediklerini biraz daha geniş süreçli değerlendirmek lazım bence.
 
Bir handedir gidiyo hayırlısı...walla bence kendisi 5 kuruş etmeyen bir falcı ablamızdır..kendini nimetten sayar...gereksiz pembecidir...kendisine iki kere baktırdım yıllar önce...o dönemki sevgilimle evlendirdi beni çocuklarım oldu filan..gel görki o kadar kötü şeyler yaşadım ki o adamla...inanılmaz yani...uzun lafın kısası Hande öyle randevuyla gidilecek övülecek bi falcı değil..bana göre tabiki onuda belirteyim...
 
Back
X